Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
2.477
Vraagje naar iedereen. Is er ooit al een universiteitswereld gespeeld op de mannier waarop hij gedesigned is ?
2x, nu 3x, geresulteerd in een uni-rush (van de 3 uni-werelden)
 
Reactiescore
736
Deze wereld word alsmaar leuker.
 
Reactiescore
216
Ik speelde laatste maand bij Dylan - Repelsteeltje, kan je hem gerust even vragen :)
 
Reactiescore
736
Jammer want ie is net klaar?

Zou echt schandalig zijn. Ik ken niet alle feiten over het voorval, dus daar doe ik geen enkele uitspraak over. Zou het desondanks wel kneitertje kut vinden als deze wereld in een unirush eindigt -,-

Zwaar zonde van de tijd geweest.
 
Reactiescore
736
Bedank je stabbende, vuil spelende maatjes maar! Misschien maar beter voor sommige Planet floppers aangezien F!x bijna er aan toe was om te offen en sommigen wss zwaar door de mand waren gevallen. In tegenstelling tot die mislukte massa’s van jullie waar jullie dagen getimed hadden en niks bereikten, noobs.

Ik vind je post veel speculatie bevatten. Ik had oprecht staan popelen om eens wat actie vanuit F!x te zien, iets wat er tot op heden niet is geweest. Daarnaast vind ik het grappig dat je zo zelfverzekerd bent dat er Planet floppers door jullie massa zichtbaar zouden worden, wees nou eens realistisch? Het blijft een 200 ms toren uni wereld.

Of ik mijn 'stabbende, vuil speldende maatjes' moet bedanken weet ik niet. Mijn mening hierin is dat als je gebanned wordt, je hoe dan ook dom bezig bent. Ook al is de reden iets heel kleins, zorg gewoon dat er geen reden is? Dat er gretig gebruik gemaakt wordt om zo een account te slopen is inderdaad niet best.

Daarom hoop ik dat er een goede oplossing komt, dorpen terug en nap lijken me fair. Dan kunnen jullie eindelijk je offensief eens doen, kunnen we zien hoeveel dorpen er verloren gaan :)
 
Reactiescore
1.239

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Bedank je stabbende, vuil spelende maatjes maar! Misschien maar beter voor sommige Planet floppers aangezien F!x bijna er aan toe was om te offen en sommigen wss zwaar door de mand waren gevallen. In tegenstelling tot die mislukte massa’s van jullie waar jullie dagen getimed hadden en niks bereikten, noobs.

Komende van iemand die defensief zwaar door de mand viel tegen ‘noobs die op 400ms timen’ is dit wel pure ironie.

Jeetje zeg. In welke ivoren toren zit jij?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Bedank je stabbende, vuil spelende maatjes maar! Misschien maar beter voor sommige Planet floppers aangezien F!x bijna er aan toe was om te offen en sommigen wss zwaar door de mand waren gevallen. In tegenstelling tot die mislukte massa’s van jullie waar jullie dagen getimed hadden en niks bereikten, noobs.

Ach, alle planet spelers zijn slim genoeg om geen ban te krijgen.
 
Reactiescore
766
Komende van iemand die defensief zwaar door de mand viel tegen ‘noobs die op 400ms timen’ is dit wel pure ironie.

Jeetje zeg. In welke ivoren toren zit jij?
Dat jij met je grote muil überhaupt met zulke kinderen op een account zit is pure ironie. Begint steeds meer op een dikke new-gen noob te lijken jij.
 
Reactiescore
1.239
Komende van iemand die defensief zwaar door de mand viel tegen ‘noobs die op 400ms timen’ is dit wel pure ironie.

Jeetje zeg. In welke ivoren toren zit jij?
ZwAaR dOoR dE mAnD
1607184911956.png
 
Reactiescore
270
Bedank je stabbende, vuil spelende maatjes maar! Misschien maar beter voor sommige Planet floppers aangezien F!x bijna er aan toe was om te offen en sommigen wss zwaar door de mand waren gevallen. In tegenstelling tot die mislukte massa’s van jullie waar jullie dagen getimed hadden en niks bereikten, noobs.

No offence, maar dit is denk ik wel een beetje een bizar statement. Jij dodged niks tijdens een massa en snipde 0 treinen alleen wat recaps en 6 miljoen dodgefouten. TNR staat nu -14 met een cluster vol met cfs? Vorige massa -8 ofzo en die daarvoor -6?
 
Reactiescore
1.239
No offence, maar dit is denk ik wel een beetje een bizar statement. Jij dodged niks tijdens een massa en snipde 0 treinen alleen wat recaps en 6 miljoen dodgefouten. TNR staat nu -14 met een cluster vol met cfs? Vorige massa -8 ofzo en die daarvoor -6?
Gohja hoe er gedeffed is kan ik me niet over uitspreken maar zwaar door de mand vallen doen deze cijfers toch niet vermoeden vind ik. :)
 
Reactiescore
1.239
Ja fair enough, maar illy is geen main target geweest, alleen blitzjes van dorps. Dat was TNR.
I know maar heb het dan ook vooral tegen Dragon. :)

Voor de rest was dit gewoon een zeer saaie kutwereld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat jij met je grote muil überhaupt met zulke kinderen op een account zit is pure ironie. Begint steeds meer op een dikke new-gen noob te lijken jij.

‘Zulke kinderen’. Derl is de hoofdspeler, wou je dat ik hem kickte dan? Ik had de post niet aangegeven, maar hij had het recht en koos ervoor om het te doen.

Stab? Nee. Netjes? Nee. Meer zeg ik er niet over. Ik heb men goodwill al te vaak laten zien hier.
Gohja hoe er gedeffed is kan ik me niet over uitspreken maar zwaar door de mand vallen doen deze cijfers toch niet vermoeden vind ik. :)

Ben je dom of doe je dom? Je mag pas klagen als je goed en foutloos hebt gedeft. Niet als je dorpen verliest en je buurman laat stikken omdat je ego te ver opblaast.
 
Bovenaan