Einde Wereld Awards

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik wist niet eens dat dit besproken is, zit niet echt meer op Skype. Maar ondanks dat vind ik dat echt geen steekhoudend argument voor het boosten van je OD.

In mijn post bedoelde ik het ook dat het boosten van OD ook een opstapeling van bepaalde factoren is waaronder de eventuele recruit poging van Semper en Anarcist. Maar ondanks dat je er niet je mening over hebt uitgelaten destijds, wat zou je ervan vinden als Semper en Anarchist daadwerkelijk de overstap hadden gemaakt?

Ik heb even een aantal dingen vetgedrukt, zou je deze wat kunnen verduidelijken met feiten danwel feitelijke gebeurtenissen?

Dit fenomeen is gelekt door bepaalde Imago/Pit leden die het hier oneens mee waren. Ik denk dat niemand gaat ontkennen dat dit heeft plaatsgevonden. Anders hoor ik graag anders. Zelf had ik het zeer betreurt als we Spread niet met het clubje dat er nu in zit waren geeindigd. Zo wel Semper als Anarchist zijn 2 accounts die zeker veel hebben bijgedragen aan het succes van Spread, net als andere accounts binnen Spread.
 
Reactiescore
1.226
Dit fenomeen is gelekt door bepaalde Imago/Pit leden die het hier oneens mee waren. Ik denk dat niemand gaat ontkennen dat dit heeft plaatsgevonden.

Over welke tijd praten we hier? Ik heb het destijds Roald nog op de man af gevraagd of de leiding gesprekken had met Anarchist en hij vertelde mij dat dit niet het geval was, en ik heb eerlijk gezegd nog geen reden gehad om aan Roald zijn eerlijkheid te twijfelen. Wellicht dat het daarna alsnog plaatsgevonden heeft. Dus ik ben dan wel even benieuwd over welke tijd (qua datum) jij het hebt.
 
Reactiescore
1.365
Wat is er dan gebeurd volgens jullie? Een gesprek in de Imago chat? Of een gesprek tussen leiding Imago en Anarchist?
Wss gewoon een ''troll'' met een uitnodiging en een screenshot gemaakt om lekker t bloed te laten koken, je weet wel :p.
Maarja, beter (als die uitnodigingen er nog staan) trekt Roald ze gewoon in. En gaan we gewoon rustig deze wereld af laten lopen..
 

Deleted User - 487957763

Guest
Over welke tijd praten we hier? Ik heb het destijds Roald nog op de man af gevraagd of de leiding gesprekken had met Anarchist en hij vertelde mij dat dit niet het geval was, en ik heb eerlijk gezegd nog geen reden gehad om aan Roald zijn eerlijkheid te twijfelen. Wellicht dat het daarna alsnog plaatsgevonden heeft. Dus ik ben dan wel even benieuwd over welke tijd (qua datum) jij het hebt.
Volgens mij rond 16 november. 686AE7DA-3AAE-4BC2-A34E-43B2276D380A.jpeg
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Over welke tijd praten we hier? Ik heb het destijds Roald nog op de man af gevraagd of de leiding gesprekken had met Anarchist en hij vertelde mij dat dit niet het geval was, en ik heb eerlijk gezegd nog geen reden gehad om aan Roald zijn eerlijkheid te twijfelen. Wellicht dat het daarna alsnog plaatsgevonden heeft. Dus ik ben dan wel even benieuwd over welke tijd (qua datum) jij het hebt.

Zoals Ezra hierboven aangeeft was ongeveer 2,5 week geleden. Ik heb het gehoord van meerdere Imago leden en ik heb nog duidelijk gevraagd of het geen troll was want ik kon zelf eerst ook niet mijn ogen geloven dat Imago tot zoiets in staat zou kunnen zijn.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Oh het gaat alleen om een in-game invite, wat een ophef :redface:

Lees mijn berichten is goed en die van Mats hierboven. Snap niet waarom je zo een lage actie wil begataliseren. Hebben de woorden van Roald je gister zo geraakt?
 
Reactiescore
1.892
In mijn post bedoelde ik het ook dat het boosten van OD ook een opstapeling van bepaalde factoren is waaronder de eventuele recruit poging van Semper en Anarcist. Maar ondanks dat je er niet je mening over hebt uitgelaten destijds, wat zou je ervan vinden als Semper en Anarchist daadwerkelijk de overstap hadden gemaakt?
Eerlijk gezegd zou het mij bar weinig interesseren. Als het überhaupt zover zou zijn gekomen zegt dat meer over Spread dan over Imago.
 
Reactiescore
1.226
Lees mijn berichten is goed en die van Mats hierboven.

Het enige wat ik zie is dat er een invite gestuurd is(foto van Ezra). Ik had je al gevraagd of je dingen wat kon verduidelijken en toen begon je weer over dingen die je "gehoord" had en je praat over "meerdere imago leden", dat soort vaagheden kan ik niet zoveel mee, laat staan er een mening over vormen. Daarbij zegt iemand uit Spread dat het dus blijkbaar wel om een troll ging?

Verder interesseert het me ook niet zoveel aangezien zojuist bevestigd is dat niet over het tijdperk ging dat ik het gesprek had met Roald en daar ging het mij vooral om.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@Ezra the King Zomaar privégesprekken publiceren op het AF, dat vind ik niet zo netjes hoor!!!!!
Ik hoorde overigens iets over dat Imago Anarchist wilde rekruteren en logde voor de lol eens in, zag toen die invite en stuurde dat door, weet niet wat 't verhaal verder is.
 

Deleted User - 487957763

Guest
@Ezra the King Zomaar privégesprekken publiceren op het AF, dat vind ik niet zo netjes hoor!!!!!
Ik hoorde overigens iets over dat Imago Anarchist wilde rekruteren en logde voor de lol eens in, zag toen die invite en stuurde dat door, weet niet wat 't verhaal verder is.
!!!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het enige wat ik zie is dat er een invite gestuurd is(foto van Ezra). Ik had je al gevraagd of je dingen wat kon verduidelijken en toen begon je weer over dingen die je "gehoord" had en je praat over "meerdere imago leden", dat soort vaagheden kan ik niet zoveel mee, laat staan er een mening over vormen. Daarbij zegt iemand uit Spread dat het dus blijkbaar wel om een troll ging?

Verder interesseert het me ook niet zoveel aangezien zojuist bevestigd is dat niet over het tijdperk ging dat ik het gesprek had met Roald en daar ging het mij vooral om.

Sorry dat mijn berichten blijkbaar onduidelijk waren voor je, misschien voor het vervolg handig als je ze meerdere keren leest. Daarbijkomend misschien wouden sommige bronnen van mij anoniem blijven? Ik post hier geen screenshots tegen de wil in van mensen. En als mijn beweringen niet zouden kloppen (wat ze dus wel doen zie hieronder) dan zou het toch wel ontkracht worden.
Niet alleen om een in-game invite, meerdere uit imago waren hier serieus over.

Het is een P&P forum en net als jij maak ik daar gewoon gebruik van.
 
Reactiescore
1.226
Sorry dat mijn berichten blijkbaar onduidelijk waren voor je, misschien voor het vervolg handig als je ze meerdere keren leest.

Het is niet zo dat als ik ze meerdere keren lees dat dingen zoals "heb ik gehoord" en "meerdere mensen" veranderen in iets concreets. Maar fair enough je bent zuinig op je bronnen, altijd goed!

Het is een P&P forum en net als jij maak ik daar gewoon gebruik van.

Ooohhh dit is P&P, had dat even in het begin verteld :tongue:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
2.064
Ik geef jullie allemaal corona
 
Reactiescore
1.365
Bram = gerekt hoorde ik
 
Reactiescore
1.278
Het is een P&P forum en net als jij maak ik daar gewoon gebruik van.

Mats valt je met deze reactie juist bij...

Had voor de rest wel een interessante wending geweest. Veel denken alles maar te kunnen en mogen, omdat niemand toch een winnende stam wil breken.
Herken hiervan wel iets terug in een eerder conflict. :oops:

Eerder op de wereld ging er overigens ook al zo'n verhaal over anarchist waarbij ik best wil geloven dat er contacten waren tussen imago en anarchist. Sterke spelers, maar wispelturig en snel op de kast. En nee Bram ik heb hier geen screenshots, psychologie verslagen of getuigenisverklaringen van.
 
Bovenaan