Top/Flopstammen

Deleted User - 1942737

Guest
Zou er nog iemand eens een kort overzichtje kunnen maken over voorbije massa's? Is een leuke wereld voor te volgen maar moeilijk als je er niet speelt :p
Ik heb het zien gebeuren van de salt kant, maar zou wel eens een tyrant lid dit willen zien maken. Hoe zei aanvoelen wat er juist gebeurd is!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.039
Ik heb het zien gebeuren van de salt kant, maar zou wel eens een tyrant lid dit willen zien maken. Hoe zei aanvoelen wat er juist gebeurd is!
Als je even nadenkt over wat je hier verkeerd typt wil ik het wel overwegen
 
Reactiescore
5.611
Ik heb het zien gebeuren van de salt kant, maar zou wel eens een tyrant lid dit willen zien maken. Hoe zei aanvoelen wat er juist gebeurd is!
Meestal tagt Melvin een account 120x in iedere channel in discord om vervolgens iedereen uit te schelden. Dan komen de memes ter zelfspot en als laatste maken we met zijn alle Melvin belachelijk. Zo gaat het gemiddeld gezien.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je weet dat zodra die timetool verboden wordt, je de helft van Salt kan afschrijven met die belachelijke times he?

Verder vind ik dat het aantal dorpen winst oke is voor het aantal edels dat er liep. Naar mijn weten liepen er op TAS alleen al 400 stuks.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Edel aantallen hoeven niet altijd wat te zeggen. De laatste Tyrant massa liepen er ook in totaal rond de 1200 edels in totaal maar toen bleven de winsten ook uit.

Deze winsten zijn gewoon mooi meegenomen, want deze massa zou geeneens hebben plaats gevonden in eerste instantie. Puur aangezien de defensieve prestaties van vorige keer en met behulp van boosters hebben we toch nog deze massa er kunnen uitpersen met gelimiteerd aantal clears. Vind daarom +12 ook zeker geen slecht resultaat vooral als je daaruit meerekent dat paar dagen geleden +46 is behaald.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.179
Edel aantallen hoeven niet altijd wat te zeggen. De laatste Tyrant massa liepen er ook in totaal rond de 1200 edels in totaal maar toen bleven de winsten ook uit.

Deze winsten zijn gewoon mooi meegenomen, want deze massa zou geeneens hebben plaats gevonden in eerste instantie. Puur aangezien de defensieve prestaties van vorige keer en met behulp van boosters hebben we toch nog deze massa er kunnen uitpersen met gelimiteerd aantal clears. Vind daarom +12 ook zeker geen slecht resultaat vooral als je daaruit meerekent dat paar dagen geleden +46 is behaald.

Meh, off met boosters is sneller gebouwd in een paar dagen tijd herstellen en eventueel ook zelf plannen, blijft ook een eruitgeperste massa gewoon lastig te verdedigen op deze wereldsnelheid.

Denk dat Tyrant zich vandaag erg goed heeft verweerd met de mogelijke middelen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meh, off met boosters is sneller gebouwd in een paar dagen tijd herstellen en eventueel ook zelf plannen, blijft ook een eruitgeperste massa gewoon lastig te verdedigen op deze wereldsnelheid.

Denk dat Tyrant zich vandaag erg goed heeft verweerd met de mogelijke middelen.

Ik wil ook niet beweren dat er slecht gedefft is. Maar had zelf vandaag over alle linies een dorpen totaal verwacht van +5, dat het dan uitkomt tot +12 met zeer mooie CF’s/nieuwe frontdorpen is wel mooi meegenomen. Voor de rest heb je tot een bepaald punt gelijk, de snelheid biedt alleen ook mogelijkheden tot snelle deff verplaatsingen. Met alerte buren kun je heel veel snel afwerken en het is gewoon van belang dat er op tijd presnipes lopen van stamgenoten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ik vond het ook relatief prima gaan aan de kant van Tyrant. In het bijzonder complimenten voor TAS en Stolz voor het bescheiden dorpsverlies. Dat had ook echt anders af kunnen lopen. ATL was verder een afleiding en op TDM ging het wel een stuk minder.

De vorige wave heeft zodanig veel schade aangericht dat het ook moeilijk was om deze af te slaan zonder verliezen, ook al was het in een duidelijk afgezwakte vorm. Maar duidelijk was er geleerd van de vorige massa en werd het deffen zichtbaar anders aangepakt.

TDM is echter wel het vijfde Tyrant account dat in deze twee waves beroofd is van een veilig front. Tyrant zal snel met iets op de proppen moeten komen om hier wat tegenover te zetten.
 
Bovenaan