Praathoek

Reactiescore
34
W71 was er een 1v1v1 met op alle fronten activiteit. Toen Fier op 2 fronten verliezende van Taow aan west. Van HiHo aan Oost. Daarbij nam Fier een bg met Taow (martijn heeft daar ook maanden ontkent dat er een bg was die er wel was zoals hier de premade) taow en fier hebben nog langetijd tegen hi ho gestreden waarna hi ho leden er langzaam 1 voor 1 mee stopte. Waaronder ikzelf ivm prive redenen. Hierna zijn de top leden van hi ho naar Taow gegaan. Is de wereld opgedeeld in 2 en zou er een 1v1 komen. Na 1 massa van Taow gaf het grote deel van Fier al op.

Dus als je iets wil vergelijken met die wereld martijn hoor ik geel graag wat.
het feit dat die recruits niet nodig waren.
 
Reactiescore
34
verder denk ik niet dat tides speelt om al jullie verwachtingen in te lossen?

jullie hele beleid was om kwaliteit met kwantiteit te bestrijden. ga niet zeuren dat tides een recruit doet terwijl jullie 10 leden meer hebben.
 
Reactiescore
244
verder denk ik niet dat tides speelt om al jullie verwachtingen in te lossen?

jullie hele beleid was om kwaliteit met kwantiteit te bestrijden. ga niet zeuren dat tides een recruit doet terwijl jullie 10 leden meer hebben.

Klopt maar is het niet wat hypocriet om heel de wereld te zagen over R2W en om dan uiteindelijk in de eindfase hetzelfde te doen?
 
Reactiescore
34
Klopt maar is het niet wat hypocriet om heel de wereld te zagen over R2W en om dan uiteindelijk in de eindfase hetzelfde te doen?
heb nog maar weinig posts op het AF gezien waar tides leden klagen over het recruitbeleid van jullie, maar zelfs moest dat zo zijn kun je deze recruit totaal geen r2w noemen? zoals ik al zei, jullie hebben 10 accounts meer en hebben nog steeds de overmacht
 
Reactiescore
244
heb nog maar weinig posts op het AF gezien waar tides leden klagen over het recruitbeleid van jullie, maar zelfs moest dat zo zijn kun je deze recruit totaal geen r2w noemen? zoals ik al zei, jullie hebben 10 accounts meer en hebben nog steeds de overmacht

Say that again? :D
 
Reactiescore
57
Met het verschil dat dit in de eindfase is en dat spread dat deed toen er nog 4 stammen waren waardoor de impact van deze 2 beslissingen nog niet bijna dezelfde omvang heeft/zal hebben.

Rekruut Kratje was niet in de eindfase? Dat is nieuw voor mij :eek:
 
Reactiescore
1.647
en daarna zeg ik "zelfs moest dat zo zijn" ik heb lange tijd het AF niet gevolgd dus kan dat het wel zo is. mijn punt staat nog steeds dat jullie alsnog 10 leden meer hebben en 24/7+AT nog steeds meer punten/dorpen hebben dan tides

Dat Tides mensen heeft die niet in een stam zitten maar er wel zijn voor hen en de stammen tamelijk in balans zijn. Daarbij kan je leden 45k nou niet bepaald als enorm invloedrijk beschouwen xD
 
Reactiescore
244
en daarna zeg ik "zelfs moest dat zo zijn" ik heb lange tijd het AF niet gevolgd dus kan dat het wel zo is. mijn punt staat nog steeds dat jullie alsnog 10 leden meer hebben en 24/7+AT nog steeds meer punten/dorpen hebben dan tides

Owja klopt, was over die recruit in vroeger stage van die speler met kip in zijn naam, NW :D . Kratje is idd meer gelijkaardig
 
Reactiescore
34
Wat? Op welk AF zit jij?
beetje verder zeg ik dat ik een hele poos niet op het AF zat dus dat ik dat kon gemist hebben.
Dat Tides mensen heeft die niet in een stam zitten maar er wel zijn voor hen en de stammen tamelijk in balans zijn. Daarbij kan je leden 45k nou niet bepaald als enorm invloedrijk beschouwen xD
vv kracht valt niet te onderschaten justin, dat weten wij allebij. als je een lid van 45k kan laten via vv wat taggen of clears sturen zonder dat dit invloed heeft op een planning of OS verdeling dan is dit wel degelijk van grote invloed.
 
Reactiescore
1.647
beetje verder zeg ik dat ik een hele poos niet op het AF zat dus dat ik dat kon gemist hebben.

vv kracht valt niet te onderschaten justin, dat weten wij allebij. als je een lid van 45k kan laten via vv wat taggen of clears sturen zonder dat dit invloed heeft op een planning of OS verdeling dan is dit wel degelijk van grote invloed.

Degene die 45k hebben dat zijn niet degene die normaal vv draaien. Heeft vaak een reden dat ze 45k zijn. Ook OS kunnen zij niet zenden door de OS buiten stam regel. Vind dus best drogredenen.
 
Reactiescore
1.226
Degene die 45k hebben dat zijn niet degene die normaal vv draaien. Heeft vaak een reden dat ze 45k zijn. Ook OS kunnen zij niet zenden door de OS buiten stam regel. Vind dus best drogredenen.

Is er dan misschien iets mis gegaan in het recruit beleid als je niks aan deze spelers hebt?
 
Reactiescore
122
verder denk ik niet dat tides speelt om al jullie verwachtingen in te lossen?

jullie hele beleid was om kwaliteit met kwantiteit te bestrijden. ga niet zeuren dat tides een recruit doet terwijl jullie 10 leden meer hebben.

'Tides speelt niet om jullie verwachtingen in te lossen' -> ik mag toch hopen dat jij niet voor Tides in het algemeen spreekt want dit wordt echt een steeds triestere zaak.:redface:

Tides heeft genoeg ervaren spelers die meerdere malen werelden hebben gewonnen, dus je zou er vanuit gaan dat het spelplezier voorop staat (lees: een challenge krijgen). Jouw opmerking schreeuwt letterlijk dat Tides zelf moet weten hoe ze wereldwinst pakken lol. Ik denk dat 'seasoned' spelers als Lord-toms, Melish en een Global Knowledge (en ik vergeet er vast een paar) hier echt anders tegenaan kijken.

Het is gewoon jammer dat een stam met zoveel kwaliteit, deze recruit nodig heeft en daarmee wereld eigenlijk al naar zich toetrekt. De recruit was helemaal niet nodig voor wereldwinst namelijk.
 
Reactiescore
122
Is er dan misschien iets mis gegaan in het recruit beleid als je niks aan deze spelers hebt?

Ik vind het overigens redelijk makkelijk om te praten over recruitbeleid van anderen als je voorafgaand de wereld al allemaal accounts hebt opgesteld met topteams (hoe goed t ook geleid of gedaan is).

Het is dan ook niet gek dat 24/7 erkent dat er meer kwaliteit zit in Tides en daarmee op kwantiteit toch nog een kans probeert te maken. Dat betekent dat er in die kwantiteit ook spelers zijn die minder goed of actief zijn.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
'Tides speelt niet om jullie verwachtingen in te lossen' -> ik mag toch hopen dat jij niet voor Tides in het algemeen spreekt want dit wordt echt een steeds triestere zaak.:redface:

Tides heeft genoeg ervaren spelers die meerdere malen werelden hebben gewonnen, dus je zou er vanuit gaan dat het spelplezier voorop staat (lees: een challenge krijgen). Jouw opmerking schreeuwt letterlijk dat Tides zelf moet weten hoe ze wereldwinst pakken lol. Ik denk dat 'seasoned' spelers als Lord-toms, Melish en een Global Knowledge (en ik vergeet er vast een paar) hier echt anders tegenaan kijken.

Het is gewoon jammer dat een stam met zoveel kwaliteit, deze recruit nodig heeft en daarmee wereld eigenlijk al naar zich toetrekt. De recruit was helemaal niet nodig voor wereldwinst namelijk.

Lord-toms is duidelijk newgen, die komt pas net kijken
 
Reactiescore
7.918
'Tides speelt niet om jullie verwachtingen in te lossen' -> ik mag toch hopen dat jij niet voor Tides in het algemeen spreekt want dit wordt echt een steeds triestere zaak.:redface:

Tides heeft genoeg ervaren spelers die meerdere malen werelden hebben gewonnen, dus je zou er vanuit gaan dat het spelplezier voorop staat (lees: een challenge krijgen). Jouw opmerking schreeuwt letterlijk dat Tides zelf moet weten hoe ze wereldwinst pakken lol. Ik denk dat 'seasoned' spelers als Lord-toms, Melish en een Global Knowledge (en ik vergeet er vast een paar) hier echt anders tegenaan kijken.

Het is gewoon jammer dat een stam met zoveel kwaliteit, deze recruit nodig heeft en daarmee wereld eigenlijk al naar zich toetrekt. De recruit was helemaal niet nodig voor wereldwinst namelijk.

Laat voorop staan dat ik hier pas sinds kort speel en mijn mening in hetgeen irrelevant is. Puur kijkend naar de vooropgezette doelen van Tides en de verdeling van de wereld kun je inderdaad stellen dat de recruit daarmee onnodig is. Het druist natuurlijk volledig tegen elkaar in dat Tides met kwaliteit vs kwantiteit winnen wilt en vervolgens TFL recruit. Maar aan de andere kant kan ik het ook wel degelijk begrijpen.

Sinds ik er speel heeft de vijand:
-Elkaar uitgemaakt voor alles en nog wat
-Openlijk propaganda tegen elkaar gevoerd
-Elkaar zitten te kata'en
-De stam op een haar na laten vallen

Meewegend de uitgevoerde acties in het verleden met als aanvoerder Prone zie ik niet zozeer in waarom Tides zich nu plots moralistisch dient op te stellen. Er heerst een concensus bij zowel Tides als de vijandelijke partij (voor mij dan) 24/7 & AT dat een groot gross van de spelers daar en met name de voorgenoemde, handelingen heeft uitgevoerd die het spelplezier en ethische aspect van de wereld nou niet zo zeer heeft bevorderd. Zoals ik deze praathoek lees en interpreteer wordt Tides gezien als de moralistisch Stam die ervoor dient te zorgen dat de wereld in goede banen geleid wordt. Een beetje de VS in het midden oosten verhaal (wellicht slechte vergelijking maartoch). 24/7 wordt juist gezien als de kinderchreche die alles maar doen en laten mag. Ik zie niet zozeer in waarom Tides nu weer hun handen, wat ze al zovaak hebben gedaan, eraf moesten houden na het zoveelste geknungel bij de vijand en begrijp hun beweegredenen prima. Nu 24/7 ziet dat TFL toch echt weg is gegaan door hun eigen toedoen is het wellicht eens een (dure) wake-up call dat er toch echt eens iets veranderen moet in de eigen gelederen.

Dus ja, concluderend is het dubbel. Had ik het zelf gedaan? Weet ik niet, speel er te kort voor. Kijkend naar de huidige fase qua kwaliteit en het heersende dogma. Nee. Kijkend naar de vijand en hun dubieuze handelingen. Ja. Er staat één ding voorop in dit spel, iedereen wil winnen en dat is voor Tides echt niet anders, wat je moralistische insteek ook is.
 
Bovenaan