Mijn woorden aan Red Stab at Morning

Reactiescore
1.380
ja lekker boeiend dit verhaal doen we niks mee.

Snap überhaupt niet dat je daar nog ligt. Bij mij was je allang weggespeelt daar.
 
Reactiescore
1.659
Dit is echt laf wat red stab heeft gedaan. Niet eens eerlijk kunnen vechten
 
Reactiescore
1.380
Een bondgenoot voorliegen en naliegen?

hoor jij je trouwens niet neutraal op te stellen hier?

daarbij moet hij blij zijn dat hij daar nog mag liggen. Bij mij was je al weggeweest. Krijg je alleen maar last van van zulke spelers in je cluster.

Als er iets afgesproken is is het een ander verhaal maar dan nog als ik red sky was zou ik hem helemaal opedelen gewoon weg ermee in zijn cluster.
 
Reactiescore
1.449
hoor jij je trouwens niet neutraal op te stellen hier?

daarbij moet hij blij zijn dat hij daar nog mag liggen. Bij mij was je al weggeweest. Krijg je alleen maar last van van zulke spelers in je cluster
Hoezo moet ik mij neutraal opstellen?

Of hij wel of niet blij moet zijn met dat hij daar nog ligt doet niks af aan de actie. Of is tegenwoordig een stab alleen nog mogelijk als iemand binnen een ratio van 1:2 komt?
 
Reactiescore
1.777
ja lekker boeiend dit verhaal doen we niks mee.

Snap überhaupt niet dat je daar nog ligt. Bij mij was je allang weggespeelt daar.
Als jij daar lag hahahaha. Dan was er tussen een niet dubieuze naam’s dorpjes nu een lange rij waar al jouw soldaatkes aan palen omhoog genageld hingen stuk mislukte vazal
 
Reactiescore
2.369
Ik als leiding van Tides wil hier gepast op reageren. We zullen in beraad gaan met de gehele stam om een gepaste straf door te voeren.
 
Bovenaan