Praathoek

Reactiescore
5.592
Met die stacks zou je niet eens dodgefouten moeten maken tov een dump massa, laat staan dorpen verliezen.
 
Reactiescore
1.962
Met de omvang van de massa en het front dat hij heeft valt het toch nog tamelijk mee niet? Wel proper opgezette massa van jullie kant uit!

Het valt ook best wel mee qua aantal dorpen alleen zijn er veel CFs gepakt en heb ik gezien dat def heel vaak verkeerd gepositioneerd stond plus een aantal keiharde overstacks wat gewoon slecht is. Daarnaast was mijn opmerking uiteraard om jullie een beetje uit de tent te lokken :biggrin:
 
Reactiescore
244
Het valt ook best wel mee qua aantal dorpen alleen zijn er veel CFs gepakt en heb ik gezien dat def heel vaak verkeerd gepositioneerd stond plus een aantal keiharde overstacks wat gewoon slecht is. Daarnaast was mijn opmerking uiteraard om jullie een beetje uit de tent te lokken :biggrin:

Dat er hoop kutte CF's zijn genomen ga ik niet ontkennen haha. Dat van die overstacks of foute deff die geplaatst zou zijn kan ik moeiljk zeggen aangezien ik niet heb moeten deffen dus daar ga ik me buiten houden :D
 
Reactiescore
1.647
Je stackt op voorhand en moet wachten tot einde waar edels kwamen. Door scoutwave voor de clears kwamen konden stacks ontweken worden. Dus je kan wel zeggen verkeerd gestacked maar stacks staan er preventief en die kunnen dus gewoon ontweken worden.
 
Reactiescore
5.592
Je stackt op voorhand en moet wachten tot einde waar edels kwamen. Door scoutwave voor de clears kwamen konden stacks ontweken worden. Dus je kan wel zeggen verkeerd gestacked maar stacks staan er preventief en die kunnen dus gewoon ontweken worden.
Preventieve stacks van 100k of hoger zijn toch retarded?
 
Reactiescore
5.592
Als de vorige keren bij stamgenoten 10+ clears op dorpen kwam?
Wat bedoel je nu, prestacks of stacks aangevraagd nadat de incs al kwamen?
 
Reactiescore
786
Aan allen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst. Hou het verstandig deze avond en hopelijk gaan we allen een mooi 2021 tegemoet. Rest mij enkel nog jullie een gezond 2021 te wensen met veel geluk!
 
Reactiescore
5.592
@BaD AttitudE graag gaarne stoppen met incs sturen, ben aardig druk. Bij voorbaat dank.
 
Bovenaan