Top/Flopspelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
@republiccity

Kunnen we jou niet naar ATL krijgen? Ik hoorde dat jij erg goed was met het mensen ovrrtuigen de ne ODD award te krijgen, en nu we op 1 staan wil ik die ook wel eigenlijk
 
Reactiescore
2.444
Zou mooi zijn, maar verwacht dat Salt em eruit gaat boosten op den duur.

Als jullie een paar succesvolle massa's hadden afgeslagen had ik gepleit de rang eerlijk te laten staan. Dat is alleen niet het geval want ATL is niet een keer het doelwit geweest. Inevitable heeft als account meerdere massa's succesvol afgeslagen en verdiend daarom in mijn ogen de nr.1 odd.
 
Reactiescore
7.944
Als jullie een paar succesvolle massa's hadden afgeslagen had ik gepleit de rang eerlijk te laten staan. Dat is alleen niet het geval want ATL is niet een keer het doelwit geweest. Inevitable heeft als account meerdere massa's succesvol afgeslagen en verdiend daarom in mijn ogen de nr.1 odd.

Wat de reden ook zou zijn, ik had werkelijk niet anders verwacht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Naar horen zeggen heeft ATL wel uitstekende stacklijsten gemaakt. Ook hebben ze vlekkeloos een illegale CF goed volgegooid dat er geen kans was om het dorp in te nemen. Dat wordt nogal onderschat door velen, maar de ODD lijkt me dubbel en dwars verdiend voor ATL?
 
Reactiescore
7.944
Naar horen zeggen heeft ATL wel uitstekende stacklijsten gemaakt. Ook hebben ze vlekkeloos een illegale CF goed volgegooid dat er geen kans was om het dorp in te nemen. Dat wordt nogal onderschat door velen, maar de ODD lijkt me dubbel en dwars verdiend voor ATL?

ATL bewezen legale CF veroveraar en stacklijst maker? Is dit dan het einde van Salt zodat we dat kennen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Als jullie een paar succesvolle massa's hadden afgeslagen had ik gepleit de rang eerlijk te laten staan. Dat is alleen niet het geval want ATL is niet een keer het doelwit geweest. Inevitable heeft als account meerdere massa's succesvol afgeslagen en verdiend daarom in mijn ogen de nr.1 odd.
hahahahahahahahahahahahahahaha. Dan heeft ATL er even veel recht op. Inev was elke keer blok ok, net zoals ATL dat was. Niet te veel bs lullen aub
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Als jullie een paar succesvolle massa's hadden afgeslagen had ik gepleit de rang eerlijk te laten staan. Dat is alleen niet het geval want ATL is niet een keer het doelwit geweest. Inevitable heeft als account meerdere massa's succesvol afgeslagen en verdiend daarom in mijn ogen de nr.1 odd.
Aha

Maar kunnen we hem dan niet aan de beste Inev deffer @Goth Angel geven
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
hahahahahahahahahahahahahahaha. Dan heeft ATL er even veel recht op. Inev was elke keer blok ok, net zoals ATL dat was. Niet te veel bs lullen aub

Ondanks dat ik erg gecharmeerd ben van deze woorden wens ik niet geassocieerd te worden met iemand die volgens coruscant een botter is
 
Reactiescore
984
Als jullie een paar succesvolle massa's hadden afgeslagen had ik gepleit de rang eerlijk te laten staan. Dat is alleen niet het geval want ATL is niet een keer het doelwit geweest. Inevitable heeft als account meerdere massa's succesvol afgeslagen en verdiend daarom in mijn ogen de nr.1 odd.
Wij zijn 1 keer target geweest in een toen der tijd lastige massa, 1 dorpje verloren door een fout van ons, goed gedeffed. Er stond weinig pre stacked. Tuurlijk kon Noire ons toen we wisten dat we target waren samen met Stolz volmieteren, maar goed. Is dat niet bij Inev ook gebeurt?

Verder hoef ik niet perse te discussiëren over wie een rang 1 odd verdient oid, daar hebben wij ook totaal geen macht over. Maar ik vond het wel geinig dat je dat voorbeeld aanhaalt.
 
Reactiescore
2.444
Wij zijn 1 keer target geweest in een toen der tijd lastige massa, 1 dorpje verloren door een fout van ons, goed gedeffed. Er stond weinig pre stacked. Tuurlijk kon Noire ons toen we wisten dat we target waren samen met Stolz volmieteren, maar goed. Is dat niet bij Inev ook gebeurt?

Verder hoef ik niet perse te discussiëren over wie een rang 1 odd verdient oid, daar hebben wij ook totaal geen macht over. Maar ik vond het wel geinig dat je dat voorbeeld aanhaalt.

Excuus ik dacht dat jullie tot drie keer toe alleen rode bijl fakes gehad hadden.

hahahahahahahahahahahahahahaha. Dan heeft ATL er even veel recht op. Inev was elke keer blok ok, net zoals ATL dat was. Niet te veel bs lullen aub

Tja zal hier niet lopen verkondigen dat ik een massa waar alles op BLOCK OK kan leuk vind of knap gedeft vind. Heel bijster goed gedeft hebben maar enkele accounts deze wereld, bij Salt was de nood er niet door later de grote kwantiteit maar vooral de slechte kwaliteit van aanvallen en bij Tyrant heeft hebben maar een of twee spelers goed gedeft. Maar om te verkondigen dat ATL hem even veel zou verdienen als Inevitable vind ik persoonlijk weer wat ver gaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zal ik Noire op 1 dorpje laten? Mogen jullie mij boosten naar rank 1 ODD. Wij zijn namelijk wél het enige account dat het verdient!
 
Reactiescore
984
Excuus ik dacht dat jullie tot drie keer toe alleen rode bijl fakes gehad hadden.
Kan ik begrijpen, we zijn onder dolven in fake bijltjes, helaas. 1 keer een goede massa mogen proeven.

Dat wat je zegt tegen Lau over kwaliteit aanvallen maakt iemand uit Tyrant kamp toch juist een waardige deffer? Gezien je zegt dat de kwaliteit van aanvallen slecht was. Dat maakt het dan voor de deffer makkelijker, dus ATL > Inev!?
 
Bovenaan