- Reactiescore
- 493
Die scripts verdwijnen niet, sterker nog daar worden geen eens scripts voor gebruikt.
Stel er worden 10 clears gegooid waar op getimed moet worden.
En de speler die stuurt heeft een afwijking van 100ms dus als hij mikt op ms 100 dan komt hij tussen 0 en 200 aan lijkt me een vrij veilige gok dat iedereen met een beetje ervaring dat makkelijk lukt.
dan lopen er 10 clears tussen 0 en 200 ms is om de 20 ms 1 clear gemiddeld. heb hiervoor een random number generator gepakt.
25
33
44
70
97
106
148
161
164
191
dan timed hij uit 10 verschillende dorpen edels.
telkens 5 edels 50ms er tussen
in dit geval mik je op 0 en is de range dus van 900 tot 100 (+ 200 = edel 2,3,4 en 5)
911 = 61,111
911 = 61,111
923 = 73,123
932 = 32,82,132
950 = 50,100,150
981 = 31,81,131,181
16 = 66,116,166
59 = 59,109,159
68 = 68,118,168
92 = 92,142,192
Pak de beste 6 edels cancel de rest resultaat =
25
33
44
70
73 = (3ms)
97
100 = (3ms)
106
109 = (3ms)
148
150 = (2ms)
161
164
166 = (2ms)
191
192 = (1ms)
conclusie je hoeft echt niet goed te kunnen timen om zieke timings te droppen.
Oke, dat is alleen met de zelfde milliseconden. Maar dan moeten die 10 clears en edels allemaal binnen 10 minuten op de zelfde tijd aankomen, aangezien je maar 10 minuten hebt om te cancelen