Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
5.602
eens

tenslotte is dit een van de weinige manieren voor jullie om de economie te stimuleren
Kun je mij hier buiten laten? Ik doe geen aankopen op een online browergame. Mvg
 
Reactiescore
319
Wie zich aangesproken voelt valt onder de jullie. Vrij generieke groep imhao.
Ik hoop dat we toch nog een wij gevoel kunnen creëren. Maakt de situaties toch wat gemoedelijker. :)
 
Reactiescore
1.659
jullie hebben toch een wij gevoel? met zijn alle tegen het oppermachtige vrij forum SNIP
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Enige wat RSAM kan sturen zijn leugens en bedrog.
 
Reactiescore
54
Kata's hebben erg negatieve effecten op de motivatie van spelers waardoor er gezamelijk besloten word om ze niet te gebruiken. Das toch logisch?

Leuk Kata discussies! Zoals andere ook al aangeven, hebben andere spelers invloeden veel meer negatief effect op spelers neem hiermee de PP abuse maar ook de pre made,s van meerdere stammen op nieuwe werelden vind ik triest! en als we dan toch bezig zijn vind ik de bezetting van 10 man op 1 account een negatief spelers effect hebben.. dit waren de alleen nog maar bepaalde negatieve spelers invloeden, Het overmatig gebruik van events door innogames nog daar gelaten!

Als je kijkt naar kata,s en de regels hierom die gemaakt zijn in de .NL community vind ik zeer achterhaald, ooit bedacht om jaren lange kata oorlogen uit de weg te gaan op de toen nog bestaande 'grote werelden'! Op de huidige kleinere werelden van nu zou dit niet meer van toepassing moeten zijn dit in samenhang met boven genoemde punten. Hoop stiekem al een tijdje dat de TW community deze regel eens doorstreept en we dat hoofdstuk eens achter ons kunnen laten.

Ook als je kijkt naar wie die kata,s gebruiken zijn het altijd de kleinere accounts dus waarom zouden deze zo benadeeld moeten worden? Bedoel als ik kijk naar mezelf als speler heb ik ze 2x effectief gebruikt op werelden dit was w31 toen ik ook kata,s ontving van de toentertijd nog grotere partij en op w71 tegen @Finis Amarum. nadat iktoen 2x al me clears als rood bolletje terug kreeg...

Kortom eigenlijk tijd voor een mooie kata stemmigs topic misschien?? :D
 
Reactiescore
1.226
Als je kijkt naar kata,s en de regels hierom die gemaakt zijn in de .NL community vind ik zeer achterhaald, ooit bedacht om jaren lange kata oorlogen uit de weg te gaan op de toen nog bestaande 'grote werelden'!

Volgens mij staat het iedereen in beginsel vrij om kata's te gebruiken. Echter als je er voor kiest om er afspraken over te maken dan zou je die "moeten" naleven. Wil je kata's gebruiken maak er dan geen afspraken over en gebruik ze lekker. Je ziet alleen dan wel vaak dat er niet veel accounts zijn die pro-kata zijn, dus wat er dan gebeurt is dat iedereen met zijn allen op 1 account springt, daar kata's op sturen, dat account verliest spelplezier en had gewild dat hij geen kata's gebruikt had.
 
Reactiescore
54
@CostaRica wat je zegt klopt deels alleen....Dit zou in mijn ogen dus gewoon een onderdeel kunnen zijn van het spel als je stam VS stam speelt tis vooral deffensief een skil om er mee om te kunnen gaan en het zal beide partijen evenveel benadelen...
waar jij vanuit gaat dat de meerenheid niet pro kata is zal gebaseerd zijn op de AF meningen, Ingame is de menning denk ik anders ook als je alleen al kijkt dat .NL vrijwel de enige community is waar dit zo een dingetje is
 
Reactiescore
1.278
@CostaRica wat je zegt klopt deels alleen....Dit zou in mijn ogen dus gewoon een onderdeel kunnen zijn van het spel als je stam VS stam speelt tis vooral deffensief een skil om er mee om te kunnen gaan en het zal beide partijen evenveel benadelen...
waar jij vanuit gaat dat de meerenheid niet pro kata is zal gebaseerd zijn op de AF meningen, Ingame is de menning denk ik anders ook als je alleen al kijkt dat .NL vrijwel de enige community is waar dit zo een dingetje is

Veel mensen op het AF draaien echt al wel even mee en hebben vast en zeker allemaal wel eens een wereld meegemaakt waarop een katapult strijd werd gevoerd. Op NL zijn de kata's in de ban gedaan, omdat het weinig skill vereist. Net zoals er veel kritiek is op (overmatig) 1C gebruik. Mensen spelen liever iemand weg door aan te tonen dat ze beter zijn in dit spelletje(door bijv. een tactisch sterke aanval op te zetten) in plaats van door aan te tonen dat ze beter op de 'enter' kunnen drukken.
 
Reactiescore
54
Veel mensen op het AF draaien echt al wel even mee en hebben vast en zeker allemaal wel eens een wereld meegemaakt waarop een katapult strijd werd gevoerd. Ja en die type "grote" van werelden bestaat niet meer Op NL zijn de kata's in de ban gedaan, omdat het weinig skill vereist. Als je tegen kata,s gedeft heb praat je wel anders... Net zoals er veel kritiek is op (overmatig) 1C gebruik. Mensen spelen liever iemand weg door aan te tonen dat ze beter zijn in dit spelletje(door bijv. een tactisch sterke aanval op te zetten) in plaats van door aan te tonen dat ze beter op de 'enter' kunnen drukken .Gelukkig verdwijnt 1c uit TW heb ik vandaag vernomen :D
 
Reactiescore
1.476
Leuk Kata discussies! Zoals andere ook al aangeven, hebben andere spelers invloeden veel meer negatief effect op spelers neem hiermee de PP abuse maar ook de pre made,s van meerdere stammen op nieuwe werelden vind ik triest! en als we dan toch bezig zijn vind ik de bezetting van 10 man op 1 account een negatief spelers effect hebben.. dit waren de alleen nog maar bepaalde negatieve spelers invloeden, Het overmatig gebruik van events door innogames nog daar gelaten!

Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is een heel ander punt op zich. Kata gebruik staat daar los van.

Als je kijkt naar kata,s en de regels hierom die gemaakt zijn in de .NL community vind ik zeer achterhaald, ooit bedacht om jaren lange kata oorlogen uit de weg te gaan op de toen nog bestaande 'grote werelden'! Op de huidige kleinere werelden van nu zou dit niet meer van toepassing moeten zijn dit in samenhang met boven genoemde punten. Hoop stiekem al een tijdje dat de TW community deze regel eens doorstreept en we dat hoofdstuk eens achter ons kunnen laten.

Op kleinere werelden is de schaal van een kata-oorlog kleiner, maar niemand vind het leuk om hun safe platgebombardeerd te zien. De enige manier om dat te counteren is om meer kata's terug te sturen.

Ook als je kijkt naar wie die kata,s gebruiken zijn het altijd de kleinere accounts dus waarom zouden deze zo benadeeld moeten worden? Bedoel als ik kijk naar mezelf als speler heb ik ze 2x effectief gebruikt op werelden dit was w31 toen ik ook kata,s ontving van de toentertijd nog grotere partij en op w71 tegen @Finis Amarum. nadat iktoen 2x al me clears als rood bolletje terug kreeg...

De kleinere accounts zouden juist benadeeld zijn in een kata-oorlog, dus voor hen is het verstandiger om niet met kata's te beginnen. Kwantiteit is het belangrijkste in een kata-oorlog, en accounts met meer spelers kunnen afwisselen om het saaie kata defwerk en offwerk te doen. Voor losse spelers is een kata-oorlog dus echt niet de droom.

Kortom eigenlijk tijd voor een mooie kata stemmigs topic misschien?? :D

Ga je gang, open een topic ergens met een stemming. Ik stem tegen iig.
 
Reactiescore
416
Leuk Kata discussies! Zoals andere ook al aangeven, hebben andere spelers invloeden veel meer negatief effect op spelers neem hiermee de PP abuse maar ook de pre made,s van meerdere stammen op nieuwe werelden vind ik triest! en als we dan toch bezig zijn vind ik de bezetting van 10 man op 1 account een negatief spelers effect hebben.. dit waren de alleen nog maar bepaalde negatieve spelers invloeden, Het overmatig gebruik van events door innogames nog daar gelaten!

Als je kijkt naar kata,s en de regels hierom die gemaakt zijn in de .NL community vind ik zeer achterhaald, ooit bedacht om jaren lange kata oorlogen uit de weg te gaan op de toen nog bestaande 'grote werelden'! Op de huidige kleinere werelden van nu zou dit niet meer van toepassing moeten zijn dit in samenhang met boven genoemde punten. Hoop stiekem al een tijdje dat de TW community deze regel eens doorstreept en we dat hoofdstuk eens achter ons kunnen laten.

Ook als je kijkt naar wie die kata,s gebruiken zijn het altijd de kleinere accounts dus waarom zouden deze zo benadeeld moeten worden? Bedoel als ik kijk naar mezelf als speler heb ik ze 2x effectief gebruikt op werelden dit was w31 toen ik ook kata,s ontving van de toentertijd nog grotere partij en op w71 tegen @Finis Amarum. nadat iktoen 2x al me clears als rood bolletje terug kreeg...

Kortom eigenlijk tijd voor een mooie kata stemmigs topic misschien?? :D

als je er zelf mee gaat gooien is t niet meer leuk voor mij om te zeggen eh :(
 
Bovenaan