Spotprenten

Reactiescore
279
Door een Gaatje en Maai fusie, wordt de rest wel geforceerd om samen te werken en als daar stabbers inzitten waar je samen mee moet werken tsja.
Dat is dan te danken aan Gaaitje.
Hier klopt natuurlijk niets van, die samenwerking is er al enorm veel langer dan eventuele gesprekken tussen Maai en Gaatje

Je geeft aan dat er zogezegd slechte P&P gevoerd wordt, maar aan je reacties te zijn, heb je helemaal dit forum nog niet gelezen? Al je statements zijn al weerlegd, 2 leden van Mad vallen samen met CHINA een gezamenlijke vijand aan, dat is niet raar. Wat verwacht je dat de leiding van Mad zegt? 'Jongens, niet aanvallen, ook al is dat het beste voor jezelf. Laat Oelewapper maar gewoon groeien.' Zoiets?

Oké, je zegt verkeerde info, dus kan je mij bij deze beloven en toevertrouwen 'op papier' dat er GEEN plannen over een fusie zijn noch gaande gesprekken tussen beide leidingen zijn, noch (al dan niet informele) stemmingen en discussies binnen de stammen geweest zijn over deze eventuele fusie? Dit is immers het beeld dat je hier probeert te schetsen. Die vraag stelde ik ook al meermaals aan iemand anders, en die reageerde er 3x doelbewust niet op, tenzij jij wel wilt antwoorden?

Verder vind ik het erg jammer dat je 'de wereld doodrekruteren' probeert goed te spreken of enigszins gelijk probeert te stellen aan 'stabben aan het begin van de wereld'. Ik hoop dat je zelf inziet dat dat niet correct is?
Als 2 leden van jouw stam samenwerken met China, dan werkt Mad inderdaad samen met China. Natuurlijk heeft het geen nut voor jouw noordelijke leden om met China samen te werken, je hoeft niet met de gehele stam samen een plan te maken met China om daar een samenwerking mee te hebben. Het is overigens ook geen kwestie van "jongens niet aanvallen", het is momenteel een kwestie van "jongens we gaan gezamenlijk aanvallen". Verder vind ik het vrij gezellig op Oelewapper hoor, lekker gratis clears slopen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Hier klopt natuurlijk niets van, die samenwerking is er al enorm veel langer dan eventuele gesprekken tussen Maai en Gaatje


Als 2 leden van jouw stam samenwerken met China, dan werkt Mad inderdaad samen met China. Natuurlijk heeft het geen nut voor jouw noordelijke leden om met China samen te werken, je hoeft niet met de gehele stam samen een plan te maken met China om daar een samenwerking mee te hebben. Het is overigens ook geen kwestie van "jongens niet aanvallen", het is momenteel een kwestie van "jongens we gaan gezamenlijk aanvallen". Verder vind ik het vrij gezellig op Oelewapper hoor, lekker gratis clears slopen.
Dat meerdere partijen tegen oele (moeten) samenwerken moet je dan zien als een compliment. :wink:
Verder kan jij misschien mijn vraag beantwoorden:
kan je mij bij deze beloven en toevertrouwen 'op papier' dat er GEEN plannen over een fusie zijn noch gaande gesprekken tussen beide leidingen zijn, noch (al dan niet informele) stemmingen en discussies binnen de stammen geweest zijn over deze eventuele fusie?
 
Reactiescore
358
Serieus, dit overtreft alles.

Jullie posten wel heel leuk dat er een fusie tussen gaatje en maai komt
maar komt eens met bewijs want je weet meer dan ik zelf.

Ten slotte Werkt mad al langer samen met China (bewezen stabbers) voor uberhaupt hier clowns kwamen vertellen over gaatje
weet niet of je uberhaupt het gelezen wat ik heb gezegd ;) kijk dat jij nou je inside spionnetjes heb maakt mij niet uit maar dan ben je toch echt de achter de verkeerde info aan het vissen (wel sad btw) dat je het zo moet spelen, maar dankje btw de lek is ook weer boven water

dan tenslotte Mad zegt niet samen te werken maar sturen wel gezamelijk aanvallen met stabbers? en de leiding doet er niks aan vind het een beetje een zwak excuus man .

Chicago Blackhakws lijkt me duidelijk.
 
Reactiescore
279
Dat meerdere partijen tegen oele (moeten) samenwerken moet je dan zien als een compliment. :wink:
Verder kan jij misschien mijn vraag beantwoorden:
Ik zou jouw vraag kunnen beantwoorden, echter doe ik dat niet. Als je alle waarheid niet beantwoord en al het "fake news" gaat ontkennen, dan word het vrij makkelijk om alle samenwerkingen boven water te halen ;). De enige juiste keuze is dus om op beide niet te reageren
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik zou jouw vraag kunnen beantwoorden, echter doe ik dat niet. Als je alle waarheid niet beantwoord en al het "fake news" gaat ontkennen, dan word het vrij makkelijk om alle samenwerkingen boven water te halen ;). De enige juiste keuze is dus om op beide niet te reageren
Welke waarheid heb ik niet beantwoord? CHINA heeft in het verleden gestabt en nu voeren enkele spelers van Mad samen met hen een gezamenlijke vijand aan, klopt volledig. Een andere waarheid is dat ik van meerdere hoeken uit Maai/Gaatje vernomen heb dat er gesprekken/ideeën over een fusie waren. Vertel me gerust als ik nog een waarheid mis.

Wat ik opmerk is dat spelers van Maai/Gaatje gezamenlijk niet willen antwoorden op mijn vraag. En dat is verwonderlijk, want als waar is wat ze beweren dat er geen gesprekken zijn, dan zijn al mijn uitspraken onzin en dat is toch wat je wilt bewijzen als Maai/Gaatje zijnde? Tenzij er meer speelt natuurlijk.
 
Reactiescore
1.363
Ach, ze mogen het "bewijs" mij ook privé sturen of de mond dichthouden hoor. Wss zoeken ze gewoon domme sensatie, omdat ze zelf zo slecht zijn in tw. Altijd leuk om t af proberen op te lichten. Maar doe t aub niet met bs, danku wel. :)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ach, ze mogen het "bewijs" mij ook privé sturen of de mond dichthouden hoor. Wss zoeken ze gewoon domme sensatie, omdat ze zelf zo slecht zijn in tw. Altijd leuk om t af proberen op te lichten. Maar doe t aub niet met bs, danku wel. :)
Aha, je bent er terug. Heb jij evt. nu wel zin om te antwoorden op mijn vraag?

Ik hoop dat jullie beseffen dat jullie met 1 post of 1 antwoord al deze 'bs' en 'fakenews' gewoon kunnen stoppen, he. :biggrin:
 
Reactiescore
279
Welke waarheid heb ik niet beantwoord? CHINA heeft in het verleden gestabt en nu voeren enkele spelers van Mad samen met hen een gezamenlijke vijand aan, klopt volledig. Een andere waarheid is dat ik van meerdere hoeken uit Maai/Gaatje vernomen heb dat er gesprekken/ideeën over een fusie waren. Vertel me gerust als ik nog een waarheid mis.

Wat ik opmerk is dat spelers van Maai/Gaatje gezamenlijk niet willen antwoorden op mijn vraag. En dat is verwonderlijk, want als waar is wat ze beweren dat er geen gesprekken zijn, dan zijn al mijn uitspraken onzin en dat is toch wat je wilt bewijzen als Maai/Gaatje zijnde? Tenzij er meer speelt natuurlijk.
Ik heb het hier over mijn redenering waarom ik jouw vraag niet beantwoord. Jij mag beantwoorden wat je wilt(Dat van China en Mad valt ook vrij lastig te ontkennen, het bewijs hiervan zou ik anders zonder problemen op t AF zetten).

edit: Zie nu dat we in t spotprenten forum zitten, ik weet dat VFers over het algemeen geen fan zijn van een goede spotprent, maar zullen we de discussie toch maar in top/flop stammen voortzetten?
 
Reactiescore
358
Als ik iets niet gedaan heb, en iemand me er van beschuldigt, zeg ik gewoon dat ik het niet gedaan heb. Ik ga zeker niet beginnen met whataboutismes van "maar wat iemand anders doet is misschien erger!" waarna ik me in de volgende post direct tegenspreek.

Zelfs als je schuldig bent is het niet heel moeilijk om op P&P niveau te ontkennen, ookal is dat gelogen. Echter zijn sommigen van bepaalde stammen hier blijkbaar niet toe in staat?

Jullie vallen gewoon zo hard door de mand dat het hilarisch is.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Het verschil is dat ik niet om de zaken heen draai. Sommige posters van Maai/Gaatje beweren dat er 'bullshit' op het forum wordt gezet en proberen het onderwerp steeds te verplaatsen naar iets anders of te reflecteren op een situatie uit het verleden, die bijlange na niet zoveel invloed op de wereld heeft als een evt. fusie tussen de beide betrokken stammen. Ikzelf heb geen moeite met toe te geven dat CHINA gestabt heeft of dat enkele spelers van Mad ermee samenwerken tegen een (sterke) gezamenlijke vijand, die overigens veel OS krijgt van zijn nu al reeds sterkere stam.

Het enige dat jullie moeten doen is antwoorden op 1 vraag. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk, zeker als jullie ermee gewoon jullie standpunt kunnen bewijzen.
Laat me overigens vooropstellen dat ik het des te beter vind dat Maai en Gaatje (nog) niet gefuseerd zijn, maakt de wereld enkel aantrekkelijker.
 
Reactiescore
1.363
Aha, je bent er terug. Heb jij evt. nu wel zin om te antwoorden op mijn vraag?

Ik hoop dat jullie beseffen dat jullie met 1 post of 1 antwoord al deze 'bs' en 'fakenews' gewoon kunnen stoppen, he. :biggrin:
Achjoh, ik vind het veel leuker om jullie te laten raden ;) "ZOUDEN ZE WEL OF ZOUDEN ZE NIET MET MAAI PRATEN" ooohhhhhggh het gesprek van de week! Gimme that attention bb <3
 
Reactiescore
438
Als ik iets niet gedaan heb, en iemand me er van beschuldigt, zeg ik gewoon dat ik het niet gedaan heb. Ik ga zeker niet beginnen met whataboutismes van "maar wat iemand anders doet is misschien erger!" waarna ik me in de volgende post direct tegenspreek.

Zelfs als je schuldig bent is het niet heel moeilijk om op P&P niveau te ontkennen, ookal is dat gelogen. Echter zijn sommigen van bepaalde stammen hier blijkbaar niet toe in staat?

Jullie vallen gewoon zo hard door de mand dat het hilarisch is.

Ben je een fora mod van deze wereld? Of waar speel je?
 
Reactiescore
489
Als ik iets niet gedaan heb, en iemand me er van beschuldigt, zeg ik gewoon dat ik het niet gedaan heb. Ik ga zeker niet beginnen met whataboutismes van "maar wat iemand anders doet is misschien erger!" waarna ik me in de volgende post direct tegenspreek.

Zelfs als je schuldig bent is het niet heel moeilijk om op P&P niveau te ontkennen, ookal is dat gelogen. Echter zijn sommigen van bepaalde stammen hier blijkbaar niet toe in staat?

Jullie vallen gewoon zo hard door de mand dat het hilarisch is.

Kan iemand aub deze mod zijn functie afnemen. Jezus, een mod hoort toch wel gewoon neutraal te zien of niet?
 
Reactiescore
358
Kan iemand aub deze mod zijn functie afnemen. Jezus, een mod hoort toch wel gewoon neutraal te zien of niet?

Amai, op de teentjes getrapt? Heb je niet graag wanneer anderen gewoon de onzin doorzien?

Verder heb ik helemaal niets te maken met w77, noch als mod, noch als speler, dus ben ik juist uiterst neutraal. Als je toch klachten hebt, mag je altijd mijn bericht(en) rapporteren, deze zullen dan correct behandeld worden!
 
Reactiescore
2.062
Het verschil is dat ik niet om de zaken heen draai. Sommige posters van Maai/Gaatje beweren dat er 'bullshit' op het forum wordt gezet en proberen het onderwerp steeds te verplaatsen naar iets anders of te reflecteren op een situatie uit het verleden, die bijlange na niet zoveel invloed op de wereld heeft als een evt. fusie tussen de beide betrokken stammen. Ikzelf heb geen moeite met toe te geven dat CHINA gestabt heeft of dat enkele spelers van Mad ermee samenwerken tegen een (sterke) gezamenlijke vijand, die overigens veel OS krijgt van zijn nu al reeds sterkere stam.

Het enige dat jullie moeten doen is antwoorden op 1 vraag. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk, zeker als jullie ermee gewoon jullie standpunt kunnen bewijzen.
Laat me overigens vooropstellen dat ik het des te beter vind dat Maai en Gaatje (nog) niet gefuseerd zijn, maakt de wereld enkel aantrekkelijker.

Er komt geen fusie.
 
Bovenaan