Top/Flopstammen

Reactiescore
5.693
Ik vond het woordgrapje wel goed
 
Reactiescore
2.386
Is goed ;) Nu snap ik beter, zo krijg je miscommunicatie. PS: Moto begon vanmorgen ook gewoon met illegale BB edelen en wilt maar geen bewijs aanleveren waarom een situatie legaal zou zijn van die legale CF. Doet bewering maar wilt 0 bewijs tonen.
Waarom praat jij in naam van AT? Die kunnen het zelf wel oplossen lijkt me.
 
Reactiescore
1.647
Waarom praat jij in naam van AT? Die kunnen het zelf wel oplossen lijkt me.

Omdat ik graag de feiten ken? Ik ben na gaan vragen wat daar gebeurde, je stamgenoot begon over situatie en ik reageer daarom. JIj wilt het niet doen begreep ik?
 
Reactiescore
2.386
Ik heb vandaag bitter weinig zin inderdaad. Als het een illegale was, krijgen ze hem terug. En verder van de rest moet je je bek houden Justin?
 
Reactiescore
447
Dat is niet illegaal clusterfucken lol. Dit is op 76 ook weer gebeurd en gebeurd altijd wel op een wereld. Is het leuk, nee niet echt nee. Is het taktisch, ja, illegaal? Nee.

Stamspeler neemt dorp over van stamspeler die weggespeeld is, is gewoon een intern. Deze discussie is al een vaker voorgekomen en zal mijn antwoord van daar dan ook weer overnemen hier:


Dit geldt ook gewoon in dit geval.

Om dan barbarendorpen te gaan edelen, wat gewoon 100% illegaal clusterfucken is, is gewoon typerend.
Het is iets anders dan een mb van een actief acc edelen of van een acc dat bijna weg is.

Mvg,
Neutrale lezer
 
Reactiescore
2.386
Het is iets anders dan een mb van een actief acc edelen of van een acc dat bijna weg is.

Mvg,
Neutrale lezer
Robbe, Diabolus is MB van geenpala, NIET The Plague Doctor. Gelieve dus je mening te herzien als neutrale lezer.

Kijk en daarom is deze discussie dus te idioot voor woorden. 24/7 vraagt aan 10 mensen om een mening en krijgt 8x 'illegaal' te horen, enkel en alleen omdat ze het hele verhaal niet kunnen vertellen.
 
Reactiescore
1.647
Net goed gesprek gehad tussen @Against All Odds en mezelf en CF word teruggegeven door Tides en 24/7 staat alle BB af. Uitvoer staat op morgen. Geen nieuwe zullen ook gepakt worden door beide partijen. Ook intenties en basis uitgesproken voor nieuwe wereldafspraken op basis hoe 24/7 hier tegenover staat.

Word vervolgd, blij met de houding van een leider in Tides en degene is die de volwassene is dit keer. Zal niet vergeten worden. Je kan niet allemaal dezelfde mening over iets hebben maar soms moet je je trots opzij zetten voor grotere belang. Hopelijk leren mensen in 24/7 en Tides hier ook van.
 
Reactiescore
447
Robbe, Diabolus is MB van geenpala, NIET The Plague Doctor. Gelieve dus je mening te herzien als neutrale lezer.

Kijk en daarom is deze discussie dus te idioot voor woorden. 24/7 vraagt aan 10 mensen om een mening en krijgt 8x 'illegaal' te horen, enkel en alleen omdat ze het hele verhaal niet kunnen vertellen.
Mening herzien, 24/7 sucked
 
Reactiescore
5.693
Complimenten voor de aardige snipes vanuit Banaan, al vraag ik mij af of er buiten dat veel gebeurd is. Iemand die ons een kijkje kan geven over hoe deze massa bij 24/7 verliep? In ieder geval eindelijk weer eens actie! Dank aan Tides en 24/7!
 
Reactiescore
43
Complimenten voor de aardige snipes vanuit Banaan, al vraag ik mij af of er buiten dat veel gebeurd is. Iemand die ons een kijkje kan geven over hoe deze massa bij 24/7 verliep? In ieder geval eindelijk weer eens actie! Dank aan Tides en 24/7!

Gezien het aantal dorpen wat verloren is kan daar wel uit opgemaakt worden dat er niet zo deftig verdedigd is. De organisatie stond helaas niet zoals het had gemoeten op sommige plekken. Nu alles weer goed zetten en reorganisren voor een eventuele tweede wave vanuit tides. Complimenten naar tides en voor ons is er weer werk aan de winkel om in toekomstige massa's beter weerstand te bieden dan gisteren.
 
Reactiescore
1.647
Gezien het aantal dorpen wat verloren is kan daar wel uit opgemaakt worden dat er niet zo deftig verdedigd is. De organisatie stond helaas niet zoals het had gemoeten op sommige plekken. Nu alles weer goed zetten en reorganisren voor een eventuele tweede wave vanuit tides. Complimenten naar tides en voor ons is er weer werk aan de winkel om in toekomstige massa's beter weerstand te bieden dan gisteren.

Zo erg in slaap gesust laatste weken dat dit inderdaad welkome opsteker was

Net aangevallen op Banaan en dat account gedaan wat kon tegen overmacht. Jekkeuh, Alexander nooit seconde problemen geweest en een dikke flop van Kaars waar lering uit word getrokken en hard ingegrepen gaat worden. Al met al harde les, maar beter één die je nu leert als in de end game
 
Reactiescore
1.380
Zo erg in slaap gesust laatste weken dat dit inderdaad welkome opsteker was

Net aangevallen op Banaan en dat account gedaan wat kon tegen overmacht. Jekkeuh, Alexander nooit seconde problemen geweest en een dikke flop van Kaars waar lering uit word getrokken en hard ingegrepen gaat worden. Al met al harde les, maar beter één die je nu leert als in de end game

Jekkeuh en Alexander waren ook totaal geen target. Hoezo overmacht? We zijn net zo groot of zo goed als dus overmacht is het niet. Dat er totaal geen os bij Bananen was is wel heel slecht als stam zijnde. Dat er netjes gedeft is op Bananen? Ja dat account heeft zich prima verweerd.

Account Kaars? Wat is daar gebeurd? Is Patrick gaan runnen net zoals op W71? Daar is serieus niks gedaan en hij wou zo graag actie hebben. Dan krijgt ie actie is hij er gewoon niet.

Al met al een mooie stammassa van Tides en lekker samengewerkt. Op naar de volgende.
 
Reactiescore
1.647
Jekkeuh en Alexander waren ook totaal geen target. Hoezo overmacht? We zijn net zo groot of zo goed als dus overmacht is het niet. Dat er totaal geen os bij Bananen was is wel heel slecht als stam zijnde. Dat er netjes gedeft is op Bananen? Ja dat account heeft zich prima verweerd.

Account Kaars? Wat is daar gebeurd? Is Patrick gaan runnen net zoals op W71? Daar is serieus niks gedaan en hij wou zo graag actie hebben. Dan krijgt ie actie is hij er gewoon niet.

Al met al een mooie stammassa van Tides en lekker samengewerkt. Op naar de volgende.

Deffen praat je over overmacht, als fronters samen 10x zo groot zijn als front account dan spreek je van overmacht. Omdat niet alles zo gestacked kan worden door de stam dat het 15+ clears houd zoals sommige dorpen maakt het lastig verhaal voor zo'n kleiner account. Buren krijgen ook inc, ondanks misschien niet echte targets waren kregen ze toch nog genoeg clears over de vloer en edels.
 
Bovenaan