Stelling van de dag

Reactiescore
2.062

Deleted User - 81360

Guest
Tja ze waren toch in hun Orde tijd ook al vijanden van maai? Dat blijven ze net zo goed. Net zoals Blauw, Sense enzovoort nogsteeds hun Enemy is. Enkel dat stuk Mad is niet meer front momenteel.
Ik weet niet waar jij het over hebt. Alles wat hier boven staat is niet waar?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik weet niet waar jij het over hebt. Alles wat hier boven staat is niet waar?
Alles is toch waar? Tenzij ze een samenwerking van Maai waren, dan klopt enkel dat niet. En als dat zo is had Maai dus een samenwerking in Orde en Sense, en dan ons verwijten dat we een Bg hebben die t Maai oneerlijk maakt zou wel beetje sneu zijn niet?

In plaats van roepen, ah daar klopt niks van, kan je ook eens weerleggen?
 

Deleted User - 81360

Guest
Alles is toch waar? Tenzij ze een samenwerking van Maai waren, dan klopt enkel dat niet. En als dat zo is had Maai dus een samenwerking in Orde en Sense, en dan ons verwijten dat we een Bg hebben die t Maai oneerlijk maakt zou wel beetje sneu zijn niet?

In plaats van roepen, ah daar klopt niks van, kan je ook eens weerleggen?
Heb je het nu over diplomatieke betrekkingen van Orde of van Maai? Ik ging namelijk van Orde uit.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heb je het nu over diplomatieke betrekkingen van Orde of van Maai? Ik ging namelijk van Orde uit.
Maakt weinig uit als je het over een betrekking hebt tussen beid, Ik had het over Orde.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Orde is nooit in oorlog geweest met een van die stammen.
Punt ging er om dat Orde tov Maai vijandig was, en nu dus nogsteeds is. Maar ik begrijp dus dat jullie een samenwerking met Orde hadden?
 

Deleted User - 81360

Guest
Punt ging er om dat Orde tov Maai vijandig was, en nu dus nogsteeds is. Maar ik begrijp dus dat jullie een samenwerking met Orde hadden?
Uhhh ik was een lid van Orde. Ik weet niet precies wat je probeert te vissen qua diplomatieke betrekkingen, maar neem aan dat je dezelfde vragen ook gewoon aan je maatjes Loco Loco, 2be en Mickey Mouse kan stellen. Die weten even veel van Orde af als dat ik dat weet.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Uhhh ik was een lid van Orde. Ik weet niet precies wat je probeert te vissen qua diplomatieke betrekkingen, maar neem aan dat je dezelfde vragen ook gewoon aan je maatjes Loco Loco, 2be en Mickey Mouse kan stellen. Die weten even veel van Orde af als dat ik dat weet.
Kijk, dat wist ik niet. Ik dacht dat je namens Maai poste aangezien die me t vuur aan de schenen aan het leggen waren. We praten dus wat langs elkaar heen....
 
Reactiescore
349
Punt ging er om dat Orde tov Maai vijandig was, en nu dus nogsteeds is. Maar ik begrijp dus dat jullie een samenwerking met Orde hadden?

de afgelopen pagina’s heb ik maar overgeslagen om te lezen maar Orde vijandig tegen over Maai valt volgens mij wel mee zover ik weet
Ook zeker geen samenwerking of iets opgezet tussen beide stammen
 
Reactiescore
3
dat @Unidentified Black Male. Blauw. hier als enemy van orde benoemt is naar mijn mening niet juist. De gesprekken over een bg met orde waren zo goed als afgerond. De edellijnen van de accounts waren bekend. Kort daarna is ook de massa aanval op MAD gestart. en toen veranderde alles :p (de veelbesproken fusies)

Dus blauw hier bestempelen als enemy van orde lijkt mij niet correct.
 
Reactiescore
363
dat @Unidentified Black Male. Blauw. hier als enemy van orde benoemt is naar mijn mening niet juist. De gesprekken over een bg met orde waren zo goed als afgerond. De edellijnen van de accounts waren bekend. Kort daarna is ook de massa aanval op MAD gestart. en toen veranderde alles :p (de veelbesproken fusies)

Dus blauw hier bestempelen als enemy van orde lijkt mij niet correct.
Het is makkelijk verdedigen als je gewoon alles uit context haalt, dat probeerde ik hem ook duidelijk te maken. Maar tot dusver geen succes. Daarom reageerde ik maar gewoon niet
 
Bovenaan