Het grote complimententopic

Reactiescore
2.878
paar (telwoord) -> een stuk of wat. vb: een paar huizen


Woord heeft 2 betekenissen

Als iemand 35 huizen bezit spreek ik niet meer van een paar huizen?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Met de vrij lage ods’er die DOTN heeft is het verhaal van Melvin wel een stuk aannemelijker
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mja melvin zit ook vrij diep in je kont jij neemt alles aan wat melvin zegt? :/
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
En hoe kom je daarbij?
 
Reactiescore
470
Haha en jij gelooft Melvin, de grootste leugenaar die hier rondloopt maar op z'n bolle rode wangen? Die laatste massa waar ik bij was heb ik tot diep in de nacht naar stolz lopen sturen (kan Jeffrey vast bevestigen) en wat frontdef achter gehouden omdat iedereen riep dat er zuid een target zou zijn (wij dachten murus) zodat we daar nog wat konden os'en. Volgende ochtend vroeg opgestaan, geen gehoor gekregen van TAS waar de Def nog heen kon. Rest van de massa's volledig leeg gestaan, in de verkeerde fronten helaas, op wat stackdef na door een communicatiefoutje. Maar als jij graag wilt denken dat we alles in angst voor schedel op dat mini frontje thuis hielden, be my guest. :D

Mini frontje en een mega rim die je maar niet onder controle kreeg.

Schedel hun front stond prestacked uit angst van dotn zieke newgen noobs!

Mini pre stacks, niks vergeleken de 190k stacks die ik aan het dotn front ben tegen gekomen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Al jouw posts zijn ofwel bashes naar tyrant ofwel geloof je alles blindelings wat melvin zegt? Haha
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Al jouw posts zijn ofwel bashes naar tyrant ofwel geloof je alles blindelings wat melvin zegt? Haha

Lekker overgeneraliserend dat al mijn posts bashes naar Tyrant zijn, slaat nergens op.

Overigens speel jij vrolijk weer met Melvin op 78. Ik kan je verzekeren dat je een stuk dieper zit in de kont van Melvin:redface:
 
Reactiescore
2.039

Dotn was een van de eerste accounts van Tyrant die een dorp verloor aan Salt? Dus nooit in de plus gestaan, nogmaals flop dus.
Een recap op een net veroverd dorp noem ik geen verloren dorp, gezien t niet van ons was. Dat is als zeggen dat DoTN dik in de plus stond omdat we dorpen bij murus recapten

Met de vrij lage ods’er die DOTN heeft is het verhaal van Melvin wel een stuk aannemelijker
Ken je dat verhaal van atl dat vol stond terwijl het geen target was?
 
Reactiescore
2.039
Mini frontje en een mega rim die je maar niet onder controle kreeg.
Vreemde bash die verder niets met de discussie te maken heeft, maar goed. Er zullen vast een aantal in salt bekend zijn met het fenomeen 'bijkertje', een speler die volle defdorpen heeft in 1k dorpen omdat er enkel kaz 25 en boer 30 staat voor een nog lager moraal. Als dat in je rim ligt en je hebt geen dedicated MB stam zoals 'de schedeltjes' duurt dat idd ietsje langer dan normaal.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het zal jullie wellicht verrassen maar er zit niets in mijn kont, ik ben daar niet zo'n fan van.
 
Reactiescore
2.444
Vreemde complimenten komen er hier voorbij zeg.

Vreemde bash die verder niets met de discussie te maken heeft, maar goed. Er zullen vast een aantal in salt bekend zijn met het fenomeen 'bijkertje', een speler die volle defdorpen heeft in 1k dorpen omdat er enkel kaz 25 en boer 30 staat voor een nog lager moraal. Als dat in je rim ligt en je hebt geen dedicated MB stam zoals 'de schedeltjes' duurt dat idd ietsje langer dan normaal.

Hoe zijn de lijnen en de rim verdeling van Tyrant eigenlijk tot stand gekomen? Heeft de leiding die neergezet met geringe inspraak van de spelers of hebben accounts het onderling maar een beetje uitgevochten? Vind het wel interessant hoe ze tot stand gekomen zijn gedurende de wereld.
 
Reactiescore
1.962
Vreemde complimenten komen er hier voorbij zeg.



Hoe zijn de lijnen en de rim verdeling van Tyrant eigenlijk tot stand gekomen? Heeft de leiding die neergezet met geringe inspraak van de spelers of hebben accounts het onderling maar een beetje uitgevochten? Vind het wel interessant hoe ze tot stand gekomen zijn gedurende de wereld.

Toen ik in Tyrant kwam (DOTN had toen 30 dorpen) stonden de lijnen van de core al zo'n beetje hoe ze op het einde ook waren, ze zijn uit eindelijk een beetje dunner geworden toen QQ in de rim is gelegd. Dat DOTN de rim niet onder controle kreeg heeft overigens niet zo veel te maken met onkunde, veelal ontbrak de motivatie om degelijk door te drukken op die irritante defspelers, iets wat je ons uiteraard wel kunt aanrekenen. Achteraf ben ik het er ook wel mee eens dat de rim veel beter verdeeld kon worden, iets wat Salt uitermate goed heeft gedaan deze wereld.
 
Reactiescore
470
Vreemde bash die verder niets met de discussie te maken heeft, maar goed. Er zullen vast een aantal in salt bekend zijn met het fenomeen 'bijkertje', een speler die volle defdorpen heeft in 1k dorpen omdat er enkel kaz 25 en boer 30 staat voor een nog lager moraal. Als dat in je rim ligt en je hebt geen dedicated MB stam zoals 'de schedeltjes' duurt dat idd ietsje langer dan normaal.

Yeah right het zijn de bijkertjes die ervoor zorgen dat je rim niet onder controle is en niet de 3.65m rim stam die er nog ligt. Ook leuk dat je over de schedeltjes begint als je zelf meerdere mbs hebt bijna goed voor 2m punten.
 
Reactiescore
1.145
Vreemde complimenten komen er hier voorbij zeg.



Hoe zijn de lijnen en de rim verdeling van Tyrant eigenlijk tot stand gekomen? Heeft de leiding die neergezet met geringe inspraak van de spelers of hebben accounts het onderling maar een beetje uitgevochten? Vind het wel interessant hoe ze tot stand gekomen zijn gedurende de wereld.

De lijnen zijn in eerste instantie gemaakt met de intentie om een account op noord neer te leggen. (2 het liefst zelfs)
Dit lukte niet goed (Jump Beertje) geprobeerd ook dit kwam eerste keer niet goed van de grond.
Inmiddels was er al veel terrein verloren waarna rim lijnen al wat aangepast werden omdat noord nu niet tot de continentlijn lag maar al bijna halverwege continent.
Hier zijn eigenlijk alle lijnen opgeschoven van de noordelijke accounts ten kosten van de lijnen van Noire (die ook aardig brede lijnen hadden) Maar hier werd eigenlijk al vrij lastig gedaan door de 2 accounts er onder om noire meer ruimte te geven ook niet genoeg om gezeurd vanuit noire omdat de meeste spelers op noire niet zo veel om lijnen gaven.

Dit werd eigenlijk steeds erger waarna noire uit eindelijk zelfs geen rim meer had en dotn en reol nog altijd hun oude lijnen.

Geen verwijt naar reol of dotn ik weet namelijk niet of hier ook voor gepushed is bij hun om dit aan te passen was zelf al lang en breed gestopt en keek enkel nog af en toe in de noire chat en bij hoge uitzondering is een keer op onze stam chat.
 
Reactiescore
2.444
Toen ik in Tyrant kwam (DOTN had toen 30 dorpen) stonden de lijnen van de core al zo'n beetje hoe ze op het einde ook waren, ze zijn uit eindelijk een beetje dunner geworden toen QQ in de rim is gelegd. Dat DOTN de rim niet onder controle kreeg heeft overigens niet zo veel te maken met onkunde, veelal ontbrak de motivatie om degelijk door te drukken op die irritante defspelers, iets wat je ons uiteraard wel kunt aanrekenen. Achteraf ben ik het er ook wel mee eens dat de rim veel beter verdeeld kon worden, iets wat Salt uitermate goed heeft gedaan deze wereld.
De lijnen zijn in eerste instantie gemaakt met de intentie om een account op noord neer te leggen. (2 het liefst zelfs)
Dit lukte niet goed (Jump Beertje) geprobeerd ook dit kwam eerste keer niet goed van de grond.
Inmiddels was er al veel terrein verloren waarna rim lijnen al wat aangepast werden omdat noord nu niet tot de continentlijn lag maar al bijna halverwege continent.
Hier zijn eigenlijk alle lijnen opgeschoven van de noordelijke accounts ten kosten van de lijnen van Noire (die ook aardig brede lijnen hadden) Maar hier werd eigenlijk al vrij lastig gedaan door de 2 accounts er onder om noire meer ruimte te geven ook niet genoeg om gezeurd vanuit noire omdat de meeste spelers op noire niet zo veel om lijnen gaven.

Dit werd eigenlijk steeds erger waarna noire uit eindelijk zelfs geen rim meer had en dotn en reol nog altijd hun oude lijnen.

Geen verwijt naar reol of dotn ik weet namelijk niet of hier ook voor gepushed is bij hun om dit aan te passen was zelf al lang en breed gestopt en keek enkel nog af en toe in de noire chat en bij hoge uitzondering is een keer op onze stam chat.

Bedankt voor de antwoorden. Lijkt voor mij te komen uit het niet actief aanpakken van problemen en/of laksheid vanuit de leiding wat allemaal samenkomt in die verminderde motivatie/activiteit die al vaak is aangehaald. Want het is natuurlijk ontzettend vreemd dat de core lijnen van DOTN (en evt REOL) simpelweg niet aangepast worden vanaf de start, gezien de grote veranderingen die de wereld is doorgaan en de tijd die hiervoor was. Erg jammer voor de wereld want denk dat de lijnen van Tyrant met een proactieve aanpak er een stuk beter voor hadden kunnen staan en dit had de wereld alleen maar goed gedaan. Dan was er wellicht ook wat minder activiteit nodig geweest om gigantisch lastige cluster te deffen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De lijnen zijn in eerste instantie gemaakt met de intentie om een account op noord neer te leggen. (2 het liefst zelfs)
Dit lukte niet goed (Jump Beertje) geprobeerd ook dit kwam eerste keer niet goed van de grond.
Inmiddels was er al veel terrein verloren waarna rim lijnen al wat aangepast werden omdat noord nu niet tot de continentlijn lag maar al bijna halverwege continent.
Hier zijn eigenlijk alle lijnen opgeschoven van de noordelijke accounts ten kosten van de lijnen van Noire (die ook aardig brede lijnen hadden) Maar hier werd eigenlijk al vrij lastig gedaan door de 2 accounts er onder om noire meer ruimte te geven ook niet genoeg om gezeurd vanuit noire omdat de meeste spelers op noire niet zo veel om lijnen gaven.

Dit werd eigenlijk steeds erger waarna noire uit eindelijk zelfs geen rim meer had en dotn en reol nog altijd hun oude lijnen.

Geen verwijt naar reol of dotn ik weet namelijk niet of hier ook voor gepushed is bij hun om dit aan te passen was zelf al lang en breed gestopt en keek enkel nog af en toe in de noire chat en bij hoge uitzondering is een keer op onze stam chat.

Probleem is vooral dat Tyrant op veel dingen niet wilde inspelen of het te laat heeft gedaan. Er is te lang het geloof vastgehouden dat we het met 7 accounts wel zouden redden of met ons eigen phalanx idee, terwijl Salt gewoon schijt had en Cacturne en Mashup bovenin ff erbij gelegd heeft. Uiteindelijk werkt dat gewoon altijd het beste en win je met idealen geen werelden.
 
Reactiescore
261
Als er tegen werd gestribbeld en spelers met een select groepje door willen gaan, hoe verklaren jullie dan de recruits van Waste? Deze recruits zijn gedaan voor het joinen van Mashup en Cacturne.
 
Bovenaan