Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
92
Moet toch aangeven dat illy bv wel heel net gehandeld heeft !
Het zegt genoeg dat de speler zelf die het uithaalt niet beseft dat illegaal is.
Gelijk welke regels je afspreekt er is altijd wel iets waar je gaatje vind.
Feit dat je randje gewoon opzoekt of de gaatjes in de afspraken is gewoon laag.
Geen reden waarom wij ons aan de afspraken zouden houden als jullie het niet doen.

Vooral de speler in kwestie is hier in fout
 

Deleted User - 487957162

Guest
Mocht de stam niet achter de acties van de spelers staan. Bied ik de stam aan de speler te kicken, dan help ik met aanvallen en geef ik heel FIX een NAP tot ze de dorpen netjes geinternd hebben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
De dag is voorbij en F!X laat hier in ieder geval niets meer van zich weten.

Bijna iedereen hier van F!x geeft hier, of in privegesprekken toe de CFS illegaal te vinden. En toch is er geen enkele intentie om ze netjes terg te geven.
Met goede afsprakenhadden ze niet alleen terug gemoeten, maar hadden er nog gewoon dorpen bijgemoeten voor deze wereldafspraakschending.

Nog eenmaal een vriendelijke en nette oproep aan de F!X leiding om deze goede afspraken te respecteren en deze CFS gewoon terug te geven.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
De dag is voorbij en F!X laat hier in ieder geval niets meer van zich weten.

Bijna iedereen hier van F!x geeft hier, of in privegesprekken toe de CFS illegaal te vinden. En toch is er geen enkele intentie om ze netjes terg te geven.
Met goede afsprakenhadden ze niet alleen terug gemoeten, maar hadden er nog gewoon dorpen bijgemoeten voor deze wereldafspraakschending.

Nog eenmaal een vriendelijke en nette oproep aan de F!X leiding om deze goede afspraken te respecteren en deze CFS gewoon terug te geven.
Kleine rectificatie op dit bericht: De leiding van F!x heeft laten weten hier morgen verder over te praten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Kleine rectificatie op dit bericht: De leiding van F!x heeft laten weten hier morgen verder over te praten.

Stik er maar weer in als ik zo word tegengesproke ndoor mijn eigen stam. Dit pik ik niet.

Ik stap wederom over naar f!x, heb je nog een plekje vrij op je acc @We Like Hot Chicks
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Stik er maar weer in als ik zo word tegengesproke ndoor mijn eigen stam. Dit pik ik niet.

Ik stap wederom over naar f!x, heb je nog een plekje vrij op je acc @We Like Hot Chicks
Wij werken toch samen om de waarheid boven water te halen? Ik zal even twee waarheden opsommen die de lezers van dit forum moeten onthouden!
1) F!xleiding gaat morgen het dialoog aan om tot een oplossing te komen.
2) Er zijn twee illegale CF's gelegd.

Ik denk niet dat Chris met je samen wil spelen, je bent een te grote janknoob.
 
Reactiescore
372
Wij werken toch samen om de waarheid boven water te halen? Ik zal even twee waarheden opsommen die de lezers van dit forum moeten onthouden!
1) F!xleiding gaat morgen het dialoog aan om tot een oplossing te komen.
2) Er zijn twee illegale CF's gelegd.

Ik denk niet dat Chris met je samen wil spelen, je bent een te grote janknoob.

Iemand moet het grote gat opvullen dat UT heeft achtergelaten he, elke stam moet een janknoob hebben:D
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hoe ver staat het overleg binnen fix. Kan ik de dorpen al terug overnemen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Clusterfucks - Het Verhaal

Een aantal dagen geleden (op 22-11) zijn er na lang wikken en wegen eindelijk wereldafspraken gemaakt op Wereld 74. Dit heugelijke feit had even op zich laten wachten, maar beide partijen zijn uiterst tevreden met de afspraken zoals ze er liggen. In de aanloop naar deze wereldafspraken zijn door beide partijen fouten gemaakt en onnodige acties uitgevoerd. Hoewel dit uiteraard jammer is hadden wij er goede hoop op dat deze afspraken tot een vlammende endgame zouden leiden, waar beide partijen écht zouden kunnen laten zien wat ze waard zijn.

Deel 1: AAO vs TimeDoesMatter
Op 23-11 pakte een lid van Planet 2 uiterst mooie clusterfucks bij F!x, in het cluster van de speler TimeDoesMatter. Deze clusterfucks zijn uiterst legitiem aangezien ze zijn overgenomen van een moraalbreker van de laatstgenoemde stam. Na een interessante battle die dezelfde avond nog volgde zijn beide clusterfucks in het bezit gebleven van Planet. Een actie die als velen wordt beschreven als 'niet mooi, maar uiterst effectief'.

Deel 2: Speeder & TimeDoesMatter vs. Grommende Tijgers
Nog geen drie uur na het aanbreken van de nachtbonus zag Grommende Tijgers opeens twee rode puntjes verschijnen in zijn cluster, het bleken twee clusterfucks te zijn van de spelers TimeDoesMatter en Speeder. Deze clusterfucks zijn overgenomen van hun eigen MB. Uiteraard zijn dorpen die genomen worden van een eigen MB geheel legaal, mits op legitieme wijze verkregen. In dit laatste puntje zit nou net het probleem met de twee betreffende dorpen. Allereerst even een kaartje van de twee betreffende dorpen, zoals te zien liggen deze inderdaad achter de frontlijn van Grommende Tijgers.

11a3cc196d4f474ba71181e564263a67.png


Deze dorpen zijn overgenomen van de speler Caliep. De overnamestats van de dorpen hieronder laten zien dat deze dorpen zijn genomen als barbarendorpen.

568ee8bbe24619ff3d08ba073b87dcc3.png

bffd3102befc5ca976d8933a3e8c56f0.png


Hoewel dit al dik drie maanden geleden is gebeurd lag het cluster van Grommende Tijgers toentertijd al daar. Ter illustratie is het onderstaande plaatje bijgevoegd. De rode cirkels zijn de dorpen waarvan ik gecontroleerd heb of ze er al lagen ten tijde van de overname van de bb's. Waarschijnlijk liggen er nog meer dorpen omheen die er toentertijd al lagen, maar de gecontroleerde dorpen lijken me afdoende om de betreffende dorpen als CF's af te doen.

70e8b7a191efaa2d1f1d826808bbed2b.png

Nu is er wel enige onenigheid over de datum waarop Caliep is aangesteld als MB, maar het is hoe dan ook niet legaal om een MB te rekruteren met dorpen achter de frontlijn van de vijand. Mocht jouw nieuw aangestelde MB toch enkele dorpen achter de frontlijn van je vijand hebben sta je die uiteraard gelijk af.

Na de leiding van F!x over dit voorval te hebben aangesproken kregen we een aanbod om te ruilen. Uiteraard zit ik niet te wachten op een ruildeal voor twee illegale CF's, dus die wees ik af. Toen werd mij op het AF verweten niet 'coulant te zijn' en werd de ruildeal nogmaals voorgesteld. Gisteren bleek er een drukke dag te zijn voor de F!xleiding, dus werd besloten deze morgen de onderhandelingen door te zetten.

Deel 3: Disguised Turtle vs. Abuser

Deze ochtend werd ik wakker met het berichtje dat iemand uit Planet deze ochtend op dezelfde manier als Speeder en TimeDoesMatter twee clusterfucks zou hebben gepakt bij Abuser. Na het éénmaal openen van de overnamestatistieken werd direct duidelijk dat het een totaal andere situatie betrof.

639d2191403e9843c7724458ef42a993.png

20d254972e6af31f473105e79206539c.png


Gezien het feit dat deze dorpen zijn overgenomen van HoS (oude stam Abuser & kamp F!x) en Abuser zijn dit dus gewoon geheel legale CF's. Lijkt me niet nodig om deze te ruilen tegen twee CF's die geheel illegaal zijn.

Deel 4: Conclusie

Ik ga er geen geheim van maken dat er enorm veel onbegrip is in Planet over de illegale CF's en de houding van F!x t.o.v. deze CF's. De ene na de andere drogreden wordt gegeven om de CF's goed te praten door een deel van F!x. Een ander deel zegt ook gewoon eerlijk dat, in hun ogen, de CF's van Speeder en TimeDoesMatter illegaal zijn.
Even voor de duidelijkheid: De illegale stap zit hem niet in de overname van Caliep per se, de illegale stap zit hem in de manier waarop Caliep aan deze dorpen is gekomen. Het argument 'het betreft beide een overname van een MB' gaat in deze dus niet op, aangezien ik al meerdere keren heb aangegeven dat dit niet de stap is waarin een illegaal feit is begaan. Ik heb hieronder een diagram gemaakt om visueel te presenteren waar, mijns inziens, het probleem zit.

fb62a81c3b1bb9da9eaf73a855d6b2f5.png


Mijn verzoek aan F!x: Geef deze dorpen gewoon af. We hebben nu wereldafspraken en willen ons hier graag aan houden. Zoals op dit forum al meerdere malen is aangegeven is het niet proper om te gaan rommelen in de wereldafspraken om op die manier je gelijk te halen. Ik wil best praten over een eventuele ruil tussen wat CF's, mits de betreffende accounts akkoord gaan. Deze CF's staan daar echter compleet los van en er zal op geen enkele manier een ruil worden aangegaan voor deze twee dorpen. Het lijkt ons fijn als F!x wil laten zien de wereldafspraken te honoreren, zodat we gewoon eens ingame elkaar kunnen treffen i.p.v. constant op diplomatiek vlak.

E: Dit contact kan uiteraard buiten het AF gezocht worden. Voel je vrij om ingame een PM te sturen of me op Discord te benaderen.
 
Reactiescore
1.075
Is t legit voor iedereen deze wereld te lastig om dorpen van elkaar te nemen dat men maar cfs gaat lopen maken door mbs te edelen diep in elkaars safe? :p
 
Reactiescore
742
Gezien het feit dat deze dorpen zijn overgenomen van HoS (oude stam Abuser & kamp F!x) en Abuser zijn dit dus gewoon geheel legale CF's. Lijkt me niet nodig om deze te ruilen tegen twee CF's die geheel illegaal zijn.

Eumh, de oude stam is nooit een MB van mij geweest dus in feite is het na mijn leave van HOS een 3de party geworden aka wel illegaal (volgens de wereldafspraken), maar natuurlijk hoor je mij niet klagen over dit vond het gewoon raar dat deze ineens gepakt werden terwijl je gister nog zat te wenen over die bij speeder/Tdm

daarnaast had je zelf gezegd niet meer te willen praten over 'HET VERLEDEN'

1606330632624.png

Maar nu kom je met dorpen aan die via bb's zijn genomen toen beide party'en nog niet eens in contact stonden/zouden gaan joinen binnen fix or planet. de clusters zijn dus gepakt voordat er ook maar regels bestonden en is redelijk early game gebeurd in mijn opzicht,

1606330942337.png

Ik vind de groene omcirkelde dus wel redelijk waanzin, aangezien je zelf zegt niet terug te willen kijken naar het verleden. Anders zijn de Cf's die via Jah Lion genomen zijn ook illegaal aangezien we hier ook weer in het verleden kijken.

1606331129743.png

aka ook illegaal maar hier is meneer fred niet over te horen indien je er over begint....
 
Reactiescore
1.380
Eumh, de oude stam is nooit een MB van mij geweest dus in feite is het na mijn leave van HOS een 3de party geworden aka wel illegaal (volgens de wereldafspraken), maar natuurlijk hoor je mij niet klagen over dit vond het gewoon raar dat deze ineens gepakt werden terwijl je gister nog zat te wenen over die bij speeder/Tdm

daarnaast had je zelf gezegd niet meer te willen praten over 'HET VERLEDEN'

Bekijk bijlage 24985

Maar nu kom je met dorpen aan die via bb's zijn genomen toen beide party'en nog niet eens in contact stonden/zouden gaan joinen binnen fix or planet. de clusters zijn dus gepakt voordat er ook maar regels bestonden en is redelijk early game gebeurd in mijn opzicht,

Bekijk bijlage 24988

Ik vind de groene omcirkelde dus wel redelijk waanzin, aangezien je zelf zegt niet terug te willen kijken naar het verleden. Anders zijn de Cf's die via Jah Lion genomen zijn ook illegaal aangezien we hier ook weer in het verleden kijken.

Bekijk bijlage 24989

aka ook illegaal maar hier is meneer fred niet over te horen indien je er over begint....
Kijk ff naar de datums en wanneer wereldafspraken gemaakt zijn. Je bent serieus triest bezig atm.

Volgens mij was er afgesproken om geen oude koeien uit de sloot te halen en wat doe jij?
Zullen we dan allles maar weer oprakelen of zullen we gewoon nu er afspraken zijn erna handelen en hem netjes terug geven
 
Reactiescore
742
Kijk ff naar de datums en wanneer wereldafspraken gemaakt zijn. Je bent serieus triest bezig atm.

Volgens mij was er afgesproken om geen oude koeien uit de sloot te halen en wat doe jij?
Zullen we dan allles maar weer oprakelen of zullen we gewoon nu er afspraken zijn erna handelen en hem netjes terug geven

Wat een onzin kraam jij uit kerel...
1606334786648.png

Wereldafspraken ingegaan op 19.11.2020 00:00 (6 dagen geleden)?

het gaat over het overnemen van het bb dorp (datum althans)

1606334875424.png

1606334897651.png

hier kun je zien dat deze helemaal niet zo heel veel tijd verschillen, vooral als je ziet dat beide boven de 2 maanden oud zijn (overnamen bb) hierbij heb ik nog het gunstige dorp van Jah lion genomen. De bb dorpen van Caliep schelen 2 dagen.

Je haalt dus zelf oude koeien uit de sloot met het veroveren van de BB's van caliep en beschuldigt mij alleen van oude koeien uit de sloot halen.
1606335107515.png

maar ik snap de referentie niet helemaal met het aanhalen van de datum met de wereldafspraken, als we beide geen oude koeien uit de sloot zouden halen zouden de CF's van DT/Speeder/Tdm allemaal het zelfde zijn. Nu door de oude koeien te halen zullen alleen de CF"s van Jah lion/Speeder/tdm op elkaar lijken.


Je bent serieus triest bezig atm.

Daarnaast probeer is een onderbouwde post te plaatsen ipv op de man af spelen.......
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Er worden meer illegale clusterfucks genomen dan dorpen bij een massa hoho jeetje topwereld
 
Reactiescore
20
Wat een onzin kraam jij uit kerel...
Bekijk bijlage 24992

Wereldafspraken ingegaan op 19.11.2020 00:00 (6 dagen geleden)?

het gaat over het overnemen van het bb dorp (datum althans)

Bekijk bijlage 24993

Bekijk bijlage 24994

hier kun je zien dat deze helemaal niet zo heel veel tijd verschillen, vooral als je ziet dat beide boven de 2 maanden oud zijn (overnamen bb) hierbij heb ik nog het gunstige dorp van Jah lion genomen. De bb dorpen van Caliep schelen 2 dagen.

Je haalt dus zelf oude koeien uit de sloot met het veroveren van de BB's van caliep en beschuldigt mij alleen van oude koeien uit de sloot halen.
Bekijk bijlage 24995

maar ik snap de referentie niet helemaal met het aanhalen van de datum met de wereldafspraken, als we beide geen oude koeien uit de sloot zouden halen zouden de CF's van DT/Speeder/Tdm allemaal het zelfde zijn. Nu door de oude koeien te halen zullen alleen de CF"s van Jah lion/Speeder/tdm op elkaar lijken.




Daarnaast probeer is een onderbouwde post te plaatsen ipv op de man af spelen.......

Ja maar hoe zit het met die foto die ik nog zou ontvangen van je?
 
Bovenaan