Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Deleted User - 487957162

Guest
Oja klopt, maar ga dan niet roepen dat we nooit een dorp hebben genomen.

Ik vond het nooit slim om op GT te gaan hoor en de planningen waren 2x meer dan schrijnend. Ben al geruime maand inactief asf en ben nu sinds unirush volledig gequit. Ik noem iets pas een serieuze massa als er wel degelijk wordt gepland, om torens wordt heen gewerkt, goed gefaked en deftig edels getimed ipv hersenloos clears spammen. Correct me if I'm wrong, ben gequit zoals ik reeds zei.

Massa is een massa. Ik vind 1200 clears gooien op een account door 6/7 spelers, getimed met edels gewoon een massa. Dat het een slechte massa of goede massa was laat ik in het midden. Ik heb gewoon nog zitten snipen en deffen de halve dag. Alleen de logica om 2x als target een full deff account te nemen is gewoon dom. Dan had je kunnen verwachten tegen een muur op te lopen.
 
Reactiescore
68
wij kunnen geen massa gooien en jij kan niet blitzen. Boeie joh, wereld is toch klaar.
 
Reactiescore
1.754
Haha maat. Je lult echt zoveel poep. De eerste 5 dorpen waren recaps. Dan heb ik nog 2 dorpen gratis afgestaan aan Panda. Ten slotte heeft panda zijn MB 2/3x gerecapt. Met andere woorden heeft Panda ongeveer 3-5 dorpjes weten te pakken. Ik ben tijdelijk even full deff gegaan, om zireael overname te helpen. Blijkbaar heeft het geholpen, want turtles had geen dorp meer gepakt. Verder is het meer dom van jullie dat jullie dan 2x dood lopen op mijn account.

Ga alsjeblieft nou niet doen alsof het een "niet serieuze" massa was. Er zijn 1200 clears + 140 edels getimed in een tijdsbestek van 1,5 uur. Was zeker de bedoeling om alles dood te lopen. Jullie hebben gewoon hard gefaald.
140 edels serieuze massa amai.
Toen F!x op SpeedyAction een aanval plande kreeg ik met een account van 600k evenveel edels op mijn dak. Denk dat als je deze twee vergelijkt, het wel duidelijk is dat het op jou eerder "we zien wel wat het geeft" was :biggrin:

Daarnaast is full def gaan nu niet meteen een prestatie maar fijn dat je er trots op bent :p
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik hoor hier allemaal mannetjes praten die blijkbaar niks van TW snappen. Als jij 1200 clears gaat timen en dan niks edelt, faal je gewoon als stam. Dat jullie falen edels te sturen. Verder speel ik al 8/9 jaar TW. Mensen denken steeds meer een “pro” te zijn.

Ik ben er ook niet trots op tijdelijk full deff te moeten. Alleen als dit helpt mijn stam verder te komen. Fix breekt nu aan alle kanten en komt nog steeds groot praten op het af. Het is echt lachwekkend. Ik zou mij oprecht schamen als speler en niet meer op het AF komen.
 
Reactiescore
742
Fix breekt nu aan alle kanten en komt nog steeds groot praten op het af. Het is echt lachwekkend. Ik zou mij oprecht schamen als speler en niet meer op het AF komen.

fix breekt op een banned account, en op een account die zegt “over 10 dagen is de wereld dicht” tis maar waar je trots op bent!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Waar staat dat ik trots ben. Worden mij telkens woorden in de mond gelegd. Ik zou in iedergeval niet trots zijn als ik de wereld win, waar mijn leider zelfs accounts “hackt” van de vijand. Dan zou ik op delete gaan, zonder enige twijfel ;)
 
Reactiescore
743
Waar staat dat ik trots ben. Worden mij telkens woorden in de mond gelegd. Ik zou in iedergeval niet trots zijn als ik de wereld win, waar mijn leider zelfs accounts “hackt” van de vijand. Dan zou ik op delete gaan, zonder enige twijfel ;)
Maar bans aansmeren en dat acc onder vuur houden kan in jouw optiek wel? Grapjas.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Maar bans aansmeren en dat acc onder vuur houden kan in jouw optiek wel? Grapjas.

Ban aansmeren is wat Fix deed. Chaos ging random PM’s naar mensen sturen, zodat ze “schadelijke woorden” zouden roepen. En heeft ze hiervoor proberen te reporten. Komisch eigenlijk.

Verder hadden we in eerste instantie 1200 fakes gestuurd. Gewoon ff lachen toch. Toen bleek dat jullie je zo diep verlaagde om een account te “hacken”. Tja, dan sta ik 100% achter de actie inderdaad.
 
Reactiescore
743
Ban aansmeren is wat Fix deed. Chaos ging random PM’s naar mensen sturen, zodat ze “schadelijke woorden” zouden roepen. En heeft ze hiervoor proberen te reporten. Komisch eigenlijk.

Verder hadden we in eerste instantie 1200 fakes gestuurd. Gewoon ff lachen toch. Toen bleek dat jullie je zo diep verlaagde om een account te “hacken”. Tja, dan sta ik 100% achter de actie inderdaad.
Amai, jij hebt je tijdlijn wel serieus in de war man.
Dorps report een grapje van Illy waardoor die 3 dagen gebanned is. Vervolgens verloor Illy aan de lopende band dorpen en werd er bij jullie intern aangespoord en opgeroepen masaal clears te gooien. Wat jij zegt is dus fake nieuws. De ongeoorloofde log (en stop eens met je hack) is een jammere zaak die ik betreur, maar vergeet niet dat het actie reactie was.
 
Reactiescore
68
Ik hoor hier allemaal mannetjes praten die blijkbaar niks van TW snappen. Als jij 1200 clears gaat timen en dan niks edelt, faal je gewoon als stam. Dat jullie falen edels te sturen. Verder speel ik al 8/9 jaar TW. Mensen denken steeds meer een “pro” te zijn.

Ik ben er ook niet trots op tijdelijk full deff te moeten. Alleen als dit helpt mijn stam verder te komen. Fix breekt nu aan alle kanten en komt nog steeds groot praten op het af. Het is echt lachwekkend. Ik zou mij oprecht schamen als speler en niet meer op het AF komen.
Ik speel ook al 10 jaar tw. Maar dat zegt niks hoor. Dus idk wat je met die opmerking wilt bereiken haha. Verder 'breekt' fix alleen op plaatsen waar jij niet aanvalt. Want jouw blitzjes zijn om van te lachen. Edelclear die een uur eerder aankomt dan je halve clear en 2 groene edels. Lekker werk man, ik zie dat jij al lang speelt !
 
Reactiescore
766

Deleted User - 487957162

Guest
Amai, jij hebt je tijdlijn wel serieus in de war man.
Dorps report een grapje van Illy waardoor die 3 dagen gebanned is. Vervolgens verloor Illy aan de lopende band dorpen en werd er bij jullie intern aangespoord en opgeroepen masaal clears te gooien. Wat jij zegt is dus fake nieuws. De ongeoorloofde log (en stop eens met je hack) is een jammere zaak die ik betreur, maar vergeet niet dat het actie reactie was.

Het edelen van ons was ook een grapje. We wilde alles na de ban gewoon teruggeven. Bijzonder dat jij weet dat er is aangespoord met clears te strooien. Heb je een spion binnen Planet zitten dan?

Ik durf met zekerheid te zeggen dat er gestopt is met edelen, tot de actie vanuit fix. Er liepen al edels op Illy, op het moment dat die banned werd.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik speel ook al 10 jaar tw. Maar dat zegt niks hoor. Dus idk wat je met die opmerking wilt bereiken haha. Verder 'breekt' fix alleen op plaatsen waar jij niet aanvalt. Want jouw blitzjes zijn om van te lachen. Edelclear die een uur eerder aankomt dan je halve clear en 2 groene edels. Lekker werk man, ik zie dat jij al lang speelt !

Ik gooide gewoon om 04:00 even 4 edels op 8 uur afstand. Kijken of Speeder nog actief was. Net of ik daar mijn best voor ga doen. We kunnen ook wel echt spreken van een blitz.
 
Reactiescore
743
Het edelen van ons was ook een grapje. We wilde alles na de ban gewoon teruggeven. Bijzonder dat jij weet dat er is aangespoord met clears te strooien. Heb je een spion binnen Planet zitten dan?

Ik durf met zekerheid te zeggen dat er gestopt is met edelen, tot de actie vanuit fix. Er liepen al edels op Illy, op het moment dat die banned werd.
LOL dit geloof je toch zelf niet.
Er is dagelijks gepakt van Illy nog voor de log bekend was. Er was ook geen enkel sprake om dorpen terug te geven vanuit planet, ze wilden zelfs geen nap geven.
Spion? Leuk dat je daar over begint. Planet is degene die al ruime tijd spionnen gebruikt en niet zegt wie ze zijn. Dat punt dat ik je net vertelde heeft hier open en bloot op AF gestaan vanuit je eigen stam. Lui? Of gewoon selectief blind?
Wederoom kraam je hier hopen onwaarheden en leugens uit. Kan toch niet meer gezond zijn? Je probeert nu je eigen stam z'n acties goed te praten wat gewoon niet mogelijk is. Geloofwaardigheid is nihil.
 
Reactiescore
68
Ik gooide gewoon om 04:00 even 4 edels op 8 uur afstand. Kijken of Speeder nog actief was. Net of ik daar mijn best voor ga doen. We kunnen ook wel echt spreken van een blitz.
T was in ieder geval een shitshow. Jammer dat nu je enige 2 offdorpjes doodgelopen zijn weer. En bestempel ons niet als inactief. Ben verdomme hartstikke actief kul.
 
Reactiescore
1.754
Kan er even een elektricien kijken naar Gloeilampje aub gaat duidelijk niet goed met hem?
 

Deleted User - 487957162

Guest
T was in ieder geval een shitshow. Jammer dat nu je enige 2 offdorpjes doodgelopen zijn weer. En bestempel ons niet als inactief. Ben verdomme hartstikke actief kul.

Je bent wel echt incapabel als je dit denkt. Aangezien het een deff dorp was.
 

Deleted User - 487957162

Guest
LOL dit geloof je toch zelf niet.
Er is dagelijks gepakt van Illy nog voor de log bekend was. Er was ook geen enkel sprake om dorpen terug te geven vanuit planet, ze wilden zelfs geen nap geven.
Spion? Leuk dat je daar over begint. Planet is degene die al ruime tijd spionnen gebruikt en niet zegt wie ze zijn. Dat punt dat ik je net vertelde heeft hier open en bloot op AF gestaan vanuit je eigen stam. Lui? Of gewoon selectief blind?
Wederoom kraam je hier hopen onwaarheden en leugens uit. Kan toch niet meer gezond zijn? Je probeert nu je eigen stam z'n acties goed te praten wat gewoon niet mogelijk is. Geloofwaardigheid is nihil.

Het was nog niet officieel bekend dat het F1x was inderdaad. Alleen onze vermoedens waren sterk genoeg. Wij bleven doorgaan op Illy. Fred heeft uitgesproken dat alle dorpen terug werden gegeven, mochten onze vermoedens onterecht zijn geweest. Dan hadden we alle dingen ongedaan gemaakt. Echter, het blijkt dat jullie stam gewoon prima een hack uitvoert voor een winst. Zal mooi op je profiel staan! Win W74 door een hack.
 
Reactiescore
766
Het was nog niet officieel bekend dat het F1x was inderdaad. Alleen onze vermoedens waren sterk genoeg. Wij bleven doorgaan op Illy. Fred heeft uitgesproken dat alle dorpen terug werden gegeven, mochten onze vermoedens onterecht zijn geweest. Dan hadden we alle dingen ongedaan gemaakt. Echter, het blijkt dat jullie stam gewoon prima een hack uitvoert voor een winst. Zal mooi op je profiel staan! Win W74 door een hack.
Broer? We hebben die “hack” niet nodig gehad om hier te winnen dmv een unirush. Gewoon een te snelle handeling van Bram die uiterst dom was.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
LOL dit geloof je toch zelf niet.
Er is dagelijks gepakt van Illy nog voor de log bekend was. Er was ook geen enkel sprake om dorpen terug te geven vanuit planet, ze wilden zelfs geen nap geven.
Spion? Leuk dat je daar over begint. Planet is degene die al ruime tijd spionnen gebruikt en niet zegt wie ze zijn. Dat punt dat ik je net vertelde heeft hier open en bloot op AF gestaan vanuit je eigen stam. Lui? Of gewoon selectief blind?
Wederoom kraam je hier hopen onwaarheden en leugens uit. Kan toch niet meer gezond zijn? Je probeert nu je eigen stam z'n acties goed te praten wat gewoon niet mogelijk is. Geloofwaardigheid is nihil.
Er zijn iets van 1k fakes gestuurd op Illy om die teller omhoog te rammen. DiD besloot een dorpje te pakken van Illy dat daar lag door het gekloot van de lijnen met Hrlk. Er zijn vroeg in de nacht treinen verstuurd vanuit Dorps & eentje vanuit Phantasm, daarna is er besloten af te wachten omdat F!x blijkbaar wilde praten.

421fa3a518510daf0980166c41debedc.png


Zoals je kunt zien zijn er tussen 09:56 en 18:00 geen dorpen gepakt (en al langer geen treinen gestuurd), omdat wij wilden weten wat F!x voor deal zou willen. Dat dorpje van Phantasm dat gepakt werd was een trein die 10u+ liep, heb ik destijds ook direct verkondigd aan Bram. Ik was toentertijd nog niet op de hoogte van het feit dat Mark Pony geen leider meer was, dus sprak hem aan. Op het AF kwamen F!xleden totaal niet over alsof ze op welke manier dan ook wilden onderhandelen. Ik heb Bram op de man af gevraagd of hij zelf nog heil zag in een leuke wereld, maar kreeg allesbehalve een sluitend antwoord. Het leek ons vooral op het willen stallen om zo het account te behouden, zonder daadwerkelijk de wereld tot een normaal einde te willen brengen.

Ik heb geen weet gehad van een spion in het kamp van F!x. Denk dat iedereen hier goed genoeg weet dat zo iemand door Ezra & mij linea recta uit de stam zou worden verwijderd. Jullie steigerden hier direct toen wij met ongefundeerde aantijgingen kwamen over een hacker uit F!x, maar zelf doe je dit net zo hard. Vind je dat niet hypocriet dan? Even een voorbeeldje om je geheugen op te frissen:

111067a37e72d0856043521474714f71.png


Iedereen weet dat zulke hacks uiteindelijk terug te leiden zijn naar de dader. Daarnaast weet ik ook wel dat er vanzelf uit zal lekken welke andere personen hiermee te maken hebben gehad. Dat Bram de blaam geheel op zich neemt is natuurlijk leuk, maar aangezien hij zelf geen oud-co is van Coruscant moeten er meer mensen betrokken bij zijn. Tijd zal leren wie er nog meer betrokken zijn geweest bij deze actie & wie er weet van hadden. We kennen immers allemaal het spreekwoord:"al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel".
 
Bovenaan