Stelling van de dag

Reactiescore
363
Een mooie post maken terwijl ik dronken ben, ik ga een poging wagen.
Op het begin van de wereld is er veel gebeurd omtrent maai vooral door de smerige stabs van China. UBM (1 week na start wereld lid van de premade) verkondigd nu samen met de maatjes van house en gaatje dat het o zo oneerlijk is dat wij grotere mb/du stammen hebben.
Dat is dus dezelfde UBM die verkondigde heel gaatje achter te laten en bij ons te voegen? Die momenteel propoganda de andere kant op voert (is je goed recht jongen), na een spion (Noah u watching?) werd het gehele plan uitgelekt. Het plan vanaf maai was simpel UBM wilde bij de premade (zat er al bij maar qua stam joinen) en vroeg later of alle main accs uit gaatje mee konden. Intern leverde dit veel commotie op betreft een wereld dood recruiten dus dit is afgedaan en er werd bepaald nee we kunnen beter een 3 strijd hanteren aangezien maai nog de voornemens had om een leuke wereld te maken. Na verschillende Posts van materlotti onder andere werd duidelijk dat een R2w totale onzin is, begrijpelijk. Niet daardoor maar door ons met goed verstand werd gekozen om gewoon lekker als maai te spelen en het de rest van de wereld wel te aanschouwen.

Het moment dat wij zeiden nee Valentijn werd er direct een BG afgesloten door mad en gaatje. Later werden dit clowns orde gaatje en mad. Er werd verteld dat de bg geen stand ging houden etc wat later weet ontkracht werd door verschillende AF Posts waar julli beide elkaar steunen.

Het propoganda vanaf mad ging voornamelijk over een leuke wereld houden, dit alles vinden wij natuurlijk ook. Maar tot welke hoogte kunnen we hierover spreken als door dezelfde mensen de BG wordt gerechtvaardigd? Is het hele AF dan een grap om zo een betere positie te krijgen of wil men echt een leuke wereld spelen? Men wilt een leuke wereld maar prefereert een samenwerking met stabbers? Louter stabbers? Ik zie vanaf maai zijn perspectief geen enkele reden om nog eer aan de strijd te houden. Wij weten dondersgoed dat jullie vv pakte op accounts van China en daarmee ons op wilde houden om zo accounts te kunnen ‘naaien’. Tot welke hoogte wilt men een leuke wereld hier? Propoganda is een en dat is ieders goed recht. Enkel moet het wel van beide kanten komen...

Wij zeggen een fusie af die een zieke R2w had geweest en de wereld had op slot gekund. Kort daarna komen we erachter dat op onze fronten cv’s worden gedraaid bij louter stabbers? Kort daarna wordt de bg bevestigd van 48 leden die zich verenigen tegen maai? Ik denk dat momenteel niet meer gesproken kan worden van een fair spel. En dat meen ik oprecht, jullie denken dat wij nu een leuke eindstrijd aan moeten gaan? Wat verwachten jullie van maai? Dat wij netjes alle waarden en normen zullen volgen of dat maai alles doet om een waardige eindstrijd te kunnen realiseren?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
a2dd973b744be0ba1c66881d9ae35f86.png


Volgens mij zat ik gewoon openlijk in de stam Gaatje, was ik open over het tegen zijn van een fusie en waren de fusieplannen allang bekend bij andere stammen of al voor mij besproken in allerlei andere discordchats.

Probeer het nog eens als je niet dronken bent knul.
 

Deleted User - 81360

Guest
Uhhh orde en mad hebben nooit een bg gehad. Daarin tegen ben ik van mening dat maai heel hard kon groeien in het zuiden. Dit heeft geleid tot acties. Zij het vv draaien, wat orde niet heeft gedaan. Zij het bgs met elkaar aangaan. Laatste keer dat ik gelogd was op 77 had maai al een groot gedeelt van twee continenten en bezitten gaatje 1 continent en mad de andere.

Samenvattend: geen bg tussen orde en mad geweest, maar Maai groeide zo snel dat dit wss tot reactie had dat andere stammen elkaar opzochten.
 
Reactiescore
40
a2dd973b744be0ba1c66881d9ae35f86.png


Volgens mij zat ik gewoon openlijk in de stam Gaatje, was ik open over het tegen zijn van een fusie en waren de fusieplannen allang bekend bij andere stammen of al voor mij besproken in allerlei andere discordchats.

Probeer het nog eens als je niet dronken bent knul.
Reageer dan zelf ook eens inhoudelijk terug i.p.v nu 1 ding aan te halen met enkel de definitie van een spion te kopieëren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Reageer dan zelf ook eens inhoudelijk terug i.p.v nu 1 ding aan te halen met enkel de definitie van een spion te kopieëren.

Grappig dat je de moeite neemt een trema te zetten op kopiëren, maar het alsnog fout spelt ;d
 
Reactiescore
438
Ik zal wellicht nooit kunnen begrijpen waarom mensen elkaars spellingsfouten belachelijk maken.

Kun je nu nergens anders voldoening uit halen dan de spot te drijven met zoiets kleins en onzinnigs als een grammaticale fout?

Neerkijken op andere mensen vanwege zulke onnozele dingen, en hun dan openlijk daarop aan te spreken met as doel ze zwart te maken, geeft voor mij enkel aan dat je kostte wat het kost jezelf beter wilt vinden dan een ander.

Als je je er echt zo aan stoort spreek hun dan privé er op aan met opbouwende kritiek. Dit zal je veel meer respect opleveren dan door een dergelijke post te maken als die van @Calamus Incendium .

P.S. Dit is voornamelijk gal spuien van me aangezien dit nu al de zoveelste keer is dat ik het voorbij heb zien komen. Voel je daarom ook niet al te erg aangesproken @Calamus Incendium .
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ik zal wellicht nooit kunnen begrijpen waarom mensen elkaars spellingsfouten belachelijk maken.

Kun je nu nergens anders voldoening uit halen dan de spot te drijven met zoiets kleins en onzinnigs als een grammaticale fout?

Neerkijken op andere mensen vanwege zulke onnozele dingen, en hun dan openlijk daarop aan te spreken met as doel ze zwart te maken, geeft voor mij enkel aan dat je kostte wat het kost jezelf beter wilt vinden dan een ander.

Als je je er echt zo aan stoort spreek hun dan privé er op aan met opbouwende kritiek. Dit zal je veel meer respect opleveren dan door een dergelijke post te maken als die van @Calamus Incendium .

P.S. Dit is voornamelijk gal spuien van me aangezien dit nu al de zoveelste keer is dat ik het voorbij heb zien komen. Voel je daarom ook niet al te erg aangesproken @Calamus Incendium .

Hen
 
Reactiescore
1.363
Als mensen niks meer weten, gaan ze spellingsfouten corrigeren. Meer inhoud hebben zij niet. ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ik moet wel een beetje blozen van alle maai aandacht
 
Reactiescore
5.602
Noah loserke
 
Bovenaan