Top/Flopstammen

Reactiescore
290
Gaat 24/7 nou klagen over een driestrijd? Volgens mij zijn jullie bezig met een zieke overmacht te creëren :redface:
Kom je weer met lozen woorden.... Stop nu eens met overal maar omheen te draaien en zeg gewoon is wat je denkt of gehoord hebt.
Buiten dat om Heb je nog totaal niet gereageerd op wat ik net zei? Ben je het misschien met me eens?
Jullie hebben nu al een overmacht met je Ashes/Tides Ownee jullie horen niet bij elkaar maar zetten wel dorpen voor de andere leeg en gooien clears voor elkaar..... Juistem
 
Reactiescore
2.386
Ja damn wow, we voelen ons enorm bedrukt momenteel. Echt deprimerend dat jullie ons zo onderuit P&P'en seg, ik ga maar op delete denk ik phoe ik kan het niet meer aan sorry
 
Reactiescore
290
Ja damn wow, we voelen ons enorm bedrukt momenteel. Echt deprimerend dat jullie ons zo onderuit P&P'en seg, ik ga maar op delete denk ik phoe ik kan het niet meer aan sorry
Ik vind het zoveel humor elke keer dat jij reageert. Dan zie ik de fotos van gesprekken in de stam van jou.... Reacties op Pm's Acties die je met je account uitvoert geweldig oprecht geweldig! Mensen zoals jou maken het spel tenminste nog leuk, en komt er tenminste nog humor bij kijken.
Al zou ik 10.000 euro uit geven deze wereld ik heb dan gelachen en dat mede door jou dankjewel daar voor.

Als er iemand is die alles naar zich toe wil trekken alles op wil eisen en met zijn vingertje kan wijzen... Dan ben jij het wel.

XXX Liefs Bjorn
 
Reactiescore
5.701
Voor de neutrale lezers ff situatieschets: jij beukt mega door een speler heen, hij heeft nog paar mb. Je edelt die speler helemaal weg maar die MB houd 2 dorpen mega diep in je cluster. Mag vijand die niks met jullie onderlinge strijd te maken heeft die dan opeens pakken? Hoe diep of ver hij ook ligt?
Dat is niet illegaal clusterfucken lol. Dit is op 76 ook weer gebeurd en gebeurd altijd wel op een wereld. Is het leuk, nee niet echt nee. Is het taktisch, ja, illegaal? Nee.

Stamspeler neemt dorp over van stamspeler die weggespeeld is, is gewoon een intern. Deze discussie is al een vaker voorgekomen en zal mijn antwoord van daar dan ook weer overnemen hier:
Het is allemaal toch een doodnormaal verschijnsel? Gebeurt al werelden lang, accounts worden weggeknald en blijven rondhangen op laag moraal als moraalbunker of worden gebruikt als edelspam dorpen. Deze wereld wordt edelspam bizar OP dmv de looptijden o.a.

Verder, als jullie (knap) een account breken, mogen wij toch zeker wel zelf bepalen hoe we de consequenties oppakken. Of moeten wij toe kijken hoe jullie mooi ieder dorpje overnemen en er maar vanaf blijven omdat anders why not met nadelige consequenties zit?
Dan had je of A. tactischer de laatste dorpen moeten edelen. Of B. Zorgen dat je tot 1 lijn edelt alvorens linies verder te edelen uit angst voor cfs. Of C. Zoals je nu lijkt te doen, afspraken maken met de andere partij.

Btw niet alleen naar Rene gericht, meer als algemeen voor de discussie.

Dit geldt ook gewoon in dit geval.

Om dan barbarendorpen te gaan edelen, wat gewoon 100% illegaal clusterfucken is, is gewoon typerend.
 
Reactiescore
1.647
Dat is niet illegaal clusterfucken lol. Dit is op 76 ook weer gebeurd en gebeurd altijd wel op een wereld. Is het leuk, nee niet echt nee. Is het taktisch, ja, illegaal? Nee.

Stamspeler neemt dorp over van stamspeler die weggespeeld is, is gewoon een intern. Deze discussie is al een vaker voorgekomen en zal mijn antwoord van daar dan ook weer overnemen hier:


Dit geldt ook gewoon in dit geval.

Om dan barbarendorpen te gaan edelen, wat gewoon 100% illegaal clusterfucken is, is gewoon typerend.

Neemt geen stamspeler over van een stamspeler, kan helemaal niet deze wereld. Wij vinden het illegaal (want dit is het bij ons ook) zoals Tides sommige dingen legaal vind en wij moesten met die beslissing leven van Tides, leer dan maar dit keer met de onze te leven. Dit is simpel om terug te draaien maar je snapt zelf wel wat daarvoor moet gebeuren.
 
Reactiescore
1.962
Beetje van de hak op de tak jij? Je gilt 1 ding, word alle hoeken van de kamer gezien en gaat nu volgende roepen, zonder enig idee waar je kenbaar over praat? Wat schattig
Kom je weer met lozen woorden.... Stop nu eens met overal maar omheen te draaien en zeg gewoon is wat je denkt of gehoord hebt.
Buiten dat om Heb je nog totaal niet gereageerd op wat ik net zei? Ben je het misschien met me eens?
Jullie hebben nu al een overmacht met je Ashes/Tides Ownee jullie horen niet bij elkaar maar zetten wel dorpen voor de andere leeg en gooien clears voor elkaar..... Juistem

Waarom denk je dat ik die oneliners gooi? Jullie happen wel aardig dus mijn doel is bereikt :biggrin:
 
Reactiescore
290
Als Tides en 24/7 Nu steeds tegen elkaar bezig waren en je pakt van elkaar hoe diep het ook is een Mber dan is het mooi gespeeld laag maar sterk.
Ga van een mber van een andere stam... die weer in een nadere stam zijn cluster ligt aan edelen heb je daar niks te zoeken... Dat is gewoon een CF zetten want die speler heeft totaal geen betrekking tot ons ??? Die heeft betrekking tot Ashes.. En NIET tot 24/7 of tides
 
Reactiescore
5.701
Neemt geen stamspeler over van een stamspeler, kan helemaal niet deze wereld. Wij vinden het illegaal (want dit is het bij ons ook) zoals Tides sommige dingen legaal vind en wij moesten met die beslissing leven van Tides, leer dan maar dit keer met de onze te leven. Dit is simpel om terug te draaien maar je snapt zelf wel wat daarvoor moet gebeuren.
De desbetreffende MB heeft volgens mij geruime tijd in Tides gezeten, dus is natuurlijk gewoon stamspeler. Vanwege die regel is deze inderdaad gekicked, maar principe blijft hetzelfde.Snap niet hoe je dit wilt vergelijken met gewoon de puurste vorm van illegaal clusterfucken, aka barbs edelen midden in iemands cluster, wat is dit? .PL, .net?
Je clusterfucked hier gewoon in de puurste vorm die er is, als jij daarvoor staat, dan is dat prima. Weten we gelijk met wat voor spelers we te maken hebben.
 
Reactiescore
1.647
De desbetreffende MB heeft volgens mij geruime tijd in Tides gezeten, dus is natuurlijk gewoon stamspeler. Vanwege die regel is deze inderdaad gekicked, maar principe blijft hetzelfde.Snap niet hoe je dit wilt vergelijken met gewoon de puurste vorm van illegaal clusterfucken, aka barbs edelen midden in iemands cluster, wat is dit? .PL, .net?
Je clusterfucked hier gewoon in de puurste vorm die er is, als jij daarvoor staat, dan is dat prima. Weten we gelijk met wat voor spelers we te maken hebben.


Misschien eens je bronnen checken voor komt praten.


 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
De desbetreffende MB heeft volgens mij geruime tijd in Tides gezeten, dus is natuurlijk gewoon stamspeler. Vanwege die regel is deze inderdaad gekicked, maar principe blijft hetzelfde.Snap niet hoe je dit wilt vergelijken met gewoon de puurste vorm van illegaal clusterfucken, aka barbs edelen midden in iemands cluster, wat is dit? .PL, .net?
Je clusterfucked hier gewoon in de puurste vorm die er is, als jij daarvoor staat, dan is dat prima. Weten we gelijk met wat voor spelers we te maken hebben.
Je weet heb je vaak in lijstjes benoemd en het prive tegen je gezegd.... Ik heb oprecht alle respect voor je en vind je een van de beste mensen op t AF etc.
Maar Tides is gewoon door aan het draaien. Tides mag en kan alles doen en alles moet maar goed gevonden worden door de rest van de wereld.
Want bij alles wat er gebeurd wijzen jullie naar iemand waar het aan ligt. Je moet ook is een keer bij jezelf en bij je stamleidinggaan kijken waargaat het fout. Wij hebben pas ook bij onze MB dorpen afgegeven omdat dit *niet* juist zou zijn.
Ik vind het Jammer oprecht jammer dat we al een tijdje zo'n wereld hebben en dit steeds erger word. Want de plezier gaat er door weg.
Tides moet ook eelijk zijn en dan zeggen wie de verabandingen etc zijn
 
Reactiescore
244
De desbetreffende MB heeft volgens mij geruime tijd in Tides gezeten, dus is natuurlijk gewoon stamspeler. Vanwege die regel is deze inderdaad gekicked, maar principe blijft hetzelfde.Snap niet hoe je dit wilt vergelijken met gewoon de puurste vorm van illegaal clusterfucken, aka barbs edelen midden in iemands cluster, wat is dit? .PL, .net?
Je clusterfucked hier gewoon in de puurste vorm die er is, als jij daarvoor staat, dan is dat prima. Weten we gelijk met wat voor spelers we te maken hebben.

Nee dat is net niet het geval en dat is wat het in onze ogen illegaal maakt. Deze morgen bestempelde jullie het nog als iemand die niet bij ons zit is onze vijand maar het gekke is dat er dan wel geen ODA en ODD stijging was en dat dus hetgeen dat het eerder illegaal dan legaal maakt. Ik snap gewoon niet waarom deze grens zo gezocht is. Lijnen waren langs alle partijen mooi aan het worden en er kwam leuke endgame aan. Vind het jammer dat dit zo verneukt wordt door alle partijen. Maarja je ziet het elke wereld opnieuw, een actie-reactie spelletje dat steeds de wereld verziekt.
 
Reactiescore
1.647
Nee dat is net niet het geval en dat is wat het in onze ogen illegaal maakt. Deze morgen bestempelde jullie het nog als iemand die niet bij ons zit is onze vijand maar het gekke is dat er dan wel geen ODA en ODD stijging was en dat dus hetgeen dat het eerder illegaal dan legaal maakt. Ik snap gewoon niet waarom deze grens zo gezocht is. Lijnen waren langs alle partijen mooi aan het worden en er kwam leuke endgame aan. Vind het jammer dat dit zo verneukt wordt door alle partijen. Maarja je ziet het elke wereld opnieuw, een actie-reactie spelletje dat steeds de wereld verziekt.

De speler van wie gepakt is zegt zelf dat het illegaal is maar gedwongen werd door Geenpala xD

Maar wacht.... Geenpala..... die iemand dwingt een dorp af te staan aan Tides .... Dezelfde Geenpala die in Ashes zei niet naar hen te gaan..... Degene die samenwerkte met Plague om dorpen naar Tides te sluizen..... Dezelfde die enkel Def kreeg van At leden als zeker niet zouden over gaan naar Tides of zouden laten internen.... Degene die Def super goedkoop dood liet gaan waarna Tides toevallig die At leden aanvielen terwijl hun Def deels dood was.... De Geenpala die leider is van Ashes.....


Het zou toch niet.....
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.701
Excuus ik had het inderdaad over naveldinges, die nieuwe cfs ken ik de oorsprong niet van en baseer ik mij op subjectieve meningen in de stamchat. Overigens waren mijn voorgaande posts dan ook specifiek over navel en niet over andere beweerde clusterfucks vanuit tides.

Ik zal ze eens onderzoeken en dan kom ik terug op jullie en je post met 1miljard puntjes tussen je zinnen.
 
Reactiescore
1.647
Excuus ik had het inderdaad over naveldinges, die nieuwe cfs ken ik de oorsprong niet van en baseer ik mij op subjectieve meningen in de stamchat. Overigens waren mijn voorgaande posts dan ook specifiek over navel en niet over andere beweerde clusterfucks vanuit tides.

Ik zal ze eens onderzoeken en dan kom ik terug op jullie en je post met 1miljard puntjes tussen je zinnen.

Is goed ;) Nu snap ik beter, zo krijg je miscommunicatie. PS: Moto begon vanmorgen ook gewoon met illegale BB edelen en wilt maar geen bewijs aanleveren waarom een situatie legaal zou zijn van die legale CF. Doet bewering maar wilt 0 bewijs tonen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
On topic: 24/7 flop.
 
Bovenaan