Einde Wereld Awards

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Eigenlijk altijd zeggen mensen over hun oud werelden ''Wat een kut wereld was dat'' en dan denk ik, ach dat is volgends mij elke wereld. Maar 73 brengt t wel naar een nieuwe kut-wereld status hoor.

Ik vond 73 bij vlagen best leuk hoor.

Vooral strijdje met wolves was erg leuk @jojo1002
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Je hebt heel POV en Pit voor je karretje gespannen, ik kan me geen andere grote stam herinneren die er wellicht enigszins toe deed op het wereld toneel.

POV, jazeker. Spread wilde het ook, maar ik was ze voor. Scheelde slechts 2 dagen overigens. Pit voor mijn karretje gespannen? Niet echt, ik had ze liever geslacht. Maarja dan had Spread een gratis wereldwinst gehad. Pit en Imago waren op elkaar aangewezen, of ze dat nou wilde of niet. Daarbij was Pit + Imago nog altijd veel kleiner dan Spread, dus waar zeur je precies over? Dat is zeuren dat het niet eerlijk is als Nederland en België elkaar zouden helpen in een oorlog tegen Duitsland ''omdat het niet meer 1 v 1 is''.

Het gaat er niet om wat je wel of niet wilde, het gaat erom wat je hebt gedaan en dat is samenwerken met zowel Pit als POV. Dat je Pit nog altijd niet erkent als een gelijke zegt overigens genoeg over jou als stamleider.

Nonsense, je mag gewoon kritisch zijn naar je zelf en naar je stamgenoten en naar de vijand. Feit is dat het startteam cabbage (bijvoorbeeld) en veel losse starters Imago voor een deel genekt hebben. Het is ook een feit dat Imago maar één speler verloor en twee raakte beschadigd, daar waar Pit drie volledige accounts verloor - allemaal in één wave en de teams zeer snel opstapten. Daarbij verloor Pit al handenvol dorpen en een heel account bij een kleinschalige Imago blitz waar nog geen 4 accounts bij betrokken waren. Pit kwam al praten dat ''pit zou vallen'' als we door zouden gaan. Ze kwamen zelfs met een plan om 4 accounts naar Imago te laten gaan en de andere 4 naar Spread. Met alle respect voor Pit, maar Pit en Imago waren nooit gelijk. Niet in omvang, niet in ervaring, niet in praktijk. Dat is niet erg, maar wel de waarheid. Net zoals dat Valar en een niettedoen - ondanks dat ze het graag zouden willen - totaal niet mee konden komen ten opzichte van hun buren - op alle vlakken niet.

Guided, TLDR (heeft zich terug geinternd, maar is gewoon gerekt), Cabbage (die enkel nog klein frontje en wat rim heeft), TNP, Wurm en nu zitten we al op 5 volgensmij? Want ja Pit behoort nog altijd tot Imago, ook die discussie hebben we al meermaals gehad. En ik zou me nog altijd schamen als Pit zijnde voor de manier waarop jij je te buiten doet over hen.

Nee je bent enkel ook je punten gaan boosten omdat een ander het ook deed. Je bent geen haar beter daarin? Ik pakte Steven omdat zijn naam laatst naar voren kwam op het forum omtrent vv (vrij recent) en ik jouw naam daar nooit heb gehoord.

Die gasten van pit zaten nooit in mijn stam, ik ben zelfs nooit hun leiding geweest en ik heb zelfs nooit een beslissing over of voor hen gemaakt. Dus vanwaar spreek je mij daarop aan?

Waar zeg ik dat ik een haar beter ben. Laat jij je ruit dagelijks ingooien zonder een steen terug te gooien? Laat jij je account katapulteren en zie je dat met lede oogjes aan? Het is gewoon het actie-reactie principe dat elke wereld weer massaal voorkomt en altijd is de actie - de starter - erger dan de vergelijkbare reactie. Waarom probeer jij mij daarop te veroordelen?

Feit is bovendien dat NTD boven colla staat, met 60 dorpen minder. Hoe ''ben ik dan geen haar beter''?

Get your facts straight men, je bent er te lang uitgeweest lijkt het.

@.MortuaMemoria is overduidelijk de grootste VVer binnen Imago geweest.

Die naam staat voor mij ook vast inderdaad. Daarnaast heb je ook nog prominente (nacht)vv'ers in het beginstadium en een Mien die zieke dagen maakte. Ook schedel en Noire hadden met vlagen leip veel vv-uren en ook op Absurd en jeffrey kon je wat dat betreft altijd rekenen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Geen last van, meeste werelden waar ik gespeeld heb zijn gewoon plezierig geweest en soms is het einde kut, door verkeerde inschattingen, stabjes of banwaves
Op een wereld met KaKaKa spelen is voor vele de natte tw-droom en dat is voor jou niet anders dus gelijk heb je
 
Reactiescore
2.444
Ik vond 73 bij vlagen best leuk hoor.

Vooral strijdje met wolves was erg leuk @jojo1002

Ik heb bij vlagen ook een hele leuke wereld gehad, de wereld met toffe mensen gestart en gedurende de wereld hier meer toffe mensen aan toegevoegd waar ik nu nog veel contact mee heb. Ook een aantal leuke massa's mogen deffen, dat was alweer een vijftal jaar geleden en het aantal uur deffen was anders dan toen haha. Maar al met al kijk ik met veel plezier terug op veel aspecten van deze wereld. Daarbij ook een hele hoop mindere maar goed dat hoort er nu eenmaal bij.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik vond 73 bij vlagen best leuk hoor.

Vooral strijdje met wolves was erg leuk @jojo1002
Ook ik kijk er wel plezierig op terug hoor. Maar Roald zijn moodswings ga ik niet missen... Voor mij was 73 gewoon goed. We hebben naar mijn idee met Spread inderdaad niet de aller moeilijkste weg gekozen, maar goed dat heeft Imago toch ook niet gedaan... Daarbij hebben we veel succesvolle massas gedaan en verwerkt, een leuke en gemotiveerde groep gecreeerd en als ik een aantal Imago spelers mag geloven is er bij ons bij lange na niet zoveel drama geweest als aan de overkant.
 
Reactiescore
972
Ook ik kijk er wel plezierig op terug hoor. Maar Roald zijn moodswings ga ik niet missen... Voor mij was 73 gewoon goed. We hebben naar mijn idee met Spread inderdaad niet de aller moeilijkste weg gekozen, maar goed dat heeft Imago toch ook niet gedaan... Daarbij hebben we veel succesvolle massas gedaan en verwerkt, een leuke en gemotiveerde groep gecreeerd en als ik een aantal Imago spelers mag geloven is er bij ons bij lange na niet zoveel drama geweest als aan de overkant.

Is dat zo? Het verbaasde mij juist hoeveel akkefietjes er waren binnen Spread... Buiten ik die paar keer zwaar gefrustreerd de chat leavede, zoals ik altijd heb gedaan, is er weinig aan de hand geweest binnen Imago?

@.MortuaMemoria is overduidelijk de grootste VVer binnen Imago geweest.

Jij natuurlijk ook he <3

P.S.: kan iemand mij vertellen wie @Power of Knowledge is en waar hij al die onzin fabriceert? Je zou bijna zeggen dat hij deze wereld niet eens gespeeld heeft, zoveel onzin kraamt die uit.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Is dat zo? Het verbaasde mij juist hoeveel akkefietjes er waren binnen Spread... Buiten ik die paar keer zwaar gefrustreerd de chat leavede, zoals ik altijd heb gedaan, is er weinig aan de hand geweest binnen Imago?

Binnen spread waren er op t oude team van NTD in de start na, vrijwel geen akkefietjes. Ja Anton die quitte nadat Lau hem noob noemde dacht ik.... Verder, hoe opmerkelijk ik t zelf ook vind met deze groep plezierige gekkies, was t altijd wel het succes en de motivatie die iedereen met de neuzen dezelfde kant op zette ^^. Heb al eens eerder gezegd dat Fabian en Ezra niet leiders waren die alle stippeltjes uitzette, dat was toch allemaal onderling in goede samenwerking.

En wat betreft Imago heb ik me laten influisteren dat er vaak onenigheden waren, maargoed daar was ik niet zelf bij dus ik hoef/wil dat ook helemaal niet hard maken :p, ook nergens voor nodig.
 
Reactiescore
1.278
Binnen spread waren er op t oude team van NTD in de start na, vrijwel geen akkefietjes. Ja Anton die quitte nadat Lau hem noob noemde dacht ik.... Verder, hoe opmerkelijk ik t zelf ook vind met deze groep plezierige gekkies, was t altijd wel het succes en de motivatie die iedereen met de neuzen dezelfde kant op zette ^^. Heb al eens eerder gezegd dat Fabian en Ezra niet leiders waren die alle stippeltjes uitzette, dat was toch allemaal onderling in goede samenwerking.

En wat betreft Imago heb ik me laten influisteren dat er vaak onenigheden waren, maargoed daar was ik niet zelf bij dus ik hoef/wil dat ook helemaal niet hard maken :p, ook nergens voor nodig.

Hebben wij in dezelfde stam gezeten? Over motivatie en succes overigens zeker waar.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zullen we anders afspreken dat Anarchist van maandag tot woensdag in Imago zit en van donderdag tot zaterdag in Spread. Zondag doen we dan om de week?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zullen we anders afspreken dat Anarchist van maandag tot woensdag in Imago zit en van donderdag tot zaterdag in Spread. Zondag doen we dan om de week?
deal
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zullen we anders afspreken dat Anarchist van maandag tot woensdag in Imago zit en van donderdag tot zaterdag in Spread. Zondag doen we dan om de week?
24ffeee1b26009ea99b421cd2a9332b2.png


Nu even bekijken of melvin zich aan zijn afspraken houdt of een pussss is
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
151
Deze wereld heeft mij nog iets gebracht eigenlijk: Waar ik van huis uit altijd een moraalridder ben geweest, nastrever van wereldregels, afstraffer van pp abusers en mensen die regels negeren (ik kickte zelfs rang 1, 2 en 3 uit mijn w59 stam erom..) en tegenstander van privé scripts en katapulten etcetera, ga ik dat allemaal loslaten. Moraalridder spelen kan heel goed als jouw partij toch al zwaar dominant is op een wereld (zoals bij de easy wins), dan maakt het nadeel wat je haalt uit het niet benutten van verwerpelijke kansen geen verschil. Maar hier op w73 maakte het wel verschil en daar heeft Spread gewoon een streepje gewonnen op Imago. Het niet openen van een uitdagingstopic, het verzwijgen van de premade, het doen alsof Swift en Amen geen banden hadden en de overmatige diplomatiek met de noobstammen die ons massaal lastig vielen had wel degelijk een verschil kunnen maken. Echter was dat niet hoe we het wilde spelen, dus namen we genoegen met ons eigen pad.

Je doet hier een beetje alsof jij in je eentje hebt besloten die accounts te kicken op w59, wat zeker niet waar is. Meer dan de helft van de stam was hier voor. Daar zat je zeker bij en je hebt zeker een rol gehad, maar niet in je eentje.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Je doet hier een beetje alsof jij in je eentje hebt besloten die accounts te kicken op w59, wat zeker niet waar is. Meer dan de helft van de stam was hier voor. Daar zat je zeker bij en je hebt zeker een rol gehad, maar niet in je eentje.

Zeker waar hoor, het was een democratisch besluit - het had nooit gegaan zonder draagvlak in de stam. Maar wel één waarvan ik het zaadje vroegtijdig al plantte, het waren 'mijn regels' die stelselmatig gebroken werden (al ziet ieder met een fair play mindset dat het niet door de beugel kon) en uiteindelijk was ik voor hen de ''klootzak'' die het tot uitvoering bracht (qua mededeling / kick etc). Vandaar mijn taalgebruik zoals in het citaat :)
 
Bovenaan