Top/flopstammen

Reactiescore
57
Het is Gaatje zijn goed recht om rond een speler te recruiten? Gaatje moet nogmaals niet zorgen voor het welzijn van elk individu. Het is niet leuk voor Grizly, het is ook niet leuk voor China en dog je deze spelers edeld langs de Maai kant. Dat is nu eenmaal tribalwars spelen, je moet voor jezelf zorgen dat je een goede uitgangspositie hebt.

Ahh okee, dus toen maai het deed met Jason was het een groot drama, het was natuurlijk ook niet netjes en kan je niet goedkeuren, maar nu gaatje het doet is het ineens hoe goed recht. Hoe wispelturig kan men zijn.

Tuurlijk moet je voor je eigen account zorgen, maar als je als stam vanaf het begin af aan (zo goed als) al samen in een stam zit. Je als gehele stam ernaar toe werkt om die goede uitgangspositie te krijgen. Vervolgens op het moment dat LLM die uitgangspositie heeft en grizzly nog niet maar daar nog hard voor werkt, je als zijnde gaatje ineens LLM, MM, en MH rekruteert ( waarvan bekend was dat MH heel 4rus zou internen zodat zij daar een mega sterk RIM account zouden hebben) waardoor grizzly een 360 front overhoudt, hoe moet grizzly er dan voor zorgen dat zij een goed uitgangspunt hebben. Zulke acties ziet toch niemand aankomen en kan je toch niet op anticiperen? of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
1.365
Wellicht zou je eens door de postgeschiedenis van chris moeten gaan op dit forum, om een impressie te krijgen met wie je te maken hebt ;)
Iemand met meer inhoud dan n infolekker? o.o
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zal opnieuw ff alles ontkrachten voor de zoveelste keer.

Maai is wat mee gerealiseerd, heel de wereld wordt gek.

Mad had geen kans van slagen, notabene hebben jullie daar een BG mee en waren zij ook niet van plan deze op te zeggen om vervolgens LLM, MM en TBONTB aan te vallen. GTR was al gaan runnen voor deze recruits zoals jullie ook wisten door de info van MH, ook onzin dus. Twinz is grizzly mee in zee gegaan maar die is ondertussen ook al bezweken aan de aanvallen vanaf enerzijds MH en anderzijds TDF en SEAVUS.

Sense moest eerst door MAD/HOUSE heen dus die konden ook niets betekenen. Blauw kon niets want die wouden geen oorlog riskeren met GAATJE en clowns ging fuseren met MAD, heb je verder nog opties of ga je steeds dezelfde argumenten gooien?

Je staat open voor oplossingen, maar pas sinds het AF is ontploft. Ook al roep je dat je open stond voor grizzly meteen na de her organisatie, maar die foto's ontkrachten dat mooie verhaal wel.
Dus jij denkt oprecht dat als Sense de kans had om met Blauw en Verdarero op bijvoorbeeld to be te gaan, of op Mickey, met slagkrach van uit grizzly, die een nap op hun oostelijke flank hadden ze dat niet zouden doen?

t is heel leuk naar negatieve zoeken en “ontkrachten” maar het is een kwestie van perspectief en beste beentje voor zetten.

waar to be of loco nul short range os kon krijgen maar wel shortrange aanvallen hadden ze t wel extreem moeilijk gekregen hoor. Twinz kreeg trouwens vrijwel geen aanvallen en had een nap met Meester. Twinz was enkel aan het recappen op GTR.
 
Reactiescore
1.365

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maargoed @Sun Soldier moeten we door gaan op ieder z’n punt over waarom Grizzly er slecht voor staat of wat?

Iedereen kan namelijk bedenken dat je t Gaatje moeilijk kwalijk kan nemen dat ze een solli van drie leden die goed bij hun cluster passan aannemen als we 6 leden tellen. Daarbij kanje het ons ook moeilijk kwalijk nemen dat Grizzly geen initiatief heeft genomen er, door een solli of diplomatiek, iets van te maken.

T is sneu voor Grizzly, maar dit gebeurd op Tribalwars natuurlijk vaak. Je kan door slechte diplomatiek of inzet gewoon in vervelende situaties komen, hoe je die oplost is aan jij zelf. Sense gaat op delete, grizzly naar maai, wat ik vanuit grizzly wel snap.
 
Reactiescore
57
Dus jij denkt oprecht dat als Sense de kans had om met Blauw en Verdarero op bijvoorbeeld to be te gaan, of op Mickey, met slagkrach van uit grizzly, die een nap op hun oostelijke flank hadden ze dat niet zouden doen?

t is heel leuk naar negatieve zoeken en “ontkrachten” maar het is een kwestie van perspectief en beste beentje voor zetten.

waar to be of loco nul short range os kon krijgen maar wel shortrange aanvallen hadden ze t wel extreem moeilijk gekregen hoor. Twinz kreeg trouwens vrijwel geen aanvallen en had een nap met Meester. Twinz was enkel aan het recappen op GTR.

Ja dat denk ik oprecht en weet ik wel zeker, blauw had daar namelijk direct na al het gebeuren geen oren naar. Wouzlan en grizzly zijn actief op zoek geweest naar mensen die dit wouden.

Het is niet het negatieve zoeken, het is antwoorden met feiten. Je doet er veel te gemakkelijk over en roept maar wat dingen.

Nouja wat ik zie is dat tdf heel veel dorpen pakt, dat kan niet als je weinig aanvallen stuurt. Dus hij zal wel onder vuur liggen. Naja dan valt MH eraf. Maar je geeft nu ook zelf een reden dat twinz dus geen mogelijkheid was om mee samen te werken
 
Reactiescore
57
Maargoed @Sun Soldier moeten we door gaan op ieder z’n punt over waarom Grizzly er slecht voor staat of wat?

Iedereen kan namelijk bedenken dat je t Gaatje moeilijk kwalijk kan nemen dat ze een solli van drie leden die goed bij hun cluster passan aannemen als we 6 leden tellen. Daarbij kanje het ons ook moeilijk kwalijk nemen dat Grizzly geen initiatief heeft genomen er, door een solli of diplomatiek, iets van te maken.

T is sneu voor Grizzly, maar dit gebeurd op Tribalwars natuurlijk vaak. Je kan door slechte diplomatiek of inzet gewoon in vervelende situaties komen, hoe je die oplost is aan jij zelf. Sense gaat op delete, grizzly naar maai, wat ik vanuit grizzly wel snap.
Goed in hun cluster passen? Je creert inderdaad met die 4 leden een extra nieuw cluster, hier heeft goed passen echt niets mee te maken alles behalve zelfs. Maar goed, jij weet alles mooi te praten richting gaatje

weer begin je over die solli, na zijn pm naar wouzlan over alle overige accounts is het dikke onzin om dan nog een solli te sturen, ga dat nou is inzien. Maar goed dat jullie de focus niet op AF leggen nee
 
Reactiescore
999
Goed in hun cluster passen? Je creert inderdaad met die 4 leden een extra nieuw cluster, hier heeft goed passen echt niets mee te maken alles behalve zelfs. Maar goed, jij weet alles mooi te praten richting gaatje

weer begin je over die solli, na zijn pm naar wouzlan over alle overige accounts is het dikke onzin om dan nog een solli te sturen, ga dat nou is inzien. Maar goed dat jullie de focus niet op AF leggen nee

De 3 Orde leden passen in elk geval beter bij de cluster van Gaatje dan dat Grizzly bij Maai past. Geef mij eens één goede reden waarom jullie als Maai Grizzly gerekruteerd hebben?
 
Reactiescore
57
De 3 Orde leden passen in elk geval beter bij de cluster van Gaatje dan dat Grizzly bij Maai past. Geef mij eens één goede reden waarom jullie als Maai Grizzly gerekruteerd hebben?

Ga je nou opnieuw in de jullie vorm tegen mij praten alsof ik bij maai hoor?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
De vraag werd gesteld: geef me 1 reden waarom je grizz zou recruiten. Ik antwoord?
 
Reactiescore
57
Ahh zoo, excuus snap hem
 
Reactiescore
2.477
Samen met Tony in 1 stam?????????? Ik zie een gouden combinatie? @DragonShield3
 

Deleted User - 81360

Guest
Het is Gaatje zijn goed recht om rond een speler te recruiten? Gaatje moet nogmaals niet zorgen voor het welzijn van elk individu. Het is niet leuk voor Grizly, het is ook niet leuk voor China en dog je deze spelers edeld langs de Maai kant. Dat is nu eenmaal tribalwars spelen, je moet voor jezelf zorgen dat je een goede uitgangspositie hebt.
Als je rond een account mag recruiteren mag een andere stam ook gewoon de andere recruiteren of moet die dan gewoon voor altijd zonder stam blijven?
 
Bovenaan