Stelling van de dag

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Jullie jullie, noem namen want ik zie mezelf hier niet in terug? Wat betreft Sense is gewoon een slimme actie, of moeten we jullie maar helemaal in het continent laten kruipen? Beetje hypocriet om dit te zeggen aangezien Mystery Men 40 velden verderop ligt en ineens bb’s komt edelen bij mij???
Bij jou?
https://gyazo.com/ed59ca0d6574b86221a38bf5ff70438f
Mooi cluster heb je daar, zeker niet gejumpt, hetgeen wat je MM verwijt? :redface::redface::redface:
 
Reactiescore
1.363
Het feit dat House en Gaatje een BG hebben tegen Maai hebben jullie 100% aan jullie zelf te denken. Door heel wat acties en jullie AF gedrag hebben jullie er namelijk voor gezorgd dat er bij zowel House als Gaatje veel irritatie was richting jullie. Het feit dat jullie nu ook alweer moeilijk doen over een CF werpt dit alleen maar meer in de hand. Ook wat jullie edelgedrag wat betreft de ex-Sense dorpen in het algemeen is/was gewoon niet netjes door direct super hoog een paar dorpen te gaan edelen. Ik snap dat jullie deze BG jammer vinden, maar dit was vooraf nooit het plan.
@Loco Loco Motief lees jij mee btw? Hoeveel bewijs wil je nog hebben..?
 
Reactiescore
1.363
Denk dat de discussie hierboven een mooi voorbeeld is waarom er steeds meer (laat ik het noemen) ‘haat’ is naar maai.

Als je al begint met dat we zwak,zielig, hypocriet en noobjes zijn. Met zulke woorden maak je het echt niet beter, waardoor er steeds minder voorstanders zijn om de BG te stoppen
Nah, het is meer dat jullie je heiliger voordoen dan dat het daadwerkelijk is William.
Tis zoals het nu staat een overmacht van 9m - de mbs ''ff globaal gezegd''.
Als jullie zo willen spelen prima, wees er lekker trots op :p. Zegt meer over jullie kwaliteit dan over het onze.
Als je een leuke r2w over '''haat'' in tw probeert goed te praten, ben je echt niet super snugger in mijn ogen man, sorry.
Wij gaan in ieder geval niet runnen of wat dan ook en lekker twen :).
 
Reactiescore
487
Nah, het is meer dat jullie je heiliger voordoen dan dat het daadwerkelijk is William.
Tis zoals het nu staat een overmacht van 9m - de mbs ''ff globaal gezegd''.
Als jullie zo willen spelen prima, wees er lekker trots op :p. Zegt meer over jullie kwaliteit dan over het onze.
Als je een leuke r2w over '''haat'' in tw probeert goed te praten, ben je echt niet super snugger in mijn ogen man, sorry.
Wij gaan in ieder geval niet runnen of wat dan ook en lekker twen :).

Dat eerste deel, zo denk ik over jullie. Maar dat is ieder zn mening.

Wij hebben geen kwaliteit, alleen maar noobjes, dus heb je gelijk in;)

waar probeer ik die ‘haat’ goed te praten? Of lees ik je zin verkeerd?

‘ben je niet goed snugger’ zulke zinnen kan je ook gewoon in je gedachten houden, totaal niet nodig om neer te zetten. (Toch wel fijn die verontschuldiging erachter die niet echt gemeend overkomt haha)

Goed dat je lekker gaat tw’en, ik ook
 
Reactiescore
1.363
Jacob zit nog meer in je hoofd dan ik, ik voel me verraden Chris want je noemt mij altijd je schatje.

Ik houd Jacob speciaal voor jou in bedwang en dan krijg ik stank voor dank :(
Mwa, als ik gewoon die acties zie die hij nu weer uitvreet, komen idd die oude gevoelens weer boven wessiepessie :(.
Tis en blijft gewoon een vieze stabber, jammer dat mensen dat niet inzien.
En waarom kom jij niet hier spelen schatje :(.
Zag vandaag ook in 1x dat jij daar mb was :p
 
Reactiescore
40
Denk dat de discussie hierboven een mooi voorbeeld is waarom er steeds meer (laat ik het noemen) ‘haat’ is naar maai.

Als je al begint met dat we zwak,zielig, hypocriet en noobjes zijn. Met zulke woorden maak je het echt niet beter, waardoor er steeds minder voorstanders zijn om de BG te stoppen
Ach die bg ga je toch nooit stoppen omdat je bang bent te verliezen, maar goed je graaft eigenlijk je eigen kuil omdat Gaatje op jullie voor loopt en dat altijd zo zal blijven doen.
 
Reactiescore
1.283
Mwa, als ik gewoon die acties zie die hij nu weer uitvreet, komen idd die oude gevoelens weer boven wessiepessie :(.
Tis en blijft gewoon een vieze stabber, jammer dat mensen dat niet inzien.
En waarom kom jij niet hier spelen schatje :(.
Zag vandaag ook in 1x dat jij daar mb was :p

Ik distantieer me deze wereld wat van alle randzaken en rommel lekker aan als mb dus die skip ik ff.
Geloof nooit dat het Jacob z’n aard is om bewust stabs etc. te zetten.

Ik kwam je even trollen.
Zit hier al een tijdje als mb hoor Haha.
 
Reactiescore
941
Ook wel mooi om te zien dat als dat eens niet gebeurd en er op een rustige manier geargumenteerd wordt er blijkbaar niet heel veel reactie komt?


Inderdaad een normaal, rustig bericht. Echter wist ik niet dat je bij Maai hoorde, dus als je zegt waar je speelt zal ik er gewoon op reageren.
 
Reactiescore
12
Inderdaad een normaal, rustig bericht. Echter wist ik niet dat je bij Maai hoorde, dus als je zegt waar je speelt zal ik er gewoon op reageren.

Doet er toch niet echt toe? Je kan gerust reageren op het punt die ik gemaakt heb zonder dat ik bij Maai hoor en al zeker zonder te weten bij welk account ik zou horen op deze wereld moest ik er actief spelen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Welke discussie? Jij komt meteen met haat over Maai gooien wat totaal onnodig is. Ga jij maar lekker de spion uit hangen :biggrin:

Ik breng allerlei punten naar voren waarom house en gaatje wel willen samenwerken en ik niet met maai zou willen samenwerken, als reactie op jou stelling. Wat een volstrekt logische reactie is gezien de vraagstelling.

Dat jij daarna reageert op nog geen kwart van mijn bericht en daarna ineens te heet onder de voeten wordt, als je merkt dat je poging om ons uit elkaar te spelen enkel averechts werkt, omdat je manier van posten nou niet bepaald sterk is, kan ik niets aan doen.

Wellicht prima om jezelf in game jason statham te noemen, maar voor het AF zou ik wellicht de naam veranderen in Mr bean
 
Reactiescore
12
Ik breng allerlei punten naar voren waarom house en gaatje wel willen samenwerken en ik niet met maai zou willen samenwerken, als reactie op jou stelling. Wat een volstrekt logische reactie is gezien de vraagstelling.

Dat jij daarna reageert op nog geen kwart van mijn bericht en daarna ineens te heet onder de voeten wordt, als je merkt dat je poging om ons uit elkaar te spelen enkel averechts werkt, omdat je manier van posten nou niet bepaald sterk is, kan ik niets aan doen.

Wellicht prima om jezelf in game jason statham te noemen, maar voor het AF zou ik wellicht de naam veranderen in Mr bean

Dat Gaatje-House liever met elkaar samenwerken dan de aanvankelijke piste Gaatje-Maai is al vanuit jullie beargumenteerd. Mijn vraag is vooral waarom jullie überhaupt samenwerken?
Spreek een NAP af van 2-3 weken onderling, leg de fronten tussen de 3 partijen wat recht en maak er een leuke driestrijd van, na alle gezever op deze wereld en de jammerlijke delete van Sense kunnen we toch op zijn minst hopen en werken naar een leuke endgame?


Dan nog een kleintje puntje van kritiek: de laatste sneer kan dan wel leuk zijn, maar om het niveau van de discussie omhoog te helpen zal het zeker niet helpen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Dat Gaatje-House liever met elkaar samenwerken dan de aanvankelijke piste Gaatje-Maai is al vanuit jullie beargumenteerd. Mijn vraag is vooral waarom jullie überhaupt samenwerken?
Spreek een NAP af van 2-3 weken onderling, leg de fronten tussen de 3 partijen wat recht en maak er een leuke driestrijd van, na alle gezever op deze wereld en de jammerlijke delete van Sense kunnen we toch op zijn minst hopen en werken naar een leuke endgame?


Dan nog een kleintje puntje van kritiek: de laatste sneer kan dan wel leuk zijn, maar om het niveau van de discussie omhoog te helpen zal het zeker niet helpen.

Oke laten we gewoon dit even theoriseren. Stel we zouden dit doen, met de nadruk op dat dit slechts een voorstelling is.

Wat doet Maai dan, maai levert verder niets in?
 
Reactiescore
12
Oke laten we gewoon dit even theoriseren. Stel we zouden dit doen, met de nadruk op dat dit slechts een voorstelling is.

Wat doet Maai dan, maai levert verder niets in?
Stel dat jullie dit doen dan denk ik dat Maai bij de onderhandeling over fronten wel wat toegevingen zou doen, je kan niet verwachten dat ze de opgebouwde voorsprong volledig opgeven.

Daarnaast zou in wat ik aangaf de NAP tussen House en Gaatje langer lopen dan die tussen Maai en deze 2 partijen, waardoor beide al een eerste keer Maai zouden kunnen testen en ook Maai aanvankelijk nog meer def voor zijn neus zal zien. Dit kan een eerste mogelijkheid zijn om wat van de voorsprong terug te nemen.
 
Reactiescore
2.433
Whahaha of je zelf geen mb’s hebt? Trouwens jij was al lang weggespeeld als wij samen gingen met Gaatje want dan werd jouw account zeker niet meegenomen.

Iedereen heeft zoveel haat op Maai maar door Maai is deze wereld nog leuk gebleven want wij hebben expres de fusie niet door laten gaan omdat het dan al niet meer leuk was.

Mij zie je hier niet smeken hoor noobje, wij gaan anders ten minste strijdend ten onder.
Kijk hier gaat het dus al mis met jou. Je kunt nooit normaal in gaan op iemand maar moet altijd maar meteen aanvallen op een persoon of hele stam. Dus nu al geen zin meer om met jou te praten.
De ironie :biggrin: :biggrin:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
In theorie zou een driestrijd perfect zijn. In praktijk werkt het niet, het zal ALTIJD uitdraaien op een 2v1, immers wanneer een stam ziet dat een andere stam verliezen lijdt, zal die daar altijd van mee willen profiteren. Dat is nu eenmaal logisch.

De reden dat Maai nu de 'gedupeerde' van het verhaal is, is imo simpelweg omdat Maai (of enkele leden ervan) al de hele wereld iedereen tegen de schenen schoppen, ingame de kantjes vanaf lopen en allerhande andere zaken doen die in datzelfde straatje thuis horen. Als je dus de hele wereld op de hals hebt gehaald, kan je ook niet verwachten dat ze nog toegevingen gaan doen om jullie een leuke eindstrijd te geven, ook al is dat spijtig voor diegenen in Maai, die zich niet (vaak) van hun slechtste kant hebben laten zien. Maar goed, dat is enkel hoe ik erover denk.
 
Reactiescore
12
In theorie zou een driestrijd perfect zijn. In praktijk werkt het niet, het zal ALTIJD uitdraaien op een 2v1, immers wanneer een stam ziet dat een andere stam verliezen lijdt, zal die daar altijd van mee willen profiteren. Dat is nu eenmaal logisch.

De reden dat Maai nu de 'gedupeerde' van het verhaal is, is imo simpelweg omdat Maai (of enkele leden ervan) al de hele wereld iedereen tegen de schenen schoppen, ingame de kantjes vanaf lopen en allerhande andere zaken doen die in datzelfde straatje thuis horen. Als je dus de hele wereld op de hals hebt gehaald, kan je ook niet verwachten dat ze nog toegevingen gaan doen om jullie een leuke eindstrijd te geven, ook al is dat spijtig voor diegenen in Maai, die zich niet (vaak) van hun slechtste kant hebben laten zien. Maar goed, dat is enkel hoe ik erover denk.

Tuurlijk zal men proberen profiteren van verliezen van 1 van de 3 partijen dat is juist wat een driestrijd leuk maakt, de mogelijkheid dat er wat keert of verandert.
Maar dit is niet hetzelfde als een 2v1 en kan dus ook niet gebruikt worden in mijn ogen als argument om het gehele testen en uitdelen van speldenprikken te skippen en gewoon met 2 stammen samen te gaan spelen.

Daarnaast zie je het volgens mij verkeerd dat je Maai een leuke eindstrijd zou schenken. Denk dat er maar weinig trots zullen zijn als je op deze manier Maai ‘wegspeelt’. Een leuke eindstrijd is in mijn ogen dus voordelig voor alledrie de partijen.
Dat het inderdaad een niet al te nette wereld was heb je zeker gelijk in maar ook daar hebben alle partijen zoals altijd hun aandeel in.
Als laatste mogen die dubieuze acties een leuke endgame ook niet in de weg staan, dat ze gebruikt worden voor compensatie en om wat namen zwart te maken, mij allemaal goed maar niet om het spelplezier van iedereen te bederven. Zo ga je door een paar rotte appels nog meer spelers op tw verliezen.
 
Reactiescore
941
Doet er toch niet echt toe? Je kan gerust reageren op het punt die ik gemaakt heb zonder dat ik bij Maai hoor en al zeker zonder te weten bij welk account ik zou horen op deze wereld moest ik er actief spelen.
Nope, ik weet graag tegen wie ik spreek.
 
Reactiescore
279
Het feit dat House en Gaatje een BG hebben tegen Maai hebben jullie 100% aan jullie zelf te denken. Door heel wat acties en jullie AF gedrag hebben jullie er namelijk voor gezorgd dat er bij zowel House als Gaatje veel irritatie was richting jullie. Het feit dat jullie nu ook alweer moeilijk doen over een CF werpt dit alleen maar meer in de hand. Ook wat jullie edelgedrag wat betreft de ex-Sense dorpen in het algemeen is/was gewoon niet netjes door direct super hoog een paar dorpen te gaan edelen. Ik snap dat jullie deze BG jammer vinden, maar dit was vooraf nooit het plan.
Ik ben nu al een tijd met een van jouw stamgenoten in gesprek over 10 dorpen die en NAP voorwaarde schenden. Daarvan wilt diegene er 3 niet terug geven. Regel dat anders eerst eventjes ;)
 
Bovenaan