Mijn excuses dat je tot op heden nog geen reactie hebt gekregen op je privébericht dat is inmiddels gebeurd.
In dit proces was er In een eerste fase een publiek gedeelte, in een tweede fase een achter gesloten deuren stuk en in een derde fase de publieke feedback op het resultaat. Ook hier staan we open voor feedback en kunnen er dingen veranderen naar de toekomst toe.
Enkel in de tweede fase was het beperkt tot een aantal teamleden (die ook intern de community vertegenwoordigen) en externen (Warre / Coruscant / Bappos). Ik had hier graag ook meerdere mensen in gezien en hier ook nogmaals mijn excuses dat ik 2 mensen gemist heb. Echter 5 inschrijvingen laat ook zien hoe de welwillendheid feitelijk was om de regelgeving aan te passen.
Tot op heden zie ik voornamelijk problemen met het proces. Dat doet mij heel erg denken aan
deze video.
Alle projecten kunnen beter, anders en efficiënter lopen. In dit geval is dit hoe het project gelopen is en ben ik nog steeds tevreden van het huidige resultaat.
Het proces an sich had zeker anders gekund. We hebben in de toekomst een denktank gepland omtrent
boosten waarin we het dan ook anders zullen aanpakken.
Het is uniek dat er voor de wijziging van regelgeving op Tribal Wars (eender welke community) ook effectief de community geconsulteerd wordt vooraf. Het is jammer dat er 2 spelers zijn wiens inschrijving mij ontgaan is waarvoor ook mijn excuses.
Dat verandert echter niets aan het feit dat er ook nu feedback en input gegeven kan worden. Onze regelgeving is namelijk niet statisch en kan wijzigen op basis van feedback zoals in het verleden ook al vaker gebeurd is.
Concrete feedback die we al besproken hebben zal ook resulteren in enkele kleine tweaks naar scripters toe. Hiervoor ben ik met
@Warre in gesprek. Zijn antwoord hier eerder gequote beantwoord ook het overgrote deel van de bezorgdheden.
Duckje