Next level backstab

Reactiescore
1
Idd ik had geen troepen meer, omdat no sense met zijn slaafjes begon. Vam 3 verschillende stammen HAHA. Dusja dacht haal ook eens wat hulp erbij :)
Maar dan is t huilen pfffff
 
Reactiescore
1.094
Dus ik heb t gedaan? Ik moest nick zeggen blijf maar solo?

Ik kreeg tog een vieze actie van nonense, terecht dat hij die gelijk trugkreeg. Praten kan die niet had me kunnen zeggen is mijn bg maar nee gelijk aanvallen. Dan niet gaan huilen als je zelf gelijk wordt aangevallen

Het gaat niet om het solo zijn of niet van nicksimon. Het gaat erom dat ze binnen luttele seconden na hun leave gelijk hun (ex) stamgenoot gingen aanvallen. Er had hier gewoon veel netter gehandeld moeten worden, dwz nicksimon (en co) hadden minstens een dag moeten wachten met het aanvallen van Nonsense.
Nicksimon handelde met voorkennis, en heeft letterlijk en figuurlijk mes in de rug van zijn ex stamgenoot gestoken
 
Reactiescore
417
Idd ik had geen troepen meer, omdat no sense met zijn slaafjes begon. Vam 3 verschillende stammen HAHA. Dusja dacht haal ook eens wat hulp erbij :)
Maar dan is t huilen pfffff
Het gaat ook helemaal niet om slaafjes hebben, waar het hier om gaat dat er letterlijk uit een vijandige stam iemand overkomt die binnen 10 min na de leave zijn ex stamgenoten aan begint te vallen...
 
Reactiescore
4
Het gaat ook helemaal niet om slaafjes hebben, waar het hier om gaat dat er letterlijk uit een vijandige stam iemand overkomt die binnen 10 min na de leave zijn ex stamgenoten aan begint te vallen...

Dit is dus hulp voor hun. Iemand kei en keihard in z'n rug steken.
En het nog goed proberen te praten ook nog, ach jeetje man. Gadver.
 
Reactiescore
1
Het gaat ook helemaal niet om slaafjes hebben, waar het hier om gaat dat er letterlijk uit een vijandige stam iemand overkomt die binnen 10 min na de leave zijn ex stamgenoten aan begint te vallen...
ja tuurlijk heb je gelijk in en is vieze actie maar dan nog hij kwam naar ons toe dat s nu eenmaal zo , en over slaafjes begonnen hun vanaf moment 1 terwijl zelf 4 clears liepen van hun”slaafjes” :p
 
Reactiescore
417
Ja maar je kan toch dan afspraken maken ipv 10 min later letterlijk je ex stamgenoot clearen? Verder had je dan ook keurig mogen zeggen dat je de bevelen niet deelt aangezien die intel dan toch doorgespeeld word...
 
Reactiescore
298
En ik ben totaal tegen stabbe maar dit is anders nosense deed wat die wil zonder overleg, daar hadden die jongens geen zin in dus zijn ze geleaved
Aaah je bent totaal tegen stabben behalve als je risico loopt op dorpenverlies.

geteamd worden door hordes noobs gebeurt iedere wereld. Slecht communicerende stammen ook. Is geen excuus om iemand vol te stabben
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
tw team heeft toch geen regels opgesteld die stabben spel technisch niet toelaten?!
 
Reactiescore
1
Ja maar je kan toch dan afspraken maken ipv 10 min later letterlijk je ex stamgenoot clearen? Verder had je dan ook keurig mogen zeggen dat je de bevelen niet deelt aangezien die intel dan toch doorgespeeld word...

tuurlijk hadden ze afspraken maken maar daar bemoei ik me niet mee is iets wat nicksimon beslist heeft. Ik heb op geen enkele manier gestabt.

no sense vraagt in pm of ik bic met rust kon laten toen liepen mijn edels al. Krijg ik gelijk van 4 man incomings met katas op ah en hoofd zoals ik al zei eerder..
 
Reactiescore
1.278
tuurlijk hadden ze afspraken maken maar daar bemoei ik me niet mee is iets wat nicksimon beslist heeft. Ik heb op geen enkele manier gestabt.

no sense vraagt in pm of ik bic met rust kon laten toen liepen mijn edels al. Krijg ik gelijk van 4 man incomings met katas op ah en hoofd zoals ik al zei eerder..

Hoezo bemoei je er niet mee? Je zit toch met hem samen in een stam ... willens en wetens? Verbind je stam hier dan geen gevolgen aan voor desbetreffende speler?
 
Reactiescore
1
Hoezo bemoei je er niet mee? Je zit toch met hem samen in een stam ... willens en wetens? Verbind je stam hier dan geen gevolgen aan voor desbetreffende speler?

klopt heb je een punt ja maar zoals ik al zei ken ik nicksimon al lang lang van tw en zijn we samen ver gekomen dusja
 
Reactiescore
4
klopt heb je een punt ja maar zoals ik al zei ken ik nicksimon al lang lang van tw en zijn we samen ver gekomen dusja
Dus eigenlijk zeg je van; ik ken nicksimon al langer, ondanks dat hij een vieze stabactie heeft uitgevoerd (waar ik van af wist) om mij te redden, kan ik hem nu niet laten zinken.
Ach, hou toch op man. Hou de eer aan je zelf zou ik zeggen...
 
Reactiescore
1
Dus eigenlijk zeg je van; ik ken nicksimon al langer, ondanks dat hij een vieze stabactie heeft uitgevoerd (waar ik van af wist) om mij te redden, kan ik hem nu niet laten zinken.
Ach, hou toch op man. Hou de eer aan je zelf zou ik zeggen...

eerste instantie wist ik t niet nee
 
Reactiescore
326
tuurlijk hadden ze afspraken maken maar daar bemoei ik me niet mee is iets wat nicksimon beslist heeft. Ik heb op geen enkele manier gestabt.

no sense vraagt in pm of ik bic met rust kon laten toen liepen mijn edels al. Krijg ik gelijk van 4 man incomings met katas op ah en hoofd zoals ik al zei eerder..

Rookie mistake, ze hadden beter je smid kunnen kata'en
 
Reactiescore
1.278
klopt heb je een punt ja maar zoals ik al zei ken ik nicksimon al lang lang van tw en zijn we samen ver gekomen dusja

Dus dan nog heeft hij toch een stab of vieze actie begaan op deze wereld? Aan zulke acties zitten nu eenmaal gevolgen. Deze zijn voor Nicksimon als hij zijn verantwoordelijkheden neemt of voor jij en je stam als jullie dit allemaal maar gedogen. En er zelfs profijt uit halen. Toch vreemd dat je eerst met een stab geholpen wordt waarna dit account ineens bij je in de stam zit ... maar toch heb jij hier niks mee te maken.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je hebt er 180 nodig om hoofd van 20 —> 8 te schieten. Heb ik horen zeggen
 
Reactiescore
108
Ik zie de naam van Tyson voorbij komen. Het kan aan mij liggen maar ging hij nou vanmorgen naar incomings ook snel naar een andere stam om meteen om os te vragen?
 
Reactiescore
2.064
Next level stab van Speer!
 
Bovenaan