Het grote complimententopic

Reactiescore
1.754
Gelukkig was alles al om 20u block ok bij gloeilampeke
Block ok dan kan het licht uit... Oh wacht dat is volgens mij nog niet aan geweest :)
 
Reactiescore
2.064
Gloeilampje de nieuwe vertegenwoordig van Tyraps
 
Reactiescore
1.754
Pas maar op want P&P kanon gloeilampje schiet met scherp
 
Reactiescore
1.167
Naja als je het terug leest, zie je inderdaad dat je zegt dat de partij met de kwantiteit wint over kwaliteit. Dus jou constatering is dat tyrant kwalitatief beter is dan Salt, echter ze alsnog verliezen juist?

Ik zeg helemaal niks over kwantiteit, ik benoem activiteit.
 
Reactiescore
470
Haha lol dan weet je meer dan ik

Het enige wat jullie deze wereld gedaan hebben is de boel tegenwerken. Van accounts in de start weigeren "omdat ze vroeger noob waren of er een oude stabber van 10jaar terug opzit" tot het weigeren van floaters in de stamchat die wel daadwerkelijk willen deffen. Het claimen van een immens rimgebied wat je nu nogsteeds niet opgeedeld hebt was ook weer zo'n prachtige zet waar het spelinzicht vanaf spat. Bedoel: Waarom zou je het netjes verdelen zodat op elk front edels overblijven? Dan heb ik nog niet gehad over het feit dat frontdef niet naar Der Stolz mocht, omdat Schedel wellicht nog zou gaan blitzen. Vaak gebeurd hé? Precies nooit. Is dat de enige keer? Nee natuurlijk niet! Naar Murus logde er ook een co om 7 uur, die ons vrolijk kwam verkondigen dat een vv niet nodig was want er was binnen 15 minute iemand. 10 uur, niemand te bekennen en Carlo op de vv gezet. 400 tot 600k mid-def die thuis kon blijven was het resultaat.
 
Reactiescore
2.039
Haha en jij gelooft Melvin, de grootste leugenaar die hier rondloopt maar op z'n bolle rode wangen? Die laatste massa waar ik bij was heb ik tot diep in de nacht naar stolz lopen sturen (kan Jeffrey vast bevestigen) en wat frontdef achter gehouden omdat iedereen riep dat er zuid een target zou zijn (wij dachten murus) zodat we daar nog wat konden os'en. Volgende ochtend vroeg opgestaan, geen gehoor gekregen van TAS waar de Def nog heen kon. Rest van de massa's volledig leeg gestaan, in de verkeerde fronten helaas, op wat stackdef na door een communicatiefoutje. Maar als jij graag wilt denken dat we alles in angst voor schedel op dat mini frontje thuis hielden, be my guest. :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Schedel hun front stond prestacked uit angst van dotn zieke newgen noobs!
 
Bovenaan