Praathoek

Reactiescore
919
Sow eerste half uur dacht ik dat je -20 zou gaan met al die dodge fouten. Beetje onorthodox gedeffed door vol voor die recap te gaan, maar het heeft sterk uitgepakt well done.

Had het zelf anders gedaan als ik meer tijd had maar situatie was helaas niet anders, hadden misschien wel paar stacks extra kunnen maken zelf maar dat neem ik weer mee voor de volgende geen TLDR -100 meer :cool:
 
Reactiescore
1.918
Je hebt zeker een nieuw woordje geleerd Ezra?


Viel me ook heel erg op idd, zeer irritant



Okay verliezen vallen mee op TAS als je het aantal dodgefouten zag. Beetje onorthodox gedeffed met al die recaps maar het heeft gewerkt, good job!

Enkel waarom is die mobiele deff niet gebruikt om een aantal QR stackies te maken. Als je het toch laat bashen kan je er beter paar kleine stacks mee maken om nog wat clears mee het graf in te nemen. Tijd te kort gehad?
Dat die edels snel komen heb ik op deze wereld ook al eens mogen mee maken, maar toen hebben wij besloten de off te pre dodgen met bepaalde terugkomst tijd en de mobiele deff waarvan wisten dat nie meer mee gesniped ging worden gebruikt om wat mobiele stacks te maken. Mochten er dan bruine komen kan je altijd nog besluiten die weer af te breken. Vond beetje zonde al die deff zo goedkoop te zien sneuvelen :p
Sow eerste half uur dacht ik dat je -20 zou gaan met al die dodge fouten. Beetje onorthodox gedeffed door vol voor die recap te gaan, maar het heeft sterk uitgepakt well done.
 
Reactiescore
449
Had het zelf anders gedaan als ik meer tijd had maar situatie was helaas niet anders, hadden misschien wel paar stacks extra kunnen maken zelf maar dat neem ik weer mee voor de volgende geen TLDR -100 meer :cool:
Nu jinx je het he Damien..
 
Reactiescore
1.918
ikke
 
Reactiescore
2.433
die van nederlands moet dringend z'n bek houden gvd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Denk dat ATL liever hoofdgebouwen katad
@Global Knowledge schending van de wereldafspraken?

Ja godverdomme je weet toch zelf ook wel dat dit gewoon een unlucky foutje is he ik snap niet dat je dit zo op he taf zet wat wil je wel niet bereiken hiermee verdommekes
 
Reactiescore
1.016
Verdomme net lekker 14u lang hardgelopen en ik kom terug thuis en zie 2 CF's? Wat is dit @Curiosity? Als je nog samen wilt spelen op W78 geef je die beter heel rap terug.

Goede massa wel vanuit Tyrant, mooi gespeeld.
 
Reactiescore
449
Verdomme net lekker 14u lang hardgelopen en ik kom terug thuis en zie 2 CF's? Wat is dit @Curiosity? Als je nog samen wilt spelen op W78 geef je die beter heel rap terug.

Goede massa wel vanuit Tyrant, mooi gespeeld.
Ik ben pas een halfuurtje thuis van een dag werken en met de vriendin chillen! Hiervoor moet je toch helaas Sean @et Murus Magnificum blamen Rafael!!!!! Je mag em natuurlijk ook bashen, want deze is 1000% legaal :cool:
 
Bovenaan