Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
736
Maar even ter zake, wat boeit het wie hier welk level als eerste had? Het is gewoon een actie reactie, ongeacht wie begonnen is. Echter, beide partijen dienen gewoon te stoppen, het voorval met Illy op te lossen. Kunnen we daarna deze wereld gewoon mooi afsluiten.
 
Reactiescore
0
6o6kshnjb2wx.gif

Somt het hele af verhaal eigenlijk op langs alle kanten.
Bravo iedereen .
Welke show is het? Thuis, familie, sturm der liebe, The Bold and the Beautiful?
 
Reactiescore
1.647
Situatie nu in de gesprekken zijn het volgende:

Fix leiding wilt pas praten als aanvallen op Illy stoppen, Plannet leiding als Fix leiding garantie geeft dat de stam doorspeelt en dit niet enkel tijdrekken is, ook dat er zware sancties komen voor de hacker.

Hierin krijgen beide leidingen 0 op het request van de andere
 

Deleted User - 487957162

Guest
Het is vrij simpel hé. Ondanks dat ik de actie van Derl ook dermate dom vind, en tbh niet snap hoe Laurens ervoor in de bres springt maar allé, heeft Fix nou ook niet echt goodwill getoond met die cfs hè? Ik bedoel, stel dat ik nou een planet speler was, waarom zou ik dan enigszins Caren voor de Fix? Jullie gunfactor was zero en nu is planets gunfactor zero. Beide partijen hebben ervoor gezorgd dat jullie de wereld voor elkaar kut hebben gemaakt. Echt compleet debiel gewoon. Begin met een schone lei of Kata elkaar en of uni rush en be done with it.

Meester heeft gesproken.
 
Reactiescore
166
Puur om het netjes te houden, zonder ook maar wereldafspraken te benoemen kwam Fix met deze statement los van wat Planet zou doen:


"Wat het doel is van deze verklaring spreekt voor zich. Maar sommige mensen leven soms in hun eigen wereldje en dan gaat men weer zaniken om bepaalde zaken. Hierbij willen we jullie dus veel succes wensen en er op wijzen dat wij ons met een morele oorlog bezighouden. Wanneer jullie immoreel beginnen te spelen, kunnen wij het ook. Maar wij zullen niet de stam zijn die uit zichzelf de universiteit zal gaan uppen wanneer de 66% dominantie niet is behaald, wij zullen niet de stam zijn die buiten de muren, torens en verzamelplaatsen nog meer kapot zal katapulteren, wij zullen niet de stam zijn die niet legitieme clusterfucks zal gaan pakken en wij zullen tot slot ook niet de stam zijn die zelf allianties aangaan in de vijandelijke rug van Planet. Wij hopen dat Planet zich hier ook in kan vinden zonder alle overige idiote eisen."

Jullie zijn wel lekker bezig dus!
 
Reactiescore
106

Sommigen vergeten inderdaad dat dit een spel is en dat dit plezier zou moeten geven. Maar het toxic gehalte is zo hoog geworden. Ik was terug gekomen naar tribalwars voor een beetje plezier en de community. Maar daar blijft bijna niets van over. Over elke aanval, veroverd dorp, stamwisseling etc moet iedereen maar steeds klagen en klagen en klagen. Stop eens allemaal met naar het AF te komen en speel het spel zoals het moet gespeeld worden. Dit wil zeggen met tactiek, sterke onderlinge banden en veel plezier.
Ik heb enorm veel respect voor de leiding en alle mensen er rond die met al dit gejank toch nog verder inzet blijven tonen. Maar het zou helemaal niet zo moeten gaan.

Hoe je het nu draait of keert. Wie nu ook wint. Het blijft een achievment op een virtueel spel. Daarom niet nietszeggend. Maar het blijft de bedoeling dat je er plezier in beleeft. Zo een wereldwinst brengt je echt niet verder in het leven hoor. En als je er dan al geen plezier aan hebt. Waarom doe je het dan nog?

Kan iedereen hier eens over nadenken?

Danku en dag.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Situatie nu in de gesprekken zijn het volgende:

Fix leiding wilt pas praten als aanvallen op Illy stoppen, Plannet leiding als Fix leiding garantie geeft dat de stam doorspeelt en dit niet enkel tijdrekken is, ook dat er zware sancties komen voor de hacker.

Hierin krijgen beide leidingen 0 op het request van de andere
Dit is precies hoe het zit. Voordat ik onderhandel wil ik eerst dat het account Illy niet meer aangevallen wordt. Oproepen die door bepaalde leiders gedaan zijn om los te gaan op Illy kan ik niet bepaald waarderen.
Zonder dat daar iets voor geregeld wordt onderhandel ik nergens over dus de bal ligt bij jullie leiding.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Lekker slachtofferrol induiken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Misschien is je gang van aanpak verkeerd en moet je juist wel snel gaan onderhandelen om de eventuele aanvallen op illy te stoppen :biggrin: Nu laat je namelijk je stamgenoot in de steek + initieer je een unirush tegen de wereldafspraken die je laat doorgaan terwijl er hoogstwaarschijnlijk een hacker in je stam zit. Want hoe je het draait of keert, een account rapporteren -hoe sneu ook- is volstrekt legaal maar de acties van jouw stam niet
 
Reactiescore
1.753
Misschien is je gang van aanpak verkeerd en moet je juist wel snel gaan onderhandelen om de eventuele aanvallen op illy te stoppen :biggrin: Nu laat je namelijk je stamgenoot in de steek + initieer je een unirush tegen de wereldafspraken die je laat doorgaan terwijl er hoogstwaarschijnlijk een hacker in je stam zit. Want hoe je het draait of keert, een account rapporteren -hoe sneu ook- is volstrekt legaal maar de acties van jouw stam niet
Deze ochtend om 6:44 stuurde Corus naar holycow "Als goed is, is nu een account buiten Illy met een ban".

Om 11:42 maakt een speler van panda deze screen van het Ledenoverzicht van de stam:
unknown-1.png

Het hacker verhaal kunnen we bij deze hopelijk achter ons laten? Tenzij jullie effectief bevestiging hebben dat dit iemand uit F!x was, in dat geval zie ik dit heel graag verschijnen.
Het is ook nog steeds een mogelijkheid dat iemand anders dit was die de eigenaar van Corus wou fucken bijvoorbeeld? En ook mijn gekke fake hack theorie staat in principe nog overeind?

EDIT: de ban bij Illy is nog steeds dezelfde, ook dit hebben we gedubbelcheckt om zeker te zijn en hiervan kregen we een screenshot te zien om 11:43.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.600
Is zo’n uni wereld wel eens goed geëindigd eigelijk?
 
Reactiescore
766
Het leukste is dat er oprecht wordt gedaan alsof er een hacker is. Fucking tribalwars wachtwoorden slingeren in het rond, helemaal met de nieuwe tactiek van account hoppen. Ik ken persoonlijk al een stuk of 5-10 man die op Corus konden loggen of het ww weten/wisten.
 
Reactiescore
151
Het leukste is dat er oprecht wordt gedaan alsof er een hacker is. Fucking tribalwars wachtwoorden slingeren in het rond, helemaal met de nieuwe tactiek van account hoppen. Ik ken persoonlijk al een stuk of 5-10 man die op Corus konden loggen of het ww weten/wisten.

Kzou dat gewoon hacken noemen om eerlijk te zijn. Niemand in deze game die echt wordt gepakt op computerinbraak of een keylogger specifiek voor tribalwars (al is dit ook niet belachelijk moeilijk te doen gezien mensen allerlei externe scripts gebruiken zonder zeker te weten wat ze doen).
 
Reactiescore
766
Kzou dat gewoon hacken noemen om eerlijk te zijn. Niemand in deze game die echt wordt gepakt op computerinbraak of een keylogger specifiek voor tribalwars (al is dit ook niet belachelijk moeilijk te doen gezien mensen allerlei externe scripts gebruiken zonder zeker te weten wat ze doen).
Dus overdrijf het niet zo en ga na wie er konden loggen.
 
Bovenaan