Einde Wereld Awards

Reactiescore
193
Ohhhh, wat is Salt toch een top stam!! Alleen als het er echt om gaat en Steven aangeeft een NAP te willen, zodat hij activiteit kan zoeken voor een leuke eindstrijd, dan stemmen alle award geilers tegen. Dit is een prima wereld, om top af te sluiten. Helaas gaat het de meeste alleen om awards. Knap hoor, ik ben benieuwd bij welke sollicitatie jullie deze op je CV gaan schrijven!

Ik ben het met je eens dat Steven enorm zijn best gedaan heeft voor Tyrant en ook meer had verdiend voor zijn inzet, en het gebrek aan eindstrijd is uiterst jammer. Maar dat het zo snel over is is ook gewoon Salt's verdienste en dat moeten we dan ook gewoon accepteren.

Ik ben echter wel benieuwd naar het verhaal achter die vraag voor een NAP, enige wat we gehoord hebben is dat dat weggestemd was. Geen idee hoe dat verder in zijn werk is gegaan. Als iemand daar eventueel op in wil gaan (al dan niet in dit topic).

Verder mooie lijstjes. Hopelijk volgt er nog een Tyrant lijstje.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Ohhhh, wat is Salt toch een top stam!! Alleen als het er echt om gaat en Steven aangeeft een NAP te willen, zodat hij activiteit kan zoeken voor een leuke eindstrijd, dan stemmen alle award geilers tegen. Dit is een prima wereld, om top af te sluiten. Helaas gaat het de meeste alleen om awards. Knap hoor, ik ben benieuwd bij welke sollicitatie jullie deze op je CV gaan schrijven!
Ja en jij bent een facking kutnoob, ga nu maar weer weg doeidoei.
 
Reactiescore
2.878
Ik ben het met je eens dat Steven enorm zijn best gedaan heeft voor Tyrant en ook meer had verdiend voor zijn inzet, en het gebrek aan eindstrijd is uiterst jammer. Maar dat het zo snel over is is ook gewoon Salt's verdienste en dat moeten we dan ook gewoon accepteren.

Ik ben echter wel benieuwd naar het verhaal achter die vraag voor een NAP, enige wat we gehoord hebben is dat dat weggestemd was. Geen idee hoe dat verder in zijn werk is gegaan. Als iemand daar eventueel op in wil gaan (al dan niet in dit topic).

Verder mooie lijstjes. Hopelijk volgt er nog een Tyrant lijstje.

In het kort: Veel gebeurd deze wereld, meeste mensen waren het wel zat. De voorsprong van ons was immers ook eerlijk verdiend. Daarnaast was de gunfactor er niet meer richting een hoop individuen in Tyrant wegens eerder genoemde.

Ja en jij bent een facking kutnoob, ga nu maar weer weg doeidoei.

Nou iniedergeval niet de vriendelijkste speler deze wereld...
 
Reactiescore
2.039
Ohhhh, wat is Salt toch een top stam!! Alleen als het er echt om gaat en Steven aangeeft een NAP te willen, zodat hij activiteit kan zoeken voor een leuke eindstrijd, dan stemmen alle award geilers tegen. Dit is een prima wereld, om top af te sluiten. Helaas gaat het de meeste alleen om awards. Knap hoor, ik ben benieuwd bij welke sollicitatie jullie deze op je CV gaan schrijven!
Hou op zeg, dit komende van degene die op andere werelden anderen uitlokt front te pakken met jou op 76, om vervolgens om 23:00 wanneer de massa nog aan moet komen uit te loggen.

On: leuk initiatief, zal een dezer dagen ook een ongezouten lijstje posten.
 
Reactiescore
2.039
In het kort: Veel gebeurd deze wereld, meeste mensen waren het wel zat. De voorsprong van ons was immers ook eerlijk verdiend. Daarnaast was de gunfactor er niet meer richting een hoop individuen in Tyrant wegens eerder genoemde.

De voorsprong in de oorlogsstatistieken tegen Tyrant volkomen verdiend idd, daar valt niets op af te dingen. De voorsprong qua punten was echter discutabel zoals ik eerder ook al aangaf, Salt heeft early/midgame wel echt bizár veel geinterned.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hou op zeg, dit komende van degene die op andere werelden anderen uitlokt front te pakken met jou op 76, om vervolgens om 23:00 wanneer de massa nog aan moet komen uit te loggen.

On: leuk initiatief, zal een dezer dagen ook een ongezouten lijstje posten.

Graag zie ik je bewijs Elko. Sommige mensen hebben gewoon werk. Ik probeerde nota bene jou account te redden, omdat jij al runnie was.
 
Reactiescore
2.878
Graag zie ik je bewijs Elko. Sommige mensen hebben gewoon werk. Ik probeerde nota bene jou account te redden, omdat jij al runnie was.


Wat maakt dat uurtje dan nog uit, droeftoeter.
 
Reactiescore
447
Ohhhh, wat is Salt toch een top stam!! Alleen als het er echt om gaat en Steven aangeeft een NAP te willen, zodat hij activiteit kan zoeken voor een leuke eindstrijd, dan stemmen alle award geilers tegen. Dit is een prima wereld, om top af te sluiten. Helaas gaat het de meeste alleen om awards. Knap hoor, ik ben benieuwd bij welke sollicitatie jullie deze op je CV gaan schrijven!
Ei losertje, ga eens terug op w74 forum gaan janken. Deze wereld zijn er tenminste massas geweest op elkaar en winsten gepakt. Dat jij stoer gaat doen in pm dat alles block staat en dan nog dorpen verliest ligt aan jezelf.

Gelukkig zijn er tyrant spelers die er nog een leuke wereld van hebben willen maken. Waarvoor dank
 
Reactiescore
68
Ohhhh, wat is Salt toch een top stam!! Alleen als het er echt om gaat en Steven aangeeft een NAP te willen, zodat hij activiteit kan zoeken voor een leuke eindstrijd, dan stemmen alle award geilers tegen. Dit is een prima wereld, om top af te sluiten. Helaas gaat het de meeste alleen om awards. Knap hoor, ik ben benieuwd bij welke sollicitatie jullie deze op je CV gaan schrijven!
W74 en deze wereld gaan zeker op mijn cv !
 
Reactiescore
2.039
Graag zie ik je bewijs Elko. Sommige mensen hebben gewoon werk. Ik probeerde nota bene jou account te redden, omdat jij al runnie was.

Waar wil je precies bewijs voor? Dat je mensen uitdaagt of dat je om 23:00 uitgelogd bent? Gerund, bitch please. Ik heb 2 jan aangegeven na de eerstvolgende eigen massa te stoppen, als dat al niet ver genoeg van te voren is..
 
Reactiescore
1.228
Waar wil je precies bewijs voor? Dat je mensen uitdaagt of dat je om 23:00 uitgelogd bent? Gerund, bitch please. Ik heb 2 jan aangegeven na de eerstvolgende eigen massa te stoppen, als dat al niet ver genoeg van te voren is..
Niet op ingaan, beste oplossing die ik je kan aanbieden.
1612647360859.png
 
Reactiescore
7.918
Ik ben het met je eens dat Steven enorm zijn best gedaan heeft voor Tyrant en ook meer had verdiend voor zijn inzet, en het gebrek aan eindstrijd is uiterst jammer. Maar dat het zo snel over is is ook gewoon Salt's verdienste en dat moeten we dan ook gewoon accepteren.

Ik ben echter wel benieuwd naar het verhaal achter die vraag voor een NAP, enige wat we gehoord hebben is dat dat weggestemd was. Geen idee hoe dat verder in zijn werk is gegaan. Als iemand daar eventueel op in wil gaan (al dan niet in dit topic).

Verder mooie lijstjes. Hopelijk volgt er nog een Tyrant lijstje.


Niet heel spannend. Er is gewoon open kaart gespeeld naar de leiding van Salt met de situatie omtrent Tyrant. Dit werd begrepen door Salt leiding en de spelers zelf. Op een gegeven moment leek het erop dat de NAP doorkwam, althans zo interpreteerde ik de berichten van Jody totdat het AF debacle plaatsvond. Dat heb jij gemist denk ik Tom. Oud Tyrant spelers die nog spelende spelers gingen beschuldigen en andersom. Dat was, zoals ik het begreep, de doorslag voor geen NAP gezien dat meer dan aantoonde dat de situatie van Tyrant kansloos was. Eerlijk, can't blame them. Hetgeen wat hier plaatsvond was 1 van de meest sneue dingen die ik ooit heb gezien, ook van spelers waarvan ik het niet had verwacht. De situatie in Salt en het gedachtegoed zelf weet ik natuurlijk niet, wel leuk of iemand van Salt hier zijn woordje over kan doen. Of jij Jody?
 
Reactiescore
2.444
Niet heel spannend. Er is gewoon open kaart gespeeld naar de leiding van Salt met de situatie omtrent Tyrant. Dit werd begrepen door Salt leiding en de spelers zelf. Op een gegeven moment leek het erop dat de NAP doorkwam, althans zo interpreteerde ik de berichten van Jody totdat het AF debacle plaatsvond. Dat heb jij gemist denk ik Tom. Oud Tyrant spelers die nog spelende spelers gingen beschuldigen en andersom. Dat was, zoals ik het begreep, de doorslag voor geen NAP gezien dat meer dan aantoonde dat de situatie van Tyrant kansloos was. Eerlijk, can't blame them. Hetgeen wat hier plaatsvond was 1 van de meest sneue dingen die ik ooit heb gezien, ook van spelers waarvan ik het niet had verwacht. De situatie in Salt en het gedachtegoed zelf weet ik natuurlijk niet, wel leuk of iemand van Salt hier zijn woordje over kan doen. Of jij Jody?

Dit klopt merendeels ja. Vrijwel iedereen in Salt was voor een leukere eindstrijd dan die we gehad hebben. Maar de mensen die tegen een NAP gestemd hebben waren van mening (onder andere door de ophef op het AF) dat een NAP de problemen binnen Tyrant niet zou oplossen.
 
Reactiescore
1.918
Gloeilampje het is algemeen bekend dat je een dikke noob bent vriend

jouw leeg CVke bewijst dat eens te meer


de groeten
 
Reactiescore
193
Niet heel spannend. Er is gewoon open kaart gespeeld naar de leiding van Salt met de situatie omtrent Tyrant. Dit werd begrepen door Salt leiding en de spelers zelf. Op een gegeven moment leek het erop dat de NAP doorkwam, althans zo interpreteerde ik de berichten van Jody totdat het AF debacle plaatsvond. Dat heb jij gemist denk ik Tom. Oud Tyrant spelers die nog spelende spelers gingen beschuldigen en andersom. Dat was, zoals ik het begreep, de doorslag voor geen NAP gezien dat meer dan aantoonde dat de situatie van Tyrant kansloos was. Eerlijk, can't blame them. Hetgeen wat hier plaatsvond was 1 van de meest sneue dingen die ik ooit heb gezien, ook van spelers waarvan ik het niet had verwacht. De situatie in Salt en het gedachtegoed zelf weet ik natuurlijk niet, wel leuk of iemand van Salt hier zijn woordje over kan doen. Of jij Jody?

Dat heb ik inderdaad gemist ja, ik heb me niet op het w76 AF gefocust omdat ik er toch maar als nobele onwetende in kwam gerold om TDM te bezetten/verdedigen (en niet om te komen P&Pen op het AF). Treurig dat dat soort dingen niet eens binnenskamers uitgevochten kunnen worden inderdaad.
Dan kan ik volgende analyse:

Dit klopt merendeels ja. Vrijwel iedereen in Salt was voor een leukere eindstrijd dan die we gehad hebben. Maar de mensen die tegen een NAP gestemd hebben waren van mening (onder andere door de ophef op het AF) dat een NAP de problemen binnen Tyrant niet zou oplossen.

ook wel gewoon helemaal volgen. Eerlijk is eerlijk, we zaten misschien nog met een kleine 10 man eigenlijk actief te wezen op het laatst. Valt gewoon weinig op af te dingen.

Ik kom ook nog met een lijstje, gebaseerd op de laatste weken uiteraard en mijn globale kijk op wat ik allemaal gezien en gehoord heb. Zal kort zijn want mijn mening is weinig relevant mbt veel zaken maar kan misschien toch een uniek perspectief bieden als nieuwkomer.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Niet heel spannend. Er is gewoon open kaart gespeeld naar de leiding van Salt met de situatie omtrent Tyrant. Dit werd begrepen door Salt leiding en de spelers zelf. Op een gegeven moment leek het erop dat de NAP doorkwam, althans zo interpreteerde ik de berichten van Jody totdat het AF debacle plaatsvond. Dat heb jij gemist denk ik Tom. Oud Tyrant spelers die nog spelende spelers gingen beschuldigen en andersom. Dat was, zoals ik het begreep, de doorslag voor geen NAP gezien dat meer dan aantoonde dat de situatie van Tyrant kansloos was. Eerlijk, can't blame them. Hetgeen wat hier plaatsvond was 1 van de meest sneue dingen die ik ooit heb gezien, ook van spelers waarvan ik het niet had verwacht. De situatie in Salt en het gedachtegoed zelf weet ik natuurlijk niet, wel leuk of iemand van Salt hier zijn woordje over kan doen. Of jij Jody?

Ik wil hierbij vanuit de salt kant nog aan toevoegen dat de stemming over het al dan niet nap geven zeer close was binnen de stam met goede argumenten voor en tegen. Het AF moddergooien vanuit (oud)-tyrant spelers heeft uiteindelijk een aantal stemmen doen swingen van voor naar tegen en is er uiteindelijk uit gekomen dat onze geplande massa een week later aankwam dan voorzien en dat was voor tyrant jammer genoeg niet voldoende tijd zo blijkt. (Wat zeer te begrijpen valt gezien de povere situatie waarin jullie zich bevonden)
 
Bovenaan