Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
742
Het was een grapje? een leuk grapje?

als ik dit bij didi had gedaan kon ze er om lachen, laat ook weer zien hvl spanning er bij planet heerst... facking hell man
 
Reactiescore
1.525
Het zegt genoeg als er enkel maar met X gereageerd kan worden hoe hoog het niveau bij F!X ligt. Maar kan de leiding van F!X. Dit nu niet gewoon oplossen? Laat iedereen nu eens een beetje fun hebben. Want ik ben er zeker van dat de meesten het gewoon allemaal weglachen en in zichzelf hun diep schamen?
Het zegt genoeg over je intellectueel wanneer je in je eerste zin niet door hebt dat het een grapje is en daarna iedereen fun toe wenst...

Jullie klagen steen en been. Dat begrijp ik, dat deed ik in het begin ook toen er wat dorpjes gepakt werden waar ik niet van was gediend. Het waait weer over jongens, geef het een weekje rust en wellicht kom je dan ook tot de conclusie dat hier weinig illegaals aan is en misschien nog belangrijker; dat het maar twee dorpjes zijn.... tranquillo.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Het zegt genoeg over je intellectueel wanneer je in je eerste zin niet door hebt dat het een grapje is en daarna iedereen fun toe wenst...

Jullie klagen steen en been. Dat begrijp ik, dat deed ik in het begin ook toen er wat dorpjes gepakt werden waar ik niet van was gediend. Het waait weer over jongens, geef het een weekje rust en wellicht kom je dan ook tot de conclusie dat hier weinig illegaals aan is en misschien nog belangrijker; dat het maar twee dorpjes zijn.... tranquillo.

Ik wacht nog op een reactie van mijn post.
 
Reactiescore
1.525
Nogmaals, het valt je zelf 100% aan te rekenen dat er dorpen in je cluster van het vijandige team lagen. Beetje naïef geweest (wel aardig om hem alsnog een kans te geven in de rim eerlijk waar) om in de veronderstelling te zijn dat deze dorpen uiteindelijk bij jou terecht zouden komen en hier nooit zwart op wit afspraak over te hebben gemaakt met Caliep. + een passieve reactie van je na een overduidelijke hint dat de dorpen zo goed als leegstonden, wat ze waarschijnlijk al de gehele tijd stonden (het is een moraalbreker hoeveel def zal er staan?). Én als laatste nog een deal sluiten met iemand wat echt niks voor jou oplevert, buiten hetgeen dat je het wss een fijne gesprekspartner vindt, nogmaals, tof dat je daar zo mee bezig bent.

Jammer dat je met katapulten dreigt en mijn verantwoordelijkheid wat dat betreft richting het spelplezier van je directe tegenspeler. Ik wil nog over alles na denken, maar niet met dit soort loze dreigementen als pressiemiddel......
 

Deleted User - 487957162

Guest
Nogmaals, het valt je zelf 100% aan te rekenen dat er dorpen in je cluster van het vijandige team lagen. Beetje naïef geweest (wel aardig om hem alsnog een kans te geven in de rim eerlijk waar) om in de veronderstelling te zijn dat deze dorpen uiteindelijk bij jou terecht zouden komen en hier nooit zwart op wit afspraak over te hebben gemaakt met Caliep. + een passieve reactie van je na een overduidelijke hint dat de dorpen zo goed als leegstonden, wat ze waarschijnlijk al de gehele tijd stonden (het is een moraalbreker hoeveel def zal er staan?). Én als laatste nog een deal sluiten met iemand wat echt niks voor jou oplevert, buiten hetgeen dat je het wss een fijne gesprekspartner vindt, nogmaals, tof dat je daar zo mee bezig bent.

Jammer dat je met katapulten dreigt en mijn verantwoordelijkheid wat dat betreft richting het spelplezier van je directe tegenspeler. Ik wil nog over alles na denken, maar niet met dit soort loze dreigementen als pressiemiddel......

Met andere woorden erken je dus je fout volledig. Kijk het maakt mij niet uit. Het is mij oog om oog. Als jij mijn spelplezier verziekt, verziek ik het jouwe. Jij krijgt dus de kans om alles goed te maken, naar aanleiding dat je hele verhaal kant noch wal slaat en de gestolen fiets terug te geven.
 
Reactiescore
1.525
Dus over alles maken we wereldregels maar als het jullie niet zint wat er gebeurt dan wordt er een regel bijgehaald die er niet in is opgenomen, dien ik m'n bek te houden, wordt er lacherig gedaan over mijn tribalwars kunsten, wordt er gedreigd met kata's richting mijn stamgenoten, wordt er gedreigd met het in jouw ogen "hetzelfde terug doen als wat ik doe" én verziek ik het complete spelplezier van een speler? :redface:
 
Reactiescore
1.525
Als er iemand nog wil praten zonder loze dreigementen of persoonlijke beledigingen van zeeeeer laag niveau voel je vrij, ben best redelijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben rustig hoor. Wat doet je denken dat ik niet rustig ben? Ik verkondig enkel de waarheid. Dat is het verschil.

Verder ben ik ook niet zo soft dat ik er niet tegen kan als iemand wat hards zegt tegen me. De trend op tw is huilen als iemand ‘gemeen’ is. Vraag me oprecht af wat voor jobs jullie gaan uitoefenen als je dit al niet aan kan.
 
Reactiescore
1.804
Ik ben rustig hoor. Wat doet je denken dat ik niet rustig ben? Ik verkondig enkel de waarheid. Dat is het verschil.

Verder ben ik ook niet zo soft dat ik er niet tegen kan als iemand wat hards zegt tegen me.
oKe DrAkEnScHiLd 3
 
Reactiescore
1.485
Gemoederen lopen hoog op!

Uiteraard is P&P toegestaan, maar laten we beledigingen etc. achterwege laten.
 
Reactiescore
1.525
Ik ben rustig hoor. Wat doet je denken dat ik niet rustig ben? Ik verkondig enkel de waarheid. Dat is het verschil.

Verder ben ik ook niet zo soft dat ik er niet tegen kan als iemand wat hards zegt tegen me. De trend op tw is huilen als iemand ‘gemeen’ is. Vraag me oprecht af wat voor jobs jullie gaan uitoefenen als je dit al niet aan kan.
Wie huilt er precies?
 
Bovenaan