[Speeltopic] Competitie der Kennis # 3

  • Topicstarter Deleted User - 487976997
  • Startdatum

Deleted User - 487976997

Guest
Statusupdate:

Na vijf gespeelde ronden is het ontzettend spannend is zowel de bovenste regionen (Blond, Nonkel, Simeco) maar ook bij de middenmotors (daar is bijvoorbeeld het verschil tussen de nummer 5 en 7 (Rukurt, ll0ll King en Combino) welgeteld 0 punten met 0.5 vraagpunten), terwijl Calamus op de loer ligt om met winstpartijen hier fors overheen te vliegen!

In de onderste regionen is het interessant om te vermelden dat Bappos momenteel de negende plek bezit, terwijl hij qua goed beantwoorde vragen op plaats elf had moeten staan. Lukt het pr0sieeb en killingsspreee om nog een plekkie te stijgen? En kan Miketijger wellicht zijn avatar nog verdienen?

Ronde zes zal ik hopelijk vanavond finaliseren zodat die gespeeld kan worden, hetzelfde geldt voor ronde 7 aangezien de feestperiode eraan komt is er dan 14 dagen de tijd om deze twee ronden te spelen.

De deadline voor ronde 6 EN 7 wordt zodoende 3 januari volgend jaar. Indien eerder alles gespeeld is zal ik wellicht ronde 8 eerder maken.

Statistieken, antwoorden etc. van ronde 5 volgen. Iedereen heeft in ieder geval gespeeld nu, dus het staat vrij om erover te discussiëren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.770
Ik had de vraag van de rivieren fout gelezen en zette ze van kort naar lang woehaha zo dom van me :biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
1.770
Verder pauper ronde maar ik zal bik enkele suggesties geven over mogelijke thema’s in de volgende ronde
 

Deleted User - 487974942

Guest
ik heb grote vermoedens dat blond een steek zal laten vallen tegen miketijger!
 
Bovenaan