Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Haha vond het wel grappig om eens terug te gaan lezen op dit forum. Vaak zie je dat mensen, na dat ze denken dat het 'veilig' is, toch allemaal een draai gaan geven aan hun prestaties en ervaringen op vorige werelden. Maar moest jij mij laten zien dat ik front en safe off/deff moest aangeven op mijn kaart ja? Na 8 werelden te winnen? Bijzonder. :) Maar goed, houd het lekker bij de feiten en stel jezelf niet zo aan.

Jasey je schat je zelf echt veel te hoog in door te denken dat iemand, laat staan ''schenenschopper Roald'', het niet zou durven ''uit angst voor een reactie'' - lol. Ik heb het op wereld 42 ook al eens gepost. Ik kreeg je vv, voor een second opinion. Ik was defensief coördinator in Seau - ik heb vrijwel alle accounts via vv bekeken dat kan iedereen beamen. Feit is een blijft dat ik op jouw account mixdorpen aantrof, je niet met de AM kon omgaan en niet wist hoe je icoontjes op je kaart kon krijgen - je had namelijk 0 icoontjes. Resulterende in stacks op rare plekken en tientallen dorpen die in een 'bouw' groep zaten waar helemaal geen troepen gemaakt werden (was nog voor het dynamische groepen tijdperk volgens mij). Ik heb dat toen ter tijd ook geschreven in de interne communicatie. Mijn geheugen is altijd een van mijn beste facetten geweest en ik ben er zeker van dat ik mij hier echt niet vergis. Ik was er namelijk erg verbaast over en heb mijn bevindingen ook met de stamleiding gecommuniceerd dat toen ter tijd dat Frank underwood (je speelaccount daar) een van de zwakste schakels was aan het oostfront - tezamen met greylady waar Linda op speelde volgens mij.

Je hebt je altijd geprofileerd als de ultieme old skool speler, je was zelfs zo oldskool dat je die nieuwigheidjes niet eens had. Ik heb een nieuw skype account anders had ik onze communicatie nog eens teruggezocht. Eventueel bekijk je het zelf, ik heb mijn feedback na de vv controle gewoon naar je gecommuniceerd. :wink: Als je een datum wilt achterhalen; die vv check was ten tijde dat Frank underwood ergens tussen de 1,5 en de 2,5 miljoen zat, ten tijde dat Jolien de enige was met front en vlak voordat Vitae en Seau grootschalig front maakte met oost-seau alsook mijn thuisbasis daar; Il burattinaio.
 
Reactiescore
2.062
Hey jasey
 
Reactiescore
1.089
Hi Martijn, valt er nog wat te beleven hier?

Mwah, forum is niet heel interessant, en vond het grappig om quarantaine wereld eerder dit jaar nog ff te spelen. Maar verder naar mijn idee niet. Tw stond voor de Q wereld bij mij al op een lager pitje met alleen nog een yolo start op cl21 die vervolgens leuk uitpakte, en nu speel ik al weer even nergens, en ook niet echt meer van plan.
Forum dus ook zo goed als dood, dus ik zou persoonlijk een comeback afraden haha.

Maar gaat alles goed met je? Gezond gebleven enzo?
 

Deleted User - 487944478

Guest
Jasey je schat je zelf echt veel te hoog in door te denken dat iemand, laat staan ''schenenschopper Roald'', het niet zou durven ''uit angst voor een reactie'' - lol. Ik heb het op wereld 42 ook al eens gepost. Ik kreeg je vv, voor een second opinion. Ik was defensief coördinator in Seau - ik heb vrijwel alle accounts via vv bekeken dat kan iedereen beamen. Feit is een blijft dat ik op jouw account mixdorpen aantrof, je niet met de AM kon omgaan en niet wist hoe je icoontjes op je kaart kon krijgen - je had namelijk 0 icoontjes. Resulterende in stacks op rare plekken en tientallen dorpen die in een 'bouw' groep zaten waar helemaal geen troepen gemaakt werden (was nog voor het dynamische groepen tijdperk volgens mij). Ik heb dat toen ter tijd ook geschreven in de interne communicatie. Mijn geheugen is altijd een van mijn beste facetten geweest en ik ben er zeker van dat ik mij hier echt niet vergis. Ik was er namelijk erg verbaast over en heb mijn bevindingen ook met de stamleiding gecommuniceerd dat toen ter tijd dat Frank underwood (je speelaccount daar) een van de zwakste schakels was aan het oostfront - tezamen met greylady waar Linda op speelde volgens mij.

Je hebt je altijd geprofileerd als de ultieme old skool speler, je was zelfs zo oldskool dat je die nieuwigheidjes niet eens had. Ik heb een nieuw skype account anders had ik onze communicatie nog eens teruggezocht. Eventueel bekijk je het zelf, ik heb mijn feedback na de vv controle gewoon naar je gecommuniceerd. :wink: Als je een datum wilt achterhalen; die vv check was ten tijde dat Frank underwood ergens tussen de 1,5 en de 2,5 miljoen zat, ten tijde dat Jolien de enige was met front en vlak voordat Vitae en Seau grootschalig front maakte met oost-seau alsook mijn thuisbasis daar; Il burattinaio.
Nouja je zou er van uit gaan dat iemand die in W42 alleen maar zat te zeiken hoe slecht het ging op Il Burat en waar continu VV gedraaid moest worden, niet een al te grote mond zou hebben. ‘Defensief coördinator’, mijn god. Ik kan me nog best goed herinneren wat jij hebt gecoördineerd binnen Seau., dat is het benoemen niet waard. Verder ben ik in blijde afwachting van die post op het W42 forum.

Om tegen beter weten toch in te gaan op je geneuzel: ik speel sinds W2 met Appeljongens al met front en safe groepen.
Denk dat jij toen nog met Barbie zat te spelen. Niet met de account manager kon omgaan... Hahaha nee inderdaad, ik deed alles handmatig op die vorige 20 werelden die ik gespeeld heb. Staat verder ook helemaal los van ‘oldskool’ zijn of niet.

Bizar dat je dat met de ‘stamleiding gecommuniceerd’ hebt, terwijl ik daar continu contact met had. Buiten dat je zeker een vast een goed geheugen hebt, maak je jezelf vooral heel veel dingen wijs lieve schat. W42 is geen wereld waar jij met trots op terug moet kijken, jouw medespelers ook niet. Laat de belachelijke opmerkingen dus ook achterwege en maak het niet erger dan het al is. Je vindt jezelf nu misschien een grote jongen nu iedereen gestopt is, mag je doen van mij. Alleen zou het mooi zijn als je mij erbuiten houdt.


Mwah, forum is niet heel interessant, en vond het grappig om quarantaine wereld eerder dit jaar nog ff te spelen. Maar verder naar mijn idee niet. Tw stond voor de Q wereld bij mij al op een lager pitje met alleen nog een yolo start op cl21 die vervolgens leuk uitpakte, en nu speel ik al weer even nergens, en ook niet echt meer van plan.
Forum dus ook zo goed als dood, dus ik zou persoonlijk een comeback afraden haha.

Maar gaat alles goed met je? Gezond gebleven enzo?
Jammer om te horen dat er niet meer zoveel gebeurt hier. Met wie heb je op CL21 gespeeld?

Haha nee een comeback zit er niet in, veel te druk. Heb het hier wel uitgespeeld. Ja zeker, gezond en wel. Gaat bij jou ook alles goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
mmer om te horen dat er niet meer zoveel gebeurt hier. Met wie heb je op CL21 gespeeld?

Haha nee een comeback zit er niet in, veel te druk. Heb het hier wel uitgespeeld. Ja zeker, gezond en wel. Gaat bij jou ook alles goed?

Misschien gebeurd er nog wel wat, maar ik ben er iig geen deel meer van, en het interesseert me allemaal ook weinig, althans alles tw gerelateerd zeg maar. Verder zie je alle actieve spelers nummers gewoon wel erg wegzakken voor zover dat nog niet was gebeurd.

Ik heb CL21 gespeeld met o.a. Howlin, Big Bang, Rob en Mypride. Maar die zaten allemaal op andere accounts, ik zat zelf samen met REOL op het account (Eli)

Jawel jawel, atm niet veel he lockdown corona, het is allemaal beetje gezapig, dus doe wat bordspellen met vrienden online, en komen er een paar langs of ik ga naar hun. Maar ook niet meer dan dat
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Antwoord op w42, zodat het hier niet te offtopic raakt krepox.
 
Reactiescore
1.089
Ik zat zéér recentelijk nog in de stam met verscheidene Seau spelers, waaronder voormalige leiding, als zij het zo oneens waren met mijn uitspraken hadden we het wel geweten.

Impliceer je nou werkelijk met deze zin dat omdat er niemand tegen jouw verhaal is ingegaan -behalve Jasey- dat jouw verhaal dus de waarheid is?
Wat een dictatuur. Zonder grappen, dat is natuurlijk een onzin uitspraak.

Sowieso, het lijkt me heel sterk dat allerlei voormalige w42 spelers/Seau spelers jou berichten zitten na te speuren 'of Roald ergens over w42 spreekt' want goed inmiddels heb je je post verplaatst naar het w42 waar het thuis hoort. Maar er zijn denk ik weinig w42 spelers die in het classic archief, in het praattopic van CL20 (CL25 begint binnen 2 weken gok ik) gaan speuren naar posts over w42.
Dus dat 'hadden we het wel geweten' is natuurlijk ook een hoop onzin.

Wat is overigens de toegevoegde waarde van de bijzin dat je bij 'voormalige leiding' in een andere stam/andere wereld hebt gezeten, als er toch praktisch niemand is geweest, zeker niet daarvan, die jullie verhalen bevestigd of ontkend hebben?

Overigens is dat niet helemaal waar, in dit topic zag ik o.a. Ds3, Kakaka-leider, Mortuamemoria en Jvds11 reageren op w42 discussies volgens mij allemaal w42'ers, en ieder had zo zijn eigen verhaal en geen strookte erg met de excessieve gedachte die jij over Krepox schreef. Mortuamemoria noemde zelfs dat hij vond dat Krepox 'super meedraaide'.

Laat het gewoon gaan.

Waarom zoek je überhaupt vele jaren na je laatste actieve wereld nog regelmatig op het AF naar je eigen naam om vervolgens je frustratie te spuwen op arrogante wijze jegens virtuele personen en dat alles om zogenaamde tribal wars reputatie te waarborgen?

Regelmatig regelmatig, man wat een overdreven gedoe ook weer. Hij is letterlijk 2x in een half jaar ingelogd voor wss alleen die ene reactie.
Bovendien zou ik ook boos zijn als ik na zoveel jaren nog even een steek na krijg.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Jasey stelde dat niemand van wereld 42 meer speelt, dus dat dat de reden zou zijn dat ik makkelijk zou kunnen roepen. Waarop ik counter. Ik heb in de afgelopen maand nog contact gehad met 10+ personen uit Seau en uit Vitae en dat terwijl ik amper meer tw speel (m.u.v. beetje stand-in op w76). Jasey's uitspraak is dus nonsens, er zijn voldoende mensen nog aanwezig om zogenaamde misvattingen van '42 te rectificeren. Daarbij heb ik mijn reactie expres op wereld 42 forum gezet, zodat 'the silent' zich kan mengen. Als ik uit mijn nek zou staan te kletsen, waarom zou ik de discussie dan verleggen naar de plek waar louter mensen lezen die er wel iets van weten?

Tot slot; als je je echt boos kan maken om een domme discussie over een wereldje van vier jaar terug, dan vind ik dat vrij verdrietig. Ben het wel met je eens dat het prima is om het te laten gaan. Al ligt die taak misschien meer bij Jasey, die ''2 x per half jaar logt'' om er nog even op in te gaan, vind je zelf niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Jan hou je hierbuiten dit is niet een discussie voor mensen die gecarried worden op een classic bvd!!!
 
Reactiescore
1.089
Jasey stelde dat niemand van wereld 42 meer speelt, dus dat dat de reden zou zijn dat ik makkelijk zou kunnen roepen. Waarop ik counter. Ik heb in de afgelopen maand nog contact gehad met 10+ personen uit Seau en uit Vitae en dat terwijl ik amper meer tw speel (m.u.v. beetje stand-in op w76). Jasey's uitspraak is dus nonsens, er zijn voldoende mensen nog aanwezig om zogenaamde misvattingen van '42 te rectificeren. Daarbij heb ik mijn reactie expres op wereld 42 forum gezet, zodat 'the silent' zich kan mengen. Als ik uit mijn nek zou staan te kletsen, waarom zou ik de discussie dan verleggen naar de plek waar louter mensen lezen die er wel iets van weten?

Dat is niet het hoofdpunt waar het hier om gaat hoor. Volgens mij vind Jasey het gewoon overdreven dat jij hem in 2019 een trap na hebt gegeven, dat is wat ik althans opmaak uit de post van hem uit nov 2020.

Dan onderbouw jij dat natrappen met dat Jasey geen groepen zou hebben gehad, en dat hij nooit vv draaide. En dan stel je in de post die je verplaatst hebt naar het w42 forum dat je gelijk hebt, omdat er niemand van w42 anders heeft beweerd. Dat is althans wat die zin van jou, die ik quote in mijn vorige post, impliceert.

Nou dat is
A: Onzin want dat werd toen al gerelativeerd door o.a. mortuamemoria. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/praathoek-20.202690/post-6332387
En toen in november ook al door Jvds11 in dat andere topic https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/earlygame-awards-verwachtingen.203908/post-6473058
B: Doen alsof je gelijk hebt omdat niemand heeft gereageerd is natuurlijk vrij kansloos als dit topic zich werkelijk in een donker hoekje van een achterkamer van het forum bevindt.
C; Doen alsof je gelijk hebt omdat niemand heeft gereageerd is bij voorbaat al een idiote bewering

Tot slot; als je je echt boos kan maken om een domme discussie over een wereldje van vier jaar terug, dan vind ik dat vrij verdrietig. Ben het wel met je eens dat het prima is om het te laten gaan. Al ligt die taak misschien meer bij Jasey, die ''2 x per half jaar logt'' om er nog even op in te gaan, vind je zelf niet.

Ik ben niet boos, maar ik vind het vrij kansloos dat jij je gram over natrappen probeert te halen over iemand die letterlijk 2x in een half jaar op het forum inlogt, in een klassik archief praattopic van 5 classics geleden over een wereld van 4+ jaar geleden, met argumenten die slaan als een tang op een varken.

Dus daarom zeg ik, laat het gaan.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487944478

Guest
@Sseg Ja helaas nu toch al 3x in een half jaar, de lockdown doet wat met een mens.

Discussie slaat sowieso nergens op. Heb weer een uur oude meuk zitten lezen op het W42 forum, word je ook niet bepaald gelukkig van.

Was wel weer leuk voor 3 posts. ;)

@Roald97 Als ik de tijd en energie ooit vind, wil ik heel deze cirkeldiscussie nog wel eens aangaan als vermaak.

Maar denk dat je zelf al een heel eind komt met de reacties hier en overigens aan iedereen te vragen die sinds W2 met mij samen gespeeld hebben.

In verband met W42 zou ik, als ik jou was, gewoon die Einde van de wereld awards nog eens lezen. Was zelfs vergeten hoe het precies zat met heel dat gedoe met Warre en jouw ‘stage’.

Maar jij had het uiteindelijk ‘te druk’ toen Il Burat helemaal neer ging en anderen hebben je account gered (Jan, Steven, Max?) Dat zie je ook gewoon terug in die awards, jij wordt denk ik een keertje benoemd als bedankje voor de tijd daarvoor. Herinner me wel ergens dat je daarna wel weer actiever kwam aanwaaien toen het terug stabieler was.

Lang verhaal kort - blaas niet zo hoog van de toren, is niet terecht en niet nodig. Ook maak je jezelf niet groter met belachelijke statements over mij of wie dan ook. Veel sterkte tijdens de lockdown!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan