Inlog van Coruscant

  • Topicstarter Deleted User - 487948682
  • Startdatum
Reactiescore
52
Daar komt de aap uit de mauw. Hopelijk zien mensen nog in dat Uni rushen nooit de juiste en correcte oplossing is. Ga met elkaar aan tafel en verzin iets, maar als je de wereld nu nog zo wilt eindigen, katas + uni + cfen + hacken + bannen, tja diep triest.

Uni rushen is nooit de oplossing mannen, dat hebben we gezien op 69 en 72.

Dacht dat je nog niet op NL-server gespeeld had?:rolleyes2:
 
Reactiescore
2.064
Dacht dat je nog niet op NL-server gespeeld had?:rolleyes2:

Ik speel ook niet, doe net alsof. Voel me wel vereerd dat martijn zich als mijn ghost voordoet ofcourse
 

Deleted User - 487951236

Guest
Joooo....!!!

Omdat dit grapje nu wel een beetje uit de hand loopt zal ik maar even met de billen bloot gaan....
Afgelopen vrijdag een stoute pakjes avond date gehad met Brammes.
Zoals een aantal van jullie ondertussen wel weet ken ik Brammes vanaf W70 jajaja the bitch is back whahahaha (Lvlisticfire nr1 w70 #steekmwaardezonnietschijntTwannes)
Ik had t ww van coruscant al vanaf het begin.... sterker nog ik had wel meerdere wachtwoorden....
Verklaard een hoop he jongens!!! Valt het kwartje????
Snappen jullie nu eindelijk waarom ik alle zetten al ruim voor ze gezet werden kon voorspellen???
Hahahaha ik ben wel een heks maar heb geen glazenbol hihihi mn laptop komt niet eens in de buurt...
Skatties toch.... en dan van Brammes denken dat hij kan hacken hahahahaha
Brammes is wel slim en snel en ehhmmm behoorlijk gespierd maar nee hacken kan hij niet......
Tijdens een soort truth or dare daagde ik hem uit om in te loggen met mijn mobiel maar ik had al ingelogd op zijn wifi.... Beetje lullig voor Bram maar dat is wat er is gebeurd. Als we echt kwaad wilden was er wel meer gebeurd dan wat troepen weg sturen...
Vraag maar aan Antwan en Rickkert van welke accounts ik nog meer de wachtwoorden had... #Vintage #Levatatingrhino #etc....

Heel veel liefs Kim
En Jongens please ga nou eens tw spelen inplaats van lopen janken om niks....
 

Deleted User - 487951236

Guest
Ohhh en ik heb alle pikante appjes nog op screentjes ;)
 
Bovenaan