Golden Awards

Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.228
Reactiescore
2.062
Beste speler:
Op de wereld is op dit moment erg veel kwaliteit aanwezig en er zijn meerdere teams die erg goed presteren. Vooraf had ik al verwacht dat teams als schedel en Noirey het erg sterk zouden doen. Ik denk dat team QID op dit moment zo'n team is die op dit moment laat zien het sterkste team van de wereld te zijn. Ik ben ook erg verrast over team ATL die vorige massa echt knap heeft afgeslagen.

Beste stam:

Salt doet het op dit moment iets beter dan Tyrant met een opgebouwde voorsprong en winsten met een massa. Het is alleen echt nog een fase waar het alle kanten op kan gaan. Tyrant staat er prima voor en heeft een aantal mooie CF's via MB's gepakt bij Salt. Dit geeft hun ook weer een mooi voordeel.

De beste stam speler:

Binnen Salt kies ik hier voor QID en schedel. Beide 2 accounts die zich vol inzetten voor de stam.

Aangezien ik nu niet intern meekrijg wie dit binnen Tyrant is ga ik hier niet teveel over zeggen aan hun zijde.

Het grootste ego:
Melvin heeft de afgelopen werelden allemaal gewonnen, en eigenlijk is w76 geen uitdaging meer voor hem. Hij heeft o.a. mij toch al verslagen en dit zou geen prestatie zijn om het nog een keer te doen.

Beste leider:

Ik denk dat de beide leidingen het prima doen op wereld 76. Waar op bijvoorbeeld op wereld 73 nog in elkaars RIM werd geedeld, op wereld 71 er vol in elkaars RIM werd geVVed, gebeurd dat hier niet. Wanneer je twee groepen tegen over elkaar zet met de absolute top van TW zal dit snel een spelletje worden. Ondanks er een aantal cases zijn geweest, en de communicatie niet altijd even top is, staat er op dit moment wel echt een hele mooie wereld. Vind het alleen jammer dat die edelspam afspraak er nog niet is, maar voorderest complimenten aan beide leidingen!

Slechtste leider:
-

Meest onderschatte stam:

Ik denk dat Salt vooral aan het begin van de wereld erg onderschat is. De New Gens (?) ookwel genoemd zouden het toch niet kunnen winnen van Tyrant!

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:

Ik had persoonlijk meer verwacht van mijn eigen account, Thomas Shelby Jr. Aan het begin groeide we erg snel en gingen goed mee met de top 5, we zijn een beetje afgezwakt en hebben nog niet onze stempel op de wereld kunnen drukken.

Meest onderschatte speler:
Der Stolz der Zukunft, jullie zijn echt een sterk en gezellig team. Ik vind dat jullie het knap hebben gedaan om vanuit een kansloze situatie tussen twee premades in, nu een key account te zijn binnen Tyrant. Goed gedeft de vorige massa en ook al even sterk aangevallen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik kan eigenlijk altijd wel met iedereen overweg binnen de stam. Ben erg blij met Salt op dit moment, het is echt een gezellig groepje en vermaak me prima. Tuurlijk had ik wat mensen die nu in Tyrant zitten er graag bij gehad, maar het kan niet altijd feest zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-

Mooiste spelers naam:

Der Stolz der Zukunft, is weer eens wat anders dan een standaard TW naam

Mooiste stam naam:

Na lange discussies zijn we uitgekomen op Salt. Kevin bedankt, de naam is echt geweldig!

Het tofste topic:
Ik vond Tom zijn speciale GA editie echt mooi, jammer dat er naar mijn mening te weinig input is gekomen uit beide stammen.

Het domste topic:

Spotprenten topic op w76 is echt belachelijk, discussie na discussie..

Favoriete forum poster:

Too Hot for this Planet post altijd sterk met een mooie mening, ben hem zeker nog niet vergeten

Minst favoriete forum poster:
-

Mooiste actie van de wereld:

De vorige massa van Salt op Tyrant is voor mij persoonlijk de mooiste actie. Had echt +0 verwacht, maar het pakte toch beter uit dan verwacht.

Meest belovende speler voor de toekomst:

TheProphecy, mijn buurman heeft een erg stille start gehad maar lijken nu flink op gang te komen. Erg sterk account met genoeg potentie om een wereld te beslissen.

Grootste blunder:

Wanneer ik weer een mooie post heb gemaakt op zaterdagavond voor jullie. Soms is het verstandig om tijdens het drinken van een klein biertje TW even achter je te laten!

Voor wie heb je nu echt respect:

Iedereen op deze wereld much love <3
Laten we er gewoon een leuke wereld van maken met ze alle, en iets minder het grijze gebied opzoeken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Nigel wanneer zijn geile stem mij weer wakker belt.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Iedereen binnen Tyrant en Salt kunnen makkelijk klagen op beide leidingen, echter begin ook eerst eens te kijken bij jullie zelf. Aan beide kanten worden door de accounts ook regelmatig het grijze gebied op gezocht. Tuurlijk de regels zijn misschien niet altijd even waterdicht, en misschien moet dit wel. Echter blijft het een spelletje en is het geen advocatenbureau. Ik zie op meerdere fronten dat het ook wel goed kan gaan om een voorbeeld te noemen DOTN en schedel.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het grootste ego:
Melvin heeft de afgelopen werelden allemaal gewonnen, en eigenlijk is w76 geen uitdaging meer voor hem. Hij heeft o.a. mij toch al verslagen en dit zou geen prestatie zijn om het nog een keer te doen.

Wat confronterend dit, er valt hier niets te winnen joh
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
1.918
'GOEDEMORGEN ZONNESTRAALTJE WE KRIJGEN WEER TANTOE VEEL INCS VAN TAAIRAND!!!'
 
Reactiescore
241
Omdat ik dit k*tjaar toch wil opvrolijken met een mooi lijstje (niet van mij gewend toch?), ga ik hier even wat doordachts neerpennen. (Tim verplicht mij totaal niet)

Ik beloof geen grapjes meer te maken en mijn roze Tyrant bril af te nemen. Dit wordt toch anders niet geapprecieerd :$

Mijn nieuwjaarsbrief:

Beste spelers:

Salt: Binnen Salt heeft toch al het één en het ander laten zien. Namen het eerst echt dorpen met een massa maar verrichten ook hier en daar mooi deffwerk. Als ik Salt leden moet geloven dan pen ik hier Qui Intus Diaboli neer. Een account dat zich leeg durft te zetten en VV's draait. Altijd mooi! Wat ik wél jammer vind is dat hun front niet zo ideaal is. Hierdoor zullen ze misschien minder hun kwaliteiten kunnen laten zien. Ik ben benieuwd hoe zij hier mee om gaan! (Dit is ook een account dat ons doet edelen als een malle om ze voor te blijven hihi)

Tyrant: Binnen Tyrant zou ik 2 spelers hier willen neerpennen. Noordelijk: ATL, Zuidelijk: Kyuka.
ATL is een account dat een heel nare ligging heeft. Hun front is niet ideaal en liggen als het ware een beetje vast qua edelruimte. Ondanks dat er 5 Salters kunnen edelspammen op dit account hebben ze het toch mooi voor elkaar. Ze hebben al enkele massa's gekopt met heel beperkte verliezen.
Kyuka is gewoon heel actief en neemt VV's waar nodig. Ook met Melvin in de leiding hebben ze nog steeds een hele goede activiteit. Ik ben vooral benieuwd naar volgende massa's.


Beste stam:

Beide stammen
hebben genoeg kwaliteit en kwantiteit om ze hier neer te zetten. Deze ontiegelijk sneller wereld is snel in zijn plooi gevallen maar kan door de kwaliteit nog heel lang duren. Op een mooie strijd in 2021!


De beste stam speler:

Salt: Qui Intus Diaboli draait blijkbaar enorm heel veel vv's en zet zich leeg indien ze geen target zijn in een massa zoals hierboven al vermeld. Dat omschrijft volgens mij wel een goede stam speler. :) Ze hebben natuurlijk wel de ligging om zich volledig leeg te zetten.

Tyrant: Kyuka draait vv's en wilt deze wereld ook enorm graag winnen. De motivatie is hoog en je ziet ze dan ook veel in de Discord chat.
Ook TAS wil ik hier ook even aanhalen aangezien zij heel vaak in stambelang van lijnen zijn 'moeten' wisselen. Dit is niet gemakkelijk en daar zijn wij al stam zeker wel dankbaar voor! Dit wordt niet vergeten mannen.


Het grootste ego:

Iedereen pent hier Lau of Melvin neer. Op zich vind ik dit wel meevallen nu ik de 2 iets beter ken en meer zie praten in de Discord chat. Wél vind ik Night Train wel erg dat ze een illegale CF wilden ruilen voor 4 dorpen. Vandaar vind ik dat enigszins wel een ego. :$ Zo zie ik het dan...
Ook is dit account jammer genoeg een beetje stilgevallen ondanks een hele mooie start hier. Hopelijk kunnen ze de draad terug oppikken en lekker gaan edelen!


Beste leider:

Beide leidingen
doen vast wel hun best. Dit is geen makkelijke wereld met heel wat gezeik over alles. Vandaar ga ik niemand goed en niemand slecht noemen. Zolang ik zie dat beide partijen hun best proberen te doen ben ik al blij!


Meest onderschatte stam:

Ik denk dat Salt voorheen onderschat werd. Newgens, ...
Ze hebben misschien niet het beste recruitingsbeleid gevolgd in het begin van de wereld maar daardoor hebben ze wel de 'bovenhand' genomen. Jammer dat we geen 8 vs 8 gaan krijgen. Al vergeten mensen dat wel snel :)


Meest overschatte stam:

Baken. Zomaar overstappen naar Salt, tsss :biggrin:


Meest overschatte spelers:

Salt: Ik denk dat er niemand overschat wordt binnen Salt. Enkel Shelby had ik gewoon iets meer van verwacht. Wat niet is, kan wel nog komen natuurlijk! Een biertje of 10 en goannnn!

Tyrant: Norey. Ons account wordt hier overal opgehemeld maar wij hebben nog nooit een massa gehad. Graag willen wij hier verandering in brengen zodanig wij iets kunnen bewijzen buiten internen. Ik vraag Salt heel vriendelijk ons target te maken. DANKU!


Meest onderschatte spelers:

Salt: persoonlijk denk ik dat Why Not onderschat word. Ik heb de indruk dat dit account het goed voor elkaar heeft en dat zij ontiegelijk actief zijn. Ik kan het mis hebben natuurlijk...

Tyrant: DOTN en EMM. Beide accounts draaien mooi mee in de top 10. Ze hebben beide fijne, gezellige en actieve spelers. Over EMM heeft iedereen waarschijnlijk wel een mening door het dorpenverlies bij afgelopen massa. Toch zet dit account zich in voor de stam en konden wij hier als stam het zeker ook beter aanpakken. Lessen voor de toekomst :)


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik zit wel goed in Tyrant. Leuke, gezellige bende!
Team ATL heb ik heel goed contact mee en we pompen elkaar lekker vol met GS tijdens VB's. Tim, Laurens en Noah zijn prachtkerels.

Verder zou ik, indien ik nog een wereld zou bespelen, graag eens samenspelen met What The Duck aangezien ik benieuwd ben of Salt ook enkel een berichtje krijgen met de feestdagen of dat zij effectief ook via de post een cadeautje ontvangen?


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik denk dat niemand bij mij wil zitten dus ik ben niet te persoon om dit te zeggen. Wat een zielig leven heb ik toch!


Mooiste spelers naam:

Cacturne
. (Pokémon!)


Mooiste stam naam:

Salt
. Ze maken hun naam echt waar! Dat vind ik wél lachen hehe


Mooiste stam plaatje:

1609410558008.png


Mooiste spelers plaatje:

1609410589562.png
Lekker maaien


Het tofste topic:

Spotprenten
. Kan ik altijd wel om lachen! (als ik ze begrijp natuurlijk)


Het domste topic:

Ik haat gewoon lange teksten. Je bent mij kwijt na 1 regel... SORRY


Favoriete forum poster:

Boy Meets World
. Spotprenten he...


Minst favoriete forum poster:

Posters met lange teksten... Same als hierboven dus...


Mooiste actie van de wereld:

Die CF nemen, zuidelijk bij Snow vond ik wel een mooie :biggrin:


Meest belovende spelers voor de toekomst:

Salt: Het account Do Not Eat Yellow Snow heeft het goed voor elkaar en hebben mooi werk verricht afgelopen massa. Met hun safe zone + front kunnen zij een heel mooi pad bewandelen!

Tyrant: Ik ga hier voor Norey. Ik hoop dat Salt luistert en ons een massa doet koppen. Ik heb ook gewoon het volste vertrouwen in ons team en we gaan gewoon lekker door.


Meest belovende stam voor de toekomst:

Het is een 2 strijd dus ik verwacht gewoon van beide partijen het beste!


Grootste blunder:

Van mezelf? Mij laten zien op het AF. Doei!!!!


Voor wie heb je nu echt respect:

Sowieso mijn medespelers. Als dat er niet is dan sta je nergens. <3


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Een goede tegenstander. Vandaar dat wij ook eens een massa willen krijgen, danku xxx


JOUW DIKKE KAPOEN - LUKAS
31 december 2020 (of degene die het morgen lezen: 1 januari 2021)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bovendien worden de nachten weer steeds korter, bad business voor de nachttrein!
 
Bovenaan