Top/flopstammen

Reactiescore
195
Hahaha dat jullie je eigen dorpjes niet kunnen clearen boeit mij niet. Ik ben niet bang om al me off op iemand te flikkeren dusja.
Als ik al 3 spelers van SL weggespeeld heb en ze helemaal leeg staan laten ze zich overnemen door CHINA. Veel skills heb je dan man. Ga jij nu maar lekker barbarendorpjes uitbouwen of een ander spel spelen Magikarp noob
Welke spelers van SL, spelers van 20k zoals mike de grote die net dennisthies was aan het internen? Wat voor clown ben jij toch man

een beetje leuk doen omdat je wat spelers van je ex stam pakt terwijl door jouw leave ze een benarde ligging hadden, al een even grote clown als die anonymous ben jij
 
Laatst bewerkt:

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik denk dat Mad ook schuldig is aan vele samenwerkingen, daar verder niet van.
1) nee, gewoon nee, behalve met Mad2 werken we met geen enkele stam echt samen
2) wel hebben we nu en in het verleden enkele naps hier en daar gehad, en dat is gerechtvaardigd in onze situatie, immers hebben we in tegenstelling tot Maai/Gaatje geen premade van 10+ accounts, recruiten wij niet weldra de wereld dood en hebben we over het algemeen gewoon een veel lastigere ligging
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Oke dus met China is geen enkele vorm van samenwerking? hetzelfde Sense?
china nooit van gehoord, oprecht niet, zou niet weten vanwaar je dat haalt, aangezien ze ook gewoon totaal niet in onze buurt liggen?
sense zitten we al wekenlang heen-en-weer te attacken, zie od Gentleman, recente overnames Sense/Mad, etc.

E: china ligt sinds enkele dagen wel in onze buurt, maar nu heeft Mad geen samenwerking/enige vorm van communicatie zelfs met china en daarvoor heeft Mad dit ook nooit gehad
 
Reactiescore
349
Ik heb Sense eerder samen zien aanvallen met oude leden van SL die nu in Mad zitten dus het zou me niets verbazen.

China nooit van gehoord? Dan kan je net zo goed niet antwoorden hier.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik heb Sense eerder samen zien aanvallen met oude leden van SL die nu in Mad zitten dus het zou me niets verbazen.

China nooit van gehoord? Dan kan je net zo goed niet antwoorden hier.
Op dat moment zaten die leden in een andere stam? Hoe kan je dan ooit beweren dat de stam Mad een samenwerking heeft of gehad heeft met Sense? Gelieve 1x een blik te werpen op de overnames en OD-stats tussen Sense en Mad en je ziet meteen dat we nooit ook maar iets van samenwerking hebben gehad.

Dat laatste deel van je bericht begrijp ik niet helemaal? Ik zit ondertussen al even in Mad, en nog nooit heb ik intern iets gehoord van een mogelijke samenwerking tussen Mad en China, maar als je er zo van overtuigd bent, kan je wellicht met verdere uitleg komen?
 
Reactiescore
349
Weet je laat maar, omdat ik in Maai zit kan blijkbaar niemand mij serieus nemen op dit forum. We zullen de toekomst afwachten en ben zeer benieuwd naar het verloop.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Weet je laat maar, omdat ik in Maai zit kan blijkbaar niemand mij serieus nemen op dit forum. We zullen de toekomst afwachten en ben zeer benieuwd naar het verloop.
Uiteraard neem ik jou en je statements serieus, dit is immers de eerste keer deze wereld dat ik iets serieus op het forum post. Ik weet intern dat we nooit banden gehad hebben met China, laat staan officiële gesprekken, dus inderdaad ben ik een beetje verbaasd dat je dat denkt, en ben ik dus ook benieuwd waarom je dat denkt.
 
Reactiescore
40
Welke spelers van SL, spelers van 20k zoals mike de grote die net dennisthies was aan het internen? Wat voor clown ben jij toch man

een beetje leuk doen omdat je wat spelers van je ex stam pakt terwijl door jouw leave ze een benarde ligging hadden, al een even grote clown als die anonymous ben jij
Clown spelers als Path, Nepp, Tiigroa en Mike (dennis was die helemaal niet aan het internen zou zelfs andersom zijn) clown.
Als je zo naar die stats kijkt kijk dan goed clown.

Benarde ligging? Lagen gewoon in het cluster van SL. Echt jij bent zo grappig man :tongue:
 
Reactiescore
363
Uiteraard neem ik jou en je statements serieus, dit is immers de eerste keer deze wereld dat ik iets serieus op het forum post. Ik weet intern dat we nooit banden gehad hebben met China, laat staan officiële gesprekken, dus inderdaad ben ik een beetje verbaasd dat je dat denkt, en ben ik dus ook benieuwd waarom je dat denkt.

Vandaag zijn de MOTW mannen evenals Generai M aanwezig bij de Incs op oele.
Opgezet vanuit China.
 
Reactiescore
438
Uiteraard neem ik jou en je statements serieus, dit is immers de eerste keer deze wereld dat ik iets serieus op het forum post. Ik weet intern dat we nooit banden gehad hebben met China, laat staan officiële gesprekken, dus inderdaad ben ik een beetje verbaasd dat je dat denkt, en ben ik dus ook benieuwd waarom je dat denkt.

Ze vertrouwen je gewoon niet genoeg!
 
Reactiescore
195
Clown spelers als Path, Nepp, Tiigroa en Mike (dennis was die helemaal niet aan het internen zou zelfs andersom zijn) clown.
Als je zo naar die stats kijkt kijk dan goed clown.

Benarde ligging? Lagen gewoon in het cluster van SL. Echt jij bent zo grappig man :tongue:
Dus dat komt neer op spelers van 20k & een speler met een benarde ligging door jouw vertrek aka path.

heb de pm’s van dennis gelezen ivm dat hij stopt en mike hem mocht internen dus kap met je circus clown
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Vandaag zijn de MOTW mannen evenals Generai M aanwezig bij de Incs op oele.
Opgezet vanuit China.
Dat kan best, ikzelf was niet op de hoogte dat Generaal M ging aanvallen op oele, de focus lag voornamelijk op atlas vandaag, ook een grappig verhaal trouwens. Dat 1 lid wellicht benaderd is door stammen in de buurt om mee aan te vallen op een gezamenlijke vijand is helemaal zo raar niet, dat begrijp je zelf ook wel. Immers profiteren ze beiden van die situatie.
Echter betekent dit absoluut niet dat de stammen China en Mad een samenwerking hebben, dat China en 1 afzonderlijk lid van Mad een samenwerking of GAP hebben, dat kan uiteraard wel.

Jij die serieus aan het posten bent bevalt me wel.
???, ik ben altijd BLEODSERIEUS
 
Reactiescore
363
Dat kan best, ikzelf was niet op de hoogte dat Generaal M ging aanvallen op oele, de focus lag voornamelijk op atlas vandaag, ook een grappig verhaal trouwens. Dat 1 lid wellicht benaderd is door stammen in de buurt om mee aan te vallen op een gezamenlijke vijand is helemaal zo raar niet, dat begrijp je zelf ook wel. Immers profiteren ze beiden van die situatie.
Echter betekent dit absoluut niet dat de stammen China en Mad een samenwerking hebben, dat China en 1 afzonderlijk lid van Mad een samenwerking of GAP hebben, dat kan uiteraard wel.


Zeker waar, alleen is elke massa sinds we ze krijgen vanaf China en SL leden vanuit SL die meededen zijn nu simpelweg overgestapt.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Daar heb je serieus volledig gelijk in, kan niet anders zeggen ;)
Zo kan het ook, bedankt. In tegenstelling tot AT die dan een reactie geeft van 'niemand neemt me serieus *boehoe*', hij doet niet eens moeite om de vermeende samenwerking tussen Sense en Mad, die overduidelijk de laatste weken enkel maar mekaar bestoken ingame, te staven adhv. enig bewijs, tjah.
 
Bovenaan