Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Reactiescore
961
Cacaturn is gewoon toevallig herstart daar
Destijds hij langs ons lag early game had k gevragen of cac intresse had in de premade maar cac wou het op eige houtje doen waardoor we hem destijds weggespeeld hebben met een beetje mazzel is hij herstart en later toch naar salt gekomen
ATL heeft al redelijk vroeg contact gehad met Mashup, Mashup zelf wilde altijd al naar Salt en wilde nooit naar Tyrant, ook niet als er een aanbieding gedaan werd. Helaas hebben ze toen der tijd altijd gelogen over de stand van zaken ivm premade Salt en het toebehoren daarvan.
 
Reactiescore
2.433
ATL heeft al redelijk vroeg contact gehad met Mashup, Mashup zelf wilde altijd al naar Salt en wilde nooit naar Tyrant, ook niet als er een aanbieding gedaan werd.
Als er eerst met een bepaalde arrogantie wordt aangeboden mb te worden zou ik ook niet zo happig zijn om naar tyrant te komen? :biggrin:
 
Reactiescore
451
ATL heeft al redelijk vroeg contact gehad met Mashup, Mashup zelf wilde altijd al naar Salt en wilde nooit naar Tyrant, ook niet als er een aanbieding gedaan werd. Helaas hebben ze toen der tijd altijd gelogen over de stand van zaken ivm premade Salt en het toebehoren daarvan.

Dat mashup naar salt wou kan
Maar ook mashup is niks beloofd
Toen eenmaal alles wa duidelijk werd is er een solli van mashup gekomen waar we konden stemmen een deel was het er destiids over oneens het waren gewoon goeie zetten van de leiding hier

Met mashup wist salt destijds nie wa ze in huis haalde beetje wat minder bekenden spelers onder een deel van de premade maar ze hebben in de loop van de tijd bewezen er te staan
 
Reactiescore
961
Als er eerst met een bepaalde arrogantie wordt aangeboden mb te worden zou ik ook niet zo happig zijn om naar tyrant te komen? :biggrin:
Voor zover ik weet wilde ik altijd samen met ze werken als een volwaardig lid, dus dit kan ik me niet herinneren?

Dat mashup naar salt wou kan
Maar ook mashup is niks beloofd
Toen eenmaal alles wa duidelijk werd is er een solli van mashup gekomen waar we konden stemmen een deel was het er destiids over oneens het waren gewoon goeie zetten van de leiding hier

Met mashup wist salt destijds nie wa ze in huis haalde beetje wat minder bekenden spelers onder een deel van de premade maar ze hebben in de loop van de tijd bewezen er te staan
1610877245725.png

Jouw huidige leider zegt wat anders?
 
Reactiescore
5.590
Wat? Joa zegt dat Mashup bij premade hoorde en de rest zegt dat het een recruit was:confused2:
 
Reactiescore
447
Wat? Joa zegt dat Mashup bij premade hoorde en de rest zegt dat het een recruit was:confused2:
We hebben joachim ff intern op het matje geroepen want dit klopt natuurlijk niet
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Joachim zat aan de kinderchampagne, neem het hem niet kwalijk
 
Reactiescore
2.444
Joachim heeft dat compleet verkeerd en daar is hij op gewezen in de stamchat. Zowel Mashup en Cacturn hebben beide een sollicitatie gedaan zoals Kevin hierboven beschrijft. Toen der tijd is er een flinke discussie geweest binnen Salt of beide account's überhaupt nodig waren en/of ze de bezetting/ervaring hadden die nodig was om te joinen. Of beide account's nodig waren is nog steeds discutabel maar de juiste bezetting hebben beide account's overduidelijk gehad. De twijfels die ik van te voren had zijn compleet weggenomen, beide account's zijn ontzettend goede/vriendelijke en sterke stamgenoten gebleken.
 
Reactiescore
319
Edit: Mashup was geen onderdeel van de premade.
 
Reactiescore
2.365
Wacht was Mashup nu deel van de premade of niet?
 
Reactiescore
260
Kunnen we het wat minder over Mashup hebben? Joost zijn ego is dadelijk niet meer te houden, en dat is aan jullie allemaal te danken!!
 
Reactiescore
1.363
Je mag prima bij mij in de leer hoor, wellicht wordt je dan nog eens relevant.
T scheelt dat ik wat meer win, i.v.m jou.. Maar qua verliezen en saltyness kan ik idd nog wat van leren bij jou.
 
Reactiescore
2.433
Voor zover ik weet wilde ik altijd samen met ze werken als een volwaardig lid, dus dit kan ik me niet herinneren?
Jij wel inderdaad, maar Beertje had eerder aangeboden aan Mashup om zijn MB te worden.

Wat Joachim verteld is trouwens gewoonweg foutief. Calamity. (wij) hebben Mashup op eigen houtje laten starten met in het achterhoofd dat de wereld nog flink zou aangroeien. Hier was Salt eigenlijk niet van op de hoogte en bij de eerste sollicitatie zijn ze ook 'afgewezen'. Toen kwam ons aan de oren dat heel de core gerecruit zou worden waarna de recruits van Mashup. en Cacturne (die toevallig noord-oost is gestart, hij wou nota bene eerst mb'en voor Tyrant) er werden doorgetrokken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Er zit geen dubbele laag in deze post. Het enige waar ik Salt voor verantwoordelijk zou houden is dat zij actiever zijn, betere recruits hebben gedaan en betere massa's hebben opgezet dan wij. Wat ik nog steeds jammer vind is dat we richting een 13 vs 13 gegaan zijn, want een 8 vs 8 had voor ons veel voordeliger geweest. Dat weet jij ook, want je geeft zelf al aan dat Salt erg gelukkig in het vinden van recruits was.

Kortom: Goed gespeeld en jullie waren overduidelijk de betere deze wereld.

Ik gaf aan dat Salt de phalanxen beter voor elkaar kreeg. De 13v13 was daarom ook natuurlijk in het voordeel van ons. Een 8v8 wellicht wat minder, maar je bent niet realistisch bezig als je een eindstrijd met deze getallen tot stand wil brengen met deze edelintensiteit. Als fronten namelijk heel breed worden is de linie 2/3 (waar edels snel op lopen) alleen maar breder wat leidt tot nog meer edels op korte tijd. Daarnaast is deze 8v8 een zogenaamd streven waar jullie pas achteraf mee kwamen aanzetten. Wij wisten tot waar jij in staat kon zijn, daar kan je beter op voorbereid zijn :wink:

ATL heeft al redelijk vroeg contact gehad met Mashup, Mashup zelf wilde altijd al naar Salt en wilde nooit naar Tyrant, ook niet als er een aanbieding gedaan werd.


Nooit gedaan, maar oke?


Bekijk bijlage 26175

Jouw huidige leider zegt wat anders?

Was geen goede verwoording geweest van mij, had het ook kortgeleden uit de post gehaald. Mashup was immers in samenspraak met ons gestart. Het account zelf was wel allesbehalve een officieel deel van de premade, waar ik meer op doelde was dat de spelers aan onze kant stonden. Ik wist immers dat de kans vrij hoog zou zijn dat dit account uiteindelijk aangenomen zou worden in Salt, en mocht dit niet het geval geweest zijn zouden we ook geen vijanden geweest zouden zijn. Met andere woorden, hij is inderdaad wel gerecruit, maar door onze verstandhouding was het geen écht neutraal account. En mijn verwoording was simpelweg niet correct, hier dacht ik gewoon niet goed over na :tongue: Meer een "premade met ons" ipv een premade met Salt.
 
Reactiescore
319
Wat ik nog steeds jammer vind is dat we richting een 13 vs 13 gegaan zijn, want een 8 vs 8 had voor ons veel voordeliger geweest. Dat weet jij ook, want je geeft zelf al aan dat Salt erg gelukkig in het vinden van recruits was.
Ik denk eerlijk gezegd dat een 8 vs 8 ook in voordeel was geweest. Waar Baken op een gegeven moment gebroken was hadden we sneller met Qui schedel en WTD naar front kunnen edelen i.p.v. ze te recruiten. (waar overigens op dat moment ook niet iedereen achter stond) Door hun te verleggen heeft het ons veel tijd gekost om veel ruimte te pakken zuid waardoor jullie er beter te kwamen liggen. Nu hebben we een gelijke strijd maar het had in mijn ogen een flinke overmacht voor ons kunnen zijn.
 
Reactiescore
5.590
Ik gaf aan dat Salt de phalanxen beter voor elkaar kreeg. De 13v13 was daarom ook natuurlijk in het voordeel van ons. Een 8v8 wellicht wat minder, maar je bent niet realistisch bezig als je een eindstrijd met deze getallen tot stand wil brengen met deze edelintensiteit. Als fronten namelijk heel breed worden is de linie 2/3 (waar edels snel op lopen) alleen maar breder wat leidt tot nog meer edels op korte tijd. Daarnaast is deze 8v8 een zogenaamd streven waar jullie pas achteraf mee kwamen aanzetten. Wij wisten tot waar jij in staat kon zijn, daar kan je beter op voorbereid zijn
Het gaat wel wat dieper dan dat hoor, wij werden hierdoor genoodzaakt dingen om te gooien of aan te nemen die normaliter nooit zouden gebeuren. Dit zorgde voor recruits als beertje, tdm, en holy crusaders die (met alle respect) niet bij de rest van ons pasten op gebied van activiteit gepaard met kwaliteit. Tyrant is hier zelf ook schuldig aan geweest en had het nooit hoeven doen en heeft zelf ook dingen gedaan dat deze cirkel in stand hield.
Achteraf hadden jullie de luxe dat jullie recruits beter lagen en bezet waren met het gelukje van cacturne er nog bij.

Nogmaals onze insteek is vanaf het begin geweest zo klein mogelijk te blijven om met een groep waarvan we weten hoe het zit de wereld konden gaan spelen. Ja, dit viel te betwisten doordat Melvin in zekere zin in het leidingsteam kwam, maar alsnog zouden wij het er allemaal mee eens moeten zijn. Je kunt ook zien aan de phalanxen dat Salt beter voorbereid was op recruits dan ons. Je ziet bij ons heel goed de originele groep van Noire,reol, Deceiver, kyuka en Murus.

Dat het niet bij een 8vs8 gebleven is is logisch, maar in een zeker zin ook tegen onze verwachting in en jammer te noemen.
 
Reactiescore
271
Ik denk eerlijk gezegd dat een 8 vs 8 ook in voordeel was geweest. Waar Baken op een gegeven moment gebroken was hadden we sneller met Qui schedel en WTD naar front kunnen edelen i.p.v. ze te recruiten. (waar overigens op dat moment ook niet iedereen achter stond) Door hun te verleggen heeft het ons veel tijd gekost om veel ruimte te pakken zuid waardoor jullie er beter te kwamen liggen. Nu hebben we een gelijke strijd maar het had in mijn ogen een flinke overmacht voor ons kunnen zijn.

Pardon? Je zegt dat je vertraging bent opgelopen met het pakken van gebied door een hele stam te recruiten in die open ruimte waarna je ook nog de enige grotere speler daar (mystery) als intern er bij krijgt?? Hoe heeft dit in hemelsnaam vertraging opgeleverd lol
Jullie hebben hier juist echt enorm veel gebied én edelkracht gepakt door die recruits.

Ik denk wel dat wij veel beter opgewassen waren geweest tegen salt als t bij 8 vs 8 was gebleven. daar wij nu op bijna elk acc onderbezetting hebben was dit beter geweest met minder accs = minder spelers nodig) en jullie misschien alleen bij inevitable onderbezetting gezien de noodzaak van het bijspringen door rene/zidan?
 
Reactiescore
2.433
Ik denk eerlijk gezegd dat een 8 vs 8 ook in voordeel was geweest. Waar Baken op een gegeven moment gebroken was hadden we sneller met Qui schedel en WTD naar front kunnen edelen i.p.v. ze te recruiten. (waar overigens op dat moment ook niet iedereen achter stond) Door hun te verleggen heeft het ons veel tijd gekost om veel ruimte te pakken zuid waardoor jullie er beter te kwamen liggen. Nu hebben we een gelijke strijd maar het had in mijn ogen een flinke overmacht voor ons kunnen zijn.
Als je denkt dat je eerder Baken had gebroken dan geïnternd ben je ofwel heel naïef ofwel iets te vol van jezelf, haha
 
Bovenaan