Oorlogstopic | Fix would change the planet

Deleted User - 487957162

Guest
Jullie vergeten alleen dat Jah Lion een onderdeel was van Speeder en TDM. Jullie hebben er zelf voor gekozen Jah Lion niet mee te nemen naar F1x. Ik heb nooit met de speler in een stam gezeten.
 
Reactiescore
76
Laten we gewoon lekker de cf afgeven van GT en DT bij Abuser want tbh HOS is nooit wat van fix geweest..

Is dit niet gewoon een ideetje ??
 
Reactiescore
106
Jullie moraalbrekers zaten zelf in HoS (Staatsbosbeheer). HoS had zelf de profielphoto van Abuser dusja..

Tevens heeft Abuser gewoon altijd bij HoS gehoord. Ook toen Orbital grid en White shadow destijds massa's begonnen gooien op Abuser. Roepen dat dit hetzelfde is als met de andere (illegale CF's) is gewoon bullshit
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Eumh, de oude stam is nooit een MB van mij geweest dus in feite is het na mijn leave van HOS een 3de party geworden aka wel illegaal (volgens de wereldafspraken), maar natuurlijk hoor je mij niet klagen over dit vond het gewoon raar dat deze ineens gepakt werden terwijl je gister nog zat te wenen over die bij speeder/Tdm

daarnaast had je zelf gezegd niet meer te willen praten over 'HET VERLEDEN'

Bekijk bijlage 24985

Maar nu kom je met dorpen aan die via bb's zijn genomen toen beide party'en nog niet eens in contact stonden/zouden gaan joinen binnen fix or planet. de clusters zijn dus gepakt voordat er ook maar regels bestonden en is redelijk early game gebeurd in mijn opzicht,

Bekijk bijlage 24988

Ik vind de groene omcirkelde dus wel redelijk waanzin, aangezien je zelf zegt niet terug te willen kijken naar het verleden. Anders zijn de Cf's die via Jah Lion genomen zijn ook illegaal aangezien we hier ook weer in het verleden kijken.

Bekijk bijlage 24989

aka ook illegaal maar hier is meneer fred niet over te horen indien je er over begint....
Er is meerdere malen geopperd om de 2 CF's van AAO daar te ruilen tegen de 2 CF's van TDM, twee vergelijkbare situaties. Met 'niet janken over 't verleden' bedoelde ik het feit dat jullie weer komen aanzetten over JL, hoewel die situatie op deze manier is uitgelopen door jullie gedrag in de wereldafspraken toentertijd. Ik heb geen zin om het gezeik rond de lijnen bij Hrlk, de situatie van JL en gezeik omtrent het draaien van VV's weer op te rakelen. Het lijkt me echter nogal wiedes dat het niet de bedoeling is dat wij opeens een MB blijken te hebben achter jullie, die we dan zonder verdere consequenties kunnen internen, of wel?

Ik dacht (hoopte?) dat beide partijen bij het aangaan van de wereldafspraken hun beste beentje zouden voortzetten en niet proberen op manieren als deze nog tot een voordeel te komen in de oorlog. Ik moet eerlijk bekennen dat ik 't intens triest van dat deze CF's, bijna 48u later en na een duidelijke uitleg over de verschillen in situatie, nog steeds verdedigd worden. Hulde aan de F!xleden die zich wél durven uitspreken en ook gewoon inzien dat deze CF's illegaal en smerig zijn, dat mag ook gezegd worden.
 
Reactiescore
201
Wat een onzin kraam jij uit kerel...
Bekijk bijlage 24992

Wereldafspraken ingegaan op 19.11.2020 00:00 (6 dagen geleden)?

het gaat over het overnemen van het bb dorp (datum althans)

Bekijk bijlage 24993

Bekijk bijlage 24994

hier kun je zien dat deze helemaal niet zo heel veel tijd verschillen, vooral als je ziet dat beide boven de 2 maanden oud zijn (overnamen bb) hierbij heb ik nog het gunstige dorp van Jah lion genomen. De bb dorpen van Caliep schelen 2 dagen.

Je haalt dus zelf oude koeien uit de sloot met het veroveren van de BB's van caliep en beschuldigt mij alleen van oude koeien uit de sloot halen.
Bekijk bijlage 24995

maar ik snap de referentie niet helemaal met het aanhalen van de datum met de wereldafspraken, als we beide geen oude koeien uit de sloot zouden halen zouden de CF's van DT/Speeder/Tdm allemaal het zelfde zijn. Nu door de oude koeien te halen zullen alleen de CF"s van Jah lion/Speeder/tdm op elkaar lijken.




Daarnaast probeer is een onderbouwde post te plaatsen ipv op de man af spelen.......

alle gekheid op een stokje... die CF's zijn genomen van de MB van speeder he... dus gewoon legaal...

Hike was MB stam van Ad. dus is het niet heel raar dat die jantox ook in hike heeft gezeten.
voor de rest had ik helemaal niets met die speler
 
Reactiescore
1.752
Jullie moraalbrekers zaten zelf in HoS (Staatsbosbeheer). HoS had zelf de profielphoto van Abuser dusja..

Tevens heeft Abuser gewoon altijd bij HoS gehoord. Ook toen Orbital grid en White shadow destijds massa's begonnen gooien op Abuser. Roepen dat dit hetzelfde is als met de andere (illegale CF's) is gewoon bullshit
Ohja en Fix werkt ook samen met Reb. (hiervoor Ad.) want dat is de ex stam van TDM, Finis en Speeder !!! En icegirl zat daar ook even in dus die werken vast ook samen !!!

HoS is gewoon de voormalige stam van Abuser en heeft verder geen betrekking tot Fix, toch niet voor zover ik weet. Het feit dat staatsbosbeheer hier lid van is, heeft een andere reden dan dat dit een samenwerking zou zijn. Als je kijkt naar de huidige leden zijn deze voor de rest immers niet bepaald actief ;)
 
Reactiescore
1.075
Jullie vergeten alleen dat Jah Lion een onderdeel was van Speeder en TDM. Jullie hebben er zelf voor gekozen Jah Lion niet mee te nemen naar F1x. Ik heb nooit met de speler in een stam gezeten.

Was er überhaupt geen afspraak tussen fix en planet dat jah lion in beide stammen niet welkom zou zijn, daarna werd die als intern gerecruit en nu word er actief mee samen gespeeld.

Over sommige dingen word er beter gezwegen ipv aan te halen terwijl we als planet zijnde daar zelf totaal de mist in gegaan zijn.

Zo zijn er nog zaken die afgedaan worden als "actie->reactie", maar het gewoon domweg uitdagingen uit de weg gaan is, zowel bij fix als planet.

Het is zelfs vrij sneu dat men bij beide partijen nu enkel nog dorpen kan pakken van al dan niet illegale MBs ipv succesvolle massas uitvoeren.
 
Reactiescore
201
Was er überhaupt geen afspraak tussen fix en planet dat jah lion in beide stammen niet welkom zou zijn, daarna werd die als intern gerecruit en nu word er actief mee samen gespeeld.

Over sommige dingen word er beter gezwegen ipv aan te halen terwijl we als planet zijnde daar zelf totaal de mist in gegaan zijn.

Zo zijn er nog zaken die afgedaan worden als "actie->reactie", maar het gewoon domweg uitdagingen uit de weg gaan is, zowel bij fix als planet.

Het is zelfs vrij sneu dat men bij beide partijen nu enkel nog dorpen kan pakken van al dan niet illegale MBs ipv succesvolle massas uitvoeren.

wie ben jij wel?
ik ken jou niet,
zit jij wel in planet?
ik denk het niet

einde
 
Reactiescore
68
Ben blij dat wij wel gewoon Lol kunnen hebben in deze wereld xD lijkt er op dat 80% van deze wereld vergeten is dat dit een spel is en het leuk behoord te zijn xD
 
Reactiescore
68
ben stiekem nu toch wel blij dat wij normaal kunnen doen tegen elkaar en zelfs wat mogen ouwehoeren van elkaar.... love it.

Precies, daar gaat het spel ook over!

Tegenwoordig wordt alles zo persoonlijk genomen, het is een spel.. mensen die je aanvallen vallen niet jou persoonlijk aan maar je account.

Waarom zou je niet met je "vijand" kunnen ouwehoeren :p
 
Reactiescore
1.383
Wij werken toch samen om de waarheid boven water te halen? Ik zal even twee waarheden opsommen die de lezers van dit forum moeten onthouden!
1) F!xleiding gaat morgen het dialoog aan om tot een oplossing te komen.
2) Er zijn twee illegale CF's gelegd.

Ik denk niet dat Chris met je samen wil spelen, je bent een te grote janknoob.

Grommende Tijgers had het al veel eerder op moeten lossen, de dorpen waren al praktisch in het bezit van het vijandige team, het team Fix. Waarom hij daar nog niet op heeft gebashed (gezien ze nooit vol met def konden staan omdat het een mb is) is wat mij betreft de belangrijkste vraag voor Planet en in dit geval ook alles waar het om moet draaien. En dan kan het antwoord niet zijn "Caliep en ik hadden een afspraak", counter hiervoor hoef ik niet alvast te geven neem ik aan?

Buiten dat is het gewoon nergens in de regels opgenomen dat hetgeen er is gebeurd -dorpen internen van een al bestaande moraalbreker voordat de regels werden opgesteld én dorpen die er ook al heeeeel lang liggen- "illegaal" te noemen is.

Zoek de fout intern en nogmaals een oproep aan Jah Lion en Against All Odds om voortaan ten eerste de berichten die uit jullie vingers komen nog eens te verbeteren voordat je op verzenden klikt en ten tweede kom hier niet de heilige geest uithangen met jullie "zij doen alles fout en wij niet" houding.
 
Reactiescore
545
Grommende Tijgers had het al veel eerder op moeten lossen, de dorpen waren al praktisch in het bezit van het vijandige team, het team Fix. Waarom hij daar nog niet op heeft gebashed (gezien ze nooit vol met def konden staan omdat het een mb is) is wat mij betreft de belangrijkste vraag voor Planet en in dit geval ook alles waar het om moet draaien. En dan kan het antwoord niet zijn "Caliep en ik hadden een afspraak", counter hiervoor hoef ik niet alvast te geven neem ik aan?

Buiten dat is het gewoon nergens in de regels opgenomen dat hetgeen er is gebeurd -dorpen internen van een al bestaande moraalbreker voordat de regels werden opgesteld én dorpen die er ook al heeeeel lang liggen- "illegaal" te noemen is.

Zoek de fout intern en nogmaals een oproep aan Jah Lion en Against All Odds om voortaan ten eerste de berichten die uit jullie vingers komen nog eens te verbeteren voordat je op verzenden klikt en ten tweede kom hier niet de heilige geest uithangen met jullie "zij doen alles fout en wij niet" houding.

Die houding van AAO herken ik van in één of andere contest, (mbt schrijfstijl etc)
erg aannemelijk dus dat ze zich dus nu wéér hypocriet gedragen!
 
Bovenaan