Top/Flopstammen

Reactiescore
470
Haha nou poeh poeh 8 dorpjes omdat je als eerste een stammassa gooit en een casual account weggespeeld. Zal je beste prestatie ooit zijn zo trots als jij bent?

Nee hoor vond je post alleen nogal lachwekkend aangezien het Tyrant is die tot nu toe elke blitz of massa dood is gelopen op Salt.
 
Reactiescore
2.039
Nee hoor vond je post alleen nogal lachwekkend aangezien het Tyrant is die tot nu toe elke blitz of massa dood is gelopen op Salt.
Nogal wiedes dat al onze blitzen tot nu toe net zoals die van jullie dood zijn gelopen met uitzondering van die op thc. We hebben nog 0 massa's gedaan?
 
Reactiescore
455
Nee doe eens iets inderdaad, zou de wereld leuker maken.
 
Reactiescore
455
Zeker een terecht punt, zo ging W72 ook verloren. Massa na massa niks pakken en wel bij massa op je eigen stam continue verliezen. Komt moreel niet ten goede inderdaad
 
Reactiescore
455
Alleen wij hebben nog geen massa gedaan. Dus je kunt dit echt niet met w72 vergelijken.

Ik vergelijk ook nergens, ik haal aan dat Elko een terecht punt heeft dat jullie er misschien beter niet aan kunnen beginnen inderdaad.
 
Reactiescore
2.039
Ik vergelijk ook nergens, ik haal aan dat Elko een terecht punt heeft dat jullie er misschien beter niet aan kunnen beginnen inderdaad.
Oef, jij begreep mijn punt duidelijk niet helemaal.. wie ben jij trouwens dat je mij bij mijn naam noemt? Meen dat dat van je eigen stamgenoot niet mag.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Die massa op tnp/mashup liepen jullie al vanaf de middag dat is nou niet bepaald een blitz.

Whut? Eerste inc ging om 01;30 eruit? Als ik vanaf de middag liep had ik wel rammen in mn clears gedaan he
 
Reactiescore
455
Ohg niet zo zuur, het spijt me dat ik te snel door redeneer. Ooh mogen mensen tegenwoordig niet meer bij naam genoemd worden? Tijd om wat anders te gaan bedenken dan om mensen uit elkaar te houden en te herkennen. Aangenaam, Jeroen.
 
Reactiescore
2.039
Ohg niet zo zuur, het spijt me dat ik te snel door redeneer. Ooh mogen mensen tegenwoordig niet meer bij naam genoemd worden? Tijd om wat anders te gaan bedenken dan om mensen uit elkaar te houden en te herkennen. Aangenaam, Jeroen.
@Absurd.
 
Reactiescore
2.444

Ik ben helaas geen alleen heerser over het algemeen forum @Dutchgangster. Persoonlijk ben ik er inderdaad geen fan van om personen met de voornaam aan te spreken op een internet forum met wie ik nog nooit contact heb gehad. Maar zoals gelukkig heel normaal is hebben mensen daar verschillende voorkeuren in.

Overigens lijkt mij aankomende zondag wel een prachtige dag voor jullie massa!
 
Reactiescore
2.039
Ik ben helaas geen alleen heerser over het algemeen forum @Dutchgangster. Persoonlijk ben ik er inderdaad geen fan van om personen met de voornaam aan te spreken op een internet forum met wie ik nog nooit contact heb gehad. Maar zoals gelukkig heel normaal is hebben mensen daar verschillende voorkeuren in.

Overigens lijkt mij aankomende zondag wel een prachtige dag voor jullie massa!
Zat eigenlijk meer te denken net voor de kerststop, kunnen jullie niet recappen 200iq
 
Reactiescore
5.701
Vanwege de lockdown zitten onze bijlstrijders helaas thuis. Vanaf 19 Januari kunnen jullie een massa verwachten, eerder is niet mogelijk daar wij het beleid van de Nederlandse autoriteiten opvolgen.
 
Reactiescore
2.039
Vanwege de lockdown zitten onze bijlstrijders helaas thuis. Vanaf 19 Januari kunnen jullie een massa verwachten, eerder is niet mogelijk daar wij het beleid van de Nederlandse autoriteiten opvolgen.
#friedebijlstrijder
 
Bovenaan