Het grote complimententopic

Reactiescore
519
Die keuze van dat absurd groot front was idd mn eigen keuze , wave 1 stond alle def bij muffin ..
Kheb het volste recht laurens een runner te noemen..
kben idd afgegaan op w69, en na 2 massas te deffen was het klaar( gatenkaas 2.0) en heb ik de handdoek in de ring gegooid
da kereltje gaat me vervolgens 3 werelden na elkaar viseren op het AF en een runner noemen?
Ook hierboven insinueert hij dat ik vanaf de eerste incs ben gaan lopen..
das gewoon bullshit

vervolgens runt hij zelf met 10 vakjes breed front en 2 cfs...
What a joke..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
w67 toch ook wel kapot hard gaan runnen, incs waren nog nieteens aangekomen xs
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
ook zelf heb ik aantal keer mijn verlies moeten nemen op tw.
Niet alleen op TW hè!!

eac2957dbc69f23524b459568fbbc450.png
 
Reactiescore
241
Proficiat aan Salt eerst en vooral. Steeds mooie massa’s met leuke verassingseffecten! Wat voor mij wel leuk was aangezien dit mijn eerste torenwe

Kheb zelf ook die 2 massas gedeft en ben gequit met een acc met 44 cfs en buren die geen hulp konden bieden... NA de 2 topmassas van walk..
Jij gaat lopen na 1 massa op je acc en 2 cfs

Dus lauke , ge zijt officieel ne grotere runner dan mij ! Proficiat

Ik snap oprecht niet waar steeds die uithalen naar Lau vandaan komen?
Noire heeft inderdaad 2 cf’s van Why Not. Dit na een mooie massa waar je beide dorpen kon nemen met een beetje geluk. 1 keer stuurden we een draft maar vergaten we een recap erachter te sturen. De andere boost je de muur in een paar seconden naar lvl 20 om vervolgens dan nog is 270 lc en een edel te blocken door 70 lc daarvan te killen. Voor mij nog steeds het meest onverdiend genomen dorp (wat balen lol)

Ook teer je daar gewoon op het mooie werk van je stam. Ik heb iedereen heel mooi zien timen en anti snipen. Op een gegeven moment was ik snipes aan het zetten op minder getimede edels van Shelby (nog steeds redelijk strak) en opeens zag ik Cala anti snipes gooien op 2 ms. Al snel stoptte ik met snipes gooien en was het recap ok
Raar maar waar, alleen bij Why Not ontbrak het strakke timewerk eerlijk gezegd. Edels op 300 ms enz...

Ook spreekhier precies of jij hebt ervoor gezorgd dat Lau ‘runnen’ is
Denk je echt dat wij ‘runnen’ omdat we 2-3 cf’s hebben? Dit heeft zoveel andere redenen maar dat wil je niet inzien met je oogkleppen op.

Enorm triest want zelfs al kopte wij een massa van 1000? clears, toch hadden wij 800K ODS die dag. Wij stuurden enkele uren voor de massa nog 750K deff weg naar andere accs. Gelukkig kregen wij wel last minute nog hulp van @The American Sniper waarvoor grote dank. Tom deed een hele mooie voorbereiding van het deffen trouwens. Ook daarna deed hij zeker goed zijn werk x

Nogmaal proficiat aan Salt! Ik ben niet altijd de leukste AF poster geweest maar toch zijn dit wel oprechte felicitaties die enkel jullie toekomen.

Dat deze (het mag gezegd worden) k*twereld maar snel voorbij is.
 
Reactiescore
1.239
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.918
Dank allemaal en proficiat aan team cacturne met de beste oorlogsstatistieken!!!!

1612098139257.png


ps. @ tdm die beloofde opblaascactussen worden asap verzonden door sem
 
Reactiescore
519
Kan jij jezelf nog serieus nemen trouwens?
Bekijk bijlage 26547
Ik kan mezelf serieus nemen deze wereld ja :)
Tis tyrant die zichzelf voor schut gezet hebben!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik noire gerekt heb door die 2 cfs he ..
Feit is wel dat jullie runnen terwijl deze wereld nog niet klaar is .
Als laurens niet geviseerd wil worden op AF kan hij mss best zelf zn grote smoel leren dichthouden!


je oogst wat je zaait

Xx
 
Reactiescore
1.239
Reactiescore
5.702
Ik kan mezelf serieus nemen deze wereld ja :)
Tis tyrant die zichzelf voor schut gezet hebben!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik noire gerekt heb door die 2 cfs he ..
Feit is wel dat jullie runnen terwijl deze wereld nog niet klaar is .
Als laurens niet geviseerd wil worden op AF kan hij mss best zelf zn grote smoel leren dichthouden!


je oogst wat je zaait

Xx
Wie is schut en wat heeft hij met ons te maken?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.064

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik kan mezelf serieus nemen deze wereld ja :)
Tis tyrant die zichzelf voor schut gezet hebben!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik noire gerekt heb door die 2 cfs he ..
Feit is wel dat jullie runnen terwijl deze wereld nog niet klaar is .
Als laurens niet geviseerd wil worden op AF kan hij mss best zelf zn grote smoel leren dichthouden!


je oogst wat je zaait

Xx
Jezus ga je uitkering aanvragen. Ik heb werkelijk zelden iemand gezien met zo’n grote intellectuele achterstand. Wij gaan niet onze tijd verspillen en zoals jij 14/15 uur per dag twen op een verloren wereld. Ben je helemaal gestoord of is je leven werkelijk zo sneu?

Als je er zelf niet achter kan komen waarom ik dit zeg, bevestig je mijn punt. Jij had na 2 massa’s met minder edels als de voorbije massa, 44 cfs. Ik heb er 2 na 1 massa. Je zit niet op mijn niveau of uberhaupt op het niveau van iemand op Noire. Mand dus.

Verder is het wel zo dat Salt kwalitatief op fronten beter was (noord salt is beter dan noord tyrant) zuid en core zouden normaliter niet voor elkaar ondergedaan hebben. Alleen sja, de activiteit en inschattingsfouten zorgen ervoor dat je weinig kan.
 
Reactiescore
1.168
Beetje achterbakse opmerking imo.

Ons "feliciteren" maar toch even zeggen dat Tyrant kwalitatief beter is dan Salt

Nee. Gewoon nee.

Eh, nee. Was totaal geen achterliggende of ‘achterbakse’ opmerking. Gewoon iets wat mij de laatste werelden al vaker opvalt.
 
Bovenaan