Grappenmaak topic w76

Reactiescore
2.433

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
woehahaha 11/10 meme zeer accuraat
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
2.062

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort lawaai en roept: "HALT, WER IST DA". De Belg blaft waarop de bewaker zegt 'ha het is maar een hond'. Als de Nederlander volgt roept de bewaker weer "HALT WIE IS DAS". Antwoord de Nederlander: 'IK BEN OOK EEN HOND'
tenor.gif

rofl.gif

Bron:
 
Reactiescore
429
Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort lawaai en roept: "HALT, WER IST DA". De Belg blaft waarop de bewaker zegt 'ha het is maar een hond'. Als de Nederlander volgt roept de bewaker weer "HALT WIE IS DAS". Antwoord de Nederlander: 'IK BEN OOK EEN HOND'
tenor.gif

rofl.gif

Bron:

Waarom gooide de @Combino Pastasaus een vaas kapot toen hij dit ging posten?

dan ging er tenminste nog iets stuk, want stuk van het lachen gingen de lezers zeker niet
 
Reactiescore
1.770
Waarom gooide de @Combino Pastasaus een vaas kapot toen hij dit ging posten?

dan ging er tenminste nog iets stuk, want stuk van het lachen gingen de lezers zeker niet
waarom moest niemand met zijn wagen naar de garage na het lezen van jouw post?

omdat niemand zich een deuk moest lachen
 
Reactiescore
864
Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort lawaai en roept: "HALT, WER IST DA". De Belg blaft waarop de bewaker zegt 'ha het is maar een hond'. Als de Nederlander volgt roept de bewaker weer "HALT WIE IS DAS". Antwoord de Nederlander: 'IK BEN OOK EEN HOND'
tenor.gif

rofl.gif

Bron:

Wait whut? Een Belgische grap waarbij de Nederlander dom wordt genoemd?? Dat klopt niet!
 
Reactiescore
1.752

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bovenaan