PUGNA2W

Reactiescore
57
Beste AF'ers,

Leuke clickbait hé? Gaan hier eens lekker ons verhaal vertellen en genieten van de mooie meme's die meme's op zichzelf zijn met alle onjuistheden hierin.

Situatie Illy/Finis
Op 10 februari benaderde iemand van account Illy, deze waren verbaasd via AF te vernemen dat Insomnia massa plannen aan het maken was en samenwerkingen aan het opzetten was. Ze wilden praten over een keertje samenspelen op een wereld i.p.v. altijd tegen elkaar spelen. Hierop werd een groepschat geopend om te kijken wat Illy in gedachten had en zij voegde hierin ook het account Finis toe. De gesprekken vorderen en hieruit werd duidelijk gemaakt door Pugna dat er simpel geen plek is om hen te recruiten, ook werd duidelijk gemaakt dat er reële kans is dat er ook nooit een plek vrijkomt. Wij zullen nooit accounts offeren of verplichten om te fuseren/interen om zo ruimte te creëren en zo een snelle R2W te forceren. Hierop gingen de teams van Finis en Illy in overleg. Zij koppelde terug onze keuze te begrijpen en loyaliteit aan onze eigen 7 leden te respecteren en ook de situatie te accepteren.

Wel wilden ze samenwerken (accounts Illy en Finis) en na gepraat werd besloten dat er een BG kwam met zowel Finis als Illy. Ook werd besloten elkaar ruimte te gunnen en om Illy en Finis heen te kunnen edelen zodat elkaar niet volledig in de weg zouden lopen. Zo kwamen er edellijnen. Ook werd er nogmaals bevestigd dat zolang er geen spelers zouden worden weggespeeld (dus door vijand zouden worden verslagen, niet door geforceerde intern/fusie om ruimte te creëren) er geen plek zou zijn binnen Pugna voor hen, wel zouden ze omdat ze BG waren vanzelfsprekend op de shortlist staan en zo vervangen spelers worden bij wegvallen van mensen. Pugna heeft zelf nooit contact gehad met andere leden van Sigmum, op de vraag van ons over wat er met de rest zou gebeuren kregen we als antwoord: probeer met hen tot een oplossing te komen. Wij hebben ons hier niet mee bemoeid want zijn niet onze zaken, wij spraken met 2 individuele accounts voor een samenwerking.

Uiteindelijk hadden wij na de beruchte rond berichten van Insomnia voor 10-2 al het plan opgesteld om een massa op Insomnia te doen, eerst een verkennende blitz om week later er vol op te knallen. Dit hebben wij ook niet gestaakt want wij hadden 0 betrekkingen met Insomnia en ook geen berichten ontvangen of wij hen wilden sparen of überhaupt afspraken met hen te maken. Op moment dat onze aanvallen lopen krijgen we daarom ook berichten van Illy en Finis waarom we hem aanvallen als zij nog zaken probeerden af te ronden. Hierop word door Pugna gereageerd dat wij weinig mee te maken hebben want wij hebben 0 betrekkingen met hem en na zijn plannen tegen ons hadden wij daar ook geen interesse in. Er word door Finis en Illy gezegd dat ze hem gaan ondersteunen waarop wij reageren dat ze dit zeker moeten doen want kunnen Insomnia niet zomaar laten vallen. Er word de conclusie getrokken dat zonde van troepen is maar enige juiste is om te doen. Pugna snijd zich als ware in eigen vingers door er juist nu op te knallen en niet week of anderhalf te wachten als Illy en Finis onder vuur liggen en niet kunnen helpen. Dit omdat het de planning was en Insomnia de beste kansen word gegund. Wel was ik verbaasd dat er aanvallen liepen (ik had namelijk heel de massaplanning niet meegekregen omdat dit op account niveaus gebeurde onderling en ik geen leiding ben).

Conclusie, wij hebben dus nooit een poging ondernomen om R2W te doen en die mogelijkheid ook afgewezen. Ook hebben wij nooit op stamniveau afspraken gemaakt tussen Pugna en Sigmum. Wij zijn diplomatieke betrekkingen aangegaan met 2 leden van Sigmum als een zogenoemde PBG om hen zo meer kans te geven tegen EWS i.p.v. gesandwicht te worden tussen EWS en Pugna. Wij hebben 0 te maken met de interne communicatie binnen Sigmum en weten ook niet wat hier gezegd is, dit kunnen mensen van Illy of Finis beter verwoorden.


De rol van EWS en Insomnia hierin
Insomnia is dit hele traject begonnen door zijn rondbericht aan andere stammen en de spottende opmerking die ik hier op AF plaatste. Doordat Insomnia niet intern had gecommuniceerd van zijn rondbericht (het was in ieder geval bij Illy niet bekend) kwam er een gesprek hoe wij daarbij kwamen, hierdoor zijn screens getoond. Na alle gesprekken vorderde met Illy en Finis hebben wij bijna niets te horen gekregen als Pugna zijnde van Insomnia over de kwestie of verduidelijkingen over bepaalde zaken en zaken die wij vertelde werden niet geloofd. Nadat massa liep hebben wij enkel gehoord van Illy/Finis dat account uiteindelijk gekickt is doordat er niet goed met hun troepen werd omgegaan (2 clears + trein op 20k def laten landen en zeggen dat okay is en zo alles laten slopen) en als dan blijkt VV tijd bij EWS staat (hun vijand) die alle info van hen kan zien aan de hand van de ondersteuningen besluiten zij account te kicken want zij geven zich volledig voor account en worden dan zo genaaid. Dit gedeelte is wat wij deels horen als Pugna zijnde en is ook daarop gebaseerd.

EWS is dus in de persoon van Melvin degene geweest die ruzie zocht met Illy en ook gelijk dreigde met een samenwerking met Pugna en een massa (die eigenlijk vandaag zou landen op Sigmum). Ook is hij degene die gelijk is gaan dreigen met bb cf na de legale jump van bepaalde Pugna leden en ook woord bij daad voegt. Ook wist de leiding van EWS na meerdere berichten al paar dagen dat wij geen leden van Sigmum zouden rekruteren en besluiten toch zo te reageren terwijl er 0,0 aan gelogen is. Ook is aan hen gezegd wij niet schromen om op een wereld met zoveel stammen diplomatieke betrekkingen te voeren wat nu ook gebeurt is. De hypocriete verontwaardiging is daarom ook best schrijnend, maar ja, de grootste schreeuwers krijgen de meeste aandacht.


Dit was het verhaal uit Pugna en hoe Illy en Finis reageren laten wij aan henzelf, dit alles is vanuit ons perspectief geschreven met de informatie die wij voor handen hebben.

Liefs jullie favoriete bron voor meme's

Geen leider Justin

ps. degene die hun hoofd boven het graanveld steken lopen de kans dat er wat tegen hun hoofd komt :)

Ik wil alvast mijn excuses aanbieden want heb niet alles gelezen, maar bij de eerste regel gaat het al mis. Dit is natuurlijk niet jou fout want je bent verkeerd ingelicht door illy.

Wegens privacy heb ik namen bedenkt zodat er niet zomaar namen te zien zijn.

We zitten in een discord groep met finis, illy en insomnia. Daar heb ik op 09-02 gesprekken gevoerd, Hierop heeft finis gereageerd ( blauwe logo) en heeft illy niet gereageerd. Zij hebben dit makkelijk kunnen lezen omdat zij 5 min later over een heel ander onderwerp begonnen. het is dus onzin dat ze aan jullie verkopen nergens vanaf te weten.
2021-02-15 (6)_LI.jpg2021-02-15 (2)_LI.jpg
 
Reactiescore
490
Reactiescore
108
EWS hoeft absoluut niet van het forum te blijven, maar ik geef aan dat ik het persoonlijk niet vreemd vind dat er weinig inhoudelijke reacties komen op de post van Chameleon gezien hoe het er op het AF aan toegaat deze wereld. Op serieuze posts van andere partijen is tot nu toe ook weinig tot niet serieus gereageerd en wordt ondergesneeuwd door geschreeuw vanuit EWS. Je kunt dan moeilijk verwachten van andere partijen dat zij wel serieus reageren als er vanuit EWS een serieuze post komt. Ik heb het vorige week nog met je over exact dit onderwerp gehad Rik in de stamdiscord.

Deze tendens/gevoel overheerst bij meerdere niet EWS spelers/stammen. Zodra je een post plaatst wat betrekking heeft tot EWS word je door een horde hyena's aangevallen zonder vaak inhoudelijke reacties te krijgen. Los van het feit wie er 'gelijk heeft' of 'fout zit.

Zo verbaasd het mij dat in dit topic een enorme heisa is ontstaat over pugna/sigma (overigens heb ik geen mening over dit onderwerp omdat ik hier weinig van meegekregen heb) maar toch ook het samengaan van FF en EWS vond ik pikant. Waar NOS natuurlijk ook gewoon intern is of maeby zal in een later stadium nog EWS joinen.

Op het topic waar Wow who reageert op de enorme groep stammen/spelers die een gezamelijke actie deed op OLW wordt amper inhoudelijk gereageerd. Het is dat een aantal stammen niet hebben gehapt (denk aan Fear) maar anders was het 360 graden front tijdens een massa. Of je dit moreel gezien fair vind kan je ook je vraagtekens bij zetten (los van het feit wie initiator van dit alles was).

Ik kan me voorstellen dat EWS wilt voorkomen dat zij in eenzelfde situatie terecht komen maar dan moet je zelf ook dezelfde morele principes hebben.

ps. er zullen vast wat aannames in staan maar ik denk dat de gemene deler duidelijk is.
 
Reactiescore
2.878
Nu willen ze de doorsnee woonwagen bewoner het zwijgen opleggen met hun dure praat. Beetje doen alsof ze beter zijn.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
260
Nu willen ze de doorsnee woonwagen bewoner het zwijgen opleggen met hun dure praat. Beetje doen alsof ze beter zijn.

Ja het is waar: vele van ons hebben moeite met lezen en schrijven. Als kampers zijn we ook wel wat gewend qua diskriminazi. Maar om dan zo'n bash van Legolas voor de kiezen te krijgen doet toch even de moed in je adidas slippertjes zakken.
 
Reactiescore
1.647
Ik wil alvast mijn excuses aanbieden want heb niet alles gelezen, maar bij de eerste regel gaat het al mis. Dit is natuurlijk niet jou fout want je bent verkeerd ingelicht door illy.

Wegens privacy heb ik namen bedenkt zodat er niet zomaar namen te zien zijn.

We zitten in een discord groep met finis, illy en insomnia. Daar heb ik op 09-02 gesprekken gevoerd, Hierop heeft finis gereageerd ( blauwe logo) en heeft illy niet gereageerd. Zij hebben dit makkelijk kunnen lezen omdat zij 5 min later over een heel ander onderwerp begonnen. het is dus onzin dat ze aan jullie verkopen nergens vanaf te weten.
Bekijk bijlage 26957Bekijk bijlage 26958

Verduidelijkt iets meer, misschien iets duidelijker verwoorden: Illy was verbaasd dat er met allerlei andere stammen werd gesproken over een massa op ons, zij zeggen hier niks vanaf te weten. Over massa met SC zoals hier en Achilleus is net wat anders als allerlei andere stammen. Maar snap zeker je punt. Maar is inderdaad puur wat wij te horen krijgen. Wil dit privé ook best tonen maar niet zo op AF waar al genoeg zinnen staan zonder context (valt jouw post niet onder)
 
Reactiescore
57
Verduidelijkt iets meer, misschien iets duidelijker verwoorden: Illy was verbaasd dat er met allerlei andere stammen werd gesproken over een massa op ons, zij zeggen hier niks vanaf te weten. Over massa met SC zoals hier en Achilleus is net wat anders als allerlei andere stammen. Maar snap zeker je punt. Maar is inderdaad puur wat wij te horen krijgen. Wil dit privé ook best tonen maar niet zo op AF waar al genoeg zinnen staan zonder context (valt jouw post niet onder)

Vandaar dat ik jou ook niets verwijt. Maar het feit blijft dat er wordt gezegd ga maar regelen en ze dan vervolgens niets in de stam melden maar wel bij de stam, waar nota bene de massa op gepland wordt, gaan lopen klagen/zeggen dat ze het raar vinden. Maar 0 comms richtings insomnia. Althans op de dag dat we wouden blitzen werd er ineens wel ingegrepen. Terwijl ze het verder gewoon allemaal lieten gaan.
 
Reactiescore
166
EWS is dus in de persoon van Melvin degene geweest die ruzie zocht met Illy en ook gelijk dreigde met een samenwerking met Pugna en een massa (die eigenlijk vandaag zou landen op Sigmum). Ook is hij degene die gelijk is gaan dreigen met bb cf na de legale jump van bepaalde Pugna leden en ook woord bij daad voegt. Ook wist de leiding van EWS na meerdere berichten al paar dagen dat wij geen leden van Sigmum zouden rekruteren en besluiten toch zo te reageren terwijl er 0,0 aan gelogen is. Ook is aan hen gezegd wij niet schromen om op een wereld met zoveel stammen diplomatieke betrekkingen te voeren wat nu ook gebeurt is. De hypocriete verontwaardiging is daarom ook best schrijnend, maar ja, de grootste schreeuwers krijgen de meeste aandacht.
Dit klinkt zo niet als Melvin... #FAKENEWS
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het volgende dieptepunt is afgelopen uren door Illy/Pugna alweer behaald. De Intern van Pugna/Mark van Illy (The Wasted Gipsy) heeft door het edelen van diepe barbarendorpen cf's in ons front gezet. Wanneer staan deze leeg en kunnen we ze overnemen @Narcissistic Illy @Wow Who?

cfs.png
 
Bovenaan