Top/Flopspelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ja dat is wel een kulargument als je vervolgens ziet dat ze inev die rank 1 willen geven :p
 
Reactiescore
2.433
Heb er nochtans 2 gezet??
 
Reactiescore
449
inev is een flop acc
 
Reactiescore
961
Moet heel eerlijk zeggen dat mocht Inev de ODD award krijgen, iedereen toch weet dat het geboost is en helemaal geen fuck meer zegt. Of je het wil of niet, ATL staat op rang #1 ODD, rechtmatig in deze vorm. ATL > Inev :cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ergens is het ook niet logisch dat de winnende stam de rank 1 ODD heeft. Dat is niet echt vaak zo tbh..
 
Reactiescore
1.228
Moet heel eerlijk zeggen dat mocht Inev de ODD award krijgen, iedereen toch weet dat het geboost is en helemaal geen fuck meer zegt. Of je het wil of niet, ATL staat op rang #1 ODD, rechtmatig in deze vorm. ATL > Inev :cool:
En mocht atl hem krijgen zou iedereen weten dat het een meme is.
Grappig hoe je ruzie probeert te stoken op een wereld die gedaan is puur omdat je zelf eens een awardje wilt.

inev is een flop acc
Moet jij zeggen ja. :redface:
 
Reactiescore
1.228
Ergens is het ook niet logisch dat de winnende stam de rank 1 ODD heeft. Dat is niet echt vaak zo tbh..
Dit zou zeker kunnen kloppen maar was in deze niet eens het geval, toen de wereld gedaan was stond inev gewoon dik op 1. :smile:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mash-Up rang 1 ODD!
 
Reactiescore
961
En mocht atl hem krijgen zou iedereen weten dat het een meme is.
Grappig hoe je ruzie probeert te stoken op een wereld die gedaan is puur omdat je zelf eens een awardje wilt.


Moet jij zeggen ja. :redface:
Zelf eens een awardje? Hoe is het toevallig een meme dat ATL het meer verdiend dan Inev? We hadben 100mio meer ODD voordat jullie begonnen te boosten bij Inev, boeit mij helemaal niks dat we 75% van de keren side/fake target waren. ODD is ODD.

En ik probeer trouwens niks, ik zeg alleen dat wij het meer verdienen dan Inev, wat ook een feit is.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Verder hoeven wij geen ruzie te stoken. De salters die ik hier zie posten zijn net gefrustreerde tieners. De ruzie zal al aanwezig zijn wss :D
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.283
Met welke reden dan?
Oprechte vraag. ;)

De behaalde resultaten van Inev zijn neer gezet in de periode dat Inev lid was van de duidelijk betere stam.
Hiermee had Inev veel meer middelen om odd te pakken dan dat atl in dit geval had.

Zoals je noemt heeft atl het bereikt op een gespeelde wereld wat des te meer credits verdient (imo) om überhaupt nog met een half stammetje dusdanig veel odd weet te pakken.

De motivatie opbrengen om op een gespeelde wereld te deffen verdient meer dan een block ok massa op het moment dat je al aan de winnende hand bent en je met je stam duidelijk beter presteert dan dat de vijandige stam doet.

Salt had zelf de kaarten in handen om niet blindelings alle clears op 1 account te gooien met het risico dat ze hiermee 1 van hun eigen accounts terugdringen op de odd ranglijst.
Er had gekozen kunnen worden voor nog 1 degelijk offensief waarmee atl überhaupt Inev niet voorbij schoot maar dit is niet gebeurt (wat te bergrijpen valt).

Edit: Ik zou ook nergens willen beweren dat Inev tot voor kort die prestatie niet zou verdienen maar er is nu eenmaal op een zelfde manier odd gepakt als dat Inev deed en dus geen reden om dit om zeep te helpen.
 
Bovenaan