Top/Flopstammen

Reactiescore
1.853
Op het AF bedoel ik domme dwerg, ik weet wie Benji is. Maar meende dat hij Zenj007 ofzo heette? Of is dit z’n nieuwe AF-acc
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dat klopt Zenj007 was zijn AF account maar dat zou -als het niet unbanned al is- perm banned moeten zijn
 

Deleted User - 487957162

Guest
nee, underground tacticz hoorde ik in de wandelgangen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je hebt KaKaKa gemist Jona!! En alle epische strijdsverhalen met de nodige slachtoffers
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik heb vernomen dat spieder na zijn recente successen hier een premade is gestart.
 
Reactiescore
193
Wat denken jullie van Iets Latijns (en hun BG Iets Grieks), de nummer 1 stam zo ver? Ik heb de verschillende spelers opgezocht, Lintouchable kende ik van vroeger maar weet niet meer precies wie dat zijn. De rest zegt me weinig tot niks qua namen maar ik ben dan ook erg lang niet op TW geweest.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik heb Jona al een korte update gegeven. Hij zei me dat hij het jammer vond dat hij niet heeft kunnen deelnemen
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik heb de eerste kata’s al op de mijntjes gespot.
 
Reactiescore
1.075
Wat denken jullie van Iets Latijns (en hun BG Iets Grieks), de nummer 1 stam zo ver? Ik heb de verschillende spelers opgezocht, Lintouchable kende ik van vroeger maar weet niet meer precies wie dat zijn. De rest zegt me weinig tot niks qua namen maar ik ben dan ook erg lang niet op TW geweest.

Wat vooral opvalt is dat ondanks de kleine wereld tot nu toe er veel zusterstammen zijn. Die OLW heeft er ook 2.
 
Reactiescore
193
Wat vooral opvalt is dat ondanks de kleine wereld tot nu toe er veel zusterstammen zijn. Die OLW heeft er ook 2.

Jep, en dat vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje jammer. Gaat de wereld niet ten goede kome denk ik. Is natuurlijk de logische gang van zaken maar premades die stammen overschrijden zijn een beetje 'meh'.
 
Reactiescore
1.149
Wat vooral opvalt is dat ondanks de kleine wereld tot nu toe er veel zusterstammen zijn. Die OLW heeft er ook 2.

Dat heb je letterlijk elke wereld al 78 achter elkaar? Zeiken om het zeiken.
 
Reactiescore
1.075
Dat heb je letterlijk elke wereld al 78 achter elkaar? Zeiken om het zeiken.

Meestal valt dat wel mee, en meestal gaat het ook over vooral extreme noob accs terwijl er nu ook gewoon wel "bekendere" accs aan meedoen.
 
Reactiescore
2.368
Nee ze ditchen de kleintjes (of het zijn hun slaafjes) en komen later allemaal samen :rolleyes2:
 
Bovenaan