Golden Awards

Reactiescore
961
Ik vind het leuk om bij zoveel mogelijk topics een nominatie te doen naar een of meerdere spelers/teams uit de verschillende kampen te doen. Soms is niet altijd alles even goed gefundeerd op feiten, dit kan natuurlijk komen omdat ik over een ander kamp schrijf.

Beste speler:
Salt:

Bij Salt zie en hoor ik eigenlijk heel veel positieve dingen over Qui intus Diaboli. Het account staat momenteel op de 3e plaats en hijgt in de nek van REOL en Noire. QID is naar horen zeggen een echte vv beest, in de praktijk hebben we dit ook gemerkt tijdens onze simpele blitzjes waar zij de vv van gepakt hebben. Deed je dit niet zat ik al in de rim van Salt!!

Tyrant:
In Tyrant is er één account die de hele wereld al een flinke stabiele groei heeft en leuke vaardige spelers op het accountdie veel gunnen, wat je kan zien aan bijvoorbeeld de ODS scores, maar ook intern doen zij het leuk met het spammen en nog meer (top secret). Noire. Het account heeft eventjes geen eerste gestaan en daar werden ze gelijk belachelijk mee gemaakt binnen Tyrant, dit zegt ook al genoeg. Een beetje de Savior of the North van Tyrant.


Beste stam:
Salt. Momenteel staat Salt terecht boven Tyrant. (kan ook niet anders als Tyrant alles moet inleveren steeds in een compromis :p). Het scheelt momenteel een dikke 5,6 miljoen punten, ruim 700 dorpen. De stam heeft betere phalanxen, staat er sterker voor in noord, zwakker voor in zuid. Desondanks de voorsprong in punten en dorpen hebben zij Rene en wij Melvin. Melvin dikt wat meer aan dus ik denk dat we redelijk gelijk en gewaagd aan elkaar zijn. Geef Rene nog 5 jaar met deze levensstijl en hij komt misschien 40kg aan, dat is enkel Melvin zijn nek dus eigenlijk schiet je er niet veel mee op.


De beste stam speler:
Salt: QID Daar heb je ze weer 1609117467835.png volgens mij tuteren ze zovaak als dat ze vv pakken, hoe kunnen ze niet op beste stam speler eindigen? Enkel met dit geitje, ik bedoel feitje mogen ze van mij hier al opstaan.

Tyrant: Noire, wat tevens zwart betekent in het Frans, zijn enorme hulpjes (hiermee doel ik nergens op, echt niet). Je wil ze echt in de stam hebben, de gs die deze gasten rond sturen is abnormaal, de deff die deze gasten sturen is zoals je kan zien aan de stats abnormaal. Naast Noire wil ik Melvin nomineren voor zijn gedrevenheid en hulp voor de stam.

Het grootste ego:
Hoi Melvin.

Beste leider:
Ik kan hier helaas onmogelijk Salt benoemen, sorry. De leiding van Tyrant is de betere leiding als je het mij vraagt, nee ze doen niet alles goed, dat hoeft ook niet. Maar de visie is er, wilskracht is er en zijn weinig akkefietjes binnen de stam, ook mede doordat ze de rust kunnen bewaren binnen de stam op wat hete momenten.

Meest overschatte speler:
Ik weet niet of TheProphecy hier past, ik heb niks met dit account, ik denk zelf ook dat hier geen goed team speelt, correct me if I`m wrong. Ik heb tevens ook nog niet echt iets goeds gezien van dit team. Dit moet niet als complete bash zijn maar naar mijn mening heeft bijna elk account in Salt wel wat waarde gehad op verschillende momenten, en ik denk dat die bij TP erg laat ligt.

REOL wat een stel paupers, echt overschat!!:mad2:

Meest onderschatte speler:
Er is geen enkele speler in Tyrant die voor mij dicht in de buurt komt bij The Prophecy. Dit is ook de reden dat dit een enkelzijdige nominatie is.
Een dubbele nominatie, TheProphecy. Juist omdat ik niet veel van dit account verwacht onderschat ik ze toch op een bepaalde manier. Wellicht zijn ze wel van grote waarde waar ik niets van weet, wellicht zitten er wel goede spelers op. Dit is aan hun om het te bewijzen aan mij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Van het andere kamp zou ik nomineren:
- QID, vv beesten en kijken wie meer tuutert, Elkogan of QID, interesting.
- Joa van Calam, prima vent, kan leuk babbelen, liever wel spotprenten posten dan discussies voeren graag.
- Pepijn van AOD, wat een lieverd!
- Cacturne, stelletje mafkezen, hou ik van.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
- Schedel, ik vind de persoonlijkheden van een aantal daar niet tof, kan gebeuren.
- Kyle, doet een beetje raar sinds wat goed gedeffte massa`s op 73.

Ook binnen Tyrant heb ik wat mafkezen rondlopen waarvan ik denk, jou mot ik niet. Helaas heb je dit niet altijd voor het uitkiezen, sorry boys :)

Mooiste spelers naam:
Der Stolz der Zukunft, god of gandalf mag weten wat dit betekent. Dit account heeft zelfs zijn SEO op orde, moet je zien:
1609118526836.png

Mooiste stam naam:
Kech, Kechjes. Volgens Mula B zijn dit vrouwen, zijn zus, moeder en nicht zijn allemaal kechies, kennelijk.

Het tofste topic:
Spotprenten, mits er wat leuks gepost wordt.
GA, mits er lijstjes gepost worden.

Favoriete forum poster:
Calam en Globale kennis op Spotprenten, verder zuigen jullie allemaal in goede posts maken behalve bekende "duimhoofd" ofwel Kevin?

Dikste wannabe op het forum:
De Salt rekruuts die via een advertentie wilde rellen, en naturlijk Too hot for this planet. Geen uitleg voor nodig denk ik..

Dikste wannabe in het spel:
Damien, puur omdat zijn Discord rank hoger is dan die van mij.

Mooiste profiel foto van spelers:
1609118926073.png Het beste plaatje, van W76 is duidelijk die van Cacturne. Ik wil graag ATL nomineren voor het lelijkste plaatje ooit.

Mooiste profiel foto van stammen:
1609119018110.png Panda`s zijn geweldig.

Mooiste actie van de wereld:
Tyrant met de beste massa ooit op Salt.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Dit is allemaal gezeik, meestal klopt deze voorspelling voor geen ene meter dus ik doe dit niet!

Voor wie heb je nu echt respect:
Laurens, ik abuse deze jongen echt, maar tis wel een schatje hoor. Verder is het team van ATL een klote zooi bij elkaar, perfect dus. Ik kreeg zojuist te horen dat ik wat liever moest doen voor Damien, dus bij deze.1609119175465.png. Verder het geduld van Jordi @Conceived by Communism is echt enorm, papa en opa van de groep! Inmiddels al 74 jaar geworden, gefeliciteerd.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik hou van jullie allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
dag nu contractueel verplicht om goed lijstje te typen


aangenaam
 
Reactiescore
449
Beste speler: Tyrant kant: Noirey. Dit een supertof team met heerlijke gasten erin, weten hoe t spel werkt en ze zijn de defsupplier van vele accounts in de donkere tijden van massa's. Onder leiding van Jordi is dit account toch wel een van de beste accounts die ik tot nu toe ben tegengekomen op Tribalwars. Zonder twijfel is dit het account dat Tyrant naar de winst zou leiden/lijden als dat zover komt.

Salt kant: Qui Intus Diaboli. Zonder twijfel dit account, lijkt me een zeer sterk team, doet veel VV's en zet genoeg def weg bij stamleden om ze gedurende de laatste massa op +0 -0 te houden. Ook het team dat Salt naar de winst zou carryen als t zover komt. Oh en dat slogan van ze "Edels kopen kunnen we wel, snipen niet" is ronduit fantastisch!


Beste stam: Pijn in mn hart maar SALT. Laten we even puur naar de statistieken kijken, SALT loopt op het moment van schrijven 5.6 miljoen punten voor op Tyrant, had een geslaagde massa waar die van Tyrant gewoon ronduit faalde. (de CFs in onze front doen reeds pijn) Ondanks dat SALT misschien wat meer "newgen is" (big deal whooh) denk ik toch dat ze richting de end-endgame de beste kaarten zullen hebben gezien de manier van phalanx vorming met de scheve lijnen. Maar de tijd zal het wijzen.

De beste stam speler: Ik ga heel saai zijn en Noirey hier weer voor benoemen. Zelfde redenen als hierboven, veel OS, veel activiteit en nooit verlegen om te helpen. Ook een shout-out voor Dirk van Kyuka trouwens.

Bij Salt is het ook weer saai, en nomineer ik weermaals QID voor de prijs. Inprincipe lijken QID en Noirey gewoon heel veel op elkaar in mijn ogen (als account zijnde dan) en dat blijkt ook wel gezien ze beiden hoog staan en veel verantwoordelijkheid dragen binnen hun respectieve stammen.


Het grootste ego: De man voor wie ik persoonlijk best wel bang ben verdient deze prijs logischerwijs. Melvin aka @Kyuka dus. Geweldige kerel maar ai ai, het ego is er niet minder om. Ookal is dit wel enigszins terecht als je ziet wat hij bereikt heeft op Tribalwars maarja.

Beste leider: Maar 1 persoon kan hier echt genoemd worden en dat is Jordi aka @Conceived by Communism zonder hem was heel Tyrant 1 grote shitshow zou ik zeggen. Het kalme water tijdens de storm maar ook zeker nooit verlegen om een praatje of in de voicechat iets te bespreken als er iets is. Hij leidt het schip, en doet dit op de best mogelijke manier. Petje af.

Slechtste leider: Ik ben recentelijk wel een beetje geschrokken van de kwaliteit van de SALT leiding, maar ook de Tyrant leiding heeft de nodige fouten gemaakt recentelijk. Denk dat beide partijen wel het nodige slechte hebben, maar een echte "slechtste" aanwijzen lijkt mij onnodig.

Meest onderschatte stam: We zitten in de lategame ondertussen, maar laten we eerlijk zijn, de hele wereld lang is SALT onderschat door iedereen. En nu staan ze toch stijf bovenaan en is er geen stoppen aan de machine.

Meest overschatte stam: We nemen een duik in het verleden, en ik nomineer hier ALONES voor. Lastige positie, maar alsnog zichzelf compleet laten internen en laten wegspelen zonder al te veel moeite.

Meest overschatte speler: Ik zou zeggen .inevitable. Lijkt me gewoon niet zon sterk account als eerst gedacht, hebben geluk gehad de laatste massa maar denk dat geluk niet blijvend zal zijn.

Meest onderschatte speler: Aan de Tyrant kant nomineer ik hier Abusing the Law voor. Een team met toch zeker wel goede en actieve spelers maar heb niet het gevoel dat ze de waardering krijgen die ze verdienen op w76.
Aan de SALT kant kan ik het moeilijk inschatten, maar denk toch dat ik voor Do not eat Yellow Snow ga. Op W73 niks anders gedaan als deffen, maar denk dat ze hier toch wel een flinke offensieve deuk kunnen gaan brengen in het zuiden als er niet goed opgelet wordt door Mienmaaiers/ijkyo/Kyuka.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mn homeboy Damien (@Rave Into Space ), Jordi (@Conceived by Communism ) Sean (@et Murus Magnificum ) en nog wat anderen zoals Steven, Dirk, Duif (Jeffrey) en Daan. Ook Rafael van WTD lijkt mij echt een toffe kerel om mee samen te spelen!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Too Hot For This Planet en onze verbannen vriend Martijn. Beiden niet echt fijne figuren in mijn ogen, veroorzaken veel gezeik.

Mooiste spelers naam: Ga hier toch echt t account waar ik zelf speel voor nomineren: et Murus Magnificum. Gewoon een heerlijke naam, ik heb iets voor latijnse namen sowieso en dan ook nog eens dat ik de refentie naar "dikke bmw, dikke bmw" ernaar maak maar dan met "dikke muur, dikke muur". Binnen pretje, maar wel oprecht genieten.

Mooiste stam naam: Hier ga ik voor SALT. Why you gotta be salty bro? Ook gewoon lekker taunting, I like it.

Het tofste topic: Spotprenten, zolang er maar spotprenten worden gepost en niet eindeloze discussies. Het is niet voor niets SPOTprenten.

Het domste topic: Oneerlijk spel ano 2020. Ookal hebben we wel de prachtige Mienmaffia referentie eraan overgehouden.

Favoriete forum poster: @Global Knowledge redenen lijken me duidelijk.

Minst favoriete forum poster: @Cacturne als ie A4tjes voltypt ipv spotprenten maakt. En anders gewoon @Too Hot For This Planet heb de redenen hiervoor al eerder genoemd.

Dikste wannabe op het forum: @IMakeYouHappy Lukas is een dikke wannabe op t forum! Maar wel een schatje xx

Dikste wannabe in het spel: Phoeh, geen idee... Oh ja toch wel. Noah @Calamus Incendium , vuile simp!

Mooiste profiel foto van spelers:
1609156923492.png
Mooiste profiel foto van stammen:

1609156947184.png
Mooiste actie van de wereld: Sean die al mn PP erdoor jaste te laatste massa vanuit SALT. Ik mag misschien de portemonnee van Tyrant worden genoemd maar er is ook een limiet he!

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier ga ik voor Kyuka. Sterk team onder leiding van Melvin, gaat nog veel laten zien denk ik, ondanks dat de spelers met wie ze fronten niet de minste zijn!

Meest belovende stam voor de toekomst: Beetje telaat om deze in te vullen maar Tyrant. Denk dat de stam van overschat nu toch wel naar onderschat is gegaan. Maar dat is puur mijn visie op het geheel.

Grootste blunder: De laatste massa vanuit Tyrant, was goed opgezet maar geen enkel dorp kunnen pakken ermee, ai ai. Pijnlijk!

Voor wie heb je nu echt respect: Damien @Rave Into Space . Ken hem al een eeuwigheid en altijd weer verbaast het me hoe goed hij Tribalwars snapt en wat een toffe kerel t is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Damien, Sean, Dean & Bram.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik nooit had verwacht een serieus GA lijstje te schrijven, maar vakantie hebben is soms een doorslaggevende factor voor iets te doen wat je normaal niet zou doen denk ik zomaar :D.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
319
@Casey Vertel me jouw geheim waarom jij zo leuk bent!
 
Reactiescore
449
Bovenaan