Golden Awards

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Amai ben blij dat je Deceiver voorstelt ipv reol...
Melvin rekken zou me weer veel te arrogant maken :/

REOL mag tegen ATL, maar wel enkel Laurens zal ATL bespelen

JULLIE WETEN WAAROM
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ook al zijn de gemoederen zo erg en heftig, wat dan ook: why the fuck zou je zo openlijk de vuile was buiten hangen.

Jullie mogen je allemaal geen waardig stamgenoot noemen, man man man. Leg die lullen gewoon eens op tafel, ff meten en dan is het klaar.

Ik schaam me gewoon om jullie leider te zijn, bedankt daarvoor.

Al meerdere keren @dialgaman en @Dream Team. in mijn nadeel zien posten. Dus bij deze ook eens even een boekje over hen opengetrokken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ook al zijn de gemoederen zo erg en heftig, wat dan ook: why the fuck zou je zo openlijk de vuile was buiten hangen.

Jullie mogen je allemaal geen waardig stamgenoot noemen, man man man. Leg die lullen gewoon eens op tafel, ff meten en dan is het klaar.

Ik schaam me gewoon om jullie leider te zijn, bedankt daarvoor.

Ik vind het ook jammerlijk om te zien Jordi begrijp me niet verkeerd, maar ik ben even aan het farmen.
 
Reactiescore
2.303
Ook al zijn de gemoederen zo erg en heftig, wat dan ook: why the fuck zou je zo openlijk de vuile was buiten hangen.

Jullie mogen je allemaal geen waardig stamgenoot noemen, man man man. Leg die lullen gewoon eens op tafel, ff meten en dan is het klaar.

Ik schaam me gewoon om jullie leider te zijn, bedankt daarvoor.
Vieserik, je wilt gewoon penis zien!
 
Reactiescore
2.064
tegen wie mag shelly?
 
Reactiescore
2.303
Ik ben dit niet begonnen en is wat mij betreft ook volledig onnodig. Maar als je mijn oude medespelers hier zo onterecht belachelijk probeert te maken. Tsja.
zat jij ook op deceiver?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ben dit niet begonnen en is wat mij betreft ook volledig onnodig. Maar als je mijn oude medespelers hier zo onterecht belachelijk probeert te maken. Tsja.

Het was jouw oude mede-speler die hier begon met stamgenoten bashen:

Grootste clown award? : Melvin.

Was in eerste instantie ook nooit de bedoeling, zoals Elko eerder in een post aangaf. Een aantal zeiden dat het wel OK moet zijn en besloten om kans te geven. Helaas heeft hij nu wat moeite met relativeren en blamet hij nu voor alles Elko en DOTN. Poh, zou eens moeten weten hoe vaak wij kritiek hadden, hoevaak wij ergens op tegen waren en hoe vaak onze principes overboord werden gedaan. Dan heb ik het nog niet eens over het aantal momenten dat wij water bij de wijn moesten doen. Ohja; tipje van de sluier; zelfs RIM aan Melvin afgestaan!
 
Reactiescore
1.164
Het was jouw oude mede-speler die hier begon met stamgenoten bashen:

Juh, nadat jij ons belachelijk maakte in de nieuwe discord. Kan mij verder weinig boeien.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.506
Ik hoorde van Tim dat je hier likes kan farmen?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Omdat Jona wil gaan spelen weer?

Ja ik merk dat de markt nog niet eensgezind is of dat nu een gusntig feit isvoor ze of niet, schommelt nu tussen de 2 en 2.4

Ik schat gewoon Kyuka stuk hoger in dan DOTN. Weet je zeker dat we het niet op moeten hogen naar 3 voor maximale winst?
 
Bovenaan