Einde Wereld Awards

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
gefeliciteerd spread, jammer van t verloop van de wereld
pov, pit, imago, toch bedankt voor alles
dikke kus

rat van de wereld:

- joa
-zidan
-joost, die al helemaal
-rikkert
-ezra half

Hoi forum mo... Oh wait.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat was ook zegmaar de bedoeling!
Ezra op maandag t/m vrijdagmiddag:"Ja, eet veel kwark, zalm en kip. Drink alleen maar water en vegan proteineshakes en ga naar de sportschool"
Ezra op vrijdagavond:"Ewaja doe me nog zo'n tankie en een frikadel speciaal"
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ezra op maandag t/m vrijdagmiddag:"Ja, eet veel kwark, zalm en kip. Drink alleen maar water en vegan proteineshakes en ga naar de sportschool"
Ezra op vrijdagavond:"Ewaja doe me nog zo'n tankie en een frikadel speciaal"
Pijnlijk accuraat hoe het gister eraan toeging :oops:
 
Reactiescore
2.062

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Savior of the North die zichzelf even steady op rang 1 OD boost door massaal op zichzelf te dumpen?

1606657325377.png

Door deze abuse is het gat tussen nummer 1 en 2 qua OD van 8 miljoen naar 20 miljoen, terwijl ik met colla gisteren nog de avdd (400k) pakte met clears op Spread nota bene. Of ga je vertellen dat dit dooie pit/imago partij ineens 600 clears op je dumpte? That didn't happen.

1606657203368.png

Waarom zou je je OD nog even kunstmatig boosten? om Colla achter je te laten? Het is niet om clears te maken, want die krijg je niet meer op tijd af om nog een keer te benutten - tevens zijn al je huidige clears allang vol en benut je ze niet.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Niet verbazingwekkend als je ziet hoe savior de rest van het wereldverloop opereerde
 
Reactiescore
1.226
Is niet iets wat uniek is toch. Denk dat het deze wereld wel mooi besluit, een flinke boostwereld, waarbij de OD rangen ook nog even geboost worden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Uitgerekend de rang 1, met dikke voorsprong aan punten, een waslijst aan awards op zijn profielpagina, die even zijn OD veilig stelt door massadumps zodat die enige speler uit de vijandelijke partij die nog clears op Spread deponeert geen legitieme rang 1 OD kan pakken. Ik onderschrijf dat het vaker gebeurd, maar ik had nooit gedacht dat Savior zich hiertot zou verlagen. Leek mij eerder iets voor NTD oid, maar die kan zichzelf niet voldoende boosten dat het verschil maakt. Maar prima, dan weet ik waar ik aan toe ben.
 
Reactiescore
1.226
Ach uiteindelijk zijn het maar awards die voor mensen die de wereld niet gevolgd hebben toch vrij nietszeggend zijn. Mensen die de wereld wel gevolgd hebben weten hoe het zit.

Inschattingsfouten Roald, iedereen maakt ze, is menselijk :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Guttegut waar je je druk om maakt 8 dagen voor een sluiting van de wereld.

Was je er zo op gefocussed om nog ff rang 1 te halen ofnie Roald?
Misschien had je midgame beter je best moeten doen
Oh enne succes met het verder uitbouwen van je dorpen he?:)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
614
Legitieme rang 1, sorry Roald maar de enige reden dat je überhaupt in de buurt komt is omdat we 2x voor de lol wat 1c aanvallen hebben gestuurd op de core. Je hebt geen enkele legitieme all out massa ontvangen, noch offensief potten weten te breken.

Ben ik zelf voor boosten van dergelijke awards? Nee, maar Savior heeft er absoluut meer recht op dan het account colla.
 
Reactiescore
3.452
maar ik had nooit gedacht dat Savior zich hiertot zou verlagen.
Niet zo hypocriet doen nu,onze stam heeft afspraken gemaakt net zoals jij die had op w59 en waar ook jij nog ff ging boosten om je rang 1 veilig te stellen

Remember?
En aub bespaar mij een tldr flap tekst waarin jij eens ff gaat vertellen waarom dat boosten van jou toen wel “legitiem” was.
We staan al maanden op die rang het is nu niet of dat het “ineens” zo anders is he?
 

DeletedUser79458

Guest
Op 30 augustus werd de witte vlag door Roald geheven. Kijkende naar TW Stats kun je niet verder meer terug gaan dan 1 september. Op 1 september stond Collationem nog 9e, vandaag de dag staan ze 5e, een hele grote stijging. Hoe representatief is die rank die het account nu bekleed (mede door het uitbouwen van dorpen)?
 
Reactiescore
614
Op 30 augustus werd de witte vlag door Roald geheven. Kijkende naar TW Stats kun je niet verder meer terug gaan dan 1 september. Op 1 september stond Collationem nog 9e, vandaag de dag staan ze 5e, een hele grote stijging. Hoe representatief is die rank die het account nu bekleed (mede door het uitbouwen van dorpen)?

Hij probeert nog wat te stijgen om naderhand te zeggen dat die verloren heeft maar wel top 3/4 o.i.d. staat. Iedereen die hier daadwerkelijk heeft gespeeld weet dat die prestatie niks voorstelt en het puur is door het uitbouwen van zijn dorpen en het edelen van rimnoobs waarvoor hij zijn stam clears laat gooien.
Niet te veel mee bezig zijn, enkel tijdverspilling.
 
Bovenaan