[Afgekeurd] Groep aanmaken dmv coördinaten

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 9 100,0%
  • Neen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Reactiescore
28
Ik weet niet of dit ooit de revue heeft gepasseerd, idee is simpel. Je wil een bepaalde groep hebben dmv coördinaten, bij groepen heb je een functie importeer/toevoegen dorpen (zelfde principe als via kaartmarkeringen), naam creëren en je nieuwe groep is klaar.

Dit is bv handig als je edels wil zetten in je dorpen die uit de aanvalsplanner komen, dan je deze coördinaten toevoegen aan een groep en 1 voor 1 edels plaatsen in die dorpen. Tevens kun je vanuit deze groep troepen ontslaan om ruimte vrij te maken voor edels
 
Reactiescore
1.752
Dit kan toch aan de hand van eerst coordgrabber op de kaart en nadien groupplacer script?
Zijn beide snellijst scripts die hier op het forum staan volgens mij. Na het grabben kan je op het groepen overzicht een nieuwe groep maken handmatig en dan het groupplacer script de coords plakken, op knopje klikken en duid die alles aan. Vervolgens zeg je welke groep moet worden toegevoegd en klaar :)
 
Reactiescore
28
Dit kan toch aan de hand van eerst coordgrabber op de kaart en nadien groupplacer script?
Zijn beide snellijst scripts die hier op het forum staan volgens mij. Na het grabben kan je op het groepen overzicht een nieuwe groep maken handmatig en dan het groupplacer script de coords plakken, op knopje klikken en duid die alles aan. Vervolgens zeg je welke groep moet worden toegevoegd en klaar :)

Via coordgrabber weet ik niet in welke dorpen edels komen, wel kunnen de coördinaten gehaald worden uit de aanvalsplanning. Als je deze coördinaten in een handmatige/dynamische groep toevoegt kun je voor deze groep edels ontslaan en plaatsen.
 
Reactiescore
1.752
Dus je wilt coördinaten uit je aanvalsplanning halen en in een groep plaatsen?
Want ook dat kan je vrij makkelijk doen. Op www.devilicious.dev bijvoorbeeld kan je een lap tekst invoeren bij target of bij source en dan haalt die de coördinaten daaruit.

Indien dat ook niet is wat je bedoelt dan weet ik niet meteen een oplossing :p
 
Reactiescore
2.489
Hier zijn andere oplossingen voor :)
 
Bovenaan