Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
151
Naja kom je simpel achter meestal. Als support een ban uitdeelt voor zonder toestemming inloggen om account te verpesten, moet je gewoon op andere werelden kijken welk account opeens een ban heeft.

99% van de tijd wordt zo'n actie gedaan of aangestuurd door de tegenstander op de wereld, of op zn minst in samenspraak. Dat Fix dus wordt aangekeken voor de actie op Corus is niet heel gek want het is extreem verdacht. Hopelijk komen we er binnenkort achter.
 
Reactiescore
1.228
Naja kom je simpel achter meestal. Als support een ban uitdeelt voor zonder toestemming inloggen om account te verpesten, moet je gewoon op andere werelden kijken welk account opeens een ban heeft.

99% van de tijd wordt zo'n actie gedaan of aangestuurd door de tegenstander op de wereld, of op zn minst in samenspraak. Dat Fix dus wordt aangekeken voor de actie op Corus is niet heel gek want het is extreem verdacht. Hopelijk komen we er binnenkort achter.
Imagine vertrouwen op het TW-support team voor het uitdelen van een correcte straf. :redface:
 
Reactiescore
372
Ban illy zou al klaar moeten zijn maar tog gebeurt daar niks?
Mischien iets met ongeoorlooft loggen te maken?
Prove me wrong ;)

Deze wereld wordt sneuer met de dag, wij kwamen er ook vandaag achter dat 1 van onze co’s dit heeft gedaan achter onze rug om. Gelukkig was support zo vrij om ons te helpen met degene te vinden die hier verantwoordelijk voor is. Onze ban is verlengd en we hebben onmiddelijk het wachtwoord veranderd en afscheid genomen van deze co, zelfs al was het een smerige actie van Derl, deze actie is nog smeriger zo niet viezer. Ik heb net geprobeerd om contact op te nemen met Coruscant namens account Illy om onze excuses aan te bieden voor het wangedrag van 1 van onze co’s, niet gelukt maar ben nog steeds bereid dit te doen, aangezien we hier zelf een enorm bittere nasmaak aan overhouden. Zeker omdat dit dezelfde persoon is die uberhaupt de desbetreffende PM stuurde waar uiteindelijk ons een ban voor werd aangenaaid.

Ik heb verder geen behoefte om met namen te gaan smijten hier maar ik vind dat wanneer deze persoon zelf mans genoeg is om zo’n actie te plegen hij hier zelf zich mag komen verantwoorden. Gadverdamme, het kan er bijna allemaal niet zieliger op worden.
 
Reactiescore
271
Deze ochtend om 6:44 stuurde Corus naar holycow "Als goed is, is nu een account buiten Illy met een ban".

Om 11:42 maakt een speler van panda deze screen van het Ledenoverzicht van de stam:
Bekijk bijlage 25260

Het hacker verhaal kunnen we bij deze hopelijk achter ons laten? Tenzij jullie effectief bevestiging hebben dat dit iemand uit F!x was, in dat geval zie ik dit heel graag verschijnen.
Het is ook nog steeds een mogelijkheid dat iemand anders dit was die de eigenaar van Corus wou fucken bijvoorbeeld? En ook mijn gekke fake hack theorie staat in principe nog overeind?

EDIT: de ban bij Illy is nog steeds dezelfde, ook dit hebben we gedubbelcheckt om zeker te zijn en hiervan kregen we een screenshot te zien om 11:43.
Hij stond er tog bij jongens
 
Reactiescore
92
Deze wereld wordt sneuer met de dag, wij kwamen er ook vandaag achter dat 1 van onze co’s dit heeft gedaan achter onze rug om. Gelukkig was support zo vrij om ons te helpen met degene te vinden die hier verantwoordelijk voor is. Onze ban is verlengd en we hebben onmiddelijk het wachtwoord veranderd en afscheid genomen van deze co, zelfs al was het een smerige actie van Derl, deze actie is nog smeriger zo niet viezer. Ik heb net geprobeerd om contact op te nemen met Coruscant namens account Illy om onze excuses aan te bieden voor het wangedrag van 1 van onze co’s, niet gelukt maar ben nog steeds bereid dit te doen, aangezien we hier zelf een enorm bittere nasmaak aan overhouden. Zeker omdat dit dezelfde persoon is die uberhaupt de desbetreffende PM stuurde waar uiteindelijk ons een ban voor werd aangenaaid.

Ik heb verder geen behoefte om met namen te gaan smijten hier maar ik vind dat wanneer deze persoon zelf mans genoeg is om zo’n actie te plegen hij hier zelf zich mag komen verantwoorden. Gadverdamme, het kan er bijna allemaal niet zieliger op worden.

Voor jouw wil ik mijn excuses ook wel aanbieden voor die ban.
Zeker omdat dit hellemaal ontploft is.
Ik heb zonder na denken gewoon rechtstreeks op dat teken geduwd.

Toen ben ik er mee naar leiding gegaan en ezra zei letterlijk om het gwn te negeren.
Ik prate ook nog met team did , die vonden ook dat ik het beter niet kon doen.
Maar toen was het al te laat.
Ik kreeg spijt van de actie zonder overleg maar door dat er geen ticket was kon ik het ook niet meer annuleren.

Ik besef ook dat het een heel lullige manier is om een ban te hebben.
Zeker naar een account toe dat het niet verdiend.

Moest ik het opnieuw tegen komen met de kennis vanaf nu zou het dus niet meer doen.
Maar de schade is gedaan , komt ook verder uit pure frustraties wat er gebeurd is in core met heerlijk en zo.
Dit mag geen excuus zijn maar daar heeft het wel mee te maken.
 
Reactiescore
372
Voor jouw wil ik mijn excuses ook wel aanbieden voor die ban.
Zeker omdat dit hellemaal ontploft is.
Ik heb zonder na denken gewoon rechtstreeks op dat teken geduwd.

Toen ben ik er mee naar leiding gegaan en ezra zei letterlijk om het gwn te negeren.
Ik prate ook nog met team did , die vonden ook dat ik het beter niet kon doen.
Maar toen was het al te laat.
Ik kreeg spijt van de actie zonder overleg maar door dat er geen ticket was kon ik het ook niet meer annuleren.

Ik besef ook dat het een heel lullige manier is om een ban te hebben.
Zeker naar een account toe dat het niet verdiend.

Moest ik het opnieuw tegen komen met de kennis vanaf nu zou het dus niet meer doen.
Maar de schade is gedaan , komt ook verder uit pure frustraties wat er gebeurd is in core met heerlijk en zo.
Dit mag geen excuus zijn maar daar heeft het wel mee te maken.

Bedankt voor je confession, beetje te laat en het heeft helaas erg veel teweeg gebracht, maar ik respecteer je dat je jezelf alsnog op die manier uitspreekt. Het is alleen jammer dat dat nu pas is en de hele wereld nu al op z’n gat ligt en er nog steeds gewoon flink dorpen worden gesnoept.

Na die actie en ook deze van 1 van mijn co’s gaat W74 alsnog de boeken in, alleen dan als de meest trieste wereld die ooit heeft bestaan.
 
Reactiescore
571
Ik keur de actie van theripper zeker niet goed. Het is zelfs erger dan dat reporten van een pm.
Wat ik alleen niet snap is als jij echt spijt had van je report, waarom kiezen jullie er dan toch voor om massaal aan te vallen?
 
Reactiescore
1.363
Bedankt voor je confession, beetje te laat en het heeft helaas erg veel teweeg gebracht, maar ik respecteer je dat je jezelf alsnog op die manier uitspreekt. Het is alleen jammer dat dat nu pas is en de hele wereld nu al op z’n gat ligt en er nog steeds gewoon flink dorpen worden gesnoept.

Na die actie en ook deze van 1 van mijn co’s gaat W74 alsnog de boeken in, alleen dan als de meest trieste wereld die ooit heeft bestaan.
Moet jammer genoeg zeggen dat het erger lijkt, omdat deze werelden veel kleinschaliger zijn maatje.
Moet je eens bijvoorbeeld kijken wat er allemaal op casual 1 of veeel eerdere werelden allemaal gebeurd is.. Dan is dit ook wel een beetje peulenschil :p.
 
Reactiescore
152
Moet jammer genoeg zeggen dat het erger lijkt, omdat deze werelden veel kleinschaliger zijn maatje.
Moet je eens bijvoorbeeld kijken wat er allemaal op casual 1 of veeel eerdere werelden allemaal gebeurd is.. Dan is dit ook wel een beetje peulenschil :p.

Achjah, w70 ging ook de boeken in als 1 van de trieste werelden ooit (massa delete na vieze praktijken), evenals w67 (katas) tegen deze zelfde spelers, dus dit is een aardig patroon. Hoop alleen dat ze deze niet winnen door al dat gekut.
 
Reactiescore
1.363
Achjah, w70 ging ook de boeken in als 1 van de trieste werelden ooit (massa delete na vieze praktijken), evenals w67 (katas) tegen deze zelfde spelers, dus dit is een aardig patroon. Hoop alleen dat ze deze niet winnen door al dat gekut.
Klopt :p. Wel jammer dat steeds de zelfde mensen betrokken zijn en dat ze nog steeds niet eerlijk willen spelen.. (wat voor hun gevoel misschien wel ''eerlijk'' is, maar gewoon domweg dom is.)
Zonde en noob.. Sws dat hele reporten vind ik maar raar en al die kinderachtige bans en waarschuwingen, zo kinderachtig zijn ze hier opt af ook.. 1 woordje verkeerd en je krijgt meteen een waarschuwing, komop zeg. Wannabe moraalridders/janknoobs noem je dat. Zou tbh als Jamie zijnde gewoon die uni blijven uppen, krijgen ze mooi een koekje van eigen deeg en gaan ze lekker inzien dat wat ze gedaan hebben gewoon ook tegen hun gedaan kan worden. (krijg waarschijnlijk veel haat met deze lap tekst, maar idc, zijn gewoon de feiten).
 
Reactiescore
92
Ik keur de actie van theripper zeker niet goed. Het is zelfs erger dan dat reporten van een pm.
Wat ik alleen niet snap is als jij echt spijt had van je report, waarom kiezen jullie er dan toch voor om massaal aan te vallen?
Ik heb sinds de nacht van de ban niet meer gelogd om men eigen account.
Ik ben ook uit de planet chat gegaan.
Ik heb wel geteld 1 edeltrein gestuurd dus hoef je niet aan mij te vragen.

Laat ons zeggen dat het komt omdat het zo een trieste wereld is en zo veel haat tussen elkaar is en nu planet fix terug pakt direct naar uni word gepakt.
Ik ben er zeker van dat jullie omgekeerd ook gewoon hadden geedeld.
Dat hebben jullie bewezen met alle acties aan de core midgame.
Illegale cf s niet afgeven hebben wij de uni nooit genoemd.
Onze leiders zochten andere oplossingen.
Maar het uni verhaal komt wel door fix , naar aanleiding van klopt maar of je dan kiest om de uni te uppen is nog steeds je eigen keuze.
Hopelijk komt er gewoon nooit nog een uni wereld.

Ik weet 1 ding als ik tw stats zie ben in zeker van dat illy al veel meer dorpen kon verloren zijn.
We hadden over de 200 edels klaar staan tegen illy dus wees gerust dat als er werd door gedaan het nog erger ging geweest zijn.
 
Reactiescore
92
Klopt :p. Wel jammer dat steeds de zelfde mensen betrokken zijn en dat ze nog steeds niet eerlijk willen spelen.. (wat voor hun gevoel misschien wel ''eerlijk'' is, maar gewoon domweg dom is.)
Zonde en noob.. Sws dat hele reporten vind ik maar raar en al die kinderachtige bans en waarschuwingen, zo kinderachtig zijn ze hier opt af ook.. 1 woordje verkeerd en je krijgt meteen een waarschuwing, komop zeg. Wannabe moraalridders/janknoobs noem je dat. Zou tbh als Jamie zijnde gewoon die uni blijven uppen, krijgen ze mooi een koekje van eigen deeg en gaan ze lekker inzien dat wat ze gedaan hebben gewoon ook tegen hun gedaan kan worden. (krijg waarschijnlijk veel haat met deze lap tekst, maar idc, zijn gewoon de feiten).
Zet je andere bril maar eens op want wat fix gedaan heeft zie je weer niet.
Over w70 ga je echt aanhalen dat dat vies spel was ?
Een time bot gebruiken verdiend gewoon een zwaardere straf dan 3 dagen.
Tw volgde hier zijn eigen regels niet en dat hebben wij aangekaart niet meer of minder.
Regels zijn er voor iets.
Ondertussen is ook toegeven dat die time bot gebruikt is.
Dus haal w70 niet boven als je zitten botten hebt verdien je gwn om van de wereldkaart te verdwijnen.
 
Reactiescore
571
Er is imo geen onderscheid tussen een beetje edelen of veel.

Stel dat theripper nu troepen uit 2 dorpen had weg gestuurd i.p.v. een stuk meer. Zou dat uitmaken voor jullie? Beide zijn gewoon fout en moet je niet willen doen.

Ik vind het jammer voor de rest van team ily dat hun account nu slachtoffer is geworden door 1 persoon.

Deze wereld moet gewoon asap afgelopen zijn. Wie er ook wint, w74 maakt echt niks uit.
 
Reactiescore
92
Er is imo geen onderscheid tussen een beetje edelen of veel.

Stel dat theripper nu troepen uit 2 dorpen had weg gestuurd i.p.v. een stuk meer. Zou dat uitmaken voor jullie? Beide zijn gewoon fout en moet je niet willen doen.

Ik vind het jammer voor de rest van team ily dat hun account nu slachtoffer is geworden door 1 persoon.

Deze wereld moet gewoon asap afgelopen zijn. Wie er ook wint, w74 maakt echt niks uit.
Het is wel degelijk een verschil.
Maar je blijft het gedaan hebben klopt.
Ik volg je wel in team illy , ze worden slochtoffer van 1 co en wat fix allemaal geflikt heeft.
 
Reactiescore
7.918
Derl, de enige reden waarom je nu 'sorry' zegt en in de slachtofferrol kruipt is omdat je plan backfired gezien Fix een unirush doet. Dit is puur een poging om Planet te laten winnen in de hoop dat Fix ermee zou stoppen. Bezint eer ge begint.
 
Reactiescore
1.752
Hij stond er tog bij jongens
Op het moment van dat bericht plaatsen stond er een slotje maar die was nog steeds voor de report van de pm. Ondertussen weten we helaas dat deze ban verlengd is door de trieste actie van TheRipper.
 
Bovenaan