Spotprenten

Reactiescore
273
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind dat Abdullah wel de meeste doorzettingsvermogen heeft getoont van heel cas8. Inclusief RABA, die het niet echt moeilijk hebben gehad als ik naar de statestieken kijk :tongue:
Golden awards voor sterkste stamspeler gaan naar hem!

Oh, dit is geen golden awards topic...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Sluit me aan bij Final 24 hahahaha, wat een treurige spotprenten :redface:
 
Reactiescore
389
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind dat Abdullah wel de meeste doorzettingsvermogen heeft getoont van heel cas8. Inclusief RABA, die het niet echt moeilijk hebben gehad als ik naar de statestieken kijk :tongue:
Golden awards voor sterkste stamspeler gaan naar hem!

Oh, dit is geen golden awards topic...

Euh wat?
Abdullah heeft de volledige wereld zich afgebroken om uit range te blijven, en op het moment dat hij eindelijk echt front heeft, gaat hij op delete hahaha
Da's wel flink doorzettingsvermogen zeg poepoe
 
Reactiescore
273
Je bekijkt het van het standpunt van je veilige thuishaven. Ik bekijk het vanaf de zijlijn, wetend dat er een lange periode van instabiliteit is (geweest) binnen Rain.
Van specifieke prestaties heb ik geen flauw idee, heb geen contact onderhouden met de spelers van cas8. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik ook niet echt een hele goede indruk van jou. Je hapt nogal snel en ik schat in dat je het lef niet hebt om positieve eigenschappen van je tegenstander eerlijk toe te geven.
Maar dat is een jou probleem en daar wens ik je succes mee.

In ieder geval, respect voor Abdullah.
 
Reactiescore
389
Je bekijkt het van het standpunt van je veilige thuishaven. Ik bekijk het vanaf de zijlijn, wetend dat er een lange periode van instabiliteit is (geweest) binnen Rain.
Van specifieke prestaties heb ik geen flauw idee, heb geen contact onderhouden met de spelers van cas8. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik ook niet echt een hele goede indruk van jou. Je hapt nogal snel en ik schat in dat je het lef niet hebt om positieve eigenschappen van je tegenstander eerlijk toe te geven.
Maar dat is een jou probleem en daar wens ik je succes mee.

In ieder geval, respect voor Abdullah.

Het is wel logisch dat je denkt dat ik positieve eigenschappen van de tegenstander niet zie, heb ze bij jou idd niet gezien, je was ook al vrij snel weg :p
Heb de mensen die ik goed vond spelen dat gewoon gezegd, maar oke.
Ik bekijk het vanuit de wereld, en jij van buiten de wereld, maar toch weet jij beter hoe het er in de wereld aan toe gaat? Apart.
Een speler blijft de gehele wereld buiten range van de tegenstander met z'n eigen account, om vervolgens zodra er op zijn eigen front wat kan gebeuren op delete te gaan? Nouja als jij dat een mooie prestatie vindt, oke.
Echt een rare gedachtegang heb je moet ik zeggen
 
Reactiescore
273
Het is wel logisch dat je denkt dat ik positieve eigenschappen van de tegenstander niet zie, heb ze bij jou idd niet gezien, je was ook al vrij snel weg :p
Heb de mensen die ik goed vond spelen dat gewoon gezegd, maar oke.
Ik bekijk het vanuit de wereld, en jij van buiten de wereld, maar toch weet jij beter hoe het er in de wereld aan toe gaat? Apart.
Een speler blijft de gehele wereld buiten range van de tegenstander met z'n eigen account, om vervolgens zodra er op zijn eigen front wat kan gebeuren op delete te gaan? Nouja als jij dat een mooie prestatie vindt, oke.
Echt een rare gedachtegang heb je moet ik zeggen

Goed, dit is hoe jij overkomt op mij

- Je vind het logisch dat je de positieve eigenschapper van de tegenstander niet ziet
- Je hebt de mensen die je goed vind spelen dat gewoon gezegd
- Je komt tot de conclusie dat ik het beter weet dan jij
- Je vind die conclusie apart.
- Je ziet een speler die niet in range komt en die een (maand?) na de verwijdering van de range op delete gaat
- Je vind dat raar
- Je vind dat ik een rare gedachtengang hebt

Dit gebaseerd op...

- Ik die van mening ben dat Abdullah het meeste doorzettingsvermogen getoont heeft
- Ik die van mening ben dat jij makkelijk praten hebt met zo'n relatieve veilige ligging die jij hebt
- Ik die bevestigd dat er veel instabiliteit in Rain is (geweest), in ieder geval tot het punt waarop ik het account verliet.
- Ik die het opvallend vind dat er veel negativiteit in vrijwel elke post die jij plaats op het forum van casual 8 is.
- Ik die van mening ben dat jij, ondanks dat je bewust bent van wat Abdullah allemaal voor Rain heeft gedaan/moeten doen, gewoon niet toe durft te geven dat hij meer inzet en uithoudingsvermogen heeft getoont dan wie dan ook deze wereld. (RABA heeft er altijd veel beter voor gestaan dan Rain ooit heeft gedaan).

Zoals ik dit nu stap voor stap verhelder, kun jij dan wel begrijpen dat ik van mening ben dat Abullah een zeer sterke doorzettingsvermogen heeft getoont,
een grote factor was in het dragen van een stam die overduidelijk slechter voorstaat en tegen een te sterke tegenstander moet vechten.
Dit is iets wat er bij 90% van de TW spelers van vandaag niet te vinden zal zijn. Zo'n enorme inzet (van wat ik gezien hebt, deels eerste hands en deels vanaf de zijlijn) is in mijn ogen goed genoeg om van mening te zijn dat hij het meeste doorzettingsvermogen heeft getoont.

Nou, als jij het hier niet mee eens bent, zou je zo vriendelijk willen zijn om net zo duidelijk te verwoorden als ik zojuist gedaan heb?
 
Reactiescore
389
Goed, dit is hoe jij overkomt op mij

- Je vind het logisch dat je de positieve eigenschapper van de tegenstander niet ziet
- Je hebt de mensen die je goed vind spelen dat gewoon gezegd
- Je komt tot de conclusie dat ik het beter weet dan jij
- Je vind die conclusie apart.
- Je ziet een speler die niet in range komt en die een (maand?) na de verwijdering van de range op delete gaat
- Je vind dat raar
- Je vind dat ik een rare gedachtengang hebt

Dit gebaseerd op...

- Ik die van mening ben dat Abdullah het meeste doorzettingsvermogen getoont heeft
- Ik die van mening ben dat jij makkelijk praten hebt met zo'n relatieve veilige ligging die jij hebt
- Ik die bevestigd dat er veel instabiliteit in Rain is (geweest), in ieder geval tot het punt waarop ik het account verliet.
- Ik die het opvallend vind dat er veel negativiteit in vrijwel elke post die jij plaats op het forum van casual 8 is.
- Ik die van mening ben dat jij, ondanks dat je bewust bent van wat Abdullah allemaal voor Rain heeft gedaan/moeten doen, gewoon niet toe durft te geven dat hij meer inzet en uithoudingsvermogen heeft getoont dan wie dan ook deze wereld. (RABA heeft er altijd veel beter voor gestaan dan Rain ooit heeft gedaan).

Zoals ik dit nu stap voor stap verhelder, kun jij dan wel begrijpen dat ik van mening ben dat Abullah een zeer sterke doorzettingsvermogen heeft getoont,
een grote factor was in het dragen van een stam die overduidelijk slechter voorstaat en tegen een te sterke tegenstander moet vechten.
Dit is iets wat er bij 90% van de TW spelers van vandaag niet te vinden zal zijn. Zo'n enorme inzet (van wat ik gezien hebt, deels eerste hands en deels vanaf de zijlijn) is in mijn ogen goed genoeg om van mening te zijn dat hij het meeste doorzettingsvermogen heeft getoont.

Nou, als jij het hier niet mee eens bent, zou je zo vriendelijk willen zijn om net zo duidelijk te verwoorden als ik zojuist gedaan heb?

Nou het doorzettingsvermogen.
Heel de wereld lang gezorgd dat je eigen account uit range ligt om vervolgens zodra dit vluchten niet meer kan op delete te gaan.
Dat Rain er overduidelijk slechter voorstaat heeft er misschien mee te maken dat we al 8 accounts weggespeeld hebben om op dit punt te komen, er was een tijd dat we zeker even groot waren, dus dat slechter ervoor staan is ook door eigen toedoen uiteindelijk.

Ten opzichte van wie heb ik makkelijk praten met mijn makkelijke ligging? Want ten opzichte van roshi, heeft hij nooit front gehad omdat hij altijd uit range zakte.

Instabiliteit in rain kan best zijn, kan het me ook voorstellen, weet niet wat dat dan nog extra van doen heeft op het doorzettingsvermogen van roshi.

Er zit inderdaad veel negativieteit in mijn posts, deze wereld is in veel opzichten verschrikkelijk. Zoals ik een jaar geleden al had voorspeld toen roshi leider werd. Ik kan wel iedereen valse complimentjes gaan geven maar ik zie ook gewoon niet veel goeds bij de tegenstander.

Ik ben me 100% bewust van hoeveel vv roshi doet voor zijn stam, dit is iets wat ik ook op het casual 6 forum heb aangegeven. Denk dat wij ook doorzettingsvermogen hebben getoond door met 2 onterecht gebannde accounts die een week lang aanvalsbaar gebanned waren en waar rain en h8 zoveel mogelijk gebruik van hebben gemaakt door honderden dorpen te pakken toch door te spelen.


Het is allemaal heel leuk om via vv's tw te spelen en er echt enorme hoeveelheden PP tegenaan te smijten, maar om vervolgens op je eigen account altijd de confrontatie te vermijden en dan op delete te gaan als het niet meer te vermijden is, dat vind ik wel echt extreem triest ja. Vooral omdat al de hele wereld er trashtalk komt van roshi, maar puntje bij paaltje is hij nergens te vinden.

Je mag het gerust doorzettingsvermogen vinden, ik ga het daar nooit mee eens zijn.

Ik vind roshi echt de meest matige speler die ik ken, die zoveel tijd in het spel steekt. Tuurlijk zijn er mensen minder goed, maar die steken er vaak ook niet zoveel tijd in.
 
Reactiescore
273
Kijk, dat is nou eens een post die ik kan waarderen van je. Zoals ik al zei ken ik de specifieke details niet en bekijk het puur vanuit de buitenkant.
Wanneer je op het forum dan je negatieve berichten onderbouwd zoals je hier doet komt het een stuk beter over wat je nou werkelijk wilt zeggen.
Ik ben het op basis van jou argumenten wel deels met je eens, alleen blijf ik wel vinden dat doorzettingsvermorgen juist door het draaien van de VV's, leiding geven van de stam(men) en vooral niet opgeven wanneer de situatie hopeloos is, wel duidelijk aanwezig is in roshi.
Wanneer ik spelers voor een sterk team zoek, zoek ik meestal dan ook doorzetters (ironisch, aangezien ik dat niet ben) en betrouwbare spelers, liever dan spelers die het spel door en door kennen, maar waar vaak ruzie mee ontstaat omdat ze een grote mond hebben vanwege hun eigendunk.

Overigens wist ik wel dat jullie met bans zaten, maar niet dat Rain daar misbruik van heeft gemaakt. Als dat echt zo is dan is dat zeer kwalijk van Rain.
Waren de bans overigens terecht? Heb daar nooit meer van gehoord en ben benieuwd.
 
Reactiescore
123
Waren de bans overigens terecht? Heb daar nooit meer van gehoord en ben benieuwd.
Leuk dat je het vraagt. Niet echt het topic om er uitgebreid op te reageren maar ga het toch lekker doen omdat ik mijn AF post over de gehele situatie nooit heb afgemaakt. Als het je allemaal niet boeit (of je handen er niet aan wilt branden net zoals het tribalwars team) dan kun je dit bericht gewoon lekker negeren. TLDR: bans waren onterecht maar het tribalwars team wil en durft dit niet te erkennen en koos voor het verzwijgen ervan.

Zoals je misschien hebt meegekregen is er iemand van het moderators team gedurende een aanvallende massa vanuit RA/BA op het account Master Roshi. komen 'spelen'. Vervolgens is er een support gemaakt door de desbetreffende speler omdat er aanvallen een verdacht patroon leken te hebben; namelijk precies 200milliseconden tussen aanvallen uit verschillende dorpen met verschillende aankomsttijden (uren/minuten/seconden). Voor een leek kan dit er verdacht uit zien maar in praktijk is het niks spannends of illegaals. Maar voor die reden zijn er twee accounts aangegeven, woodcrake en jand, die vervolgens ook een aanvalbare ban hebben gekregen van zeven dagen. Nu is het alleen zo dat de aangegeven accounts met alleen legale tools aanvallen hebben verstuurd wat ik uitgebreid heb uitgewerkt en ontkracht in een support ticket. Hier onder staan twee van mijn uitgewerkte stukken waaruit duidelijk wordt dat er met alleen legale tools verstuurd is.

Dit support ticket is speciaal naar jou gericht m.b.t. de twee aanvalbare bans van zeven dagen op casual 8 en hierbij wil ik uitleg geven over hoe de uitspraak van de gegeven bans ontkracht kan worden.

Zoals jullie weten zijn er reeds 2 aanvalbare bans uitgedeeld van 7 dagen voor het gebruik van 'time bots'. Het scheen ronduit opvallend te zijn bij de verdedigers dat aanvallen iedere (precies) 200 milliseconden uit elkaar zaten en dat er hierdoor gebruik zou zijn gemaakt van een time bot. Deze aanvallen waren niet getimed, ze liepen op verschillende uren/minuten/seconden alleen de milliseconden kwamen gek genoeg steeds terug met ditzelfde patroon. Ik wil het hiervoor zelfs nog een stapje verder brengen en laten zien hoe er getimed kan worden op hetzelfde uur/minuut/seconde EN hetzelfde patroon van milliseconden met handmatig versturen en toegestane en legale scripts van TribalWars.

Om te beginnen, wat heb je nodig:
1. 1Command --> gebruikte versie voor dit voorbeeld (https://chrome.google.com/webstore/detail/1command/naojedmfkkciajbfcehknfbcmimcjbhg)
2. Tribal Wars Train --> gebruikte versie voor dit voorbeeld (https://chrome.google.com/webstore/detail/tribal-wars-train/ppajhpdaingbnajnkoidgmkoblgpfiok)

Stap 1: 1Command instellen
Vul 1 command als volgt in: https://prntscr.com/u0n31o
Als tijdvlak heb ik 28 minuten ingesteld (17:30-17:58), de tijd die ik aan het timen wil besteden. Laatste aankomsttijd staat op 17:58 want ik wil timen op 18:00 en 1Command moet nog bevelen uitrekenen en ik moet alles nog goed invullen hoe ik het wil versturen.
Ik selecteer 'Langzaamste mogelijkheden uitzoeken' omdat ik dan in het begin al snel veel kan versturen, maar kan in principe op ieder van de drie functies ingesteld staan.
Vul troepen in, coördinaten in en laat bevelen berekenen.

Stap 2: Het versturen van bevelen
Je krijgt een 1Command lijst om te versturen zoals dit: https://prntscr.com/u0n4p1 maar in plaats van alles met 'enter' te versturen ga je los linkjes aanklikken zodat je ze ook kan timen.
Gebruik de 'ctrl+F' functie en typ in '17:58'. Hier kreeg ik geen resultaten op. Verander de 'ctrl+F' naar '17:57' hier werden wel resultaten op gevonden in de links en werden geel aangeduid (https://prntscr.com/u0n5pf). Nog niet specifiek genoeg want we willen eerst de langzaamste hebben want die zullen als eerste verstuurd moeten worden en zien nu '17:57:57 / 17:57:32 / 17:57:07' nog in de lijst door elkaar staan. Verander '17:57' naar '17:57:5' en de lijst wordt ingekort (https://prntscr.com/u0n6dw). Dit zijn de linkjes die je als eerste wilt openen. Klik de losse linkjes 1 voor 1 aan met je muisknop en ga weer terug naar het eerste tabblad waar 1Command open staat (ctrl+klik of klikken op het scroll wiel op een link werkt niet want dan worden de coördinaten/troepen niet ingevuld wanneer de linkjes worden geopend). Na de tabbladen te hebben geopend van 17:57:57 komt de 'Tribal Wars Train' extensie om de hoek kijken en is het een kwestie van op de juiste seconde de maximaal 5 bevelen sturen met behulp van die toegestane extensie. Omdat er in dit geval meer dan 5 bevelen waren op dezelfde seconde kon het niet allemaal in 1x verstuurd worden dus moest er geswitched worden naar de volgende tabbladen om die vervolgens ook op deze manier te versturen en vandaar dat ook niet alles op 1 seconde precies getimed kan worden. Maar op deze manier wordt heel de 1Command lijst dus afgewerkt van langzaamst lopende bevel naar snelste door steeds de 'ctrl+F' aan te passen en 1 voor 1 de linkjes te openen en te versturen met de Tribal Wars Train extensie.

Stap 3: Het eindresultaat
Dit is hoe een klein half uurtje van mijn tijd er uit kan zien met een aantal getimede fakes op 18:00 https://prntscr.com/u0n9ff. Kan voor een leek er snel uit zien als het gebruik van een bot, maar zou ongemerkt door het systeem van Tribal Wars moeten gaan omdat er niks geks, illegaals of automatisch gedaan wordt. Maar zoals te zien is, is (het grootste gedeelte op een paar na vanwege meer dan 5 bevele per seconde) getimed op hetzelfde uur/minuut/seconde met intervals van 200 milliseconden als je naar dezelfde bevelen kijkt. Laten we dit controleren door even het volgende voorbeeld te pakken: https://prnt.sc/u0nb4y. Aankomst van de bevelen is op 18:00:00:-93. Om te controleren openen we alle bevelen even die op dezelfde '-93' milliseconden eindigen: https://prntscr.com/u0nd97. Dus precies 200 milliseconden ertussen en ter bevestiging komen ze ook allemaal op hetzelfde moment terug, wat tevens een indicator is voor hetzelfde verstuur moment want dezelfde langzaamste eenheden worden gebruikt dus ze hebben dezelfde looptijden.

Het punt is, de spelers die nu een ban hebben gekregen hebben ook gebruik gemaakt van de 1Command + Tribal Wars Train combinatie alleen hebben zij niet de moeite er ook nog voor genomen om het allemaal ook nog eens op dezelfde uren/minuten/seconden te timen. Nu heb ik verschillende screenshots en lappen tekst voorbij zien komen waarin bans worden aangevraagd door de spelers van [player]Master Roshi.[/player] die er zo 100% zeker van zouden zijn dat er gebruik werd gemaakt door de spelers van jand/woodcrake dat er zo apart getimed werd met die 200 milliseconden intervals. Dat er hier vervolgens vanuit TW support team vervolgens bans voor worden gegeven die zogenaamd via 'het systeem' opgemerkt zouden worden vinden wij zeer frappant, zeker aangezien ik vanaf dit account op deze manier (met het timen zoals bovenstaand) aanvallen heb verstuurd maar ik hierdoor nog nooit een ban voor heb gekregen. Bovendien, als jullie zo zeker zouden zijn van jullie zaak dat hier écht gebruik zou worden gemaakt van een time bot dan is het onbegrijpelijk dat er slechts de laagst mogelijke ban voor illegaal scriptgebruik wordt gegeven (7 dagen aanvalbare ban) in plaats van een permanente ban van de accounts.

Waar het uiteindelijk op neer komt; kijk terug naar de bevelen waar precies die 200 milliseconden tussen zit (ongeacht aankomst ten opzichten van uren/minuten/seconden). Vanaf hier kun je terug rekenen met de looptijden van de langzaamste eenheden bij de bevelen en kun je kijken naar die bevelen naar het moment van versturen. Als het goed is zul je hierbij zien dat de verstuurtijden op hetzelfde moment zijn geweest, maar door de (wereld)instellingen kunnen er maar maximaal 5 bevelen per seconde worden verstuurd met een minimale gap van 200 milliseconden. Hieruit valt te concluderen dat er gebruik is gemaakt van alleen legale tools, toegestaan door Tribal Wars (1Command en Tribal Wars Train).

Ik hoop hiermee voldoende duidelijkheid gegeven te hebben en zou hierbij ook om een gunst willen vragen (mits de bans natuurlijk onterecht blijken te zijn). Zet alle binnenkomende aanvallende bevelen op de twee desbetreffende accounts (jand/woodcrake) om in bezoeken en trek de bans in zodat deze accounts zichzelf kunnen herpakken. Ik hoor graag van u.
Om je de moeite ook nog wat te besparen heb ik zelf ook even mijn onderzoek gedaan om aan te tonen dat er met 1Command+Tribal Wars Train combinatie is verstuurd vanaf jand/woodcrake en dat hierbij het versturen van de aanvallen geen time bots zijn gebruikt zoals het nu nog is aangegeven. Laten we als voorbeeld het eerste linkje uit de support van Master Roshi. erbij pakken (https://prnt.sc/txz4lz). Ik heb dit even met behulp van de 'Map Functions' tool van Warre die op het AF staat (https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/mapfunctions.200780/) gekeken naar het doeldorp, herkomstdorpen en de looptijden met de 200 milliseconden gaps ertussen. Dit heb ik weergegeven in het volgende screenshot: https://prnt.sc/u0zo13.

Hierbij is te zien dat er tussen die bevelen precies hetzelfde aantal minuten zit zoals wordt aangegeven met de tool.
Vanaf 474|487 is de looptijd met een edelman 30:37:00
Vanaf 488|499 is de looptijd met een edelman 30:49:00 (precies 12 minuten langer volgens de tool van Warre)
Vanaf 483|496 is de looptijd met een edelman 30:55:00 (precies 6 minuten langer volgens de tool van Warre)

Deze tijden komen ook overeen met de aankomsten van de bevelen:
474|487 - is hier als eerste bevel genomen die bovenaan staat voor het gemak en komt aan om 14:20:44
488|499 - dit bevel komt ongeveer 12 minuten later aan op 14:32:42 en dat is precies het tijdverschil van de looptijd van de edels zoals hierboven weergegeven.
483|496 - dit bevel komt ongeveer 6 minuten later aan op 14:38:39 en dat is precies het tijdverschil van de looptijd van de edels zoals hierboven weergegeven.

Nu heb ik ook gezien dat het niet precies 12:00 minuten verschil is of precies 06:00 minuten verschil is maar dit is te verklaren door de niet precieze berekening van de tool en dat er iets andere looptijden kunnen zijn dan ermee wordt aangegeven wat ik aan kan tonen met het volgende screenshot: https://prnt.sc/u0zo9i.

Zoals te zien is de looptijd die de tool aangeeft van een edelman 35:29:00 terwijl de daadwerkelijke looptijd zoals op de kaart te zien is 35:28:58 is, een 2 seconden verschil dus. Dit valt weer te verklaren onder het feit dat de afstanden ook niet precies zijn; bijvoorbeeld 52,5 veldjes is bv 52,46 veldjes of 52,53 veldjes. Waardoor er zo een paar seconden afwijking kan zijn.

In ieder geval, omdat deze looptijden zo op elkaar aansluiten is het niet anders mogelijk dan dat deze aanvallen op 1 en dezelfde seconde zijn verstuurd met het gebruik van de Tribal Wars Train extensie waardoor er het precieze milliseconde verschil steeds 200 milliseconden is, terwijl de aankomst van uren/minuten/seconden wel verschillend is nog (door dus gewoon de 1Command bevelen te openen en te versturen met de Tribal Wars Train extensie).

Ik heb dit nu voor meerdere gevallen gecontroleerd van de linkjes die Master Roshi naar de TW support heeft gestuurd om aan te geven dat hier gebruik wordt gemaakt van time bots, maar iedere keer kom ik op hetzelfde uit. Iedere keer kom ik op dezelfde tijden uit (qua uren/minuten/seconden) wanneer ik bevelen ga terugrekenen die dezelfde 200 milliseconden gaps hebben.

Op deze manier zijn alle aanvallen vanaf deze 2 accounts (jand/woodcrake) verstuurd of er is gewoon gebruik gemaakt van de standaard manier van 1Command door het simpelweg op enter te drukken totdat alles verstuurd is. Het is hierdoor onmogelijk dat dit door het systeem zou zijn opgemerkt en genoteerd zou worden als 'time bot' want er is gewoon verstuurd met legale tools en allemaal terug te redeneren zoals te zien is in mijn stukken uitleg.

Ik hoor graag van u en hoe dit opgelost gaat worden vanuit het Tribal Wars support Team.

Nu is de grap dat er in het support ticket werd aangegeven dat het detectiesysteem dit had opgemerkt en dat het supportticket vanuit het account Master Roshi. daar geen enkele invloed op zou hebben gehad, wat wel raar is aangezien die accounts al veel langer op precies diezelfde manier zoals hier boven staat beschreven aanvallen versturen. Hmm, toch wel zeer apart dat het systeem dat niet eerder heeft opgemerkt dan...

Maar goed, het zou gaan om illegale aanvalsscripts die gebruikt zijn die bovendien 'automatisch' door het systeem zijn opgemerkt dan zou dat gezien de straffenboom een permanente ban van de spelwereld moeten zijn toch gezien de Straffenboomstructuur die tribalwars hanteert? Nou niet dus. Laten we tegen alle principes in gaan en de lichtste straf uitdelen die hiervoor staat want dat is logisch. Nog nooit meegemaakt dat er voor illegaal script gebruik voor aanvals-/timebots geen permanente ban is uitgedeeld maar dat zal wel aan mij liggen. Het is gewoon raar dat als het tribalwars team zo '100% zeker' is hun zaak dat er illegale time scripts gebruikt zouden zijn dat er dan maar de laagste straf wordt uitgedeeld. Daar zit echt 0,0 logica in. Na dit 3 maal gevraagd te hebben en er steeds over gezwegen werd heb nog steeds geen enkel nuttig woord vanuit het tribalwars team hierover mogen ontvangen.

Als je al langer tribalwars speelt dan weet je ook dat het tribalwars team ook bans kan uitdelen op vermoedens wat hier dus waarschijnlijk ook het geval is geweest. Zonder dit support ticket vanuit Master Roshi. zou hiervoor nooit een ban zijn uitgedeeld omdat het systeem dit voorheen dus ook niet heeft opgemerkt omdat het gewoon simpelweg legale tools zijn. Alle bewijslast die is aangeleverd is ontkracht en aan het tribalwars team aangeleverd maar de begane fouten vanuit het tribalwars team worden verzwegen en in de doofpot gestopt met de hoop dat dit nooit meer aan het daglicht zou komen.

Nog iets meer off-topic: Dit is voor mij dan ook de druppel geweest die de emmer doet overlopen. Na de zoveelste belachelijke actie van het tribalwars team maar besloten om deze wereld uit te spelen en daarna van mijn tribalwars pensioen te gaan genieten. Bovendien zijn er in-game te veel dingen die het spel in complete onbalans brengen wat het spelplezier over de jaren heen drastisch heeft verminderd (rooftochten, pp-abusen, privé/illegale scripts etc.). De community wordt alleen maar nijdiger waar steeds gekkere taferelen uit voortvloeien in steeds extremere vormen (meer haat, stabs, hacken van accounts etc.). De aangekaarte verbeteringen vanuit te community daar wordt vrijwel niks mee gedaan door tribalwars/inno games waardoor het lijkt alsof ze steeds meer tegen elkaar werken dan in harmonie (doorgestuurde ideeën van jaren geleden waar niks mee is gedaan, de community denktank die al maanden stil staat etc.). Dit alles wordt dan ook nog eens geleid door een stel halve zolen die 9 van de 10 keer zelf niet eens weten wat ze aan het doen zijn of voor welke principes ze nou eigenlijk staan. Het zijn een aantal leuke jaren geweest maar ik zie geen enkele meerwaarde meer in dit spel nu tribalwars over de jaren heen zichzelf zo hard naar de kloten heeft weten te werken. Het is dan ook geen wonder dat tribalwars aan het uitsterven is met een steeds kleinere playerbase maar dit hebben ze dan ook volledig aan hun eigen kromme beleid te danken.
 
Reactiescore
389
Zoals je misschien hebt meegekregen is er iemand van het moderators team gedurende een aanvallende massa vanuit RA/BA op het account Master Roshi. komen 'spelen'. Vervolgens is er een support gemaakt door de desbetreffende speler omdat er aanvallen een verdacht patroon leken te hebben; namelijk precies 200milliseconden tussen aanvallen uit verschillende dorpen met verschillende aankomsttijden (uren/minuten/seconden). Voor een leek kan dit er verdacht uit zien maar in praktijk is het niks spannends of illegaals.

Het meest schrijnende hier is dat de betreffende speler die de tickets had gemaakt, gewoon zelf scripts schrijft en 100% op de hoogte is dat de screens die hij stuurde gewoon met 1c en tribalwars trein. Ondanks dat zijn dus toch voor de accounts de tickets aangemaakt. In dat ticket is de persoon die de support maakt zo verschrikkelijk triest, gewoon om je kapot te schamen. De 2 accounts die gebanned worden timede buiten de aanvallen eigenlijk nooit. (deze waren dus ook niet getimed)
Daarna heeft de speler die de support heeft gemaakt zich nog voorgedaan als een speler van RA/BA om er zo achter te komen dat de bann wel echt actief was en ze aanvallen konden beginnen sturen. Wanneer wij vervolgens in gesprek gaan met rain om aan te geven dat het om onterechte banns gaat, geven ze eerst aan dat 'als tw team banned zal het wel echt zijn' vervolgens zijn we banned om een 'markt script'???? en dan weer time script bann. ondertussen worden er op beide accounts al tegen de 2k incommings gestuurd. De hele situatie was gewoon kapot zielig. De grootste boosdoener is natuurlijk de meest kansloze speler op tribalwars die de support maakt, maar TW team is ook gewoon verschrikkelijk in dit soort situaties. Ze geven een bann en vervolgens verschuilen ze zich altijd achter 'we mogen er niks over zeggen'. Verschrikkelijke methode.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
20
Het TW team moet wel consequent zijn, als woodcrake/jand ergens voor gebanned worden, en jij nu aangeeft het ook op deze manier te doen, zou jij ook een ban moeten krijgen. ;) Lol nee dat is niet al te serieus bedoeld natuurlijk.

Dan zullen er vast wel een aantal binnen Rain en BG recruit een ban moeten hebben :)
 
Bovenaan