[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
338
Ik zou blij zijn moest ik gezienerd worden bij een muizenval, dan kunnen die vermoeiende en valse beschuldigingen van jou stappen...
Ik ben altijd een late stemmer hoor...
 
Reactiescore
397
Ik vind adhv dit zowel duvel als KS verdacht.
Ze komen allebei met een late stem, maar ik denk vooral KS aangezien hij in andere potjes misschien toch vroeger stemt?
Ik heb gisterochtend gestemd en mijn stem aangepast.

Edit: Waarom alleen woorden en geen daden? Je stemgedrag laat zien dat je juist niet gezien wilt worden. Daarnaast ben ik heel benieuwd of je onderhand al echte verdachten hebt.
 
Reactiescore
723
27min na Dash idd

mijn verdachten zijn nu jij eerder dan duvel, maar duvel eigenlijk ook, dash niet meer, combino heb ik daarstraks als goedje gezet, maar vond het wel flauw.
Bappos is mijn gevoel misschien toch juist. (goedje) en niet antigevoel gaan stemmen zoals gisteren
arbeit lijkt me ook redelijk veilig.
MOH en CI zijn veels te inactief om te oordelen.

Maar moet ik even de vraag returnen killingsspreeee? Waarom alleen woorden en geen daden? Zei je gisteren niet om de stemmers vlak na een ander na te gaan? Wie wilt er niet gezien worden? Wat wel in je voordeel spreekt is dat je elke dag al 2 keer gestemd hebt, maar dit kan ook express zijn, want ze zijn vrij kort na andere stemmen. Denduvel daaraantegen heeft nog maar 1 keer per dag gestemd. Dus ik hou paden open.
 
Reactiescore
397
27min na Dash idd

mijn verdachten zijn nu jij eerder dan duvel, maar duvel eigenlijk ook, dash niet meer, combino heb ik daarstraks als goedje gezet, maar vond het wel flauw.
Bappos is mijn gevoel misschien toch juist. (goedje) en niet antigevoel gaan stemmen zoals gisteren
arbeit lijkt me ook redelijk veilig.
MOH en CI zijn veels te inactief om te oordelen.

Maar moet ik even de vraag returnen killingsspreeee? Waarom alleen woorden en geen daden? Zei je gisteren niet om de stemmers vlak na een ander na te gaan? Wie wilt er niet gezien worden? Wat wel in je voordeel spreekt is dat je elke dag al 2 keer gestemd hebt, maar dit kan ook express zijn, want ze zijn vrij kort na andere stemmen. Denduvel daaraantegen heeft nog maar 1 keer per dag gestemd. Dus ik hou paden open.
Heb al vijf stemmen staan en vandaag ook al gestemd. DenDuvel stemt weer vlak na mij. Wat een obsessie met de muizenval ineens. Ik sta er volgens mij al potje om bekend om relatief vlak voor de deadline te stemmen :biggrin:. G/s koppel aan het werk hier?
 
Reactiescore
338
ik dacht dat die woorden en geen daden over mij gingen? Dus ik deed aan daden, sorry mike
 
Reactiescore
397
ik dacht dat die woorden en geen daden over mij gingen? Dus ik deed aan daden, sorry mike
Dat ging het ook. Toch wel grappig dat je het nu wel doet, terwijl ik voor je heb gestemd.

Edit: Bijzondere praktijken hier. Duveltje, zou jij op een rijtje willen zetten wat je van de overige spelers vind voor mij?
 
Reactiescore
338
Ventje ge hangt het serieus uit. Alles wat ik type is niet goed en dan type je vaak identiek hetzelfde? Als ik dan naar je pijpen dans en vraag wat je doet, is dit ook niet goed. Ga tegen een ander keffen, ik dacht dat dit spel bedoeld was om de verdachten eruit te halen, maar het enige wat ik moet doen is op hypocriete en onnozele reacties antwoorden.
 
Reactiescore
723
kzal wel zien of ik straks nog verander
killingsspreeee voorlopig terug.
adhv bappos zijn lijst is het duvel of killing, en moh of combino. MOH is bijna niet te zien, een man werkt misschien 8u op een dag, dus zou je smorgens kunnen wvw'en of na je werk ipv te werken savonds en niet deelnemen.

Dus @mohniels1 wie kies jij tussen killingsspreeee en duvel, aan de hand daarvan maak ik wss mijn definitieve keuze.

Edit: mohniels getagt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
397
Ventje ge hangt het serieus uit. Alles wat ik type is niet goed en dan type je vaak identiek hetzelfde? Als ik dan naar je pijpen dans en vraag wat je doet, is dit ook niet goed. Ga tegen een ander keffen, ik dacht dat dit spel bedoeld was om de verdachten eruit te halen, maar het enige wat ik moet doen is op hypocriete en onnozele reacties antwoorden.
Wat een frustratie. Je speelt het gehele potje al als een wolf. Jezelf constant indekken, geen kleur bekennen, vlak na mensen stemmen, frustratie als je een stem op je krijgt. Je probeert mij hier duidelijk te 'gaslighten'. Je mag zelf ook wel eens beginnen met spelen in plaats van enkel met een zwakke counterstem te komen. Je hebt meegelopen op mater en bappos. Voor de rest is de enige verdenking die je volgens mij hebt gedaan 'Bappos luncht ILT omdat hij burgemeester wilt zijn' en 'Bappos kan ook nog wolf zijn?'. De tactiek die jij in bovenstaande post hanteert heb ik een aantal potje geleden ook van Dash gezien toen hij me incompetent noemde toen ik hem verdacht en hij welp bleek te zijn.

Zoals ik net ook al vroeg ben ik benieuwd wat jij van de overige spelers vind. Ik ben bereid om verder te kijken. Daarom ben ik wel benieuwd wat jij bijvoorbeeld van combino of arbeitman vind.

@miketijger Waar is het moh of combino op gebaseerd? Ik denk dat de partner van Duvel arbeitman of combino is. Heel misschien CI als rattenval, maar ik vermoed dat die gewoon burger is.
 
Reactiescore
338
We zullen zien als ik eruit lig, hoe goed jij kunt 'wolven' vangen. Ik speel zoals ik al men potjes speel en als je daar een probleem mee hebt, dat kan je me beter negeren.

Combino heeft amper iets bijgebracht wat kan je van zo iemand zeggen dan? En arbeitman heeft geclaimd en ik geloof zen claim, heb ik ook al eerder gezegd, maar bon naar zo'n dingen luister je niet. Je kan niet meer uit het spelletje halen dan dat er in zit. De pagina's worden gevuld met larie over of ik al dan niet wolf ben en wie men handlangers zijn. Dat houdt echt geen steek.
 
Reactiescore
723
In mijn ogen dus:
Killingsspree OF DenDuvel
Mohniels1 OF Combino
@killingsspreeee
Combino komt gewoon met een stem op zichzelf en moh draagt evenmin iets bij.
Daarom vraag ik MOH nu naar zijn mening. Je werkt vgm niet van smorgens vroeg tot savonds laat.
Dus eigenlijk hoop ik dat deze twee iets zinnigs bijdragen.
Mij echt baseren is meer dat ze inactief zijn, ook @Calamus Incendium mag wat meer bijdragen.
 
Reactiescore
1.735
kzal wel zien of ik straks nog verander
killingsspreeee voorlopig terug.
adhv bappos zijn lijst is het duvel of killing, en moh of combino. MOH is bijna niet te zien, een man werkt misschien 8u op een dag, dus zou je smorgens kunnen wvw'en of na je werk ipv te werken savonds en niet deelnemen.

Dus @mohniels1 wie kies jij tussen killingsspreeee en duvel, aan de hand daarvan maak ik wss mijn definitieve keuze.

Edit: mohniels getagt

Het is kiezen tussen twee wolven. Dus het zal mij de reet roesten.
 
Reactiescore
1.735
@killingsspreeee
Combino komt gewoon met een stem op zichzelf en moh draagt evenmin iets bij.
Daarom vraag ik MOH nu naar zijn mening. Je werkt vgm niet van smorgens vroeg tot savonds laat.
Dus eigenlijk hoop ik dat deze twee iets zinnigs bijdragen.
Mij echt baseren is meer dat ze inactief zijn, ook @Calamus Incendium mag wat meer bijdragen.

Gisteren wel. Vandaag ben ik om half 5 klaar :). En nu heb ik effe geen zin in werk dus kijk ik hier weer effe rond.
 
Reactiescore
397
@killingsspreeee
Combino komt gewoon met een stem op zichzelf en moh draagt evenmin iets bij.
Daarom vraag ik MOH nu naar zijn mening. Je werkt vgm niet van smorgens vroeg tot savonds laat.
Dus eigenlijk hoop ik dat deze twee iets zinnigs bijdragen.
Mij echt baseren is meer dat ze inactief zijn, ook @Calamus Incendium mag wat meer bijdragen.
Ja, dit heb ik gezien maar waarom één van deze twee? Waarom beperk jij je ineens tot deze twee keuzes? Mohniels lijkt me gewoon goedje. Bij Combino krijg ik een .Time gevoel, vooral na de theatrale stem op zichzelf.
 
Reactiescore
338
Ja, dit heb ik gezien maar waarom één van deze twee? Waarom beperk jij je ineens tot deze twee keuzes? Mohniels lijkt me gewoon goedje. Bij Combino krijg ik een .Time gevoel, vooral na de theatrale stem op zichzelf.

Moh lijkt je goed? Iemand die niks bijbrengt lijkt je goed???
 
Bovenaan