Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
1.382
Verder ben ik ook niet zo soft dat ik er niet tegen kan als iemand wat hards zegt tegen me. De trend op tw is huilen als iemand ‘gemeen’ is.

Geinig dat een samenvatting van de afgelopen dagen is dat de boze gemene TDM en Speeder dorpen pakken in Planet cluster en dat er vanuit laatstgenoemde meer gehuild wordt over deze dorpen dan ooit tevoren haha???
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Geinig dat een samenvatting van de afgelopen dagen is dat de boze gemene TDM en Speeder dorpen pakken in Planet cluster en dat er vanuit laatstgenoemde meer gehuild wordt over deze dorpen dan ooit tevoren haha???
Omdat de afspraken er nog maar net zijn en jij ze alweer aan je laars lapt. Ik begrijp echt niet hoe je dat niet in kan zien? Sorry hoor maar wtf.
 
Reactiescore
1.382
Omdat de afspraken er nog maar net zijn en jij ze alweer aan je laars lapt. Ik begrijp echt niet hoe je dat niet in kan zien? Sorry hoor maar wtf.

Volgensmij was net een groot deel hier tot de conclusie gekomen dat dit niet het aan de laars lappen van de regels is maar dat het alleen niet zo heel 'netjes' is???
 
Reactiescore
1.382
............

Ik stop ermee. Volgens mij ben je gewoon dom en doe je dit niet expres.
Haha ik meen het? Zie bijvoorbeeld post #552 en de conclusie even en zie de overgang van Caliep -> Speeder. Verder gaat mijn hele beredenering en argumenten wat betreft naïviteit en passiviteit vanuit GT op het punt waar 'illegaal' staat tussen bb-dorp en Caliep...
 

Deleted User - 487957162

Guest
Het mooiste is dat ik, misschien al 10 andere, zelfs je eigen stamgenoten tegen je keren. Wat wil je bereiken met al deze posts. Je ontwijkt constant dat feiten. Het feit is dat er een afspraak met Caliep en TDM is gemaakt. Ik had misschien eerder die dorpen kunnen pakken, maar vertrouwde dat jullie je ana de afspraken zouden houden.

Of je houdt je gewoon netjes aan de afspraken en dat mag je hier openbaar beslissen. Of je gaat weer in je slachtoffer rol en gaat de boeken in als een stabbertje en benadeeld daarin de naam van vele spelers in je stam. Jou keuze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487948682

Guest
Ik vind het maar diep triest hoe het hier op het forum eraan toegaat. Een hoop volwassen mannen die als apen tekeer gaan om een dom spelletje op het internet. Bekijk jezelf is even goed in de spiegel en bedenk je of je goed bezig bent.

Ik vind de CF's niet illegaal als ik de wereldafspraken erlangs hou. Netjes is het zeer zeker niet maar dat is niet de discussie.
We willen jullie de dorpen best terug geven maar de manier waarop vind ik op dit moment treurig. Hoe harder jullie brullen hoe minder wij geneigd zijn om de dorpen terug te geven.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind het maar diep triest hoe het hier op het forum eraan toegaat. Een hoop volwassen mannen die als apen tekeer gaan om een dom spelletje op het internet. Bekijk jezelf is even goed in de spiegel en bedenk je of je goed bezig bent.

Ik vind de CF's niet illegaal als ik de wereldafspraken erlangs hou. Netjes is het zeer zeker niet maar dat is niet de discussie.
We willen jullie de dorpen best terug geven maar de manier waarop vind ik op dit moment treurig. Hoe harder jullie brullen hoe minder wij geneigd zijn om de dorpen terug te geven.

Zucht. Nee het is ook niet in strijd met de afspraken van W69. Gaan we nog 10x dit noemen? Lees nou eens de post die ik maakte over de gemaakt afspraken.
 
Reactiescore
1.382
Dat wat TheRipper hierboven aangeeft was inderdaad de bedoeling van mijn opsommende post en was geen slachtofferrol post Gloeilampje ;-). Heb aangegeven dat ik er best over wil praten, op een normale manier, maar dat er in het verleden vanuit jullie kant óók dit soort vergelijkbare praktijken zijn uitgehaald en jullie die toen als legale dorpen hebben weggezet, overigens zijn die dorpen ook nog altijd in jullie bezit.....
 

Deleted User - 487957162

Guest
Dat wat TheRipper hierboven aangeeft was inderdaad de bedoeling van mijn opsommende post en was geen slachtofferrol post Gloeilampje ;-). Heb aangegeven dat ik er best over wil praten, op een normale manier, maar dat er in het verleden vanuit jullie kant óók dit soort vergelijkbare praktijken zijn uitgehaald en jullie die toen als legale dorpen hebben weggezet, overigens zijn die dorpen ook nog altijd in jullie bezit.....

- Ik heb mijn 2 CF’s bij panda zonder slag of stoot terug geven. Dit heb ik ongeveer 5/6 weken geleden gedaan.
- Jullie zitten volledig fout in redenatie en dat erken je keer op keer.

Wees een vent, laat dan zien dat je eerlijk spel nastreeft. Als dief kan je geen dief beschuldigen.
 
Reactiescore
37
Nogmaals, het valt je zelf 100% aan te rekenen dat er dorpen in je cluster van het vijandige team lagen. Beetje naïef geweest (wel aardig om hem alsnog een kans te geven in de rim eerlijk waar) om in de veronderstelling te zijn dat deze dorpen uiteindelijk bij jou terecht zouden komen en hier nooit zwart op wit afspraak over te hebben gemaakt met Caliep.

Wel leuk hoe je hier laat zien wat voor een zielig spel je speelt. Alleszins goed om te weten voor verdere werelden.

Verder gaat het om de illegaliteit van de dorpen en niet dat je ze gewoon overgenomen hebt van Caliep. Sla je dus opnieuw de bal mis.

Als laatste is het toch wel wat raar om te zeggen dat Caliep geen afspraak had met GT over die dorpen, maar wel PP overschrijft naar GT om zich te excuseren voor het verbreken van hun afspraak en hij zich rot voelde. Maar hij moest die dorpen gewoon aan TDM en Speeder terwijl hij dit zelf helemaal niet wilde.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Zucht. Nee het is ook niet in strijd met de afspraken van W69. Gaan we nog 10x dit noemen? Lees nou eens de post die ik maakte over de gemaakt afspraken.
Denk je dat ik al deze onzin ga doorlezen? Heb wel betere dingen te doen. De huidige wereldafspraken zijn incompleet en zelfs met deze afspraken is het technisch gezien niet illegaal. Nogmaals, hoe harder jij zeurt hoe minder snel je ze van ons krijgt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dus over alles maken we wereldregels maar als het jullie niet zint wat er gebeurt dan wordt er een regel bijgehaald die er niet in is opgenomen, dien ik m'n bek te houden, wordt er lacherig gedaan over mijn tribalwars kunsten, wordt er gedreigd met kata's richting mijn stamgenoten, wordt er gedreigd met het in jouw ogen "hetzelfde terug doen als wat ik doe" én verziek ik het complete spelplezier van een speler? :redface:
Jammer speeder dat je blijkbaar geen sier geeft over een eerlijk wereldverloop.

Als dat de enige manier is op hoe je kan winnen
 
Reactiescore
1.449
Alle persoonlijke beledigingen zijn verwijderd.
Nogmaals P&P prima, maar houd het enigszins fatsoenlijk. Dit is direct de laatste waarschuwing overigens hiervoor.
Anders zwaait de hamer rond.
 
Reactiescore
32
Dat klopt niet geheel.
Ik had gewoon een dilemma maar dat lijkt niemand te snappen.

Optie 1: dorpen aan tijgertje geven, fix wordt dan boos dat ik gratis iets aan de enemy geef.
Optie 2: dorpen aan fix afstaan... Ik benadeel hiermee de afspraak die ik met tijgertje gemaakt heb dat ik hem niet zou aanvallen, daarom betreurde ik de keuze...

Het kon gewoon onmogelijk voor iedereen goed uitdraaien
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Afspraak maken om dorpen neutraal te houden?
 
Reactiescore
1.382
- Ik heb mijn 2 CF’s bij panda zonder slag of stoot terug geven. Dit heb ik ongeveer 5/6 weken geleden gedaan.
- Jullie zitten volledig fout in redenatie en dat erken je keer op keer.

Wees een vent, laat dan zien dat je eerlijk spel nastreeft. Als dief kan je geen dief beschuldigen.
Dat zijn niet zo zeer de dorpen waar ik op doelde, dat deed je netjes inderdaad.

Wel leuk hoe je hier laat zien wat voor een zielig spel je speelt. Alleszins goed om te weten voor verdere werelden.

Verder gaat het om de illegaliteit van de dorpen en niet dat je ze gewoon overgenomen hebt van Caliep. Sla je dus opnieuw de bal mis.

Als laatste is het toch wel wat raar om te zeggen dat Caliep geen afspraak had met GT over die dorpen, maar wel PP overschrijft naar GT om zich te excuseren voor het verbreken van hun afspraak en hij zich rot voelde. Maar hij moest die dorpen gewoon aan TDM en Speeder terwijl hij dit zelf helemaal niet wilde.
Nee, jij slaat de plank mis... Alles wat ik tot nu toe heb gezegd gaat ook niet over de schakel van Caliep - Speeder maar de schakel van Barbarendorp - Caliep en hoe dit in het verleden al eens door de andere partij, jouw account in dit geval, in mijn cluster en dat is weggezet als legaal.

Jammer speeder dat je blijkbaar geen sier geeft over een eerlijk wereldverloop.

Als dat de enige manier is op hoe je kan winnen
Haha Noah rot op stokert
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dat zijn niet zo zeer de dorpen waar ik op doelde, dat deed je netjes inderdaad.


Nee, jij slaat de plank mis... Alles wat ik tot nu toe heb gezegd gaat ook niet over de schakel van Caliep - Speeder maar de schakel van Barbarendorp - Caliep en hoe dit in het verleden al eens door de andere partij, jouw account in dit geval, in mijn cluster en dat is weggezet als legaal.


Haha Noah rot op stokert
Laat de dorpen neutraal.

Dat lijkt me ook een prima optie. Dorpen gwn leeglaten qua troepen en niemand kan er edels of clears uitgooien

Immers is een CF een enorm voordeel, een voordeel die je zelf niet hebt gecreerd
 
Reactiescore
1.694
Alle persoonlijke beledigingen zijn verwijderd.
Nogmaals P&P prima, maar houd het enigszins fatsoenlijk. Dit is direct de laatste waarschuwing overigens hiervoor.
Anders zwaait de hamer rond.
Gekkehuissssssss
 
Bovenaan