Golden Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Ja tw is my passion
 
Reactiescore
2.433
tw is geen passie het is een lifestyle

!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Reactiescore
1.918
Is kassa werk een aanrader ?

Ik heb dan wel al meermaals de spot gedreven met snorlax maar geen idee wat je met deze gekke opmerking wilt bereiken. Zonder kassamedewerker(en als je goed leest is hij geen banale kassamedewerker) waren de supermarkten niet open en had jij niet alleen geen jonagolds(s/o naar de belgen) maar dan had je ook geen lekkere snoepjes. Vind het altijd wel een beetje irritant wanneer mensen de spot gaan drijven met minder intellectuele beroepen. Je hebt ze namelijk 1. ontzettend hard nodig, 2. Zou jij het willen doen? 3. Als ze de keuze hadden waren ze waarschijnlijk wel astronaut
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bedoel dat als je als leider een betere omgang hebt met meerdere type groepen je wellicht mensen er wat beter bijhoud doordat mensen zich meer gewaardeerd voelen en er een betere sfeer is. En dat is toch (vind ik) een belangrijke taak als leider zijnde. Dan haalt iedereen er (inclusief misschien jijzelf) er meer plezier uit en dat is tenslotte waar het spelletje omdraait. Je kunt een hartstikke leuke wereld spelen met een leuke groep spelers, deze verliezen en toch met plezier terugkijken op deze wereld.

Ach die discussie is er altijd dat ik vrij direct ben in de communicatie en sommige dat niet kunnen hebben. Zoals ik in mijn vorige post aangaf deel ik deze visie niet geheel. Wellicht dat de sfeer beter is, maar het aantal mensen met tijd om een massa te deffen zal gelijk zijn. Daar draait het uiteindelijk allemaal om, want daar win je de werelden mee en haal ik het plezier uit. Het kan nog zo gezellig zijn in de avond in de server, maar als ik die dag 30 dorpen verloren ben en hele accounts heb moeten vv'en dan vind ik dat eerder vervelend dan fijn.

Verder zijn er altijd wel een 2/3 spelers, wellicht zelfs 4 of 5, die ik de stam uitwerk omdat ze niet presteren. Daarentegen neem ik er vaak 2/3 of zelfs 4x zoveel mee om de inactiviteitsgaps op te vullen. Dat is deze wereld helaas onvoldoende gelukt zoals ik laatst zei. Had een andere houding hier verandering in gebracht? Nee denk het niet. Vaak zat is er afgesproken positiever te gaan doen en had ik diezelfde nacht 6 nood vv's staan die ik de gaten moest houden. Daarbij zal je mij ook zelden een speler die wel presteert zien wegpesten/flamen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Daarbij zal je mij ook zelden een speler die wel presteert zien wegpesten/flamen.
Ik moet zeggen dat ik hier vandaag al gespaard ben. Nu heb ik de verklaring gevonden bedankt
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik heb dan wel al meermaals de spot gedreven met snorlax maar geen idee wat je met deze gekke opmerking wilt bereiken. Zonder kassamedewerker(en als je goed leest is hij geen banale kassamedewerker) waren de supermarkten niet open en had jij niet alleen geen jonagolds(s/o naar de belgen) maar dan had je ook geen lekkere snoepjes. Vind het altijd wel een beetje irritant wanneer mensen de spot gaan drijven met minder intellectuele beroepen. Je hebt ze namelijk 1. ontzettend hard nodig, 2. Zou jij het willen doen? 3. Als ze de keuze hadden waren ze waarschijnlijk wel astronaut

Memorized zegt met zijn post: je werk is kut

Jij zegt met jouw post: je werk is kut, maar bedankt dat je het doet want ik zou het niet doen.
 
Reactiescore
2.878
Laatst bewerkt:
Reactiescore
286
Dreigen met je account op delete zetten, mensen belachelijk maken/uitschelden als ze uit de chat zijn en andere stamgenoten aansporen om een stab te plegen om maar even een paar voorbeelden te noemen. Want ja, we kunnen er doekjes omheen winden, het hele idee achter de stab die Murus in de start heeft gepleegd was van jou afkomstig. Heb ik destijds uiteraard niet gezegd omdat ik de vuile was binnenshuis wilde houden, maar aangezien jij hier laat zien dat jij daar lak aan hebt: prima.

Dus Melvin ontkende zijn ''stab'', want dit was toen der tijd uit angst gebeurt,
Vervolgens wilt hij niet met mensen in een stam zitten die 10 jaar geleden gestabt heeft, terwijl hij zelf een grote stabber is.

Interessant, mooi dat Melvin ook altijd selectief blijft hameren op de berichten waar hij ''winst'' uit kan halen, zoals meerdere keren terug komen op het PP gebruik van beide accounts.
Maar hier iets nuttigs over zeggen, ho maar.

Ik hoopte na w72 en de stab van Simon dat hij nergens meer een plekje zou krijgen, dat hoop ik nu ook met Melvin. Helaas heeft Simon alweer een plekje op 76 gekregen bij Melvin in de stam, zal dus ook zo zijn dat Melvin hoogstwaarschijnlijk nog veel werelden kan verzieken met zijn speelstijl.

Lekker bezig! Tip: Zoek een single player spel, dan doe je niemand anders schade toe.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus Melvin ontkende zijn ''stab'', want dit was toen der tijd uit angst gebeurt,
Vervolgens wilt hij niet met mensen in een stam zitten die 10 jaar geleden gestabt heeft, terwijl hij zelf een grote stabber is.

Interessant, mooi dat Melvin ook altijd selectief blijft hameren op de berichten waar hij ''winst'' uit kan halen, zoals meerdere keren terug komen op het PP gebruik van beide accounts.
Maar hier iets nuttigs over zeggen, ho maar.

Ik hoopte na w72 en de stab van Simon dat hij nergens meer een plekje zou krijgen, dat hoop ik nu ook met Melvin. Helaas heeft Simon alweer een plekje op 76 gekregen bij Melvin in de stam, zal dus ook zo zijn dat Melvin hoogstwaarschijnlijk nog veel werelden kan verzieken met zijn speelstijl.

Lekker bezig! Tip: Zoek een single player spel, dan doe je niemand anders schade toe.

1. Ik heb geen stab gezet. Dat Jonathan dit zegt betekend niet dat het daadwerkelijk waar is, want het is gewoon met losse flodders schieten;
2. Welke uitzonderlijke speelstijl heb ik gehanteerd?
3. Wie heb ik geweigerd die 10 jaar geleden gestabbed heeft?
 
Bovenaan