Ik ben dankbaar voor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

In dit bizarre jaar halen we graag een oude traditie onder het stof vandaan.

2020 was een bizar jaar waarin niets nog hetzelfde was, alles anders dan anders. Maar nu in deze tijd van feestdagen en geluk is het ook een moment om te kijken naar het positieve.

Het jaar heeft ons heel wat negatieve dingen gebracht maar ook heel wat positieve dingen. Want achter elke regen schijnt de zon. Dat is dan ook de bedoeling van dit topic. Je dankbaarheid tonen.

Waar ben jij dankbaar voor?


Wil je graag je stamleider bedanken vanwege al zijn werk? Het TW-team omdat ze er altijd zijn en wegens hun goede service ;)? Of gewoon iemand van het forum die je door een moeilijke periode heeft geholpen?

Als Community Manager ben ik dankbaar voor 2020, de corona-crisis heeft een influx (of terugkeer) van heel wat spelers gegeven. Al onze cijfers (forum activiteit, spelersaantallen etc) zijn in jaren niet zo hoog geweest. Deze hernieuwde activiteit heeft ook enkele activiteiten laten heropleven zoals het spellenforum (meer bepaald WVW), maar ook het politiek en propagandafora van wereld 75 is hier een mooi voorbeeld van. Ik ben dankbaar voor de spelers die zich inzetten voor de community waardoor, elk op hun eigen manier en zoals zij vinden dat het moet. Ik ben ontzettend dankbaar voor het team die door de influx en plotse stijging van activiteit snel moesten schakelen. Teamleden die er altijd geweest zijn en geholpen hebben op momenten waar ook voor hun het echte leven beangstigend en bizar was.

Als Duckje ben ik dankbaar voor het feit dat ik sinds maart kan thuiswerken, ik meer kwalitatieve tijd met mijn gezin & kinderen kan doorbrengen en aansluitend nog steeds kan werken voor zowel TribalWars als mijn Day-job. Dat ik niet mijn baan ben kwijtgeraakt en niemand in mijn directe omgeving ziek geworden is. Ik ben eveneens dankbaar dat iedereen die ik ken zich zo goed mogelijk aan de regels houdt.

Duckje
Tribal Wars.nl Community Management.
 

DeletedUser17472

Guest
Mooie post Duckje. Ik kan me voorstellen dat je zeer verguld bent met de wederopstanding van zowel het spel als het forum.

Ik ben dankbaar voor de hechte vriendschap die ik heb opgebouwd met mijn medeforumgenoten hier. Ik kan niet wachten tot we weer met z'n allen mogen meeten bij @famdecibel in de tuin!!
Jullie maken het steeds spannender.
 
Reactiescore
723
Ik ben dankbaar voor het vrij forum waar weerwolven van wakkerdam weer opgestart is en de vele kameraden die ik er gemaakt hebt. De stressvolle momenten, de leuke momenten en zoveel meer.
Dankbaar voor het tournament op .net dat bezig is en de warme groep die er is. De tribalwarsdiscord waar je altijd terecht kunt als je eens een praatje wilt doen of het teltopic vs de mods dat voor leuke momenten zorgde.
Dankbaar dat ik het middelbaar heb kunnen afsluiten en begonnen ben aan de unief om er het beste van te maken.
En als laatste ben ik dankbaar voor een warme familie thuis.
 
Reactiescore
319
Ik wil graag het TW team bedanken dat ze het spel in leven blijven houden en met nieuwe innovaties blijven komen. Ook dat het steeds meer fair gespeeld gaat worden is echt belangrijk.

En gelukkig vallen de rotte appels binnen de community zelf af. :)
 
Reactiescore
2.386
Ik ben dankbaar voor het amusement die VFsnip heeft gebracht naar wereld 75, zowel ingame als op het forum. Iedere post of rapportje bracht waarlijk een glimlach op mijn gezicht. Bij wijze van indekking zal ik niemand taggen want ik ga mensen vergeten.
 

DeletedUser17472

Guest
2020 is voor mij, net als voor iedereen een raar jaar geweest. Aan het begin van het jaar had ik vooruitzichten om in april naar Mexico te vliegen om een kleinzoon in mijn armen te sluiten. Helaas bepaalde corona anders.
Zelf ben ik een risicopatiënt en dat maakte dat de angst er bij mij goed in zat, maar bij wie niet? Ik weet dat ik veranderd ben dit jaar, wat niet wil zeggen dat de spelers maar kunnen doen wat ze willen, want op dat punt kan ik nog steeds heel zwart/wit zijn. Sorry daarvoor, maar houd je aan de regels en je krijgt met mij geen problemen. Ik ben een allemansvriendje.

Ik ben dankbaar dat de VFers me eindelijk accepteren zoals ik ben. Ik heb hen het afgelopen jaar wat beter leren kennen. Zo vervelend zijn ze niet. Ze weten hoe ver ze kunnen gaan bij me en komen ze over de streep, dan kennen ze de gevolgen en die gevolgen dragen ze met opgeheven hoofd. Thnx daarvoor (en doen jullie dat niet, dan roep ik Duckje, daar luisteren jullie net iets beter naar).

Ik wil alle spelers bedanken voor hun geduld afgelopen jaar. We proberen snel te handelen, maar het lukt niet altijd.

Ik ben blij met mijn teamgenoten waarop ik terug kan vallen als het nodig mocht zijn. Samen vormen een sterk team en daar ben ik blij om. Jammer dat de teammeeting dit jaar niet door kon gaan. Misschien eens zoomen of zo om dat in te halen. Thnx heren voor afgelopen jaar.

Thnx @Poo. voor je steun het afgelopen jaar. Voor de hulp die je nog steeds aan .nl biedt. Ook vind het ik het leuk dat je mijn cm bent op beta. Je bent anders dan Duckje maar dat heeft ook wel wat <3 .

Het meest dankbaar ben ik dat mijn gezin goed door 2020 is gekomen. Ik heb dit jaar twee kleinkinderen erbij gekregen. Die ene mocht ik na 7 maanden pas in mijn armen sluiten, de andere al meteen na de geboorte (zijn moeder is mijn knuffelcontact). Mijn dochter die in Mexico woonde, woont nu weer in Nederland, samen met haar man, zoon, hond en twee katten hebben we die op mogen halen op een leeg Schiphol. Dankbaar ben ik dat zij weer enigszins in de buurt wonen. Ik ben dankbaar dat mijn jongste dochter nu ook klaar is met haar studie. Petje af voor haar om naast de opvoeding mijn kleinzoon (inmiddels 6 jaar), een voltijds opleiding te doen en netjes binnen de tijd af te ronden. Dankbaar voor mijn schoonzoon die dat ook mogelijk heeft gemaakt.

Dit jaar is het 9 jaar geleden dat ik gamemoderator ben geworden. Ik herinner mijn sollicitatie ook nog als de dag van gisteren, tijdens de meeting van 2011. Ik heb er geen moment spijt van gehad, ook al heeft het me daar ruim een uur van de meeting zelf afgehouden.

Sinds ik ook wat rechten op het forum heb (nood breekt wet), weet ik dat ik echt een gamemoderator ben en geen forummoderator. Petje af voor die collegae die daar hun werk doen. Ik meld de spelers wel (ook bij wvw), als jullie het dan oplossen, dan is iedereen blij J Thnx daarvoor.

Thnx @Duckje (en es). Zonder jou zou ik het hier niet redden en ook privé zijn jullie voor mij belangrijk. Thnx voor jullie steun afgelopen jaar. Ik ben altijd blij als ik je zie <3

Sorry als ik mensen vergeten ben om te bedanken. So be it.

We gaan er met zijn allen een mooi 2021 van maken.

Het worden rare kerstdagen zo, zonder nachtmis, maar we gaan er wat moois van maken.

Fijne feesten :santa::sneeuwman::rendier:en een heel goed 2021 gewenst. Stay Safe!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan